וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AllCloud מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם AWS

7.12.2020 / 15:00

ההסכם הרב-שנתי החדש מסייע ל-AllCloud לתמוך טוב יותר במאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות החברה ברחבי העולם

ערן גיל מנכ"ל אולקלאוד. יחצ,
מנכ"ל אולקלאוד ערן גיל/יחצ

AllCloud, חברת שירותי הענן המובילה, מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם שירותי הענן של אמזון (AWS) מתוך מטרה לסייע ללקוחות למצות את מיטב יכולות הענן, ועל מנת להאיץ את הטרנספורמציות הדיגיטליות שלהם.

ארגונים גדולים ובינוניים ברחבי העולם מחפשים שותפים מנוסים להם ניסיון בטכנולוגיות ותהליכים עדכניים, כולל ביג דאטה, אנליטיקה, בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) שיסייעו להם לעבור ל-AWS ויתרמו למאמצי המודרניזציה שלהם, בדגש על הפחתת סיכונים ועלויות, שיפור האבטחה, הנעת חדשנות והגדלת התפוקה. באמצעות ההסכם הרב-שנתי, צוותי AWS ישתפו פעולה עם AllCloud כדי להאיץ את הטמעת AWS בקרב מאות לקוחות חדשים ממגזרי הסטארט-אפ, המפתחים העצמאיים (ISVs) והיזמות. הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי מספק משאבי הדרכה, שיווק ופיתוח פתרונות ש-AllCloud תעשה בהם שימוש כדי להרחיב את שירותי AWS בשווקים בהם היא פועלת.

כשותפת ייעוץ מובילה של AWS ושותפת שירותים מנוהלים מבוקרת מאז 2008, ל-AllCloud יש שש הסמכות בכירות בתוכנית AWS Competency, והיא השלימה יותר מ-3,000 פריסות ענן, כשבין לקוחותיה: Amdocs, Check Point Software, Valtech Mobility, EyeControl ו-LivePerson. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים מקצועיים ומנוהלים, החל מהטמעה בענן, הפעלת SaaS, אבטחה ותאימות ועד ל-DevOps, בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML), נתונים וניתוחים. באמצעות שיתוף הפעולה החדש והמורחב עם AWS והכשרת הצוותים בטכנולוגיה של אמזון, תגדיל AllCloud את מספר ארגוני השירותים המקצועיים והמנוהלים שלה. AllCloud תהפוך לשותפה רשמית ב-ATP (תוכנית ההכשרה של AWS), ותעסיק מאות מומחי ענן חדשים.

בהתבסס על שיטות העבודה המומלצות ע"י AWS, תפתח AllCloud תשתית שירותים, כולל ייעוץ, אינטגרציה, העברה לענן ושירותים מנוהלים במטרה לחשוף את AWS ללקוחות בקנה מידה גדול. מאמצים גדולים יושקעו במגוון הפתרונות שמציע ה-Solutions Factory, כדי לספק ללקוחות פתרונות מוכנים להפקה, מותאמים וממוטבים למגזרים רבים בתעשייה. AllCloud גם תכפיל את מאמציה ויכולותיה סביב דאטה, אנליטקה ו-AI/ML - שלושה תחומים שצומחים במהירות.

"כשותפה בדרגת Premier של AWS, הוכיחה AllCloud ללא הרף את יכולתה לספק ערך למשתמשי AWS, וזכתה באמון ובתמיכה של הצוות שלנו לאורך הדרך", אמר דאג יום, סגן נשיא לשותפים ובריתות ב-AWS, "אנחנו נרגשים להמשיך ולהרחיב את מערכת היחסים שלנו עם AllCloud, מבחינה אסטרטגית, בזמן שהיא בונה ומרחיבה את שירותיה המקצועיים והמנוהלים".

"כשחיפשנו להפוך את המערכות והתשתיות שלנו לעדכניות יותר, זיהינו את AWS כפלטפורמה שמציעה בסיס מאובטח, זריז שמאפשר צמיחה", אמר איל אפרת, מנהל מערכות המידע של חברת הביטוח הראל. לדבריו, "AllCloud הובילה אותנו לאורך כל שלבי המעבר, החל מזיהוי ומיפוי הסביבה שלנו ועד הספקת תוכנית הגירה ומודרניזציה מפורטת המבוססת על הצרכים הספציפיים שלנו בנושאי אבטחה, תאימות ניהול בענן. אנחנו חשים ברי מזל שמצאנו ב-AllCloud שותף שיש לו את הניסיון והמיומנות לייעל את ההשקעה שלנו ב-AWS במטרה להגיע לצמיחה ארוכת טווח".

ערן גיל, מנכ"ל AllCloud: "הסכם השיתוף הפעולה האסטרטגי הזה, מחזק את הקשר שלנו עם AWS, ויתרה מכך הוא מאפשר בקלות רבה יותר ללקוחותינו להאיץ את הערך שהם מפיקים מ-AWS ולעבור במהירות רבה יותר למצב של חדשנות מתמשכת בענן. AWS היא ללא ספק פלטפורמת הענן המובילה בעולם, והמהלך החכם והבטוח ביותר עבור חברות גלובליות גדולות, כמו גם ISVs וסטארט-אפים המעוניינים לעבור לענן או להרחיב את השימוש שלהם בענן. כוותיקי האקוסיסטם עם ניסיון של 12 שנה, צברנו ידע ומומחיות נרחבים ב-AWS, ואנחנו מצפים להשתמש במשאבים האלה כדי לעזור ללקוחות רבים יותר לראות את הערך של AWS כבסיס שלהם לשינוי שהם עוברים בתחום הענן ודיגיטציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully