וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם רכב יכול להיות היברידי, גם למטבחים מותר

7.12.2020 / 1:36

תנור לבישול שני מאכלים במקביל, כיריים אינדוקציה משולבת בגז, קולט אדים עם כיריים ועוד. המטבח של היום יותר פונקציונלי, יותר חסכוני ובעיקר יותר היברידי. הנה כמה דוגמאות למוצרים שהציפו את השוק

חדשות העיצוב

שתי פעולות במוצר אחד. לאורך השנים התרגלנו לאריזות חסכוניות בתחום תחזוקת הבית - מגבונים רב שימושיים, נוזלי ניקוי שונים ואפילו סבונים ושמפו, כי למה לשלם על שני פריטים נפרדים אם האריזה הכוללת מספקת מספר פונקציות?

המהפכה הזאת, שבמשך שנים הייתה מנת חלקם של מוצרי הלואו-טק, חדרה גם למכשירי החשמל והבישול, והרכישות הללו יכולות לחסוך זמן וכסף. "עכשיו, כאשר יותר ויותר מטבחים מעוצבים כחלל פתוח ומשתלבים בעיצוב הכולל של הבית מותגי החשמל, דרושים פתרונות שיאפשרו עיצוב מטבח שימושי מצד אחד אך גם נקי ומרווח יותר - והמגמה הגוברת של מוצרי חשמל משולבים היא הפתרון המשולם לכך", אומרת מעצבת הפנים בר אילוטוביץ.

אז המותגים אכן נענו לאתגר וזה הזמן לסקור כמה מהם. מכיוון שכל המוצרים הללו חדשים יחסית בשוק, מומלץ לחפש ביקורות לפני הרכישה ובעיקר לקבל הדרכה לפני השימוש.

TEKA: כיריים אינדוקציה משולבות גז

כיריים היברידיות של TEKA. יחצ,
הכיריים של TEKA/יחצ

אחת השאלות שמטרידות את רוכשי הכיריים היא השאלה הנצחית - גז או אינדוקציה? היתרונות של אינדוקציה ברורים - קלות ניקוי, חימום מהיר ואסתטיקה, למשל, אבל יש לא מעט בשלנים שמתקשים לוותר על הלהבה הבוערת שמתחת למחבת בהקפצת נודלס, ולטעם הפחמים של חצילים שנקלו על האש. כעת משיק מותג מוצרי החשמל TEKA סדרה רחבה של כיריים היברידיות, במבנה ובגדלים משתנים המאפשר ליהנות משני העולמות במקביל. הכיריים ההיברידיות מאפשרות גמישות מבחינת גדלים (בין 60 ל-90 ס"מ), תוך שילובי מספר מוקדי בישול - אינדוקציה או אש גלויה לפי בחירה. הן עשויות בזכוכית עמידה במיוחד, תוך שילוב הטכנולוגיות המתקדמות ExactFlame ו- Multislider Control אשר מאפשרות רמות דיוק בישול חדשות, מקצרות זמני הכנה, וחוסכות באנרגיה.

מחיר: לכיריים מספר דגמים. על פי אתר זאפ החל מ-4,489 שקל ועד 7,990 שקל, בהתאם לדגם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

BEKO - שני תנורים בתנור אחד

תנור משולב של BEKO. יחצ,
התנור המשולב של BEKO/יחצ

אתם מתכוננים לארח וצריכים לבשל. התנור הקלאסי יאפשר לכם לייצר סוג מאכל אחד בכל פעם, והגיע הזמן שתכירו את ה-Split&Cook של Beko ביבוא בלעדי של חברת ברימאג.

מדובר בתנור בנוי "בילט-אין" עם תא אפייה רחב במיוחד (80 ליטר) המחולק לשניים, ולמעשה מאפשר לבשל שתי מנות שונות בטמפרטורות שונות - עם הבדל משמעותי של עד 80 מעלות בין תא לתא, באותו הזמן ובתוך אותו התנור.

התנור, מדגם BVR35500XMS, הוא בעל טכנולוגיה המאפשרת בנוסף לנוחות גם חיסכון משמעותי באנרגיה של עד 40%, למעלה מ-70 תוכניות בישול ואפייה מיוחדות, בקרת touch מלאה, תכונות ניקוי עצמי, וכן תכונות אוורור וקירור של חזית התנור, המאפשרות בין היתר הרכבה גם מתחת לשיש. התנור מגיע בצבע נירוסטה ובצבע שחור ובעל דירוג אנרגטי A. מחיצת ההפרדה, שמפרידה בין שני תאי האפייה וגם ניתן להסירה במקרה הצורך, מנטרלת את ערבוב הריחות באופן מלא בין התאים בזמן הפעולה הכפולה של התנור. לתנור מסילות טלסקופיות המאפשרות גישה נוחה במיוחד, וכן תאורה פנימית חזקה בשני חלקי התנור - כך שניתן בקלות ובנוחות לאפות, לבשל ולצלות שתי מנות במקביל.

מחיר: 2,590 שקל על פי אתר ברימאג

Kupperbusch - קולט אדים משולב בכיריים

קולט אדים משולב. יחצ,
קולט אדים משולב כיריים של Kupperbusch/יחצ

"המעבר לקולטי אדים המשולבים בכיריים הוא נקודת מפנה שאפשר להשוות אותה למעבר מטלוויזיה מגושמת וגדולה של פעם למסך שטוח", מסביר אסי ארביב מבעלי קבוצת קלינטון סחר. "ממוצר חשמל עצום ממדים וקשה לניקיון שיצר אינספור מגבלות במיקום הכיריים, למוצר נסתר לחלוטין שמשולב בכיריים ועושה את העבודה אפילו טוב יותר מאחיו הגדול".

בולט במיוחד הוא קולט האדים של מותג היוקרה הגרמני למטבח Kupperbusch , שמרחיב בימים אלו את פעילותו בישראל ומשיק בחודש הקרוב קולקציה רחבה של חידושים למטבח. יחידת היניקה השטוחה לאורך הכיריים שואבת פנימה גם אדי בישול וגם נתזי שמן, שומרת על אוויר נקי במהלך הבישול, ובסיומו נסגרת עם כיסוי זכוכית המעניק מראה חלק ואחיד למשטח הבישול.

מחיר: טרם פורסם.

סולתם: סיר 4 ב-1

סיר מרובע של סולתם. יחצ,
אידוי, טיגון, אפייה ובישו. סיר 4 ב-1 של סולתם/יחצ

הסיר המרובע של סולתם, יצרנית כלי המטבח המובילה בישראל, נועד לאידוי, טיגון, אפייה ובישול. הוא מאפשר לשף הביתי תוצאות בישול מוצלחות על ידי פיזור נכון וחלוקה שווה של חום, ציפוי Non Stick איכותי בגימור שיש למניעת הידבקות המזון, ניקוי קל ונוח, עשוי מאלומיניום המאפשר לו עמידות וחוזק לשנים רבות ומכסה זכוכית. צורתו המרובעת והעמוקה של כלי הבישול מאפשרת להכיל כמות גדולה יותר של מזון. לסיר נלווה סל טיגון, בעל ידית מתקפלת המאפשרת אחסון בתוך הסיר.

בנוסף, נלווה גם משטח אידוי עשוי נירוסטה, דבר המאפשר לשמור על הסדר במטבח וחוסך במקום. יתרונו הגדול הוא הנוחות בבישול על הכיריים ובתנור. הסיר המרובע ישמח לקבל חבר נוסף לצידו, שכן הם לא יפריעו אחד לשני בזכות צורתו המרובעת. השימוש בסיר מתאים לכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) וניתן גם לשימוש בתנור בחום גבוה. הסיר אסתטי להגשה למרכז שולחן. מתאים לשימוש במדיח כלים.

מחיר: 149 שקלים.

Fakir ו-Braun: סט בלנדר לכתישה, הקצפה וטחינת חומרים יבשים

בלנדר של FAKIR. יחצ,
בלנדר של FAKIR/יחצ

סט הבלנדר הוא למעשה אבולוציה עכשווית של הבלנדר מוט. מאחר שנוח כל כך לטחון בעזרת בלנדר קטן וקומפקטי, למה לא להרחיב את פעולת הבלנדר מוט לתחומים נוספים, בין היתר כתישת קרח, הקצפה וטחינת חומרים יבשים. בחסות הטרנד ההיברידי התרבו ראשי הבלנדר מוט המקורי ועוצמת המנוע עלתה, כאשר שני מוצרים מתבלטים בקטגוריה. האחד הוא סט הבלנדר LUCCA Q של Fakir, בעל מנוע בעוצמה של 1,000 וואט - עוצמת מנוע המאפיינת מעבדי מזון גדולים. המנוע מאפשר, בנוסף לקיצוץ ירקות, גם להקציף, לכתוש קרח, לטחון אגוזים, תבלינים ואף בשר, בצורה קומפקטית - ותוך מספר שניות.

מחיר: 489 שקלים על פי אתר Normande

מוט בלנדר של בראון. יחצ,
עוצמתי. מוט הבלנדר של Braun/יחצ

סט בלנדר נוסף הוא המוט של Braun שמייבאת חברת ברימאג. מדובר במכשיר מתקדם מהדור החדש, הכולל מערכת סכינים המאפשרת הורדת המאמץ בזמן העבודה והשגת תוצאות טובות פי 2.5. מוט הבלנדר של BRAUN, דגם: MQ 9098XL, עשוי מנירוסטה, עם הספק של 1,100 וואט ובעל בקר שליטה למהירויות משתנות.

יחד עם המוט מגיעים קערת מעבד מזון גדולה XL (נפח קערה 3.2 ליטר מקסימום נפח עבודה 2.0 ליטר), כוס מפלסטיק להקצפה (600 מ"ל), וכן אביזרים לקיצוץ, פריסה, גירוד, ערבול והקצפה, אביזר לחיתוך מהיר של קוביות ואביזר ללישת בצק (500 גרם קמח) כבד ללחם או פסטה, פשטידות ועוגות. כמו כן, המוט כולל מטחנה מנירוסטה המיועדת לטחינת קפה ותבלינים. מוט הבלנדר בעיצוב ארגונומי לטובת אחיזה רכה ונוחה לשימוש ממושך, בעל סכין עבה וחזקה עם להבים חדים במיוחד לחיסכון במאמץ בעת חיתוך. באמצעות מערכת חדשנית, החלפת האביזרים מתבצעת בצורה מהירה וקלה יותר וניתן לשטיפה במדיח כלים (למעט המנוע).

מחיר: 1,100 שקל, שנתיים אחריות ע"י יבואן רשמי "ברימאג דיגיטל אייג'"

Fakir: מסחטות משולבות

בלנדר של פאקיר. יחצ,
Juicemax, המסחטה המשולבת של פאקיר/יחצ

העוסקים בטכנולוגיות בריאות למטבח מסמנים את מיץ הפירות והירקות הטבעי בתור הקפה הבא. אם קפה איכותי עבר מבתי הקפה למכונות ביתיות, כך גם מיצים טבעיים הופכים ממוצר מפנק של יציאה מהשגרה למשקאות יומיומיים הנצרכים בבית. אם עד היום נדרשנו להשתמש בשתי מסחטות שונות, האחת לסחיטת הדרים והשנייה לפירות וירקות אחרים, היום מכשיר משולב מציע שניים באחד ומאפשר ליהנות מבריאות במינימום מקום על השיש.

אחת מהמסחטות המשולבות המובילות של המגמה היא המסחטה המשולבת Juicemax של מותג מוצרי החשמל הגרמני Fakir. למסחטה מנוע עוצמתי של 1,000 וואט עם יכולות סחיטה משולבות. המסחטה סוחטת וממצה מיצים מכל סוגי הפירות והירקות - גם מהדרים וגם מפירות וירקות קשים, והפכה בחודשים שלאחר השקתה ובחסות הסגרים לאחד מהפריטים הנמכרים ביותר של המותג בישראל.

מחיר: 889 עד 989 שקלים לדגמים השונים על פי אתר Normande.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully