וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Salt Security מגייסת 30 מיליון דולר מקרן סקויה קפיטל האמריקאית

8.12.2020 / 14:28

מוקדם יותר השנה בחודש יוני הכריזה החברה על גיוס של 20 מיליון דולר ומאז הקמתה גייסה מעל 60 מיליון דולר במצטבר כולל הסבב הנוכחי

חברת הסייבר Salt. יחצ,
גיוס מוצלח. SALT Security/יחצ

חברת הסייבר Salt Security מגייסת 30 מיליון דולר בסבב B, שהובל על ידי קרן סקויה קפיטל האמריקאית. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים Tenaya Capital, S Capital , Y Combinator. מוקדם יותר השנה בחודש יוני הכריזה החברה על גיוס של 20 מיליון דולר ומאז הקמתה גייסה מעל 60 מיליון דולר במצטבר כולל הסבב הנוכחי. משקיעים נוספים בחברה הם מריוס נכט ממייסדי חברת אבטחת המידע Check Point ורנה בונוואני, ששימש מעל לעשור מנהל שיווק ראשי של פאלו אלטו נטוורקס וסגן נשיא לקוחות אסטרטגיים של החברה.

"לא היינו זקוקים לכסף. כל כספי הסבב הקודם עדיין בבנק", אומר רועי אליהו, מנכ"ל וממייסדי Salt Security. "אנחנו בונים חברה גדולה ולכן ראינו בגיוס החדש הזדמנות להאיץ את הגדילה שלנו, לחזק את ההובלה שלנו בשוק, לחבור לשותפים חזקים כמו קרן סקויה ולצרף לדירקטוריון את קארל אשנבך המביא עימו שפע של ידע ומומחיות בבניית חברות עד להנפקה." אשנבך הוא שותף בקרן סקויה, שכיהן כנשיא ומנהל תפעול ראשי ב VMware במשך כ-15 שנים. כיום הוא לוקח חלק בדירקטוריונים של חברות מובילות, ביניהן Zoom , Snowflake ,Palo Alto Networks ו- Workday.

"החברה כיום בשלב המאפשר לעובדים חדשים להשתלב בחברה, לצמוח איתה ולהשפיע בצורה משמעותית. אנו עושים את הדרך להפוך לחברת יוניקורן ומאפשרים לעובדים שלנו לצבור ניסיון משמעותי בבניית חברות גדולות משלב מוקדם", מוסיף אליהו. "אנו צומחים במהירות ומובילים את קטגוריית ה-API Security בה אנו מתמקדים."

כיום Salt Security מעסיקה כ- 50 עובדים, 20 מהם מועסקים בארה"ב ו- 30 מועסקים במרכז הפיתוח בתל אביב, שבימים אלו משמש כמשרד היברידי המאפשר הן עבודה מהבית והן עבודה ממשרדים שפועלים בהתאם להנחיות, כל זאת על פי העדפת העובדים. החברה צפויה לגייס עשרות עובדים נוספים בתקופה הקרובה בתחומי הפיתוח, המחקר וניהול המוצר, כשמרבית העובדים ייקלטו בישראל.

חברת Salt Security עוסקת בהגנה על ממשקי API. ממשקים אלו הם העורקים והורידים של העולם הדיגיטלי, ונמצאים בליבת יישומי ה- SaaS, web, mobile, IoT, microservices . כיום כ- 83% מהיקף כל תעבורת האינטרנט עוברים דרך APIs, והמידע הפרטי של כל אדם עובר דרך אלפי APIs כל יום. מאפליקציית הבנק האישית שלנו, רשתות חברתיות, חשבונות דוא"ל נפוצים כמו Gmail ועד לרכבים ומוצרים חכמים נשלטים מרחוק על ידי אפליקציות. APIs נוצרים על ידי מפתחים שאינם אנשי אבטחת מידע, ונוכחותם הגוברת בעולם הדיגיטלי מגדילה משמעותית את שטח התקיפה של הארגון. השילוב של שטח התקיפה הגדל בהתמדה והמידע הרגיש שאותם APIs חושפים, הופך אותם לאיום מרכזי עבור כל ארגון. כך, עם העלייה בשימוש בהם חלה גם עליה עצומה בהתקפות חדשות לחלוטין, ממוקדות API, ורמת התחכום שלהן גדלה מיום ליום. חברות רבות גדולות נפרצות מדי חודש על ידי פרצות אבטחה בממשקי ה-API, וביניהן אפשר למנות חברות כמו Facebook, British Airways, USPS, T-Mobile ועוד רבות אחרות.

Salt Security פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, המסוגלת לחשוף את הפגיעויות הייחודיות לכל API, לזהות תקיפות בזמן אמת ולהגיב לפני שנגרם נזק. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות באופן אוטומטי ומיד לאחר מכן לומדת את ממשקי ה- APIs של החברה ומזהה תקיפות וחריגות ללא כל צורך בהתאמה אישית מצד הלקוח. בין לקוחות החברה ניתן למנות את Finastra, City National Bank, Equinix, AppsFlyer, TripActions, Armis ועוד.

seperator

"ממשקי API הפכו לבסיס של כמעט כל תוכנה. Salt Security מאפשרת לארגונים לגלות את ממשקי ה- API בארגון שלהם, למנוע את התקפתם בזמן אמת ולתקן חולשות אבטחה בהם, כך שלקוחות החברה יוכלו להמשיך לפתח ולחדש בעולם הדיגיטלי", אמר קארל אשנבך, שותף בקרן סקויה. "חברת Salt Security הראתה את הובלתה בתחום ה-API Security, בכך שהיא הייתה הראשונה בשוק עם הפתרון המתקדם ביותר, מה שהפך אותה לחברה ייחודית ויוצאת דופן, מסוג החברות שסקויה אוהבת להתחבר אליהן."

חברת Salt Security הוקמה ב-2016 על ידי רועי אליהו (מנכ"ל) ומייקל ניקוסיה (סמנכ"ל תפעול). החברה נבחרה על ידי מכון המחקר וייעוץ Gartner בקטגוריית Cool Vendor in API Strategy בשנת 2020. Salt Security מספקת את פתרון האבטחה היחיד שמוגן בפטנט ונותן את המענה הרחב ביותר בהגנה על ה- APIs מכל מערכת אחרת בשוק. היקף לקוחות החברה גדל ב- 200% בשנה שחלפה ומבוסס בעיקר על תאגידים גלובליים וחברות גדולות. "האצת מהירות הפיתוח והיתרון התחרותי שהשגנו בשוק, מעניקים לנו יתרון אדיר בשוק אבטחת ה-APIs שהובלנו את יצירתו והגדרתו. ניסיונו של קארל ותמיכתה של סקויה ללא ספק יאיצו את הצלחתנו בשוק ה-API Security", מסכם רועי אליהו.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully