וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

9.12.2020 / 0:56

מנכ"ל חדש ל-SBN ולמלם גמל ופנסיה, שותף חדש ב"ישר אדריכלים" ומינוי בכירה בסלברייט. כל המינויים של השבוע האחרון

דן איתמר מונה למנכ"ל חברת SBN השיייכת לקבוצת בריל ובבעלותה המותגים טימברלנד, נאוטיקה ורשת חנויות Emporium. במקביל, ימשיך איתמר לרכז תחתיו את הפיתוח העסקי, השיווק ואסטרטגייה של הקבוצה כולה. דן איתמר יחליף את עופר נונר ששימש בשנתיים האחרונות כמנכל החברה.

חברת SBN נמצאת בבעלות משותפת של קבוצת בריל וקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותגים הבינלאומיים נאוטיקה וטימברלנד ומנהלת את רשתות Nautica Timberland ורשת חנויות EMPORIUM.

דן איתמר (46) מהנדס תעשייה וניהול בהשכלתו, בעל ניסיון ורקע בניהול חברות בתחום הקמעונאי. בעבר כיהן איתמר במספר תפקידים ניהוליים: מנכ"ל חברת המכירה של קבוצת שלמה סיקסט, מנהל חטיבת סובארו בישראל וכמנכ"ל רשת טיב טעם.

לדברי יהודה אלבז מנכ"ל קבוצת בריל: "אנו בטוחים ביכולותיו הרבות של דן איתמר, ניסיונו העשיר בקמעונאות, ראייה רחבה ומקורית, חשיבה חדשנית יצרתית ותרומתו המשמעותית להישגי פעילות קבוצת בריל, יתרמו רבות לחברת SBN ולאתגרים הרבים של הרשתות הקמעונאיות בתקופה זו. אנו מאחלים לדן הצלחה ובטוחים שיצעיד ויוביל את החברה באסטרטגיה להרחבת הפעילות של המותגים בישראל".

קבוצת בריל המנהלת את חברת SBN נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת מהקבוצות הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה סה"כ כ-224 חנויות ברחבי הארץ, בניהם את רשת Nine west, רשת Gali, רשת Solog, רשת Lee cooper ורשת Show off. כמו כן היא מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים כמו: Guess, Marc Fisher, easyspirit, Anne Kilein, Kendall& Kaylie, Hush Puppies ועוד. כמו כן מפעילה קבוצת בריל את אתר הסחר הגדול בישראל למכירת נעליים תחת השם "Step In" ואת אתר האון ליין ראני, המאגדים תחתיהם 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ.

דן איתמר. אסף לוי,
דן איתמר/אסף לוי

צחי דברת (48) מונה למנכ"ל חברת מלם גמל ופנסיה מקבוצת מלם תים. חברת מלם גמל ופנסיה מספקת פתרונות מחשוב מתקדמים לגופים מוסדיים בתחום החיסכון ארוך הטווח. דברת כיהן כסמנכ"ל בהראל פנסיה וגמל ולפני כן כיהן בתפקיד כמנהל תחום שכר ומיסוי במלם שכר. דברת בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ויקטוריה בוולינגטון בניו זילנד ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

צחי דברת. יחצ,
צחי דברת/יחצ

עידו לוי מונה למנהל אגף פיתוח מערכות בקבוצת טלדור. ללוי (38), בעל תואר שני בניהול טכנולוגיה מהמכון הטכנולוגי בחולון, ניסיון של 14 שנים בתחומי הפיתוח והחדשנות. עוד לפני שהגיע לקבוצת טלדור בשנת 2010, היה עידו חלק מסטארטאפ Destinator שפיתח את אפליקציית הניווט הראשונה שיצאה בארץ ולאחר מכן במרכז הפיתוח של חברת סמסונג.

לאחר שהצטרף לקבוצת טלדור וכיהן במספר תפקידים ביניהם, מפתח GIS, ראש צוות פיתוח ומנהל תחום חדשנות ו-GIS, מונה כעת למנהל אגף פיתוח מערכות. האגף מתמחה בפרויקטי פיתוח ואינטגרציה גדולים, בחברות אנטרפרייז, משרדים ממשלתיים וגופים ציבוריים ופיננסים. ההתמחויות שינוהלו באגף תחת לוי: חדשנות דיגיטלית, מערכות שו"ב מתקדמות, פיתוח Open Source ואפליקציות בענן ופתרונות IoT וערים חכמות ברשויות המוניציפאליות.

אגף פיתוח מערכות בקבוצת טלדור נותן שירותים עבור לקוחות מובילים במשק הישראלי הציבורי והפרטי כגון: רשות ניירות ערך, המרכז למיפוי לישראל, נציבות כבאות והצלה, בתי הדין הרבניים, משרד האוצר, משרד הבטחון, רשויות מקומיות ועוד.

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות טלדור: "אני רוצה לאחל הצלחה רבה לעידו בתפקידו החדש. בשנותיו בטלדור, הצליח עידו להביא יצירתיות וליישם את ניסיונו הטכנולוגי הרב בצורה הטובה ביותר. טלדור שמה לה למטרה לקדם ולתת אופק תעסוקתי רב שנים לעובדיה ועידו הוא דוגמא מובהקת לכך. אני בטוח כי תחת ידו, אגף פיתוח מערכות ימשיך להוביל בתחום החדשנות והקדמה הטכנולוגית ולהביא הישגים רבים עבור כל לקוחותינו".

עידו לוי: "אני שמח ונרגש להוביל את אגף פיתוח מערכות בטלדור. יש לנו הזדמנות לקבוע שיאים חדשים של פיתוח וחדשנות טכנולוגית ויחד עם צוות של אנשים מוכשרים ובעלי ניסיון רב אני בטוח שנוכל לקבוע לעצמנו יעדים חדשים ולכבוש אותם".

עידו לוי. טלדור,
עידו לוי/טלדור

סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין דיגיטלי (Digital Intelligence) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה על מינויה של ענת פרן לתפקיד סמנכ"לית למערכות מידע ותפעול (SVP Information Systems and Operations). פרן תנהל את כלל התשתיות התומכות של החברה ובהן מחלקת ה-IT, מחלקת מערכות המידע ומחלקות התפעול והרכש.

פרן היא בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום תשתיות המחשוב בחברות הייטק מובילות. בשלוש השנים האחרונות שימשה בתפקיד סמנכ"לית גלובלית לתחום ה-IT בסלברייט, והתמקדה בבנייה של תשתיות מחשוב, ממשקי עבודה ותשתיות סקיוריטי עבור הארגון שנמצא בצמיחה מואצת.

קודם להצטרפותה לסלברייט היא שימשה במשך חמש שנים כדירקטור תשתיות ה-IT והענן בחברת צ'ק פויינט שם ניהלה קבוצה אשר התמקדה במתן פתרונות תשתיתיים לסביבות מורכבות של פיתוח תוכנה ובהסבת חלק ממוצרי החברה לשירות מבוסס תשתית ענן. פרן היא בעלת תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים - שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.

סלברייט היא המובילה העולמית בפתרונות מודיעין דיגיטלי. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות תוכנה וכלים אנליטיים חדשניים שמטרתם להאיץ חקירות ולהתמודד עם המורכבות הגוברת שבאתגרי פשיעה ואבטחה בעידן הדיגיטלי. הפתרונות והכלים של סלברייט משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ממשלות, תאגידים וארגונים.

ענת פרן. דפנה טלמון,
ענת פרן/דפנה טלמון

אדריכל אבנר ישר, בעלים משרד "ישר אדריכלים", הודיע ביום שני כי אדריכל עדי דוידוב, בעל ותק של 13 שנים במשרד, מונה לשותף במשרד. שנתיים לאחר שחווה אירוע בריאותי חריג והוטס בטיסת חירום לפריז לביצוע ניתוח מציל חיים, מונה דוידוב (45) לשותף במשרד ישר אדריכלים. עדי מנהל תחתיו צוות של למעלה מ-10 אדריכלים ומטפל בפרויקטים גדולים בעירוב שימושים ברחבי הארץ.

עדי מצטרף לנבחרת השותפים של המשרד שכוללת את הבעלים אבנר ישר, ושותפיו אלעד יהודה (מנכ"ל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן.

אדריכל אבנר ישר: "אני גאה ושמח לברך את עדי על הצטרפותו לנבחרת השותפים של המשרד. עדי הוא אדריכל מצוין, אשר תרם רבות למשרד לאורך השנים, גילה איכויות מקצועיות יוצאות דופן ויכולות ניהול מרשימות".

מנכ"ל ישר אדריכלים, אלעד יהודה: "עדי בעל יכולות מקצועיות וניהוליות גבוהות במיוחד, הוכיח עצמו בעקביות לאורך השנים ומוערך עמוקות על ידי כלל הלקוחות וצוות העובדים. בגין תרומתו הניכרת למשרד, צירופו כשותף טבעי ומתבקש".

דוידוב החל לעבוד במשרד ישר אדריכלים בשנת 2008, כאדריכל צעיר עם ניסיון של שנתיים, והוא החל להתמחות בתכנון מבני תעסוקה ומסחר מורכבים, בהיקפים גדולים. למשרד ישר אדריכלים הצטרף בעודו משמש כמאמן הלאומי של נבחרת ישראל בטאקוונדו, מספר חודשים לפני שהשתתף עם הנבחרת באולימפיאדת בייג'ין 2008. במהלך שנותיו הראשונות במשרד צבר ניסיון רב במקביל לעבודתו כמאמן הלאומי, עד שבשנת 2012 פרש מהאימון לאחר 12 שנים, והתקדם לתפקיד ראש צוות במשרד.

אדריכל עדי דוידוב: "הצטרפתי למשרד במטרה ללמוד ולהתפתח מקצועית, כאשר לנגד עיני תמיד עמדה השאיפה להצטרף כשותף ולהשפיע על החזון של המשרד. אני נרגש ומאושר שלאחר עבודה קשה ומאומצת זכיתי להגשים את חלומי. אני מאמין, שאדריכל כמו מאמן טוב, מזהה את הפוטנציאל התכנוני ויוצק לתוכו איכויות על זמניות".

עדי דוידוב. יוראי ליברמן,
אדריכל עדי דוידוב/יוראי ליברמן

אורן מורגן (47) מונה בימים אלו לסמנכ"ל מכירות מסחרי בחברת, אנרפוינט, מהחברות הגדולות במשק בהקמת מערכות אנרגיה סולריות על גגות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. אורן בעל תואר ראשון במנהל עסקים, שימש בעבר כסמנכ"ל מכירות בחב' פאורסיינס.

אורן מורגן: "אני שמח להשתלב בצוות המוביל של חברת אנרפוינט בניהולו של המנכ"ל ניר פלג ואפעל לחיזוק מעמדה של החברה כמובילת שוק בעולם הסולרי

אורן מורגן. אנרפוינט,
אורן מורגן/אנרפוינט

עו"ד יצחק לקס מצטרף כשותף למשרד עו"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן נס, עמית גרוס ושות'. לקס מצטרף לצוות המוביל את החברה הכלכלית העוסקת בין היתר בסיוע ובליווי ניהולי כלכלי ומשפטי לחברות בקשיים.

עו"ד אלי דורון, שותף מייסד במשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות', מסר כי "אנו מברכים על הצטרפותו של עו"ד יצחק לקס לשורות הפירמה. לקס מצטרף לצוות המנהל את החברה הכלכלית שמביאה גישה חדשנית ומודרנית לעולם היזמות והעסקים, בכך שהיא מאגדת בתוכה צוותים מקצועיים המורכבים מעורכי דין, כלכלנים, אנשי ניהול ומשקיעים פיננסיים ואסטרטגיים. כל אלה מאפשרים ללוות את לקוחות החברה בעת הזאת, ולתת בידיהם סל שירותים רחב, לרבות מימון, מיזוגים או רכישה אשר יסייעו בידה להיחלץ מהקושי הפיננסי בתקופה המורכבת בו היא נמצאת".

עו"ד יצחק לקס. ענבל מרמרי,
עו"ד יצחק לקס/ענבל מרמרי

עו"ד לקס הוא בעל ניסיון משפטי, כלכלי וניהולי רב שנים, כמנכ"ל, דירקטור וכיו"ר, בחברות ציבוריות, ממשלתיות ופרטיות, בכל תחומי המשק הישראלי. לקס כיהן עד לאחרונה כיו"ר עמידר. כיהן משך שנים רבות כיו"ר קרן מכבי שרותי בריאות, לרבות "מכבידנט" - רשת מרפאות השיניים ו"מכבי טבעי", בהן לקס כיהן גם כן כיו"ר. "בית בלב" - רשת הדיור המוגן החמישית בגודלה בישראל וכן "מכבי אחזקות" הכוללת בתי רופאים, נכסי נדל"ן וחממה טכנולוגית רפואית. בנוסף כיהן לקס בתפקידי ניהול בחברות בתחום התעופה, התעשייה והייצור, וכן בתחום הביטוח והפיננסים כמנהל מחלקת תביעות במנורה חברה לביטוח, כיו"ר קרן הגמלאות של לשכת עוה"ד וכיו"ר "איילון אחזקות" המחזיקה בין היתר את איילון חברה לביטוח.

משרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות', הינו אחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל בתחום המסים, הנדל"ן, חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ליטיגציה אזרחית, שוק ההון, היי-טק, דיני עבודה, דיני הגירה ועוד. המשרד מדורג בדרך קבע על ידי מדריכי הדירוג השונים כמשרד בולט ומוביל בתחומי התמחותו. למשרד שני סניפים בארץ (במרכז הארץ ובחיפה) לצד פעילות בינלאומית המנוהלת משלוחות של המשרד הממוקמות בארה"ב (ניו-יורק), רומניה וקפריסין.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully