וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים, טכנולוגיה ועוד

8.12.2020 / 0:44

מרכז הכשרות לתחום הקנאביס הרפואי, יוזמות חנוכה מרגשות עם "הסביבון של אורי", בכיר מדובאי בבורסת היהלומים והנחות גדולות למותגים מנצחים. מה שקרה בחלק הראשון של השבוע

מוסדות וחינוך

בשבוע שעבר נפתח מרכז ההכשרות האקדמי בנגב לתחום הקנביס הרפואי GreeNegev CannAcademy. המרכז נפתח בשיתוף המכללה האקדמית ספיר - המרכז ללימודי חוץ, היחידה לקנביס רפואי במשרד הבריאות והמועצה המקומית ירוחם. בועז אלבו הוא מנהל תכניות ההכשרה של מרכז ההכשרות האקדמי ופרופ' שמעונה יוסלסון-סופרסטיין תכהן כנשיאת המרכז ותפקח על התנהלותו לעמידה בסטנדרט אקדמי גבוה ובהתאם לדרישות הרגולטוריות לתחום הקנביס.

מרכז ה-CannAcademy יציע מגוון קורסים והכשרות מקצועיות מתחומי האיכות, אבטחה, שרשרת האספקה ולוגיסטיקה, מחקר ופיתוח ומסחר בינלאומי, אשר יתקיימו במועצה המקומית ירוחם והמותאמים לתעשיית הקנביס הרפואי ברוח הרגולציה המתפתחת ובברכת היחידה לקנביס רפואי של משרד הבריאות (היק"ר).

הקורס המרוכז הראשון שנפתח הוא קורס לרוקחים ועוסקים במקצועות הרפואה, אשר התקיים במשך ארבעה ימי לימוד רצופים במרכז החדשנות בירוחם, 56 רוקחים, מראשוני משתתפי הקורס המקצועית סיימו את הכשרתם ועמדו בהצלחה במבחן. תכני הקורס עסקו בנושאים של רגולציה וסטטוס חוקי, עיקרי רפורמת המדיקליזציה ויעדיה, בקרת האיכות בכל שלבי שרשרת האספקה מגידול, יצור, הפצה, אמצעי אבטחה, הדרכה, תשאול רוקחי, ניפוק וקשר עם המטופל. כמו כן שולבו תכנים כגון מדעי צמח הקנביס, בוטניקה, פרמקולוגיה, פרמקוקינטיקה, עקרונות המחקר והפיתוח, עקרונות השימוש הנכון, הייחודיות של התכשירים המסחריים השונים ודרכי המתן, התאמת הטיפול המיטבי למטופל, ניהול הטיפול, מניעת תופעות לוואי והתמכרות, סקירת המצב בעולם, פוטנציאל היצוא של ישראל ותוכניות לעתיד.

דודו שלמה מנהל מרכז הנדסאים ולימודי חוץ במכללת ספיר בירך את המשתתפים: "שליחותה של מכללת ספיר היא בין היתר במעורבותה החברתית ובהשפעה הרחבה על התעסוקה במרחב הנגב, לשם כך אנו נמצאים בירוחם ומקיימים שיתוף פעולה מלא עם המועצה והיק"ר".

דודו שלמה. אדוה אודיה עוגן, אגף שיווק ויח''צ, מכללת ספיר,
דודו שלמה/אדוה אודיה עוגן, אגף שיווק ויח''צ, מכללת ספיר

ביום ראשון חגג סניף "בני עקיבא - עדי ירושלים" את אירוע סיכום חודש ארגון. מדובר בסניף בני עקיבא הפועל באופן קבוע במרכז 'עדי' בירושלים ('עלה ירושלים' לשעבר) לטיפול ושיקום ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות התפתחויות מורכבות. האירוע החגיגי נערך בהשתתפות ח"כ הילה שי-וזאן(כחול לבן), מנכ"לית עדי ירושלים שלומית גרייבסקי, סמנכ"ל רגולציה משה סוויל, מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, רכזים, מדריכים וקומונרית בני עקיבא של סניף עדי ירושלים וחניכי 'עדי' הגרים במרכז.

האירוע החגיגי שהתקיים בשטח פתוח תחת הגבלות משרד הבריאות כלל דגלנות, הופעה שהציגו המדריכים, פעילות יצירתית של קישוט עציצים, הפרחת בלונים עם משאלות לשמיים ושירים וריקודים שרוממו את רוחם של המשתתפים לאחר תקופה ארוכה שלא ערכו אירוע פיזי בעקבות מגבלות הקורונה.

ח"כ הילה שי וזאן הודתה על הזכות להשתתף באירוע המיוחד הזה. "כולנו עסוקים בפוליטיקה, יצרים ומאבקים, אבל כשמגיעים לפה נזכרים מה חשוב באמת ומה תפקידנו העיקרי. לראות אתכם החניכים והמדריכים מזכיר לי שרק לפני מספר שנים הייתי במקום שלכם, כחניכה ומדריכה בבני עקיבא. כמי שגדלה בתנועה וכמי שהילדים שלה חניכים ומדריכים בתנועה, אני מתרגשת לראות את עבודת הקודש שאתם עושים. אני מתחייבת לעזור לכם להמשיך ולצמוח, ואעזור לכם לקדם דברים ככל הניתן. והמשיכו בעבודת החסד שאתם עושים".

מנכ"ל עדי ירושלים שלומית גרייבסקי הודתה לח"כ שי וזאן על הגעתה לאירוע והוסיפה: "אי אפשר להתעלם מהאור והאושר בעיניים של החניכים שלנו כשצוות בני עקיבא מגיעים לפעילות. אנו מייחלים כבר לימים שבהם נסיר את המחיצות והמסכות שמפרידות ביננו. האירוע היום מזכיר לנו ימים טובים של שמחה וחברות בגובה העיניים".

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל אמר: "תנועת בני עקיבא התברכה בסניף הכל כך מיוחד הזה, בחניכים ומדריכים מדהימים. זה התפקיד שלנו - להיכנס ללב ונשמה - לשמוח, להרגיש, להתרגש, לחייך. חנוכה בפתח - הלוואי והאור יגיע לכולנו וניפטר מהמגפה הנוראית ונחזור לשמוח ולחגוג יחדיו".

חגיגה עם בני עקיבא. יחצ,
בני עקיבא חוגגים/יחצ

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשותה של סיגלית בן חיון חוגג בימים אלה חמש שנים להיווסדו, וממשיך במסורת מפגשי העשרה עם בוגרים ש"עשו את זה" . עם 85 אלף בוגרים מעוררי השראה, ניתן למצוא כמעט בכל אחד מתחומי ההשפעה והעשייה, אך הפעם היה זה מפגש מפתיע וטעים במיוחד.

הארגון הזמין את בוגריו לאירוע קולינרי-זומי - מעשי עם ארבעה בוגרות ובוגרים, כולם ידועני התחום - יובל בן נריה, שף ובעלים של קבוצת טאיזו ,שלמד בפקולטה למדעי הרוח, דושי (אנדראה) לייטרסדורף - הבעלים של House of Dallal בוגרת הפקולטות למדעי הרוח ומדעי החברה ואסף אביר מחבר "לא רק ספר בישול", העוסק במדע ואמנות הביס המושלם. כמו כן השתתפה באירוע ד"ר יסמין מרוז, ראש מעבדת המחקר בבית הספר למדעי הצמח ואבטחת מזון באוניברסיטת תל אביב ובוגרת הפקולטה למדעים מדויקים באוניברסיטה.

אסף, איש של מילים, דילג בין שלושת דוברי הפנל בקלילות כשהוא מנווט אותם בין זיכרונות מהקמפוס, טעמים, קופסאות ומשלוחים. יובל בן נריה גילה שהוא בנם של שני רופאים בוגרי אוניברסיטת תל אביב. "הורי הסכימו שאהיה טבח ,אבל התעקשו על תואר וזה היה קשה מאוד. תמיד הייתי מאחור, ועד היום לא סיימתי את התואר". דושי לעומתו העידה על עצמה: "חננה מלידה, דילגתי על הטיול הגדול של אחרי הצבא , נרשמתי לאוניברסיטה ונשארתי על ספסל הלימודים 12 שנה ו-4 תארים". יסמין בחרה באקדמיה ועם רקע בפיסיקה היא עוסקת כיום בהתנהגות צמחים, ותקשורת ביניהם, בגישות שמגיעות מעולם הפיסיקה.

דושי ויובל הסכימו בניהם על הרבה ממה שעשתה הקורונה למסעדות ולאן פני הענף. הם הודו שהתפתחה חוויה אחרת וחדשה של צריכת טייק אווי בקופסאות . "הטייקאווי החדש מאפשר לנו גם לשמר את כח האדם שלנו, הצוותים שלנו וגם לשמור על המוניטין שלנו", אמרו.

הביס המושלם של יובל בן נריה. נועם כהן,
הביס המושלם של יובל בן נריה/נועם כהן

יוזמות ושיתופי פעולה

ביום חמישי האחרון (3.12) הגיעה לבורסת היהלומים הישראלית, בארגון של משרד החוץ, משלחת בכירה של גורמים ממשלת בחריין בראשות שר הכלכלה, תעשייה והתיירות הבחרייני זאייד בן ראשיד אל זאייני . המשלחת האווירית שמונה כ-40 גורמי ממשל ואנשי עסקים הגיעה לאחר שקאליפה בן אברהים קאליפה, מנכ"ל הבורסה בבחריין, דרש להגיע לבורסת היהלומים הישראלית בכדי לחתום על הסכם הבנות שיאפשר לבחריין להשתלב בענף היהלומים כפי שעשתה בהצלחה רבה עם סקטור הפנינים.

הסכם הבנות זה מצטרף לאירוע היסטורי נוסף שהתרחש בבורסת היהלומים השבוע ובו נחנכה הנציגות הרשמית של מרכז הסחורות של דובאי (DMCC) בישראל, בבורסת היהלומים ברמת גן. מדובר בנציגות הראשונה של הDMCC בישראל, המאגדת תחתיה למעלה מ-18 אלף חברות בתחומי הסחר השונים ביניהם: יהלומים, חדשנות, חקלאות, טכנולוגיה ואנרגיה מתחדשת.

הסכם ההבנות שנחתם יאפשר את קידום היחסים העסקיים בין הבורסות, בדגש על שיתופי פעולה על מנת שיהלומנים יוכלו להתחיל ולסחור בשתי המדינות. במסגרתו הבורסה בבחריין ובורסת היהלומים בישראל מבקשים לפתח ערוצי תקשורת והזדמנויות עסקיות חדשות, כדי לטפח את מערכת היחסים הדיאלוג, והאינטרסים ההדדיים בין השניים - כולל הקמת מנגנון שיתוף פעולה להחלפת רעיונות ומידע מסחרי, וחקר יוזמות משותפות ליצירת הזדמנויות מסחר יעילות לשני הצדדים לטווח הארוך.

במעמד חתימת ההסכם שנערך במרכז הרב תכליתי בבורסת היהלומים ובהתאם למגבלות הקורונה, לקחו חלק מר יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית ונשיא הפדרציה העולמית לבורסות היהלומים, ומר שייח חאליד בן חליפה אל חליפה, מנכ"ל הבורסה בבחריין. בנוסף כיבדו בנוכחותם חברי המשלחת המונים כ40 גורמי ממשל וגורמים עסקיים וראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן.

שר הכלכלה והתיירות הבחרייני, זייד בן ראשיד אלזייני: "אנו שמחים לעבוד יחד עם בורסת היהלומים בישראל. אנו מצפים לנצל הזדמנויות סחר בישראל במיוחד בתחום היהלומים ואנו מודים לבורסת היהלומים הישראלית שהציגה דרכים רבות לשיתוף פעולה בין בחריין וישראל".

נשיא הבורסה הישראלית ליהלומים, ונשיא הפדרציה העולמית לבורסות היהלומים, יורם דבש חתם את הטקס ואמר: " מזכר ההבנות מהווה את תחילת הדרך המשותפת בין בורסת היהלומים הישראלית לבורסת בחריין. אני מאמין שיחד, שתי הבורסות, יאפשרו נדבך נוסף עבור היהלומנים הישראלים על מנת שיוכלו להתפתח, להחליף ידע ולשלב הזדמנויות עסקיות יחד. החשיבות של פתיחת שוק נוסף בינה בעלת ערך רב לענף היהלומים הישראלי. אנו גאים לסיים את הפגישה עם הבנות חשובות שמבשרות על שילוב ידיים אסטרטגי והדדי".

יורם דבש וזייד בן ראשיד אלזייני. יחצ,
דבש ואל זייני/יחצ

לכבוד חג הניסים - חג החנוכה, התזמורת הסימפונית ירושלים מקיימת קמפיין גיוס כספים בסימן הנסים שקרו לתזמורת במהלך 2020. למרות המגיפה, הוקמה לאחרונה "קרן התזמורת הסימפונית ירושלים", תכנית גיוס בינלאומית, המעוררת תשומת לב בקרב תורמים, נותני חסות וקרנות בישראל, צפון אמריקה ודרום אמריקה ואירופה. הקרן הוקמה כמענה לצורכי התזמורת, לאחר שהמימון השנתי הקבוע שהיווה כשליש מתקציבה ואותו קיבלה מרשות השידור עד 2017 הופסק לאחר פירוקה של הרשות ועם תום תקופה בת 3 שנים בה חלקה של הרשות הושלם על ידי משרד האוצר.

כעת משיקה הקרן את קמפיין "הדליקו את הנרות" המיועד לגייס סכום של 80,000 דולר. הגיוס יימשך עד ליום שלישי 15.12 - בו ישודר קונצרט חנוכה חגיגי של התזמורת. על כל תרומה מעל ל-1,000 דולר, יקבל התורם וידאו תודה אישי בהשתתפות נגני התזמורת.

למרות השנה הקשה, שהתאפיינה בהשפעת משבר הקורונה על כל תחומי החיים ובכלל זה ההשפעה הקשה על תחום התרבות, הצליחה התזמורת תחת המנכ"ל החדש עופר אמסלם והמנהל המוסיקלי החדש, סטיבן סלואן, לעמוד ביעדים שהוגדרו בתוכנית העבודה החדשה של התזמורת הירושלמית הוותיקה המציינת 83 שנים להיווסדה.

במהלך 2020 ודווקא בעיצומו של משבר הקורונה, חוותה התזמורת צמיחה עם קונצרטים מוקלטים מראש ששודרו במהלך תקופות הסגרים, הופעות חיות שקוימו ברחבי העיר כאשר הדבר התאפשר ויצרו חיבור מחודש לקהילה, תחרות "כוכבים בסגר" עבור זמרים שנותרו בבתיהם לאור הנסיבות ועוד. בטווח, התזמורת כבר מתכננת קדימה ונקבעו לה מספר סיבובי קונצרטים ברחבי העולם, התזמורת הכריזה על עונת מינויים חדשה ואף הקליטה לאחרונה כמחווה את המנון איחוד האמירויות לציון "הסכמי אברהם" ההיסטוריים.

עופר אמסלם, מנכ"ל התזמורת הסימפונית ירושלים: "קיום תכנית שאפתנית להרחבת פעילות ולצאת לתהליך גיוס כספים בעיצומו של משבר עולמי נראה כמו רעיון מטורף בתחילה. יחד עם זאת, אנחנו בחרנו להמשיך ולזרוע את הזרעים מתוך תקווה כי יום אחד הם יצמיחו תוצרת וכיום אנו כבר רואים תוצאות. לאור העבודה הקשה שהשקיעו נגני התזמורת ואנשי ההנהלה, 2020 הייתה עבורנו שנה של ניסים. למרות הקורונה, אנו תזמורת חזקה יותר היום משהיינו לפני המגפה. מצאנו בכל משבר הזדמנות וניצלנו כל הזדמנות שנקרתה בדרכנו".

הקונצרט החגיגי לכבוד חנוכה ישודר ביום שלישי 15.12 בשעה 21:00. הקונצרט צולם באולם "הנרי קראון" בתיאטרון ירושלים וישודר בעמוד הפייסבוק וערוץ היו-טיוב של התזמורת. הקונצרט יכלול טקס הדלקת נרות ויצירות חזנות מסורתיות, קלאסיות, אשכנזיות וספרדיות ברוח החג. המנצח בקונצרט יהיה אלי יפה והסולנים יהיו אבריימי רות', קולין שחט, ישראל רנד ורפאל מארס. בתכנית המוסיקלית לקונצרט: ""מעוז צור", , "I Feel the Deity Within" מתוך "יהודה המכבי" מאת הנדל, "הנרות הללו", "נפשי", "מה אשיב", "ריבון העולמים", "לא תדע", "שהחיינו", "אין עוד מלבדו", "ייבנה המקדש", "רצה השם אלוקינו" ועוד.

לאתר הקמפיין

ביום הזיכרון האחרון נרקם שיתוף הפעולה בין חברת זר פור יו ועמותת אור למשפחות ומאות זרי פרחים נשלחו להורים השכולים, שמפאת הקורונה נבצר מהם לעלות לקבר בנם או בתם. מאות שליחים של חברת זר פור יו הגיעו לבתי המשפחות השכולות והעניקו להם עציצים של עצי זית וחבילות שי עם המסר אתם לא לבד.

בחנוכה הקרוב ממשיכים במסורת והחל מתחילת חודש דצמבר ועד ערב נר ראשון של חנוכה נרתמת חברת זר פור יו ותשלח שוב אלפי חבילות שי ועציצים לחלוקה לאלפי משפחות שכולות.

יוסי כהן, מנכ"ל זר פור יו: "אנו גאים להמשיך לקחת חלק בפרויקטים חברתיים חשובים, במיוחד בתקופה זו. מטרת הפרויקט היא לנסות להאיר את בתיהם של המשפחות השכולות במיוחד בתקופה לא פשוטה של ריחוק ולנסות לחמם את לבבותיהם באמצעות הפרחים".

יו"ר עמותת אור למשפחות, עירית אורן גונדרס: "בחג החנוכה חברת זר פור יו ועובדיה ממלאים את לבבות ההורים השכולים באור ומרגישים כי ביחד כולנו אור איתן. בדיוק כמו נס פח השמן, זכינו לשת"פ מרגש מאין כמותו מלא באהבה להורים השכולים. אנו באים ואומרים, לעולם לא נשכח אתכם ותמיד נדליק אור לכבודכם".

ראובן שטרן בפרויקט משפחות שכולות. יחצ,
ראובן שטרן בפרויקט של משפחות שכולות וזר פור יו/יחצ

לאחרונה החליטה מד"א, בשיתוף העמותה להנצחת ד"ר אורי זוסמן, לפרוס מאות דפיברילטורים ברחבי ישראל על מנת להגיע לפריסה רחבה למוצר אשר יכול להציל חיים.

פוינטר מקבוצת PowerFleet, הינה ספק מארז הדפיברילטורים, שמותקנים בפריסה ארצית במיקומים שונים הכוללים טלפונים ציבוריים ישנים, דוכני מפעל הפיס, סניפי ארומה, רשויות מקומיות, סופר מרקטים ועוד. היקף העסקה עומד על כ-2 מיליון דולר.

פוינטר נדרשה לא רק לפרוס את הדפיברילטורים ברחבי הארץ, אלא גם פיתחה את המארז החכם בו הוא מאוחסן. בכל מארז מותקן משדר פוינטר, אשר משדר את מיקומו, את הטמפרטורה המנוטרת במארז , מעביר אינדיקציה לגבי תקינות סוללת הדפיברילטור על ידי ניטור הבהוב נורת הלד ומאפשר למוקד מד"א לשלוח מרחוק קוד שחרור למנעול הקומבינציה לפתיחה. פקודת הפתיחה מלווה בהפעלת סירנה ופנסים מהבהבים על מנת להקל על איתורו המהיר גם בחושך.

איך זה עובד? כל אדם, גם ללא הכשרה רפואית, המתקשר למוקד בעת מקרה חירום של חולה, אשר ככל הנראה קיבל אירוע לב, יקבל מיידית הכוונה ממוקד מד"א לדפיברילטור הקרוב ביותר. המארז, אשר בו מותקן משדר פוינטר, מאותר על גבי מפת שליטה במוקד. בעת זיהוי המתקשר, אשר מדווח על מיקומו, יוכלו תוך כדי שיחה לכוונו. לכל מארז יש מספר סידורי ייעודי. כונן מד"א ישלח מהמוקד הארצי פקודה לפתיחה מרחוק של המארז הקרוב שנבחר או ישלחו קוד לסלולרי לפתיחת מנעול הקומבינציה במקרה של הפסקת חשמל. בלילה יוכלו להפעיל מרחוק גם את פנסים מהבהבים אשר ייראו למרחוק.

הדפיברילטור מצויד בהסבר קולי בשפה העברית המלווה ומנחה את המשתמש בסדר הפעולות. הדפיברילטור נותן מענה ראשוני טוב לאדם אשר חווה פרפור חדרים או פרפור לב והחזרתו לפעילות סדירה על ידי מתן שוק חשמלי באמצעות שתי אלקטרודות, על ידי אנשים בלתי מיומנים, ומאריך את חיי האדם שלקה בליבו עד להגעת האמבולנס עם הפרמדיק המקצועי.

מאז הותקנו הדפיברילטורים כבר היו מספר הפעלות שהצילו חיי אדם. בנוסף, בעת הגעת האמבולנס הפרדמיק מצמיד מכשיר א.ק.ג לחולה שמעביר בתקשורת סלולרית את תוצאות בדיקת הלב ישירות למוקד מד"א ולבית החולים ובכך יכול להכין את צוות הרופאים לפרוצדורה הנדרשת. לאמבולנס עצמו פוינטר גם שילבה מצלמה קדמית אשר מצלמת את הזירה ומעבירה שידור ווידאו למוקד מד"א. בכך יכולים להיערך בבית החולים לכל תרחיש, לשלוח כוחות נוספים או להיערך בכוחות מתוגברים בחדר הטראומה.

אילן גולדשטיין מנכ"ל פוינטר מקבוצת PowerFleet מציין כי "מד"א ופוינטר בודקים אפשרות להרחיב את שיתוף הפעולה גם בחו"ל ולהציע את המודל במדינות נוספות. מד"א מנהלת את צי האמבולנסים ואמצעים נוספים כמו אופנועים וטרקטורונים למתן סיוע רפואי באופן המתקדם בעולם ובצורה אופטימלית. זה נכון לניהול משאבים של כוחות ההצלה בעת שגרה ובולט במיוחד בעת חירום, כמו במגפת הקורונה, בה נדרשות המערכות להימתח עד קצה. תוכנת ניהול משאבים בחירום שמד"א פיתחו, אשר משתלבת עם מערכות פוינטר שמעבירות את המידע ב- ON LINE הן המשך ישיר ליכולות בתחום ה- IoT של פוינטר, שתמשיך להציע שירותים ופתרונות טכנולוגיים לענפים שונים אשר דורשים שליטה ובקרה".

דפיברילטור. יחצ,
דפיברילטור של פוינטר עבור מד"א/יחצ

ביטוח מלא ושקט נפשי: קתאי פסיפיק מספקת לנוסעיה ביטוח נסיעות חינם לקורונה כדי שירגישו בטוחים
במסגרת זו, לקוחות שטסים עם קתאי פסיפיק מהיום ועד ה-28 בפברואר 2021 יקבלו החזר הוצאות רפואיות הקשורות לאבחון COVID-19 שנגרם בחו"ל. ביטוח ה- COVID-19 מוצע בחינם ומופעל באופן אוטומטי - כל מה שהלקוחות צריכים לעשות הוא להזמין את הטיסה שלהם.

קתאי פסיפיק. יחצ,
ביטוח חינם בקתאי/יחצ

לקראת חג החנוכה, דלק ישראל תקיים פעילות חברתית, ובמסגרתה תעביר תרומה ל'עמותת אורי', ע"ש אורי לוי ז"ל ומטרתה לתמוך בהורים לילדים חולים וכן לקדם מחקרים על מחלות חשוכות מרפא.

העמותה יזמה מיזם חברתי ע"ש אורי, שנפטר ממחלה גנטית נדירה, כמסורת, זו השנה השישית, בחג החנוכה - 'הסביבון של אורי': פעילות חברתית מהנה וחלוקת סביבונים מעוצבים ומגוונים, במטרה לשמח ולהפיץ אור לאוכלוסיות שונות ומגוונות בארץ וברחבי העולם : נוער בסיכון, קשישים וניצולי שואה, ילדים חולים ועוד. הפעילות תתקיים ב-10 חנויות דלק נבחרות ברחבי הארץ.

במסגרת הפעילות, דלק ישראל תמכור סביבון במגוון צבעים הנקרא - 'הסביבון של אורי' במחיר 10 שקלים לצרכן , או בשקל אחד בקניית כוס קפה ג'ו (מכל הסוגים). תחנות הדלק אשר ישתתפו בפעילות הן באר יעקב, מגשימים, רמת השרון, יבנה, מת"ס מבוא ביתר, גל נתניה, דימונה, נחשון, עפולה עמקים ובית חנן.

סביבונים של עמותת אורי. חיים כהן,
סביבונים של עמותת אורי/חיים כהן

ועוד על "הסביבון של אורי": לקראת חג החנוכה, כמדי שנה, יוצא לדרך המיזם שהקימה רוית שני לוי לזכר בנה אורי לפעילות חברתית וחלוקת סביבונים מעוצבים וצבעוניים לאוכלוסיות שונות בחברה הישראלית, כדי לגרש מעט מהחושך ולהפיץ שמחה ואור, וביניהן: ניצולי שואה, ילדים חולים, נוער בסיכון, ילדים עם צרכים מיוחדים, קשישים ועוד. למרות הקורונה וההגבלות, השנה יוצרו 15,000 סביבונים שיחולקו בארץ וברחבי העולם, על ידי ארגונים וחברות שבחרו לתרום ולקחת חלק בפעילות החברתית, ובניהן: חברת טבע, דלק ישראל, מנפאואר, סלקום , הראל, אוריין, דלתא אאוטבריין. Fyber , צ'מפיון מוטורס, רשת אורט, קליל טיינילאב ועוד.

רוית שני לוי: "מרגש להיווכח שלמרות המצב וימי הקורונה, מאות ארגונים ועובדיהם מתנדבים להגיע ולשמח אוכלוסיות מוחלשות בכל הארץ ולהעניק מעט אור וכוח לכל מי שזקוק בתקופה קשה זו. אורי שלי אהב סביבונים כל השנה, וזו דרך נפלאה ומרגשת מאד להנצחתו".

ענת בוגנר עם רוית שני לוי. יחצ,
מנכ"לית דלתא ענת בוגנר עם צוות עובדות ורוית שני לוי/יחצ

עו"ד ענת ברנשטיין רייך, נשיאת הסניף הישראלי של ארגון היזמות העולמי-הודי TIE ויו"ר לשכת המסחר ישראל -הודו מובילה את החלק הישראלי בכנס השנתי של הארגון, בו צפויים להשתתף 40,000 איש.

ארגון TiE הוא אחד מארגוני היזמות הגדולים ביותר בעולם עם 15,000 חברים הפעילים בלמעלה משישים סניפים לרבות זה הישראלי.

בכנס ישתתפו בין היתר סיר רולנד כהן, ראש ממשלת דלהי, ארבינד קג'ריוואל, אגדת ההון סיכון וינוד קושלה, בכירי תעשיית ההון סיכון בעולם וכמו בהודו, גם אנשי הרוח המובילים, שרי רווי שנקר והגורו סאדגורו.

בuועדת הפרס של הכנס יש גם ייצוג ישראלי - ד"ר אורנה ברי, אשר מצטרפת לקבוצה נכבדה הכוללת את איש ההון סיכון טיפ דרייפר, והמיליארדר ההודי נאראינה מורטי, מייסד חברת התוכנה אינפוסיס.

המושבים הישראלים בכנס יעסקו במאפיינים המיוחדים של ישראל כאומת סטרט-אפ. בשאלה כיצד מתגבש סטארטאפ ויכול להצליח ולחולל שינוי עולמי.

המושב הראשון יעסוק בשאלות - מה מניע את החברות הגדולות ביותר בעולם לפתוח דווקא בישראל את מרכזי הפיתוח והמחקר שלהם? מה מניע את הישראלים להיות חדשניים ויזמים בתחום ההייטק? האם זה שירות החובה בצה"ל? התמריצים הממשלתיים? או פשוט הגנום הישראלי? בכנס ישתתף שגריר ישראל בהודו - דר' רון מלכה, ושורה של בכירים מתעשיית ההייטק והסטרט-אפים בישראל ובהודו.

המושב השני יעסוק בתעשיית האגריטק הישראלית: מה קורה כשחקלאות כחול לבן פוגשת טכנולוגיה ועד לאיך הפכה ישראל למעצמת קנאביס עולמית ועוד. בפאנל ישתתפו שורה ארוכה של בכירים מתעשית האגריטק הישראלית וההודית לרבות, עדי וגמן, מנכלית קרן ההשקעות בחקלאות אגרינשן, אור חביב מקרן אריאלי, ורוטש מל, יו"ר האגריבטור, המרכז ההודי לטכנולוגיות חקלאות ישראליות.

הכנס מקוון ופתוח לקהל הרחב ללא עלות. ניתן להירשם בלינק : https://tgs2020.org/

בתוך כך, ייערך ביום חמישי הקרוב מושב מיוחד על מימון חדשנות בכלים מימון ממשלתיים. במושב זה תיקח חלק עו"ד ענת ברנשטיין-רייך שתציג את כלי הסיוע של ממשלת ישראל לקידום חדשנות. במושב אחר שמיועד לחברות בתחילת דרכן תשתתף ענת סגל, מנכלית קרן ההשקעות קפיטל נייצ'ר.

עו"ד ענת ברנשטיין רייך. יחצ,
ענת ברנשטיין רייך/יחצ

בימים האחרונים הגיעו טכנאי שירות של חברת תדיראן לבתיהם של עשרות ניצולי שואה במסגרת יוזמה משותפת עם עמותת מטב תחת השם "תדיראן מחממת את הבית והלב באהבה", לטיפול "הכן מזגנך לחורף".

טכנאי השירות של החברה שהגיעו לבתיהם של ניצולי השואה סיפקו להם טיפול תחזוקה מונעת הכולל: ניקוי הפילטרים, בדיקת תקינות בטיחות וחשמל של המזגן, טיפול ביחידה החיצונית ועוד. בעקבות הפעילות הקהילתית, מקווה החברה להתחיל שרשרת של מעשים טובים, ולעודד מתקינים וטכנאים נוספים ברחבי הארץ, חברי התאחדות קבלני מיזוג אוויר וקהל מקצועי בתחום, להמשיך ולהפיץ את הבשורה שהובילה תדיראן ולסייע לעוד ועוד ניצולי שואה.

יגאל עמר, סמנכ"ל השירות של תדיראן: "זוהי זכות עבורנו לסייע ולעזור ככל שביכולתנו לאותם קשישים שלעיתים רבים מהם יושבים בבית קר, רק בגלל שאין ביכולתם לתקן או להפעיל את המזגן שלהם מסיבות כאלו ואחרות. בד בבד בשנה שכזאת, בה נבצר מהם לבלות בחיק משפחתם האוהבת. השנה אנו נגיע לבתיהם של עשרות קשישים ניצולי שואה ונדאג לתחזק, לטפל ולתקן את המזגנים שלהם, כדי שדאגה אחת תוסר מליבם בשנה הטרופה הזו, ואת החורף הקרוב הם יעבירו בבית חמים ונעים".

טכנאי השירות של תדיראן רועי לוי ועוז אלשייך עם הלקוח צבי בן יוסף. יחצ,
טכנאי תדיראן רועי לוי ועוז אלשייך עם הלקוח צבי בן יוסף/יחצ

חברות וטכנולוגיה

אפליקציית המסרים המיידים הישראלית Viber חגגה בשבוע שעבר 10 שנים להקמתה באירוע גלובלי עם כל 400 עובדי החברה הנמצאים בישראל, אנגליה, בלארוס, פיליפינים, בולגריה ומדינות נוספות. האירוע, בו עובדי החברה עלו לשיחת וידאו משותפת, כלל מספר מילים ממנכ"ל החברה, דג'מל אגאווה, וסרטון הווי בינלאומי בו כיכבו העובדים. בנוסף, כל העובדים בכל העולם, קיבלו חבילת שי מפנקת במיוחד לחגים הקרבים שכללה סווטשירט ממותג, כירבולית, בקבוק שמפניה, עוגות ממותגות ונרות חנוכה לעובדים בישראל. Viber הוקמה ב-2010 על-ידי היזם הישראלי טלמון מרקו ושותפיו איגור מגזיניק, סאני מרואלי ועופר סמוכה, ונמכרה לחברת שירותי האינטרנט היפנית Rakuten תמורת 900 מיליון דולר ב-2014. מאז הקמתה וגם אחרי המכירה, Viber שמרה על מרכז הפיתוח שלה בישראל, בו מועסקים כיום כ-200 עובדים.

וייבר. צחי דברת,
עשר שנים בשוק. וייבר/צחי דברת

בפעם הראשונה בישראל תוקם רשת ערבויות דיגיטליות לאומית שתעשה שימוש בפתרון המבוסס על טכנולוגיית הבלוקצ'יין. מאחורי הקמת המיזם עומדות מיקרוסופט ו-TCS כאשר בנק הפועלים יזם את הרעיון ויהיה הגוף המנפיק הראשון שייקח חלק במיזם. הרשת החדשה הינה בבעלותה של חברת TCS וגם תתופעל על ידה בהמשך על גבי פלטפורמת ענן ה-Azure של מיקרוסופט. הרשת צפויה לעלות לאוויר במהלך החציון הראשון של 2021.

זו פעם ראשונה, מזה שנים רבות, שנעשה ניסיון למהלך המחבר את כל הגופים הפיננסיים במשק הישראלי, לטובת שיפור ושכלול התהליכים מול לקוחות וצדדי ג' לעסקאות של לקוחות. מדובר הלכה למעשה על מערכת שדרכה יוכלו כל מנפיקי הערבויות במשק לתקשר באופן דיגיטלי מלא עם מוטבי ערבויות, החל ממשרדי הממשלה, גופים ציבוריים דרך חברות, תאגידים ועסקים קטנים וכלה באנשים פרטיים. מוטבים אלו יוכלו לראות ולנהל את כל הערבויות שהונפקו עבורם בצורה דיגיטלית לחלוטין, ללא כל צורך בניירת או תקשורת אנושית עם סניפי הבנק.

רשת הערבויות הדיגיטלית מבוססת הבלוקצ'יין החדשה הינה פתרון בטוח, חדשני, יעיל ומהיר עבור כלל הגופים המנפיקים ערבויות בישראל ולמוטבים של אותן הערבויות. במצב הקיים, טרם הקמת הרשת, למוטבי ערבויות אין ערוץ תקשורת דיגיטלי עם המנפיקים, ובכלל זה בנקים וחברות ביטוח, מה שמאלץ אותם לפנות אל מנפיקים אלו בדרכים שונות כגון מכתבים רשמיים ופנייה ישירה לסניפים. רשת המוטבים החדשה משנה את המצב הזה ומסייעת לכל הגורמים בשרשרת הערך - החל מהלקוחות, עבורם מסירת הערבות למוטב תהפוך פשוטה וקלה הרבה יותר, דרך המוטבים, שייהנו ממקום אחד לניהול כלל הערבויות הדיגיטליות שברשותם, וכלה בניתוחי מידע, לצד דו"חות מתקדמים ואף ערוץ אחד פשוט לתקשורת ובקשות מהמנפיקים ללא צורך בפנייה נפרדת לכל מנפיק. בהמשך תשמש הרשת החדשה גם כבסיס עבור פתרונות חוצי פלטפורמות נוספים מבוססי בלוקצ'יין דוגמת חוזים בהם מעורבים יותר משני צדדים.

לדברי דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים: "רשת המוטבים החדשה היא צעד משמעתי לקידום הדיגיטציה בשוק הערבויות ובהמשך בתחומים נוספים. מדובר בבשורה של ממש, וככל שיותר ויותר גופים ולקוחות יהיו שותפים למהלך זה, כן ייטב לכלל השוק. בעידן ובו כלי ניהול מרחוק הם הכרח המציאות, הרי שרשת הערבויות הדיגיטלית מציגה חזון שמצד אחד מפשט תהליכים עבור כלל ציבור הלקוחות ומנגד - טכנולוגיית הבלוקצ''ין ממדרת את המידע ובונה מערכת אמון בין כל השחקנים בשוק

לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "אני גאה לקחת חלק בשותפות המשולשת עם בנק הפועלים ו- TCS, ולהקים יחדיו פתרון חדשני בעולמות הבלוקצ'יין על גבי פלטפורמת הענן של מיקרוסופט. הפתרון החדש שאנו משיקים, שנבנה באמצעות חטיבת היועצים של מיקרוסופט ובשיתוף עם TCS, הינו דוגמא מצוינת לאופן שבו ניתן לרתום טכנולוגיה לפיתוח יישום עסקי פורץ דרך ולייצר יתרון מובהק וגישה מהירה ובטוחה לכלל האנשים הלוקחים חלק במיזם, ובכלל זה - לקוחות וספקים. אני מאמינה שבחודשים הקרובים, נזכה לראות לקוחות נוספים, שיאמצו את השימוש ברשת ובפתרונות חדשניים נוספים המתאפשרים הודות לטכנולוגיה שלנו".

Ganapathy Subramaniam, סמנכ"ל התפעול בחברת TCS טוען כי "בכוחה של קוורץ בלוקצ'יין ליצור אקוסיסטם חדשני שישנה וייעל את אופן ביצוע העסקאות עבור עסקים, ביחס לאופן שהן מתבצעות כיום. פרויקט הערבות הבנקאות הדיגיטלית בישראל היא נקודת ציון הממנפת את קוורץ סמארט לדג'רים ליצירת פתרון ייחודי ואלגנטי המפגיש בין שחקני השוק סביב ספר חשבונות מבוזר ומאובטח לערבויות בנקאיות. פרויקט זה, המועבר דרך לשכת שירותי הבנקאות שלנו, הוא הראשון מבין מערכות אקולוגיות רבות שנשתתף בהן ברחבי העולם לצורך מסמכים פיננסיים דיגיטליים".

דב קוטלר. גדי דגון,
דב קוטלר/גדי דגון

"המפתח לחיסון הקורונה היה מחקר הגנום. פייזר ומודרנה ייצרו את החיסונים על בסיס זה והבנת הגנטיקה שלנו היא מפתח עיקרי להתמודדות עם המחלה".

את הדברים אמר פרופ' זאב רוטשטיין בפאנל הרפואה של תערוכת GITEX לשנת 2020 שמתקיימת בדובאי השבוע (6-10/12). במסגרת התערוכה יתקיים השנה לראשונה גם "יום ישראל" מיוחד, שיערך ב-7 בדצמבר ומהווה את פסגת העסקים הרשמית הראשונה בין ישראל לאיחוד האמירויות. המשלחת הישראלית בהובלת בנק הפועלים ומכון היצוא -שכוללת כ- 200 ישראלים, ובהם בכירים במשק, בעלי תפקידים ויזמים פרטיים - הגיעה אתמול בטיסה ישירה מנתב"ג לדובאי כדי להשתתף בפסגה ההיסטורית. מטרת הפסגה הזו, שמתמקדת בנושאים טכנולוגיים ופיננסיים, היא לפתוח פתח לשיתופי פעולה עתידיים בין הישראלים לאמירתיים בתחומים אלו.

במסגרת התערוכה התקיים מפגש פסגה ייחודי של מומחים בתחום הרפואה באיחוד האמירויות ובישראל. בפאנל שעסק בנושא טכנולוגיות רפואיות ועתיד תחום הרפואה אחרי הקורונה - מגפת הקורונה האיצה את עולם הרפואה הדיגיטלית ואת הצורך הממשי באפשרות אבחון מרחוק. חברות ענק כמו אמזון, גוגל ואפל נכנסו לתחום לאחרונה, ולישראל, כאומת סטארט-אפ, יש הרבה מה להציע בעולמות הטכנולוגיים של תחום הרפואה, במיוחד לאמירתיים שמשוועים לפתרונות שכאלה. בפאנל השתתפו: ד"ר מנאל טאריאם, מנכ"לית סקטור הרפואה הראשונית ברשות הבריאות בדובאי, שריף בשארה מנכ"ל קבוצת מוחמד ואובאיד אל מולה בית חולים אמריקאי, פרופ' זאב רוטשטיין מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה וד"ר אסף ברנע מנכ"ל סנארה ונצ'רס, יו"ר מדעי החיים במכון הייצוא ויועץ ההון סיכון לבנק העולמי.

ד"ר טאריאם שיתפה את משתתפי הפאנל במגמות המחקר בטיפול בקורונה בעקבות שימוש בגנטיקה. "ישנם מחקרים רבים שנועדו למפות את המפה הגנומית בדובאי, איחוד האמירויות היא מדינה שבה חיים הרבה לאומים ויש גיוון מבחינה גונמית בין התושבים ואין תוכנית ניהול וטיפול רפואית אחת שיכולה להתאים לכולם. הפרויקט הגנומי שהקמנו מיוחד לא רק באופן שהוא מאגד נתונים גנטיים וממפה אותם אלא גם באופן שהוא מקדם את התהליך למסלול מהיר לרפואה מותאמת אישית", שיתפה ד"ר טאריאם. הצטרף למסקנתה גם פרופ' זאב רוטשטיין ואמר: "המפתח לחיסון הקורונה היה מחקר הגנום. פייזר ומודרנה ייצרו את החיסונים על בסיס זה והבנת הגנטיקה שלנו היא מפתח עיקרי להתמודדות עם המחלה".

בהמשך, משתתפי הפאנל דנו במגמות טכנולוגיות בתחום הרפואה שהואצו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. שריף בשארה שיתף בהתקדמות פיתוח הטכנולוגיות בתחום הבינה המלאכותית אצל שירותי הבריאות באיחוד האמירויות: "החזון של איחוד האמירויות בתחום הבינה המלאכותית והטכנולוגיה הרפואית מתבטא בתוכנית הלאומית של המדינה ואנחנו מעודדים את המגזר הפרטי להיכנס לתחום ולהקים חברות שייצרו טכנולוגיות מסוג זה. הקמנו בבית החולים את מעבדת הבינה המלאכותית הראשונה בתמיכת הממשלה. אנחנו שואפים להאיץ את המהפך בתחום הטיפול הרפואי והמחקר בתחום הבינה המלאכותית. האתגר המשמעותי הוא ההסתגלות אנשי הרפואה והרגולציה לסמוך על הטכנולוגיות החדשות וגם ליישם את השימוש בהן באופן אפקטיבי. ניתן לשכנע את הרופאים ואת החוקרים דרך נתינת האפשרות לחקור את הנושא ולתת הערות בונות לשיפור הפלטפורמה. אני מומחה בתחום וחייב לציין שאיחוד האמירויות מובילים בתחום הפיתוח של טכנולוגיית הבינה המלאכותית ולכן רבים מסביב לעולם מגיעים לכאן ללמוד מאיתנו".

ד"ר אסף ברנע הוסיף ואמר: "שינוי בתפיסה של גורמי הרפואה והרגולציה מתחיל להתקיים לאט לאט גם בישראל וכיום יש חברות סטארטאפ רבות שמפתחות טכנולוגיות לשירותי בריאות דיגיטליים וכמו כן, טכנולוגיות בינה מלאכותית. פריצת הדרך הבאה בתחום הרפואה הדיגיטלית בעיני הוא אימוץ הגישה לשילוב דיסציפלינות של מגוון תחומים. השילובים של ביולוגיה ופיזיקה, מדעי המחשב וביולוגיה, הנדסה ואגרונומיה יובילו למהפכות ולשיפור תנאי המחיה של כולנו. יש לנו הרבה ללמוד אחד מהשני בין ישראל לבין איחוד האמירויות גם בנושאים הללו".

במסגרת הפאנל גם שיתפו ד"ר טריאם ושריף בשארה על הצעדים שנקטו באיחוד האמירויות למאבק בנגיף הקורונה. הצעדים כללו שיתוף פעולה בין כל הרשויות במדינה המקומיות ומדיניות, קידום שירותים רפואיים מרחוק כגון נתינת מרשמים וייעוץ דיגיטלי והשקת שירות תל- לרפואה לאוכלוסיית הסיכון של הנגיף שכולל נתינת ייעוץ רפואי מרחוק, הגעת צוותי רפואה לבתי המטופלים שנאלצו להישאר בביתם בסגרים וניתור מרחוק של פרטי המטופל אצל הרופא והצוות המטפל בסבסוד הממשלה.

פרופ' זאב רוטשטיין במסיבת העיתונאים בהדסה 13 ביוני 2017. מגד גוזני
פרופסור זאב רוטשטיין/מגד גוזני

ציריך קפיטל, חברת אחזקות גדולה מדובאי, חתמה על הסכם ייצוג עם חברת לבנט מקבוצת גרופ 107 לקידום מערכת המסחר החדשנית של לבנט. היקף העסקה לתקופה של חמש השנים הקרובות מסתכם
בכ-50 מיליון דולר. לאחר מרתון פגישות שקיימו שני הגופים בדובאי בשבוע האחרון, נחתם ההסכם בין שני הצדדים. במסגרת החוזה הוסכם על שיתוף פעולה על מנת לקדם את לבנט בפני בנקים וגורמים בשוק ההון בדובאי והאיזור.

ההסכם נחתם על ידי ד"ר פאהד אל מרחבי, מנכ"ל ציריך קפיטל ועל ידי אדי כץ, מנכ"ל ובעלים קבוצת גרופ 107. עוד נכח במעמד החתימה גיא עמר, מנהל הטכנולוגיות הראשי ושותף מייסד בגרופ 107, עמר מומחה בתחום הבלוקצ'יין וטכנולוגיית מטבעות קריפטו.

אדי כץ, מנכ"ל ובעלים גרופ 107 ומייסד לבנט: "אנו גאים להביא את היכולות הטכנולוגיות של לבנט אל דובאי. לאחר סבב פגישות מעמיק עם ציריך קפיטל, גם הן זיהו את הפוטנציאל העסקי הגדול הטמון בעבודה עם מערכת המסחר שפיתחנו. אנו עומדים בפני קפיצת מדרגה משמעותית בפעילות של לבנט. החברה זוכה לעניין רב הן מצד הבנקים בישראל והן מצד גורמים בינלאומיים. פיתחנו מערכת יחסים של אמון עם בכירי ציריך קפיטל וד"ר פאהד אל מרחבי בראשם ואני בטוח כי נוביל את לבנט להישגים חדשים."

ציריך קפיטל היא חברת אחזקות ומימון פרטית בבעלות ד"ר פאהד אל מרחבי שנוסדה בשנת 2006. לחברה קשרים עם למעלה מ-100 הבנקים המובילים בעולם. החברה מחזיקה בכ-3 חברות הנסחרות בנאסד"ק בהיקף כולל של כ-13 מיליארד דולר ובעלת קשרים מעמיקים עם שוק ההון ועולם הבנקאות בדובאי.

לחברה פעילות נרחבת בתחומי ההלוואות וההשקעות במגוון איזורים ברחבי העולם והיא מחזיקה בנדל"ן לצד פרויקטים תעשייתיים רבים . החברה בודקת כיום פרויקטים חדשים להשקעה באירופה, צפון ודרום אמריקה ובמזרח התיכון.

אדי כץ. גיא ירוסלבסקי,
אדי כץ/גיא ירוסלבסקי

מותגים

קבוצת סמלת, מיבואניות הרכב המובילות בישראל, מציעה מבצעי מכירות חסרי תקדים על דגמי סובארו, JEEP, אלפא רומיאו, פיאט, אבארט וקרייזלר ברישוי 2021, במחירים מיוחדים ובמגוון רחב של הטבות ייחודיות ובלעדיות ותנאי מימון אטרקטיביים בין התאריכים 11.12.20-18.12.20.

עיקרי המבצעים וההטבות: סובארו - XV1.6 CLASSIC החל מ-127,900 שקל במקום 144,900 שקל, JEEP גארנד צ'ירוקי החל מ-277,900 שקל במקום 324,900 שקל, פיאט 500 החל מ- 74,900 שקל במקום 79,900 שקל, אלפא רומיאו החל מ- 219,000 שקל. המבצע תקף בין התאריכים 11.12.20-18.12.20 בכל אולמות התצוגה ברחבי הארץ בהתאם לתו הסגול.

הנחות קבוצת סמלת. יחצ,
מבצעים בסמלת/יחצ

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's פתח לראשונה לפני שבועיים חנות פופ-אפ בדיזנגוף 162 בתל-אביב, אשר תוכננה לפעול למשך שבועיים, אך לאור ההצלחה המסחררת, הביקוש ואלפי מבקרים, החליטה הנהלת המותג לפתוח חנות פופ אפ נוספת, אף היא בדיזנגוף. חנות הפופ אפ החדשה של Kiehl's, נפתחה ביום ראשון למשך שבועיים נוספים עד ה-18.12.2020. והיא ממוקמת הפעם בדיזנגוף 209 ותואמת במלואה לעיצוב ורוח חנויות הרשת בישראל ובעולם.

חנות הפופ אפ החדשה משתרעת על שטח של 40 מ"ר ומציעה חוויה ייחודית של טיפוח תוך הנגשת האווירה הניו-יורקית הייחודית למותג קיל'ס לתושבי תל-אביב והאזור, אשר יוכלו להיכנס לחנות ולהרגיש "ניו יורק". בחנות הפופ-אפ ניתן יהיה למצוא את מגוון מוצרי טיפוח הפנים והגוף של המותג, לנשים, גברים ותינוקות, במחירים מיוחדים ובהטבות אטרקטיביות. השירות בחנות הפופ-אפ בדיזנגוף, כמו בחנויות המותג האחרות בישראל ובעולם, יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י מומחי הטיפוח של Kiehl's.

לדברי איה מונק-גונצ'רוב, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "כפי שמגמת חנויות הפופ-אפ מתרחבת, כך גם אנו ראינו את הביקוש למותג הולך וגדל, כשהדבר היה בולט במיוחד בחנות הפופ-אפ הראשונה של קיל'ס, אליה הגיעו נשים וגברים מרחבי הארץ. לאור ההצלחה, החלטנו להמשיך ולהעניק את החוויה הקיל'סית למי שלא הספיק. חנות הפופ-אפ היא אלטרנטיבה לחנויות הסגורות מחודש ספטמבר, בה יוכלו הצרכנים לחזור למפגש פיזי עם המותג ועם נותני השירות וליהנות מחווית הטיפוח האישית והמקצועית שקיל'ס מציע. אנחנו בטוחים שהחנות החדשה תהווה מוקד משיכה לרבים."

Kiehl's, מותג הטיפוח הניו-יורקי שהוקם בשנת 1851 כבית מרקחת, משרת לקוחות ברחבי העולם עם מוצרים איכותיים העושים שימוש בחומרים טבעיים ומבוססים על מדע מתקדם. Kiehl's מציע קו מוצרים מתקדמים וממוקדים, שהושקו בשותפות בין הכימאים של המותג לבין דרמטולוגים ומומחים מדעיים ברמה עולמית, המוצגים בחנות באופן פונקציונלי, המאפשר ללקוח למצוא במהירות את הפתרון המתאים לצורך הייחודי שלו ולטיפוח עורו.

המותג Kiehl's, המציג בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים, מיובא ומשווק ע"י קבוצת לוריאל ישראל, ומפעיל בארץ 5 חנויות בוטיק, בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון גינדי ת"א, עופר גרנד קניון חיפה וקניון מלחה ירושלים. לאחרונה פתח המותג Shop in shop בסופר פארם ביג אילת, הוא נמכר באתר סופר פארם אונליין.. פילוסופיית ההתנסות הייחודית של Kiehl's ("Try before you buy") "נסה לפני שתקנה" כוללת חלוקה נדיבה של דוגמיות ומתן מענה מדויק של חוויית קניה אישית, מבוססת שירות ופרסונליזציה.

חנות פופ אפ של קילס בדיזנגוף סנטר. אסף לב,
חנות הפופ אפ של Kiehl's/אסף לב

רשת HERMITAGE, רשת האלכוהול, היינות והסיגרים העשירה והמגוונת בישראל פותחת את מועדון הלקוחות של סניף ראשל"צ. בחנות, שגודלה מעל 1,000 מ"ר, ימכרו למעלה מ 1,000 סוגי יינות ויותר מ- 2000 סוגי אלכוהול שונים. החברות במועדון מעניקה הנחות על מגוון מוצרים ענק לאורך כל השנה וכן הנחות על סדנאות שיתקיימו בחנות בעתיד.

בחנות מוצע מגוון אדיר של סוגי משקאות: למעלה מאלף סוגים שונים של יינות, לצד יינות מחוזקים כגון שרי ופורט; מאות סוגי וויסקי; קוניאק ומשקאות איכות נוספים מהאזור; מאות סוגי בירות; מבחר עצות של עשרות טקילות, רום, ג'ין ושמפניות. בין הפריטים המיוחדים שיוצעו בחנות: קונייאק בוטיק מאזורי גראנד ופטי שמפיין, מהדורות מזקקות מיוחדות של סינגל מאלטים שונים ויקבי בוטיק קטנטנים ואיכותיים. בין הפריטים היקרים ביותר בחנות יהיה ניתן למצוא את גרסאות ה- 50 ו-52 שנים של מותג הוויסקי היוקרתי מקאלן שעלותן מוערכת בלמעלה מרבע מיליון שקלים לבקבוק.

בין המצטרפים שיירשמו בימי הפתיחה יוגרלו פרסים יוקרתיים במיוחד: מקום שלישי מקרר יינות מלא, מקום שני 5,000 שקל לקנייה בסניף. מקום ראשון סופש זוגי בדובאי כולל מלון 5 כוכבים.

הרמיטאג'. יחצ,
Hermitage/יחצ

אין אווירה קסומה יותר בבית מאשר אור נרות רך ורומנטי בניחוחות משכרים. לאורך השנים הלכו והתפתחו ריחות ועיצובים מיוחדים שהפכו את הנרות לפריט עיצובי must בכל בית ליצירת האווירה המתאימה. רשת SABON מציגה קוקלציית נרות ריחניים בשלל גדלים וסוגים העשויים משעווה איכותית המאפשרת זמן בעירה ממושך והפצת הניחוח לאורך זמן.

בין הניחוחות של הנרות ניתן למצוא:

  • פטשולי לבנדר וניל - ניחוח אגדי של פטשולי חושני, לבנדר רענן ווניל מתקתק. ניחוח ה PLV נרקח בהשראת מסע בין ארמונות צרפת מלכותיים, דרך אחוזות קסומות שטופות נופים מרהיבים של שדות לבנדר ריחניים. טיול בעולם שלם של זיכרונות עתיקים, צלילה לחוויה קסומה ופסטורלית. רגע לפני יציאה לנשף, ריח פודרה ונילי מתקתק נמהל באדי בשמים חושניים.
  • מים מסתוריים - הניחוח נרקח בהשראתם של מעיינות השקט הטהורים, החבויים בפינות קסומות וירוקות , מעיינות סתר צוננים שיד האל ציירה אותן כביד מכחול אומן עדינה. קסמה של האדמה, סודם של כוחות הטבע, הרוח הצוננת ומגע קרני השמש במים השלווים, הזורמים לאיטם. פרחי לוטוס צעירים השוחים בתוך גן בוטני שנחבא בין כחול המים לתכול השמיים.
  • אמבר - מקורו של ניחוח Amber במסתרי החשכה, באפלולית הלילה. בשעה שקסם אבני הענבר נוצר במעמקי האדמה, זוהי שעתם הקסומה של מקורות הטבע, זמן להתחדשות, להטמיע שורשים בלב האדמה. ניחוח האמבר מועשר במגע הווניל האלגנטי, ארומת הקינמון ועומק ניחוחם של פולי הקקאו, המבקשים לספר את סיפורה של האדמה.
  • מחירים: נר בכוס זכוכית 230 גר' = 79 שקל. נר בכוס זכוכית 60 גר' = 29 שקל
נרות של SABON. רונן מנגן,
נרות של SABON/רונן מנגן

חנוכה מתקרב, ואיתו גם המאכלים עתירי הקלוריות והשמן. אבל, חשוב לדעת שלא כל השמנים והשומנים מזיקים. כשמדובר על שומנים במזון, רובנו תמימי דעים, אנחנו לא רוצים שום קשר איתם. אלא שישנם שומנים "רעים" וישנם שומנים "טובים". שומנים רעים הם שומני טראנס הנמצאים במרגרינה ובשמנים צמחיים שעברו עיבוד וחימום. לדוגמה שמן חמניות, שמן סויה ועוד. שימוש בשמנים צמחיים אלו לטיגון מאכלים שונים מזיק, וזאת מאחר והטיגון מסייע לחמצון השמנים הללו וליצירה של שומני טראנס איתם הגוף לא יודע להתמודד והם שוקעים בדפנות כלי הדם.

שומנים נוספים בעיתיים לא פחות הם אלו המגיעים משומן מן החי כגון חמאה, מוצרי חלב שמנים, בשר שמן ועוד. כאן מדובר כבר בתזונה עתירה בכולסטרול שעובר חמצון בגוף בתהליכי החמצון הרגילים המתקיימים בשוטף. כולסטרול מחומצן מעלה את הכולסטרול ה"רע" הנקרא LDL, אשר ברמות גבוהות חוסם את העורקים ומפריע לזרימת הדם - כך עולה הסיכון הבריאותי.

בניגוד לשומנים הרעים, ישנם "שומנים טובים" המופקים ממקורות שונים דוגמת דגים, צ'יה, זיתים, אצות, פשתן ואבוקדו. שמנים אלה מכילים חומצות שומן בריאות ומוכרות שלהן תועלות בריאותיות רבות במידה וצורכים אותם בצורה הטבעית שלהם, כלומר ללא תהליכי חימום ואך ורק בכבישה קרה.

חומצות השומן החיוניות תורמות לבריאות הגוף ואף תומכות במערכת החיסון. הן גם משמשות כמקור טוב לטיפוח ולהגמשת רקמות עור יבשות והן מעניקות לעור לחות. אחת מחומצות השומן הבריאות והמוכרות ביותר היא אומגה 3. ניתן למצוא אותה בטבע במזונות שונים מן החי או מן הצומח כגון דגי מים קרים ועמוקים אצות, וזרעים שונים כגון פשתן וצ'יה. חשוב לדעת שגופנו אינו יכול לייצר אומגה 3 בעצמו ולכן עלינו לספק לו אותה ממקור חיצוני.

הבעיה היא שלא כולנו מקפידים לאכול מזונות עשירים באומגה 3 וגם אם כן, אין לנו דרך לדעת כמה אומגה 3 נספגת בגוף. לכן מי שמבין את היתרונות הבריאותיים העצומים של אומגה 3 אינו סומך אך ורק על התזונה ומשלים את הכמות על ידי נטילת תוספי תזונה.

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מוצרים המכילים אומגה 3 ומתאימים לכל גיל. כמוסות אומגה 3 "950" מבית סולגאר, מכילות את המינון הגבוה והמרוכז ביותר של EPA ו- DHA, הנגזרות הפעילות בגוף של אומגה 3, ביחס אופטימלי. בניגוד למוצרים אחרים אותם צריך ליטול מספר פעמים ביום, כמוסה יומית אחת של אומגה 3 "950" עושה את העבודה. מדובר במוצר איכותי ונקי ביותר - אומגה 3 "950" של סולגאר מופקת משמן דגים שעבר תהליך סינון מתקדם בטכנולוגיה ייחודית, מה שמבטיח את איכות וניקיון המוצר. אומגה 950 של סולגאר עבר מספר מחקרים בתחומי בריאות שונים אשר הוכיחו את יעילותו הגבוהה ואת תועלותיו הבריאותיות.

אומגה 3 של סולגאר. יחצ,
אומגה 3 של סולגאר/יחצ

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מציעה פתרון חדש ונוח לארוחה קטנה מחוץ לבית, ומשיקה "ארוחת גבינה בקטנה"- מארז אישי TO GO, הכולל גבינה לבנה 5% של תנובה בשילוב ארבעה קרקרים לנשנוש כארוחה קטנה, הנותנת מענה לרעב הקטן "שתוקף" אותנו במהלך היום.

הסדרה כוללת שני מוצרים: מארז עם גבינה לבנה אישית 5% שומן 125 גרם + 4 קרקרים בטעם טבעי ומארז עם גבינה לבנה אישית 5% שומן 125 גרם + 4 קרקרים עם זרעי פשתן וקצח.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב, תנובה "כחלק מאורח החיים המודרני, רובנו מחפשים פתרונות מהירים ונוחים לארוחות מחוץ לבית - תוך כדי עבודה, בלימודים, ובין לבין ביצוע משימות. אתגר משמעותי נוסף , הוא לבחור בפתרון של ארוחה מאוזנת תזונתית. מרבית פתרונות הארוחה הקטנה הקיימים היום בשוק הנם מתוקים ולא תמיד זה הדבר שמתאים לצרכנים. מוצרי הגבינה החדשים נותנים פתרון מדויק לצרכים אלו בזכות השילוב בין גבינה לבנה שמכילה כמות יפה של חלבון באופן טבעי עם כמות מדודה של קרקרים. ובזכות האפשרות לאכול את המוצר כמעט בכל מקום, אפילו ללא כפית. המוצרים החדשים סוגרים פינה של שובע, הזנה ונוחות מבלי לחצות לכיוון המתוק".

ארוחת גבינה בקטנה. יחצ,
ארוחת גבינה בקטנה/יחצ

כששני מותגים אהובים נפגשים: ליוויס מציג שיתוף פעולה אייקוני עם ניו באלאנס לסתיו-חורף 2020. הקולקציה החדשה משלבת את האיקונוגרפיה המפורסמת של המותגים בפריטים קלאסיים ופריטים טרנדיים עכשוויים.

קולקציית הקפסולה המיוחדת כוללת סניקרס, ז'קטים וטי-שירטס שכולם מעוצבים בשילוב אלמנטים המזוהים עם כל מותג. הקולקציה מציגה נעלי סניקרס בניחוח רטרו-מודרני מדגם 327 של ניו באלאנס, שלוש ורסיות מרופדות של ז'קט הטראק הקלאסי של ליוויס, וחולצת טי ממותגת בלוגו משותף.

נעלי הסניקרס מדגם 327 האהוב, נעלי הריצה המקוריות של ניו באלאנס, מקבלות פרשנות מחודשת עם עיצוב א-סימטרי עדכני. הנעל זמינה בשלושה גוונים שונים, כשכל דגם מעוצב בסגנון חצוי עם שני טונים של אותו הגוון. סוליית וופל בסגנון סבנטיז חותמת את המראה המוכר והאהוב של הסניקרס לצד לוגו N אוברסייזי בצדדים שעליו רקום הטאב הממותג האדום של ליוויס.

בגזרת הז'קטים תמצאו שלוש ורסיות של דגם הטראק של ליוויס, שאת כל אחת מהן ניתן ללבוש משני הצדדים. צד אחד עשוי דנים קלאסי במראה פאצ'ים בגוונים שונים, בעוד שהצד השני מציג מראה מינימליסטי עם תיפורי קווילט ולוגו N דומיננטי בגב הפריט, העשוי טקסטיל מחזיר אור כאות מחווה לאלמנטים המזוהים עם הנעליים של ניו באלאנס. חולצת הטי ממותגת בלוגו המשותף של שני המותגים האהובים. היא מעוטרת בחזית בהדפס גראפי של קולאז' המורכב מקמפיינים פרסומיים של ליוויס וניו באלאנס.

טווח מחירים: ביגוד: 199-890 שקל, נעליים: 469 שקל

שילוב ליוויס עם פקטורי 54. יחצ,
שילוב של ליוויס וניו בלאנס בפקטורי 54/יחצ

בחורף שעבר השיקה קרולינה למקה בקמפיין משותף עם הפרזנטורים אסי עזר ובר רפאלי את עדשות ה-Pro Optic החדשות והמתקדמות שלה. העדשות מגינות מפני השתקפויות, קרינת UV ושריטות אותן ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי הרשת ובאתר. העונה המסר מתרחב ושם את הדגש גם על החיבור לעולם הלייף סטייל והפאשן עם: THE PERFECT LOOK 24/7.

הקולקציה החדשה מאופיינת בשלושה טרנדים בולטים ורלוונטיים מאוד לעונה.

  • MICRO GEOMETRIC - הגזרות הקטנות והעדינות ששואבות השראה מהניינטיז ממשיכות איתנו לעוד עונה, עם שינויים עדכניים ופרשיים כמו פוקוס על מסגרות פריימלס ומתכת דקיקות וקלילות עם זוויות גיאומטריות מיוחדות. אפשר לומר ש'מיקרו' היא הסייף-וורד של השנה הקרובה ולכן מדובר בטרנד מנצח שמשאיר אותך עם מה שחשוב באמת - לוק מתוחכם, מינימליסטי, מדויק ועל-זמני.
  • THAT 70'S SHOW - לוק האוברסייז של הסבנטיז ממשיך ומתחזק. בעונה הקרובה מקבל הטרנד הרטרואי צבעוניות מחשמלת של גוונים כסופים וזהובים, שבאים לאזן קצת את הדרמטיות הצבעונית שאפיינה אותו בעונה הקודמת. התוצאה היא שילוב מושלם בין מראה מלא נוכחות ואמירה, לוייב נינוח, קלאסי ולא מתאמץ.
  • TONONTON - אחרי עונה של מסגרות שקופות וצבעוניות, מגיע (שוב) תורו של השחור לשלוט בטריטוריה, ובעונה הקרובה הוא לא סתם חוזר, הוא מתגבר. המסגרות השחורות ממשיכות לשדר קלאסיות אלגנטית, כשאת הטוויסט מוסיפים חיתוכי לייזר עדינים, לצד גימורים המשלבים מאט, מבריק ומשי. המשחק העדין מצליח לייצר אמירה חדשה ומרעננת מבלי לוותר על הגוון הנצחי הכי נכון בשטח.
  • טווח מחירים: 199-300 שקל לזוג אחד או 400 שקל ל-2 זוגות. להשיג בסניפי קרולינה למקה הפתוחים ברחבי הארץ ובאתר האונליין www.carolinalemke.co.il
אסי עזר בקמפיין קרולינה למקה. יחצ,
אסי עזר בקמפיין קרולינה למקה/יחצ

רשת טיב טעם פותחת השבוע סניף דגל בעיר באר שבע, במתחם "מבנה" (רח' יצחק נפחא 25). הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 2,700 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ-14 מיליון שקל. הסניף יהיה פתוח גם בשבתות וחגים ובצמוד לו חניה גדולה - ללא תשלום. הסניף החדש יחליף את הסניף ברחוב דרך חברון בבאר שבע.

בסניף טיב טעם באר שבע החדש ומשודרג אפשר למצוא את כל המוצרים האיכותיים והמיוחדים שבטיב טעם, מחלקות מתמחות: קצביה, מעדניית גבינות ונקניקים, מאפייה, מחלקת דגים טריים, מחלקת ירקות ופירות, מחלקת אוכל מוכן, מכולת, מחלקת יין ואלכוהול, מחלקת ניקיון ועוד. כמו כן, בסניף מתחם בריאות 'עדן טבע' ובו ניתן יהיה למצוא מגוון ענק של מוצרי טבע ובריאות, ויטמינים, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה, מוצרים אורגנים שימותג תחת "עדן טבע".

חגי שלום מנכ"ל ובעלי טיב טעם: " השקענו משאבים רבים בפתיחת חנות יפה וחדישה במטרה להציע לתושבי העיר באר שבע וסביבותיה, עומר, מיתר להבים וכו' חוויה קניה קולינרית המשלבת מגוון רחב של מוצרים טריים ומוצרים מיובאים מכל העולם במחירים מצוינים, וחניה נוחה בצמוד".

עוד מסר חגי שלום:" לקוחות הסניף ייהנו מהוזלת מחירים קבועה של למעלה מ- 2000 מוצרים הנמכרים במחיר זהה או זול משופרסל דיל, תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, חוויה קנייה, מגוון קולינרי רחב מכל העולם, שירות ועוד".

לרגל פתיחת הסניף יתוקשר קמפיין בשווי של כ-300 אלף שקל תחת הסיסמא "תתחדשי באר שבע!" שיתמקד בשילוט חוצות, דיגיטל, מודעות בעיתונים, הפצה רוויה בעיתון ישראל היום, קמפיין ממוקד במגזר הרוסי, ניוזלטרים ועוד.

סניף הדגל החדש יציע גם לתושבי העיר וסביבותיה, משלוחים עד הבית באתר המכירות און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il ובאפליקציית המובייל "טיב טעם בקליק".

סניף טיב טעם באר שבע. אסף לוי,
סניף טיב טעם בבאר שבע/אסף לוי

השנה נחגוג את חג החנוכה כנראה ללא המשפחה המורחבת, אבל עם מסורת קבלת דמי החנוכה והמשחקים המשפחתיים שיעבירו בהנאה לילדים ולמשפחה את החג. אז מהם המשחקים המסורתיים שזכו השנה לעדנה והתחזקו, מלוחות השחמט בעקבות הסרט גמביט המלכה דרך משחקי החשיבה ועד פוקר משפחתי? מה חדש ומה תמיד יישאר?

חלק מהמבחר של ג'נטלמן: משחק חשיבה לכל המשפחה - 119 שקלים, ערכת שחמט מזכוכית - 149 שקלים, משחקי חשיבה מעץ - 89-129 שקלים, ערכת פוקר - 299 שקלים, שש בש מעץ - 279 שקלים.

ערכת שחמט זכוכית של ג'נטלמן. יחצ,
לוח שחמט מזכוכית של ג'נטלמן/יחצ

טרנד ה-UNBOXING משתלט על עולמם של הילדים וכעת לקראת חג הצעצועים חנוכה הוא מגיע לישראל עם הפתעות חדשות וגם פיתוחים כחול לבן שיעסיקו את הילדים בבית לא מעט זמן.

בין המוצרים: פרזנט פטץ (גור בהפתעה) - חיית מחמד מתוקה ב-399.90 שקל, חבורת הקפה למסיבות קפה ב-69.90 שקל, אנימל - שחרור מכונית מתוך הכלוב והיא משמיעה קולות וצלילים - 349.90 שקל, ועולמה של בת הים - סדרת בובות מרהיבה. עם צדפות ב-99.90 שקל.

חבורת הקפה. גל זהבי דיאמנט,
חבורת הקפה ב-69.90 שקל/גל זהבי דיאמנט

בשנה האחרונה ולנוכח הנסיבות אנו מבלים את מרבית הזמן בבית, ובהתאם הרצון לסדר, לרענן ולשפץ את הבית הולך וגובר. לרוב חלל הסלון והמטבח מקבלים את תשומת הלב , אבל מה עם חלל האמבטיה והשירותים? קבוצת "חמת" מציעה עיצוב כולל ופתרונות לחידוש חדר האמבטיה בדגש על איכות, אחריות, עיצוב, חדשנות, אסתטיקה וחסכון במים!

על מנת שמוצרים יחזיקו לאורך זמן ולנו יהיה שקט לטווח הארוך, חשוב בעת השיפוץ להשקיע במוצרים איכותיים. "חמת" גאה להציג את שיתוף הפעולה עם חברת TECE הגרמנית ומציעה עיצוב TOTAL LOOK לחדר האמבטיה והשירותים - מגוון מוצרי סניטציה החל ממיכלי הדחה סמויים בתוך הקיר, לחצנים בגימורים ועד מוצרים משלימים כגון תעלות ופסי, הכל בעיצוב כולל ותואם אווירה החל מלחצן , אסלה וברז לחדר הרחצה.

בקבוצת "חמת" משקיעים מאמצים רבים לפתח ולשווק מוצרים באיכות יוצאת דופן, כל מוצר זוכה לבקרת איכות קפדנית לפרטי פרטים, על מנת שתוכלו להשתמש במוצר ללא תקלות. ב"חמת" מתחדשים בכל עת והמטרה - פיתוח וייצור סדרות מוצרים המותאמות לעולם החדש, אקולוגי יותר, ירוק יותר, מתקדם יותר. הקבוצה גייסה לשורותיה מעצבים מובילים מהארץ וכן, גם מהעולם, הכול על מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים בכול הקשור לעיצובי ברזים קלאסיים ומודרניים, המתאימים לחדר האמבט והשירותים. טווח מחירים: לחצנים 320-5,000 שקל, אסלות 800-11,000 שקל.

  • מוצריTECE לחדר הרחצה מגוונים ומציעים מכלי הדחה סמויים עם מערכת נטרול ריחות, ייבוש, טיהור אוויר, טכנולוגיית הדחה כפולה, ושטיפה וניקוי - והכול בצורה אוטומטית מלאה.
  • מגוון לחצנים ברמות גימור שונות ומגוונות בהתאם לאוירה הכוללת של חדר הרחצה
  • TeceLux יחידת הפעלה יוקרתית ומעוצבת בצורה אסתטית המשתלבת בכל חדר רחצה ופועלת בצורה אוטומטית מלאה, בזכות הטכנולוגיה שמאחורי יחידת ההפעלה, המסתתרת מאחורי הקיר. עיצוב חלק, נקי ויוקרתי של הזכוכית המחוסמת המאפשר לעצב קיר ללא אריחים. ללחצן המובנה חיישנים המאפשרים הפעלה ללא מגע יד ומאור בשעות הלילה.
  • אסלה שוטפת Teceone - חדשנות ואיכות מבית TECE ,אסלה תלויה שוטפת שאינה מחוברת לחשמל, ללא תעלה (rimless) ,קלה לניקוי ואינה מחוברת לחשמל.
מוצרי TECE. יחצ,
מוצרי TECE/יחצ

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים, השיקה לפני כחודשיים שמנת בישול פרימיום וירג'יליו, מאיטליה במארז גדול של 500 מ"ל. בשל ההצלחה והביקוש בישראל החליטה החברה להשיק גם את השמנות במארז של 200 מ"ל.

מדובר בשמנת בישול איכותית במיוחד, המיוצרת בשיטה איטלקית מסורתית, ללא תוספות ומייצבים, בעלי טעם עדין וטבעי לצד מרקם רך ויציב, מרקם המבטיח תוצאות טובות יותר לעומת המתחרים. מוצרי המותג וירג'יליו משווקים ב-46 מדינות ברחבי העולם. מוצרים בעלי איכויות יוצאות דופן יחסית לקיים בשוק בישראל ובמחירים תחרותיים במיוחד. המחיר: 7.30 שקל, משקל : 200 מ"ל.

היצרן וירג'ליו הנו קואופ שמאגד כ- 1500 חוות ו-50 יצרני גבינות הנמצאים בחבל Mantua שבאיטליה, החברה מייצרת בשיטה מסורתית ובעלת תקני איכות בינלאומיים עם תו אחריות חברתית לייצור גבינות. ליצרן יש מערכת לניהול שרשת אספקה של מקורות החלב, כדי לפקח על האיכות והיגיינת החלב, המיועד לייצור איכותי של המוצרים. מוצרי המותג וירג'יליו משווקים ב-46 מדינות ברחבי העולם.

ישרקו וירג'יליו שמנת בישול. אסף לוי,
שמנת בישול ישרקו וירג'יליו/אסף לוי

המותג האורגני Bio Bon, המיובא ומשווק בישראל ע"י חברת אורגניקזון, משיק סדרת סוכריות גומי בטעמי פירות חדשים - סוכריות גומי אורגניות העשויות מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד, ללא ג`לטין וללא גלוטן. הסדרה מתאימה לא רק כממתק לילדים אלא גם למבוגרים כנשנוש מתוק במשרד או בבית.

הסוכריות מגיעות בשני טעמים חדשים: בטעם פירות (לימון, תפוז, פטל, דמדמניות שחורות, תפוח) ובטעם פירות אדומים (דומדמניות שחורות, פטל, אוכמניות, חמוציות, תות וגזר שחור).

חשוב לדעת כי להבדיל מסוכריות גומי הפופולריות הקיימות בשוק שהן עתירות סוכר, מכילות ג'לטין שזהו חלבון קרישי המופק מעצמות ומעורות בעלי חיים (בקר, חזירים או דגים), ומשמש בתעשיית המזון כחומר מייצב. סוכריות Bio Bon מכילות תמציות פירות וצמחים אורגניים, ללא ריסוס והדברה כימיים, ללא תוספת צבעי מאכל או חומרי טעם וריח סינתטיים. המוצר בעל תו vegan friendly - 100% טבעוני.

כשר פרווה. מחיר לצרכן : 9.50 שקל לאריזה. תכולת אריזה: 100 גרם.

סוכריות גומי ביו בון. יחצ,
סוכריות ביו בון/יחצ

תוצאות מרהיבות לאצנים הקנייתים במרתון ולנסיה שהוזנק הבוקר, אשר שלושתם רצו עם דגם Adizero Adios Pro של adidas. הבולט מבינם הוא שיא עולם חדש לחצי מרתון גברים שנקטף על ידי קיביווט קאנדי.

קאנדי בן ה-24 מקנייה, שבר ביום ראשון את שיא העולם בריצת חצי מרתון לגברים כאשר עצר את השעון על 57:32 דקות שהן למעשה 29 שניות פחות מהשיא הקודם, מה שהפך אותו לראשון אי פעם שיורד מ-58 דקות במקצה זה. האצנית פרס ג'פצ'ירצ'יר בת ה-26 מקנייה, ניצחה את מקצה המרתון המלא וקבעה שיא מסלול חדש בתוצאה של 2:17:16. האצן הותיק אוונס צ'בט בן ה 2:03:00 ניצח בריצת המרתון לגברים וקבע שיא אישי של 2:03 שעות.

קאנדי, ג'פצ'ירצ'יר וצ'בט נעלו במהלך המרוץ את דגם Adizero Adios Pro, אשר נחשב לנעל המהירה ביותר של חברת adidas. אצל ג'פצ'ירצ'יר מדובר בפעם השנייה שהיא מציגה יכולות מרשימות במרוצים עולמיים כשלרגליה הדגם, זאת לאחר שבחודש ספטמבר האחרון שברה שיא עולם בריצת חצי מרתון לנשים במירוץ RunCzech בפראג בתוצאה של 1:05:34 עם אותו הדגם בדיוק. נעלי הריצה מדגם Adizero Adios Pro כוללות שילוב ייחודי של חידושים טכנולוגיים המאפשרים לאצנים להגיע לקצה גבול היכולת שלהם ולשבור שיאים. החידושים כוללים טכנולוגית EnergyRods התורמת לשימור אנרגיה על ידי מוטות שמוחדר בהן פחמן, המחקים את עצמות כף הרגל. הדבר מקטין את ההשפעה הפיזית על הגוף ומאפשר התאוששות מהירה יותר לאחר מאמצי ריצת מרתון. בנוסף המדרס מצופה בעקב בניילון ובסיבי פחמן אשר מספק יציבות למפרק הקרסול ויוצר התנהגות כיפוף נכונה של כף הרגל לריצה חלקה, טכנולוגית ה- LightStrike Pro המעניקה ריפוד מרבי ומאפשרת לאחסן ולהחזיר אנרגיה רבה יותר וכך לרוץ מהר יותר ולמרחק ארוך יותר.

את הדגם המדובר adizero adios pro ניתן להשיג גם בישראל במחיר של 849.9 שקל, באתר אדידס ובחנויות הרשת.

מרתון ולנסיה אדידס. יחצ,
הקניאתים שולטים באמצעות נעלי adidas/יחצ

סוף השנה מעבר לפינה וזהו הזמן הטוב ביותר לחידוש וריענון חדר הילדים, שיתחילו את השנה החדשה בכיף, ברוגע ובתחושת התחדשות. במהלך חודש דצמבר מציעה רשת עצמל'ה הטבות אטרקטיביות על מגוון רחב של רהיטים, אביזרים וטקסטיל. רשת עצמל'ה יוצאת במבצע חיסול מלאי על הפריטים הבאים:

מיטת תינוק מרסיליה 60*120 ב- 895 שקל (במקום 1,195 שקל) , מיטת תינוק MOON 60*120 ב- 695 שקל (במקום 895 שקל ), ארון יובל בצבע שמנת ב- 2,595 שקל (במקום 3,395 שקל ), שידת תינוק בייסיק ב- 695 שקל (במקום 895 שקל ), שידת תינוק מרסיליה ב- 895 שקל (במקום 1,116 שקל ), שידת תינוק 3 מגירות איגה ב- 895 שקל (במקום 1,116 שקל).

מבצעים מיוחדים על מוצרים נוספים:

מיטת שירה וחצי קפיטונג' ב- 1,595 שקל (במקום 1,895 שקל ), מיטת רומי וחצי ב- 1,495 שקל (במקום 1,795 שקל ), מיטת שחר וחצי ב- 1,195 שקל (במקום 1,395 שקל ), מיטת יחיד אריאל בצבעי שמנת ואפור ב- 1,995 שקל (במקום 2,595 שקל ), מיטת יחיד גלי ב- 2,495 שקל (במקום 2,995 שקל ), מיטת יחיד לירון ב- 2,695 שקל (במקום 3,195 שקל ), שולחן אופיר לבן ב- 795 שקל (במקום 895 שקל ), שולחן גלי ב- 925 שקל (במקום 1,095 שקל ), ארון רומי 3 דלתות דלת מראה ב- 3,395 שקל (במקום 4,095 שקל ), ארון גלי 3 דלתות לבן ב- 2,495 שקל (במקום 2,995 שקל ), ארון שירה ב- 2,895 שקל (במקום 3,395 שקל ), סט שולחן פעוטות עגול ב- 345 שקל (במקום 395 שקל ), מיטת אור ב- 1,695 שקל (במקום 1,895 שקל ), ארון אופיר ב- 1,795 שקל (במקום 1,995 שקל ), ספונת לפעוטות ב- 149 שקל (במקום 199 שקל ), וילון ב- 99 שקל (במקום 119 שקל ), הדום חיות ב- 75 שקל (במקום 89 שקל ).

* לא כולל אאוטלט ותצוגות, ללא כפל מבצעים, בתוקף עד 30.12.2020 או עד גמר המלאי. ניתן להשיג באתר האונליין של רשת עצמל'ה.

ארון יובל שמנת עצמלה. שחר פליישמן,
אורן יובל שמנת של עצמלה/שחר פליישמן

יינות ואלכוהול

Beluga Celebration, מהדורה חגיגית ומיוחדת לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה 2021. הבקבוק הייחודי מצופה בשכבת פלטינה כפולה באמצעות תהליך המכונה אידוי תרמי המבוצע בתא ואקום ובשכבה מתכתית נוספת של זהב. המהדורה מעוטרת באמצעות טכניקת הדפס רשת ועל גביה סמל דג החדקן האייקוני אשר מוטבע על הבקבוק בעבודת יד.

'Beluga Celebration' הינה תוצאה של מיומנות וטכנולוגיה חדישה בשילוב מים ארטזיים טהורים ותזקיק לתת מונבטת. תזקיק המאלט עובר סינון כפול בפחם מעץ שדר ובכסף. הטעם הייחודי והעשיר של בלוגה נובל נוצר על ידי הוספה של תמציות דבש טבעי, שעורה וגדילן עם נגיעות של וניל וכל זאת לפני שהיא עוברת לשלב המנוחה הנמשך 30 ימים במהלכם מתפתח הטעם הקטיפתי והעשיר שמייחד אותה.

בקבוקי המהדורה המיוחדת מצופים בשכבת זהב כמחווה למסורת וחגיגות יום השנה ה-115 להקמת מזקקת מרינסק הממוקמת בסיביר, יצרנית קו המוצרים השלם של מותג הוודקה הסופר-פרמיום בלוגה.

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 שקל, ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

וודקה בלוגה. יחצ,
וודקה בלוגה/יחצ

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להציג לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה 2021 את שמפניית הדגל של בית מום, מום קורדון רוז' המציבה רף גבוה ואיכותי בקטגוריה. בית מום, יצרנית שמפניות נוסדה בשנת 1827 וידועה כמובילה עם חדשנות ונועזות לצד עוצמה ואיכות.

השמפניה מעוטרת בסרט האדום האייקוני כבר משנת 1876, השנה בה בחר ג'ורג' מום לעטר את בקבוק השמפניה שלו ובכך חלק כבוד לקהל לקוחותיו. סרט המשי האדום היה חלק מסימני האצולה וממסדרים מכובדים דאז כמחווה לאות היוקרתי של הצבא הצרפתי "legion of Honor" ,עד היום נמכרת השמפניה תחת השם קורדון רוז'.

מום קורדון רוז' בעלת צבע צהוב-זהוב משובח וניחוח עשיר של ארומות ראשוניות של פירות בשלים וטריים, משמש, אפרסקים, פירות טרופים הנפתחים לארומות וניל, קרמל, בריוש, ושמרים סיומת של פירות מיובשים ודבש. בטעמה מתהדרת בטעמים של פירות טריים וקרמל, עם בועות עדינות ופריכיות המתפתחות ויוצרות רעננות מתפרצת.

מום קורדון רוז' מתיישנת מעל 20 חודשים על השמרים במרתף היקב. על מנת לשמר את אופיו של הטרואר, היין מכל 77 החלקות נסחט ומותסס בנפרד ורק לאחר מכן נעשה הבלנד. הבלנד עשוי מ 45% פינו נואר, זן המוביל של היקב, הנותן ליין עוצמה וגוף, יחד עם 30% שרדונה המעניקים חמאתיות ומינרליות ו 25% פינו מונייה, המוסיפים פירותיות עגולה.

בשנת 2016 שמפניית מום קורדון רוז' זכתה ב-6 מדליות זהב בתחרות העולמית של שמפניות ויינות מבעבעים וזאת בזכות תשומת הלב לאיכות בלתי מתפשרת של השמפניה. כמו כן, זכתה למוניטין של בית השמפניה המוביל בצרפת.

מחיר מומלץ לצרכן: 225 שקל. ניתן לרכוש בחנויות אלכוהול ויין מובחרות.

שמפניה מומ קורדון. יחצ,
שמפניה מום קורדון/יחצ

שיבאס ריגאל, וויסקי היוקרה המדורג הראשון בעולם, מציג בישראל את מהדורת הזהב המיוחדת, החגיגית והאלגנטית לשיבאס XV לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת שנת 2021 . שיבאס XV, בלנד המתיישן למשך מינימום 15 שנה אשר עבר סיומת קפדנית בחביות קוניאק, מאיזור גראנד שמפיין, בכך לראשונה משלב בין שני המשקאות היוקרתיים בעולם לבין מסורת וחדשנות. השימוש בחביות קוניאק, מאיזור גראנד שמפיין יוצר פרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי של שיבאס.

הסוד לטעם היוצא מן הכלל הוא סיומת בחביות מובחרות של קוניאק מאיזור גראנד שמפיין, שמקורם בלב אזור קוניאק בצרפת, איזור הידוע בקוניאקים איכותיים ובעלי טעמים יוצאי דופן.

שיבאס xv , בעל ארומה עשירה וניחוח של ריבת תפוזים, קינמון וצימוקים בשלים ומתהדר בטעם
פירותי עם רמיזות של ריבת חלב וקרמל המוביל לסיומת של מרקם חלק המתעגל בחיך עם רמזים מעודנים של וניל כיאה לוויסקי עם נוכחות בלתי מתפשרת.

שיבאס XV נוצר כמחווה למומחי ערבוב החביות ולקטגוריה המסורתית של הקוניאק והינו בעל מראה יוקרתי, עדכני וחדש השומר על צורת הבקבוק האייקונית המזוהה עם וויסקי שיבאס ריגאל ברחבי העולם. בקבוק הזהב היוקרתי של שיבאס XV, בעל חזות ונראות עוצמתית המשקפת את הוויסקי היוקרתי שבתוכו.

מחיר מומלץ לצרכן: 179.90 שקל, ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

שיבאס רגאל. יחצ,
שיבאס רגאל/יחצ

מותג הקאווה הספרדי IBERICA גאה להציג לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת שנת 2021. IBERICA' CAVA' מבעבע כשר קליל ונעים, המתאים לכל אירוע, חגיגה, פיקניק ולליווי ארוחות בשתי גרסאות: יבש - BRUT / חצי יבש SEMI SECO.

  • CAVA IBERICA-BRUT (יבש) - זני ענבים: מקבאו 30%, קסרלו 30%, פרלדה 40%. בציר מתרחש בשלושה שלבים: מקבאו נבצר בשבועיים הראשונים של ספטמבר. קסרלו נבצר בשבועיים האחרונים של ספטמבר ופרלדה נבצר בשבועיים הראשונים של אוקטובר. תסיסה ביקב: סחיטה עדינה של זגי הענבים על מנת להשיג 50% של מיץ התירוש. חדרור סטטי של היין ותסיסה מבוקרת בין 16 ל 18 מעלות למשך 20 יום על מנת להפיק את מיטב הארומה מהענבים. תסיסה שנייה: מתרחשת בבקבוק במשך 40 יום בטמפרטורה של 16 מעלות. יישון נוסף של בין שנה לשנתיים בבקבוק. סוכר שאריתי: 7 גרם לליטר.
  • צבע: נקי, צהבהב עם גווני זהב. ארומה: נקייה עם עוצמה בינונית באף. מאוד פירותי ואלגנטי. טעמים: מאוזן מאוד בחיך. מלא טעימים, עם איזון בין חומציות למתיקות. הרמוני ונקי. יצירה של בועות באופן עקבי.
  • CAVA IBERICA - SEMI SECO (חצי יבש) - זני ענבים: מקבאו, פרלדה וקסרלו (33% כל אחד). בציר: מתרחש בשלושה שלבים: מקבאו נבצר במהלך השבועיים הראשונים של ספטמבר. קסרלו נבצר בשבועיים האחרונים של ספטמבר, ופרלדה במהלך השבועיים הראשונים של אוקטובר. תסיסה ביקב: סחיטה עדינה של זגי הענבים על מנת להשיג 50% של מיץ התירוש. חדרור סטטי של היין ותסיסה מבוקרת בין 16 ל 18 מעלות למשך 20 יום על מנת להפיק את מיטב הארומה מהענבים. תסיסה שנייה: מתרחשת בבקבוק במשך 40 יום בטמפרטורה של 16 מעלות. יישון נוסף של בין שנה לשנתיים בבקבוק. סוכר שאריתי: 35 גרם לליטר
  • צבע: צהבהב, זורח עם השתקפות ירוקה ויצירה טובה של בועות היוצרות מעין כתר.
  • ארומה: מעודנת וארומתית. פירותית, אלגנטית ונקייה.
  • טעמים: נעים ורך. דגשים מתקתקים. מאוזן מאוד עם מרקם בועות טוב.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪
קאווה איבריקה. יחצ,
קאווה איבריקה/יחצ

חנוכה

רשת נעלי SCOOP יוצאת במבצע לחג החנוכה, במסגרתו כל קולקציית חורף 2021 ב-50% הנחה. המבצע כולל את מחלקות הנשים, גברים וילדים: מגפונים, מגפיים, נעלי בית, סניקרס, נעלי בובה, נעלי ספורט, מוקסינים ועוד. המבצע ייערך בסניפי הרשת ובאתר המכירות און ליין של SCOOP https://scoopshoes.co.il/ בין התאריכים: 9.12 - 18.12.

מבצע חנוכה ברשת סקופ. שי יחזקאלי,
מבצע בסקופ/שי יחזקאלי

תכשיטי פנדורה בהטבה מיוחדת לחנוכה: קופסת תכשיטים מתנה בכל קנייה מעל 399 שקל ברשת ובאתר Pandora-shop.co.il. לחברי מועדון ומצטרפים חדשים, ללא כפל מבצעים, בכפוף לתקנון, עד 15.12 או עד גמר המלאי. מימוש אחד למועדון, מינימום 1,200 יחידות במלאי. הרשמה למועדון אינה כרוכה בתשלום.

תכשיטי פנדורה. יחצ,
תכשיטי פנדורה/יחצ

יחסי ציבור

תיירות ופעילות

במרחבים הקסומים של הר הנגב, מצפה רמון, ירוחם ורמת הנגב מסתתרים טעמים חדשים שלא הכרתם, בשלנים שלא פגשתם וסיפורים מרגשים על אהבה ואוכל שטרם שמעתם. בחג החנוכה הקרוב תצטרפו למסע טעימות מפתיע בנופים האינסופיים של המדבר.

"מפית הר הנגב" הוא מסע טעימות בן ארבעה מסלולים שונים: מסע טעימות משפחתי, מסע טעימות כשר ומסורתי, מסע טעימות טבעוני ומסע טעימות יוקרתי לאניני טעם. כל מסע הוא חוויה קולינרית ייחודית בה תעברו בין 6 תחנות שונות ובכל אחת, תאתגרו את בלוטות הטעם עם מנות שונות ומגוונות.

המסלולים מרתקים ובהחלט בלתי צפויים כאשר תעברו מביתה של בשלנית בירוחם אל מבשלת בירה מדברית, קפיצה קטנה למאהל בדואי ומשם למסיבת תה בריטית מפוארת בגסט האוס.
המעברים המפתיעים, הטעמים הנפלאים והנופים שמרחיבים את הלב, מבטיחים חוויה זוגית, אישית ומשפחתית בטעם של עוד.

כל סיור מתבצע באופן עצמאי, בעזרת אפליקציה ידידותית ועשירה שתוביל אתכם מנקודה לנקודה על המפה. בכל נקודה, תוזמנו לעצור ולהתארח כיד המלך, להנות מטעימה נדיבה ומסיפור מקום מרתק. "מפית הר הנגב" מאפשר לכם לבחור את הזמן ואת הקצב לביצוע המסלול, והטעימות השונות יהיו זמינות עבורכם למימוש חד פעמי במהלך ימי ההפנינג בחנוכה.

"מפית הר הנגב" מתבצע במרחב הפתוח והבטוח של המדבר, תוך הקפדה על חוקי התו הסגול.
את הכרטיס לסיור המבוקש מבצעים באתר, מורידים את האפליקציה ומתחילים לטייל, בקצב ובזמן שלכם. אהבתם? נהנתם? קדימה שתפו ברשתות!

מאחורי מיזם "המפית" עומד יזם תיירות קולינרית, דוד כהן. כשמשבר הקורונה השבית לחלוטין את הסיורים הקולינריים לחלוטין ומחק מאות תוכניות מהיומן לחודשים רבים קדימה, הבין כהן שהוא צריך לחשב מסלול מחדש. בד בבד עסקי המזון איתם עבד לאורך השנים החלו קורסים ונסגרים. מתוך המשבר המשותף צמח מיזם עסקי - חברתי "המפית" חיבור בין אנשים שאוהבים לבשל ולהאכיל - לציבור הישראלי שרעב לחוויות ולטעמים לא מוכרים אחרי חודשים רבים בבית. חיבור שמוליד חשיפה לקהלים חדשים ומזרים אנרגיה ומטיילים רבים אל מרחבי הר הנגב.

מתי: חמישי - שלישי, 10-15/12/2020
עלות כרטיס לסיור: 90 - 100 שקל בלבד למשתתף
את הסיור אפשר לממש ביום אחד או לפרוס אותו על פני מספר ימים
לפרטים נוספים והרשמה למסלולים הקולינריים

מפית הר הנגב. מקסים סרדיוקוב,
מפית הר הנגב/מקסים סרדיוקוב

חברת Wizz Air יוצאת היום (8 בדצמבר 2020) במבצע מיוחד - הנחה של 50% על טיסות נבחרות באתר ובאפליקציית Wizz. המבצע חל על טיסות שממריאות עד ה-15.1.

מדובר בהזדמנות טובה לאלו הרוצים לחזור הביתה לחנוכה ולכריסמס. כמו כן, במידה והחברה תיאלץ לבטל את הטיסה, הנוסעים יקבלו באופן אוטומטי זיכוי בשווי 120% מהמחיר המקורי, שתקף למשך 24 חודשים לשימוש ברכישת כרטיסי טיסה של וויזאייר. בנוסף, החברה מתחייבת להחזר כספי בתוך 30 יום מרגע הגשת בקשת ההחזר. לקוחות אשר ירכשו את כרטיסי הטיסה שלהם על ידי סוכנויות נסיעות יצטרכו לפנות אליהן בבקשה להחזר.

הנחה של 50% חלה על תעריפים לא כולל דמי ניהול. המבצע תקף רק ב-8.12.2020 בין השעה 00:00 ועד שעה 23:59 שעון מרכז אירופה (CET). המבצע לא חל על הזמנות קבוצתיות. ההנחה חלה רק על טיסות נבחרות הזמינות באתר wizzair.com ובאפליקציית WIZZ.

Wizzair. יחצ,
וויזאייר/יחצ

מלון "קיסר פרמייר" אילת יערוך סופ"ש קולינרי בחנוכה בין התאריכים 17.12-19.12 (חמישי- שבת).
בסופ"ש הקולינרי ישתתפו השף חיים כהן מתוכנית "מאסטר שף" "והמטבח המנצח" (קשת) יגיש את ארוחת הערב "גאלה דייניג" והשף יוסי שטרית מתוכנית "משחקי השף" (רשת) יגיש ארוחת שף ומבקר המסעדות והעיתונאי ניב גלבוע בתחום יעוץ קולינרי. המחיר לחבילת נופש קולינרי לזוג 2 לילות חצי פנסיון יעמוד על 1,890 שקל.

זיו ארזואן. יחצ,
זיו ארזואן, מנכ"לית מלון קיסר פרמייר/יחצ

נדל"ן וערים

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הקים ועדת בדיקה ציבורית לבחינת חיובי המים של תאגיד המים והביוב של העיר "מי בת-ים", בראשות השופטת (בדימוס) עו"ד שרה פריש.

על רקע פניותיהם של צרכנים, תושבי בת-ים, בחודשים האחרונים על גובה חיובי המים של תאגיד המים והביוב של עיריית בת-ים - "מי בת-ים" ומתוך רצון מתמיד לשיפור, ראש עיריית בת ים - צביקה ברוט, הנחה על הקמת ועדת בדיקה עצמאית ובלתי תלויה לבדיקת חיובי המים של התאגיד. בראש הוועדה תעמוד השופטת (בדימוס) עו"ד שרה פריש, ממשרד עו"ד פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות' והיא תכלול גם רואה חשבון מקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully