וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריינסגייט" השלימה סבב גיוס של 14 מיליון דולר בהובלת משקיע חדש

6.12.2020 / 12:03

החברה, שפיתחה טיפול חדשני לשבץ מוחי חסימתי, השלימה סבב השקעה של 14 מיליון דולר לפי שווי של 147 מיליון דולר לפני הכסף. הסכום שגויס ישמש למימון הפעילות עד לקבלת אישור PMA מה-FDA ולטובת מוכנות לייצור

בריינסגייט. יחצ,
בריינסגייט/יחצ

בריינסגייט (BrainsGate), שפיתחה טיפול חדשני לשבץ מוחי חסימתי (Ischemic Stroke System) השלימה סבב השקעה של 14 מיליון דולר לפי שווי של 147 מיליון דולר לפני הכסף. את הסבב הוביל משקיע חדש, קרן ההון המשותפת BNP וחברת ההשקעות והייעוץ SPERO ,לצד המשקיעים הקיימים, אלרון, מדטרוניק, אגת, פיטנגו ו-Cipio. סבב הגיוס צפוי לממן את פעילותה של בריינסגייט עד קבלת אישור בקשת ה-PMA שהוגשה ל FDA, בניית נפח ייצור, והגשת בקשה לכיסוי ביטוחי מממשלת ארה"ב עבור מוצר ה-ISS שפיתחה.

בטיפול שפתחה בריינסגייט חולה שבץ עובר תהליך קצר של פחות מ 5 דקות שבו מוזרק שתל לתעלה קיימת. השתל יוצר גירוי עצבי שמגביר את זרימת הדם למוח כדי לשפר את מצבם של נפגעי שבץ חסימתי בחלון של 24 שעות מפרוץ השבץ.

במאי 2020 קיבלה בריינסגייט אישור שיווק באירופה (CE) עבור מוצר ה- ISS שלה. הגשת בקשת ה- PMA ל- FDA נעשתה בפברואר 2020. החברה מתכננת ליזום פעילויות מסחור בכפוף לאישור ה- PMA.

אבינועם דיין, מנכ"ל בריינסגייט: "בריינסגייט מעניקה תקווה חדשה למיליוני אנשים הסובלים ממגבלות טיפולי השבץ הקיימים כיום. אנו מודים למשקיעים שלנו על תמיכתם בסבב הגיוס הנוכחי. אנו מתכננים להשתמש במשאבים להשגת אישור PMA, להכין את החברה למסחור של הטכנולוגיה שלנו ולהמשיך במסע שלנו לשיפור מצבם של נפגעי השבץ".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully