וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן החיזוק של פקטורי 54: מותג הטרנינגים Les Tien

6.12.2020 / 12:57

המותג היוקרתי שכבש את הוליווד מגיע גם לאתר של חברת ההלבשה, שיחל לשווק את מוצרי האיכות מבדים העשויים מכותנה ומקשמיר. וכמה זה יעלה לכם?

ג'יג'י חדיד Les Tiens. יחצ,
ג'יג'י חדיד עם טרנינג של לה טיין/יחצ

היילי ביבר, ג'יי לו, קנדל, קיילי, קלואי, סופיה ריצ'י ואלסנדרה אמברוסיו הם רק חלק מרשימת המעריצים של המותג LES TIEN (בצרפתית: "שלך"), שאת מוצריו תוכלו כעת למצוא באתר של Factory 54.

LES TIEN הוקם בלוס אנגל'ס ומיוצר במפעל במרכז העיר בתנאי קיימות ירוקים, החל משלב הסריגה ועד לשלב צביעת הבד. הדגמים המרכיבים את הקולקציה מיוצרים מבדים העשויים מ-100% כותנה וקשמיר ונצבעים בצבעים מיוחדים ועשירים שמיוצרים על ידי המותג.

לה-טייה שם דגש על פריטים קלאסיים ועל-זמניים ההופכים את מראה הקז'ואל לנחשק. המותג הצליח להגדיר מחדש את עולם הקז'ואל עם גזרות מדויקות ובדים עבים ומחממים, שיוצרים לוק אולטרה-קול ולא מתאמץ. הפריטים מרכיבים אאוטפיטים שמתאימים לאווירה הנוכחית ולשגרה החדשה שנוצרה עבור נשים וגברים בעולם - כשמסלולי האופנה החדשים הם הצעידה היומית לקפה השכונתי, הדרך אל מכון הכושר והאיסוף מהגן. כחלק מהמגמה הבולטת היום בעולם הטרנדים, ניתן לראות שילוב של מכנסי טרנינג או קפוצ'ון עם בלייזר מחויט או מעיל טרנץ' אפילו כאאוטפיט למשרד.

קנדל ג'נר עם טרנינג של לה טיין. יחצ,
וגם קיילי ג'נר/יחצ

בשנת 2018 השיקה קורטני אוגילבי את LES TIEN עם אוסף מצומצם של הלבשה א-מגדרית, מתוך רצון וחזון לענות על הצורך בפריטי הפנאי המדויקים והנכונים ביותר, באיכות בלתי מתפשרת. המותג הפך למבוקש בקרב יודעי דבר בכל העולם, אך עם זאת המייסדת מבקשת לשמור על קצב גדילה איטי יחסית על מנת שלא לפגוע באיכות הפריטים ואומרת שרוב לקוחות המותג הם לקוחות חוזרים. פריטי המותג הם יוניסקס ומתחברים למגמה הפופולרית של ארון נטול זהות מגדרית. בהמשך למגמת הטשטוש המגדרי חוצה הגבולות, הקולקציה מגיעה ממידהXXS (34-36) ועד מידה XL (42-44).

בשנים האחרונות השראות מעולם הסטריט והספורט נכנסו ללב עולם האופנה, מגמה שהלכה והתחזקה ב-2020 עם פרוץ מגפת הקורונה העולמית והמעבר של כולנו לשהייה ממושכת בבית. השנה שהייתה מאופיינת במגבלות תנועה ובסגרים הפכה את מראה החמים והנעים לאחד הטרנדים הבולטים ביותר, שכמובן ימשיך איתנו גם בשנה הבאה. הורגש צורך במכנסי טרנינג מדויקים וסווטשירט נוח שעוטף בצורה מושלמת את הכתפיים והגוף ומתאים לכל מצב. חליפת הטרנינג הפכה ללוק האולטימטיבי של התקופה, ואין זמן טוב יותר להצטרף למגמת הבגדים הנוחים שהפכו מלהיט-בית לאאוטפיט שיקי שנשים לובשות מבוקר עד ערב.

טווח מחירים:

טי-שירט: 369 שקל
סוויטשירטים: 899-1,190 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully