וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חתמה על הסכם עם DayTwo, חבריה יקבלו חבילה מסובסדת

8.12.2020 / 11:06

חברי הקופה ייהנו, בדומה לחברי קופת החולים כללית, מסבסוד לתכנית שפותחה במכון ויצמן וחוזה את תגובת הסוכר האישית בדם למגוון גדול של מזונות וארוחות. בשלב ראשון יוצע השירות לחולי סוכרת סוג 2

צילום מסך

חברת DayTwo חתמה עם קופת חולים מכבי שירותי בריאות, על שיתוף פעולה חדש שיציע לחברי הקופה המתמודדים עם סוכרת מסוג 2 תכנית תזונה מותאמת אישית על בסיס המוצר של DayTwo. התוכנית מבוססת על מידע רפואי של מטופלים, לרבות מיפוי חיידקי המעי שלהם. המוצר של DayTwo יוצע למבוטחי מכבי שהקופה תסבסד משמעותית את מחיר התוכנית ותחבר את המטופלים לליווי מקצועי של הדיאטניות הקליניות של מכבי. זאת, לאחר שלפני שנתיים החלה DayTwo לשתף פעולה עם קופת החולים כללית.

הטכנולוגיה של DayTwo פותחה על בסיס מחקר פורץ דרך של החוקרים פרופ' ערן סגל ופרופ' ערן אלינב ממכון ויצמן, שגילו כי סוגי מזון זהים גורמים לתגובות סוכר שונות בדם, אצל אנשים שונים. גילוי זה הוביל לפיתוח טכנולוגיה המאפשרת לחזות את תגובת הסוכר האישית בדם למגוון גדול של מזונות וארוחות, ובאמצעות החיזוי להציע המלצות תזונה המותאמות לפרופיל האישי של כל אחד ואחת.

בשלב ראשון מכבי תציע את השירות לחולי סוכרת סוג 2 בלבד, שעל פי מחקרים קליניים ותוצאות בשטח של משתמשים בישראל וארה"ב, שימוש בהמלצות התזונה של DayTwo לצד ליווי ומעקב צמוד של דיאטניות, יכולים לסייע להם משמעותית בשמירה על איזון רמות הסוכר בדם. לאחר מכן יורחב השירות. חברי כללית, יש לציין, יכולים להזמין את הערכה ללא מגבלות.

חברי מכבי שיהיו זכאים לשירות יוכלו להזמין לביתם ערכת בדיקה, לספק דגימת צואה ולהעבירה באמצעות שליח למעבדות DayTwo לריצוף גנטי של חיידקי המעי. במקביל, הם ימלאו שאלון קצר הכולל היסטוריה רפואית ואישית בצירוף תוצאות בדיקות דם. לאחר הריצוף הגנטי של החיידקים, ובהתאם לנתונים מהשאלון תותאם לכל מטופל תוכנית תזונה אישית באמצעות דיאטנית של מכבי על בסיס אפליקציית הסמארטפון של DayTwo אשר מדרגת את שילובי המזונות המומלצים לכל אחד במטרה להפחית את קפיצות הסוכר לאחר הארוחה ולאזן את רמות הסוכר בדם.

אפליקציית דיי טו. יחצ,
עכשיו גם למבוטחי מכבי. DayTwo/יחצ

לדברי לימור טל פוני, מנהלת המחלקה לתזונה והדיאטנית הראשית במכבי: "כחלק מתרבות החדשנות שמכבי חרטה על דגלה, אנו מעודדים הכנסת טכנולוגיות חדשות בתחום התזונה ושמחים שנוכל להציע בקרוב לחולי סוכרת את הפתרון של DayTwo במחיר האטרקטיבי ביותר בשוק. הבדיקה תתבצע בקרב חברי מכבי עם סוכרת מסוג 2 המטופלים אצל דיאטנית שתסייע להם כחלק מייעוץ כולל ומתמשך המותאם אישית למגוון האתגרים הרפואיים של כל מטופל ומטופלת. השימוש ב-DayTwo יהווה כלי נוסף משמעותי נוסף בארגז הכלים הטיפוליים הנמצאים בידי הדיאטנית, בכדי לסייע למטופלים לאזן את רמות הסוכר בדם לאורך זמן"

לדברי ליהיא סגל, מנכ"לית ומייסדת DayTwo: "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם ארגון בריאות מוביל כמו מכבי שירותי בריאות במטרה להנגיש את הטכנולוגיה של DayTwo למטופלים הנדרשים לאזן את רמות הסוכר בדם. הניסיון שלנו מראה ששילוב הטכנולוגיה והמוצר שלנו עם תוכניות תזונה מותאמות אישית שמלוות על ידי דיאטניות קליניות מאפשר לאזן את רמות הסוכר בצורה משמעותית ולסייע לאנשים להיות בריאים יותר לאורך זמן."

חברת DayTwo נוסדה על ידי מריוס נכט (ממייסדי צ'ק פוינט ומשקיע בחברות סטארט-אפ) יחד עם ליהיא סגל (מנכ"ל) ויובל אופק. החברה גייסה עד כה כ- 50 מיליון דולר. בין המשקיעים קרן aMoon, קרן D10, תאגיד ג'ונסון אנד ג'ונסון, רשת בתי החולים האמריקאית Mayo clinic, הקרן הצרפתית Seventure Partners המתמחה בהשקעות בתחום חיידקי המעי, Cathay Capital, Samsung Next ומשקיעים פרטיים נוספים, ביניהם עומרי כספי, השחקן הישראלי הראשון ב- NBA וקפטן נבחרת ישראל בכדורסל. המוצר הראשון של החברה המספק תזונה מותאמת אישית במטרה לאזן רמות סוכר בדם, משווק בישראל ובארה"ב לקהל הרחב, בדגש על קהל חולי סוכרת מסוג 2 וטרום סוכרת. לחברה כיום כבר עשרות אלפי לקוחות. בארה"ב המוצר מופץ דרך ארגוני בריאות, ביטוחי בריאות, מעסיקים, קליניקות רפואיות וישירות לצרכן.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully