וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינה מלאכותית כבר קיימת בתחום הטיפוח, ועכשיו היא עולה מדרגה

7.12.2020 / 17:47

"דרמלוג'יקה" משיקה אפליקציה ייחודית מבוססת בינה מלאכותית כחלק מתכשיר חדש - מסיכת פילינג ולחות - לטיפול אופטימלי מותאם אישית

דרמלוג'יקה. יחצ,
הרבה יותר מתקדם מ"עוד" אפליקציית טיפוח/יחצ

דרמלוג'יקה, המובילה בתחום בריאות העור מזה 30 שנה, משיקה תכשיר מהפכני המלווה באתר ייחודי המשתמש בטכנולוגיית ה-face mapping לאיתור אזורים מיובשים בעור הפנים.

האפליקציה החדשה פועלת במטרה למפות את האזורים היבשים יותר בפנים, על מנת לספק מידע למשתמש היכן קיים צורך משמעותי יותר בשימוש בתכשיר. תחילה המצלמה סורקת את הפנים והתמונה נשלחת לבדיקה. תוך מספר שניות מתקבלת התמונה בחזרה, אבל הפעם עם הדמיה של המסכה על הפנים. הטכנולוגיה הזו מסמנת על התמונה שחזרה את האזורים היבשים יותר בפנים, אלה האזורים בהם יש להשקיע יותר במריחת המסכה ועיסוי הפילינג על העור. בהתאם לנתוני העור המופקים מהתמונה, ניתן לקבל המלצה על שימוש מותאם אישית במסכה המשלבת את העוצמה של פילינג מדויק והידרציה עמוקה כדי. השימוש באפליקציה מאפשר למשתמשים ללמוד איפה נמצאים האזורים המיובשים בעור שלהם ודרכי הטיפול מתאימות.

התכשיר החדש מעניק שתי פעולות חשובות בשגרת הטיפוח - גם פילינג וגם מסיכת לחות. המסכה הייחודית מעניקה מראה עור זוהר ובריא יותר לאחר 5 דקות בלבד, ופועלת בסינרגיה כאשר היא מבצעת פילינג להסרת התאים המתים מעל פני העור ומכינה אותו לקליטה טובה יותר של מרכיבי הלחות בתכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully