וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 מבכירי ההיי-טק הישראלי יצאו לסיורים בדובאי

8.12.2020 / 15:33

הסיורים התקיימו במרכזי הבריאות, החקלאות, המזון, הפיננסיים והחדשנות בעיר: "מאמינים כי להסכמי השלום בין המדינות תרומה חשובה ובטוחים שהם ייצרו תנופה לשיתוף הפעולה"

נציגי בנק הפועלים חותמים על הסכם באמירויות/באדיבות בנק הפועלים

יותר מ-200 יזמים ישראליים, אנשי עסקים ובעלי חברות ישראליות, יצאו היום, ביומה השלישי של הוועידה העסקית הרשמית בין ישראל לאיחוד האמירויות, לבקר בסיורים עם אנשי עסקים באיחוד האמירויות ובפרויקטים מקומיים שמגלים עניין בשיתוף פעולה עם חברות ישראליות. במסגרת הוועידה העסקית בהובלת בנק הפועלים ומכון היצוא התקיימו סיורים בתחומי הבריאות, החקלאות והמזון, הפיננסיים והחדשנות.

לסיורים הצטרפו יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, המשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית צחי כהן, המשנה למנכ"ל והממונה על חטיבת האסטרטגיה והחדשנות גולן שרמן, ראש מטה השיווק והפרסום אסף אזולאי, תומר נוטקין מנהל מרכז עסקים היי-טק בבנק הפועלים.

אנשי העסקים הישראליים בסיור בפרויקט ה- Sustainable cities. יחצ,
אנשי העסקים הישראליים בסיור בפרויקט ה- Sustainable cities בדובאי/יחצ

קבוצה של עשרות ישראלים השתתפה בסיור שעסק בביטחון תזונתי (Food Security) במסגרתו נפגשו חברי המשלחת לשולחן עגול עם קבוצת IFFCO, קבוצה מובילה בתחום הייצור והייבוא של מזון וחקלאות בדובאי. לאחר מכן, ביקרו חברי המשלחת בפרויקט ה- Sustainable cities, פארק ייעודי נרחב המהווה 'ריאה ירוקה' וכולל חממות וחלקות חקלאיות עירוניות בהן נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לייצור חקלאות מקומית באיחוד האמירויות. לבסוף, קיימו חברי המשלחת פגישה עם חברת Elite Agro, חברה מובילה בתחומי החקלאות והמזון במזרח התיכון.

ביקור נוסף של עשרות ישראליים עסק בחדשנות רפואית (MedTech) במסגרתו ביקרו המשתתפים הישראלים ב-Dubai Healtchare City, שם נפגשו אנשי המשלחת עם ראשי קרנות השקעות בתחומי הבריאות והשירותים הרפואיים. לאחר מכן ביקרה המשלחת במרכז הבריאותי המתקדם בעולם Mediclinic Parkview, שם נפגשו עם גורמים בכירים בהנהלת המרכז. לבסוף, השתתפו חברי המשלחת בפאנל העוסק בהזדמנויות בהשקעות בתחומי הבריאות באיחוד האמירויות. במסגרת הפאנל שוחחו עם בכירים ממערכת הבריאות באיחוד, בין היתר גם על הפוטנציאל לשיתופי פעולה עסקיים עתידיים בין ישראל לבין איחוד האמירויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנשי העסקים הישראליים בפגישה במרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי. סיון פרג',
אנשי העסקים הישראליים בפגישה במרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי/סיון פרג'

קבוצה נוספת של עשרות ישראליים השתתפה בשולחן עגול שהפגיש גורמים אמירתיים בכירים בעולמות החדשנות וההיי-טק, עם מקביליהם הישראליים, ביוזמת מיקרוסופט. בנוסף, נפגשה המשלחת עם אוסמה חסן Osama Hassan, שותף מנהל בפירמת עורכי הדין הבינ"ל-Taylor Wessing LLP, ועם סעאד אל-אוואדי Saed Al Awadi, מנכ"ל Dubai Export Development Corporation.

קבוצה אחרת ביקרה במרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי, שהוא אחד מהמרכזים הפיננסיים החשובים והגדולים בעולם. אנשי העסקים הישראליים פגשו את רג'ה אל מאזארואי Raja Al Mazaroui, סגנית נשיא של ה-Fintech hive במרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי, ולאחר מכן התקיימו פאנלים יעודיים בהשתתפות ראשי הפינטקים הישראלים ובכירים בקבוצת הבנקאות Emirates NBD, קבוצת הבנקאות הגדולה ביותר בדובאי.

המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה גולן שרמן, סגנית נשיא ה-Fintech hive של המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי רג'ה אל מאזארואי, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, סמנכ"ל המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי לענייני ממשל ואחריות תאגידית חאסן אל-מארי, ראש מטה השיווק והפרסום בבנק הפועלים אסף אזולאי – בכניסה למרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי. סיון פרג',
המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה גולן שרמן, סגנית נשיא ה-Fintech hive של המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי רג'ה אל מאזארואי, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, סמנכ"ל המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי לענייני ממשל ואחריות תאגידית חאסן אל-מארי, ראש מטה השיווק והפרסום בבנק הפועלים אסף אזולאי – בכניסה למרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי./סיון פרג'

המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, גולן שרמן, שפתח את הסיור במספר דברי ברכה בערבית, ציין כי "תעשיית ההיי-טק בישראל מהווה מנוע צמיחה משמעותי לכלכלה הישראלית. באמצע שנת 2020 מספר הפינטקים הישראליים עמד על כ-600 חברות, מספר כפול מזה שהיו בשנת 2014. אנו בבנק הפועלים מאמינים שעולם הפינטק ועולם הבנקאות הולכים יד ביד, ולכן השקענו משאבים רבים במהלך השנים בפיתוח שיתופי פעולה עם חברות אלו".

שרמן הוסיף כי "בשנה שעברה קיימנו פגישות עם חברות רבות במטרה לאתר את הפתרונות הטכנולוגיים שיעמדו לרשות לקוחותינו, לקדם יצירת שותפויות עם טכנולוגיות מתקדמות, ואף להשקיע ישירות באותן חברות. אפליקציית התשלומים שלנו, ביט, המשמשת כחצי מאוכלוסיית ישראל מהווה דוגמה טובה לניהול של סטארט-אפ מזורז בתוך בנק מסורתי גדול, תוך יצירת חווית משתמש מצוינת. אנו מאמינים כי להסכמי השלום בין המדינות תרומה חשובה ובטוחים שהם ייצרו תנופה לשיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי הבנקאות והפינטק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully