וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיתי מועדון 'הוט' רכשו במעל מיליארד שקל במהלך נובמבר

7.12.2020 / 16:19

זוהי עלייה של 20% מחודש אוקטובר וירידה של אחוז למול אשתקד ועלייה של 307% בהוצאה על ביגוד והנעלה מול חודש אוקטובר

בווידאו: למרות שכבר קיבלו דוחות ובניגוד להנחיות חנויות בקניונים נפתחו/צילום: ראובן קסטרו וסוניה גורודיסקי

עיקרי הניתוח

  • ירידה של 41% בהוצאה על תרבות בידור ופנאי למול אשתקד, עלייה של 31% למול חודש אוקטובר
  • ירידה של 17% בהוצאה על ביגוד והנעלה למול אשתקד, עלייה של 307% למול אוקטובר
  • ירידה של 20% בהוצאה על דלק למול אשתקד, עלייה של 25% למול אוקטובר
  • עלייה של 53% בהוצאה על מוצרי חשמל ומחשבים למול אשתקד, עלייה של של 31% למול אוקטובר
  • עלייה של 31% בהוצאה על ריהוט וציוד לבית למול אשתקד, עלייה של 41% למול אוקטובר
צביקה וילנאי. חן גלילי,
לא שונו הרגלי והיקפי הקנייה. צביקה וילנאי/חן גלילי

חודש נובמבר בשנים האחרונות מזוהה עם מבצעי הקניות הגדולים שמתקיים לאורכו לרוחבו, דוגמת סייבר מאנדי, יום הרווקים הסיניים, הבלאק פריידי ועוד. השנה, חודש הקניות של נובמבר היה שונה באופן משמעותי מקודמיו בשל משבר הקורונה. אך לפי נתונים שהגיעו ממחלקת המחקר והשיווק של מועדון הצרכנות הוט, בו חברים כ־280 אלף הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, ניתן לראות כי אולי חודש הקניות השתנה באופיו אך הישראלים כלל לא שינו את הרגלי הקניות שלהם בחודש נובמבר בעקבות הקורונה.

בחודש הקניות (חודש נובמבר), עמיתי המועדון הוציאו מעל למיליארד שקל בכרטיס האשראי של המועדון (עלייה של 20% למול ספטמבר),ירידה של אחוז מהחודש אשתקד. בהוצאה של העמיתים על תחומי הביגוד וההנעלה, המקבלים את מרכז הבמה במבצעים השונים, נראה כי לעומת אשתקד ישנה ירידה, ככל הנראה בעקבות המעבר לעבודה מהבית והפגיעה הכלכלית שהביא משבר הקורונה, אך כאשר משווים זאת למול חודש אוקטובר המספרים מזנקים מעלה ומצביעים על עלייה של מעל ל-300%.

גם בתחומי הבידור הפנאי והתרבות ניתן לראות התנהגות דומה כאשר ההוצאה של עמיתי המועדון מציגה ירידה של 41% למול אשתקד, אך כאשר משווים זאת למול חודש אוקטובר ניתן לראות דווקא עלייה של מעל ל-30%.

עוד עולה מהדו"ח כי ההוצאה של עמיתי המועדון על דלק בחודש אוקטובר מציגה ירידה של 20% למול אשתקד, אך כאשר משווים זאת למול אוקטובר ניתן לראות עלייה של 25%. ההוצאה של העמיתים על תחום המזון בחודש נובמבר מציגה עלייה של 14% למול אשתקד, אך כאשר משווים זאת למול חודש אוקטובר, ישנה ירידה של 5%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שואבי אבק אלחוטיים של דייסון מדגם Dyson v11. ShutterStock
כן, הישראלים אוהבים לקנות מוצרי אלקטרוניקה/ShutterStock

אחד התחומים שזוכים לעדנה בחודשים האחרונים ואהוב מאוד על הישראלים בתקופת מבצעי נובמבר, הוא תחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה. ההוצאה של עמיתי המועדון על תחום זה גדלה בחודש נובמבר ב-53% למול אשתקד וכאשר משווים את ההוצאה למול חודש אוקטובר מתקיימת גם כאן עלייה של מעל ל-30%.

גם תחום הריהוט והציוד לבית נמצא בחודשים האחרונים בעלייה כאשר ההוצאה של עמיתי המועדון גדלה ב-31% למול אשתקד וכאשר משווים את הוצאה זו למול חודש אוקטובר, ישנה עלייה של 41%.

מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט, צביקה וילנאי: "חודש הקניות של נובמבר השנה, היה שונה באופיו מחודשים בשנים קודמות, אך לפי הוצאות כרטיסי האשראי של עמיתינו נראה כי לא שונו הרגלי, ואף חשוב יותר, היקפי הקנייה של הישראלים. מועדון הצרכנות הוט היה קשוב וערני לרצונותיהם וצרכיהם של העמיתים במהלך החודש, במטרה לספק להם את הצעת הערך הטובה ביותר עבורם בכל תחום שיבחרו. נמשיך לפעול כך על מנת שעמיתינו יוכלו למקסם את החיסכון החודשי, כך שיישאר להם כמה שיותר כסף פנוי בכיס."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully