וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנונית ראשונה: המיליונים כבר זורמים מדובאי לישראל

6.12.2020 / 17:07

לא רק התיירים, גם העצמאים הישראלים מגיעים לאיחוד האמירויות, כשהכניסו כחמישה מיליון שקלים בנובמבר. מנכ"לית "חשבונית ירוקה": "מרגש לראות שההצלחה נוגעת אליהם"

דובאי/Envato

נמצא מקור הכנסה חדש ומרענן לעצמאיים הישראלים. על פי חברת "חשבונית ירוקה", אשר מספקת ללמעלה מ-70 אלף בעלי עסקים כלים דיגיטליים להתנהלות עסקית כמו הנפקת מסמכים חשבונאיים, חיבור לסליקת אשראי ועוד, מתחילת שנת 2020 ובעיקר מחודש נובמבר, ישנה עלייה של למעלה מ-200% במספר כמות הלקוחות מאיחוד האמירויות אשר קנו מעסקים קטנים ובינוניים ישראליים. סכום ההכנסות הכולל מקהל הלקוחות מהאמירויות עומד על 5 מיליון שקלים שהוזרמו לבעלי העסקים בחודש אחד.

בתוך כך, ליאור וילצ'ינסקי, מנכ"לית "חשבונית ירוקה" אמרה: "הסכמי הנורמליזציה שנחתמו בחודש אוגוסט האחרון כבר נושאים פרי. אנו רואים עלייה חדה שלא הייתה מוכרת למשק הישראלי עד היום וזאת כתוצאה מההכנסות של בעלי העסקים הישראליים מלקוחות מאיחוד האמירויות. מדובר במשב רוח מרענן לשוק העצמאיים בישראל בתקופת הקורונה המתאגרת, ואנו צופים שיהיה גידול נוסף ככל שהישראלים ימשיכו להדק את הקשרים עם מהאמירויות".

ליאור וילצ'נסקי. יחצ,
צופים גידול נוסף. ליאור וילצ'רסקי/יחצ

"חשבונית ירוקה" הינה חברת פינטק אשר נוסדה כבוטסטראפ (סטארט אפ במימון עצמי) בשנת 2011 ואשר פועלת על בסיס פיתוח שהוא 100% ישראלי. בראש החברה עומדים המנכ"לית ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי שהוא CTO של החברה. כיום החברה נותנת מענה למעל 70 אלף לקוחות פעילים ולמעשה מהווה כגוף הגדול ביותר בתחום הפקת מסמכים חשבוניים. כמו כן, חשבונית ירוקה משמשת כארגז כלים דיגיטלי העוזר לעצמאים בהתנהלות השוטפת בניהול עסק כמו תשלומים וגבייה, הפקת חשבוניות, דו"חות, מסמכים וכו', זאת תוך התחשבות באיכות הסביבה על ידי שימוש באמצעים דיגיטליים ודגש על קיימות.

  • עוד באותו נושא:
  • דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully