וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונוביה גייסה 35 מיליון שקל ותיסחר במדדי הטכנולוגיה בתל אביב

7.12.2020 / 20:32

החברה, המביאה טכנולוגיה מהפכנית לציפוי אנטי-בקטריאלי לטקסטיל, גייסה בהצלחה את הסכום בנוסף לכ-12 מיליון ש"ח בהנפקה פרטית, ותיסחר במדד הטכנולוגיה ומדד טק עלית בבורסה של תל אביב

שוקי הרשקוביץ. יחצ,
שוקי הרשקוביץ/יחצ

חברת סונוביה השלימה היום (שני) בהצלחה הנפקה ראשונה של מניותיה לציבור, ותחל להיסחר במדד הטכנולוגיה ומדד טק עלית בבורסה של ת"א בשבוע הקרוב. סונוביה פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת הפחתת זיהומים ובקטריות, אותה ניתן ליישם על סוגים רבים של טקסטיל ולמטרות מגוונות. ההנפקה, שבוצעה בדרך של הצעה לא אחידה, זכתה לביקושי יתר של 55.9 מיליון שקל במכרז הציבורי. בסה''כ גויסו 35 מיליון שקל תמורת 25.6% ממניות החברה (9.15 שקל למניה). ההנפקה בוצעה לפי שווי חברה של כ-94 מיליון שקל לפני הכסף. תמורת ההנפקה תשמש את החברה למו"פ ולפיתוח מוצרים חדשים. כמו כן, טרם ההנפקה, סונוביה ביצעה גיוס פרטי מוצלח בהיקף של כ-12 מיליון שקל נוספים מקבוצת משקיעים אסטרטגיים בהובלת ירון יעקבי וזאב ברונפלד.

את ההנפקה הוביל נדב רבן מחברת החיתום רוסאריו קפיטל, והשתתפו בה גופים מוסדיים כגון מור, פסגות ואקסלנס-הפניקס, אשר היו משקיעי עוגן בהנפקה. גופים בולטים נוספים שלקחו חלק הם קרן נוקד, קרן אלפא, אלטשולר-שחם וכלל ביטוח.

שוקי הרשקוביץ, יו"ר ומנכ"ל סונוביה, מסר היום: "סונוביה היא חברת אימפקט ירוקה אשר שואפת לבצע מהפכה בעולם הטקסטיל ולהפוך אותו לירוק יותר ובטוח יותר לשימוש. אנו שמחים על הבעת האמון של שוק ההון הישראלי בפעילות החברה, שבאה לידי ביטוי בביקושים הגבוהים שהחברה קיבלה מהשורה הראשונה של המשקיעים המוסדיים המובילים בשוק ההון. סונוביה פיתחה טכנולוגיה מובילה אשר מאפשרת לייצר טקסטיל ירוק יותר ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי ויראליות עמידות לאורך זמן. הגיוס יחזק את איתנותנו הפיננסית לקראת מימוש תכניות המו"פ של החברה לאפליקציות נוספות, סיום התיעוש של הטכנולוגיה ומעבר למכירות של חטיבת הטכנולוגיה בשנה הקרובה".

סונוביה הוקמה ב-2013 ע"י הרשקוביץ, יזם בתחום הביומד, למטרת מסחור שני פטנטים מאוניברסיטת בר אילן, בתחום הציפויים האנטי-בקטריאליים על טקסטיל. מסחור הידע נעשה לאחר שהושלם פרויקט מו"פ בשווי 8.3 מיליון אירו בהובלת צוות מחקר מאוניברסיטת בר אילן ובמימון האיחוד האירופי. מימון נוסף מהאיחוד האירופאי בהיקף של 2.4 מיליון אירו התקבל בשנת 2019. הסכם המסחור עם בר אילן הוארך לאחרונה, ושיתוף הפעולה בין הצדדים ממשיך.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully