וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו מגפת הקורונה לא עצרה את הגידול שלנו בעולם ובישראל"

8.12.2020 / 23:47

סאם בודור, מנהל פעילות אנקר ישראל, התייחס לגידול של אנקר ברחבי העולם באירוע העיתונאים הרשמי הראשון של החברה בישראל, סיפר על התוכניות לגבי השוק הישראלי, כולל הקמת חנות מותג וחשף כמה מהמוצרים שינחתו בקרוב בארץ

סאם בודר מנהל פעילות אנקר בישראל. יחצ,
סאם בודור, מנכ"ל אנקר ישראל/יחצ

חברת Anker Innovations, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות טעינה ומכשירים חכמים המשמשים לצרכי בידור, טיולים ומוצרים לבית החכם, קיימה היום (ג'), את אירוע העיתונאים הרשמי הראשון של החברה בישראל באופן ווירטואלי. את האירוע הוביל סאם בודור, מנהל פעילות אנקר ישראל, טורקיה ומרכז אסיה.

Anker Innovations הוקמה בשנת 2011 בעמק הסיליקון בארה"ב וכיום מוצריה נמכרים במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. לאנקר מעל ל-55 מיליון משתמשים ברחבי העולם. מרכז הפיתוח והייצור של החברה נמצא בסין, יחד עם המטה הראשי ומרכז תמיכה ולחברה מעל ל-1,300 עובדים. לפי בודור, "אנקר מגדילה את הכנסות החברה משנה לשנה ואנחנו שואפים לסיים את שנת 2020 עם הכנסות של מיליארד דולר". הוא ציין כי אומנם מדובר בחברה צעירה, אך אנקר מגדירה את עצמה כמותג פרמיום ומספקת את המוצרים והשירותים הטובים ביותר בכל רחבי העולם. לפני מספר חודשים, החברה הונפקה בבורסה בשנג'ן והפכה לחברה ציבורית. "לאנקר יש משרדים בכל העולם ואפילו מגפת הקורונה לא עצרה את הגידול שלנו, הן בעולם והן בישראל. אנחנו ממשיכים להשקיע בחדשנות ובטכנולוגיה ולייצר מוצרים חדשים בהתאם", ציין בודור.

"אנחנו לא רק חברה שמייצרת גאדג'טים, אלא אנחנו משקיעים במחקר ופיתוח. אנחנו מנסים להוביל את התעשייה עם גישה חדשנית, אשר באה לידי ביטוי בייצור המוצרים שלנו. לראייה - 54% מעובדי החברה עוסקים במחקר ופיתוח. כחלק מהאסטרטגיה שלנו, אנו גם משתפים פעולה עם חברות גלובליות מובילות כמו Google ,Apple ,Amazon ו-Nintendo".

לחברת Anker Innovations יש 5 קטגוריות מותגים

  • Anker - קטגוריית מוצרי הטעינה הכוללת סוללות גיבוי, מטעני קיר, כבלים ועוד.
  • Soundcore - קטגוריית מוצרי האודיו הכוללת רמקולים ניידים, אוזניות True Wireless ועוד.
  • Eufy - קטגוריית מוצרי הבית החכם הכוללת שואבי אבק רובוטיים, מצלמות אבטחה, מנעולים חכמים ועוד.
  • Nebula - קטגוריית המקרנים הניידים.
  • Roav - קטגוריית הרכב הכוללת מטעני רכב עם עוזרת קולית של גוגל, מצלמות אבטחה ועוד.
מצלמת רשת ANKER. אנקר,
מצלמת רשת של ANKER/אנקר

שמים דגש על הלקוחות

במהלך האירוע, בודור הדגיש את החשיבות שאנקר מקדישה לקהל הלקוחות של החברה, "אנחנו מקשיבים לצרכנים ולבקשות שלהם מאיתנו. המטרה שלנו היא לא לייצר מוצרים רק כדי לשכפל ולהעתיק את הפעילות של המתחרים שלנו, אלא להקשיב ללקוחות ולהבין מה הם באמת רוצים. חשוב לנו לדעת מה עשינו נכון ובאילו תחומים אנחנו יכולים להצליח. כל זה חשוב מאוד עבורנו כדי לדעת מה יהיה המוצר הבא שאנחנו הולכים לייצר. וזהו הבידול הגדול שלנו מהמתחרים - אנחנו מקשיבים ללקוחות ונמשיך לעשות זאת גם בעתיד".

פעילות אנקר בשוק הישראלי ותוכניות לעתיד

אנקר פועלת בישראל כ-3 שנים ובסוף שנת 2019 החליטה להרחיב את פעילותה עם פתיחת נציגות רשמית בארץ ומינוי חברת Future Cell כמפיץ הנוסף לחברת באג. לפי בודור, "אנקר מחשיבה את ישראל כשוק אסטרטגי ואנחנו פועלים כל הזמן להרחבת הפעילות ולהביא את כל מגוון המוצרים שלנו לארץ. כדי לעשות זאת, יש צורך לבסס פעילות עסקית יציבה, להגדיל את המכירות, וכמובן, לספק שירות לקוחות טוב - כאשר אנו מאמינים כי פעולות אלו יובילו אותנו לקבלת נתח שוק גדול יותר בעתיד".

באג אחראים להפצת מוצרי הטעינה של החברה ו-Future Cell מפיצים גם את שאר מותגי החברה ובקרוב יביאו לישראל קו המוצרים לבית כגון, מקרנים, מצלמות ושואבי אבק. "מדובר ב-2 שותפים חזקים בשוק הישראלי ואנו פועלים יחד איתם כדי לספק לקהל הלקוחות בארץ את כל המגוון של מוצרי החברה".

"אנחנו מעוניינים להגדיל את ההכנסות בשוק הישראלי ומתכוונים לעשות זאת על ידי פעילות אקטיבית באופליין ובאונליין, כך שהלקוחות יוכלו למצוא ולרכוש את המוצרים שלנו בצורה הנוחה להם ביותר. אנחנו נעשה זאת תוך שיתוף פעולה עם השותפים שלנו. לאחר שנתגבר על מגפת הקורונה, אנחנו מתכננים לפתוח חנות קונספט של אנקר בישראל, בדומה לחנויות הקיימות במדינות אחרות".

בודור חשף גם כי אנקר מתכוונת לבצע לוקליזציה לאפליקציה הייעודית של החברה ולהוסיף תמיכה בעברית עבור מוצרים שונים. "הפורטפוליו של החברה כולל למעלה מ-300 מוצרים ואומנם רובם עדיין לא זמינים בארץ, אך אנו פועלים צעד אחר צעד כדי להביא אותם לקהל הישראלי. אנו מאמינים כי השוק מוכן לכך. אנו רואים כי השוק הישראלי אוהב טכנולוגיות חדשות ומאמץ אותן במהירות ולכן, חשוב לנו לספק מבחר גדול של מוצרי החברה".

רובוט אנקר. אנקר,
רובוט שואב של Anker/אנקר

השקות בישראל ברבעון הראשון של 2021

  • Nebula Cosmos Max 4K Home Projector - מקרן ביתי נייד אשר יספק לכם את חווית הקולנוע האולטימטיבית - תוכלו לצפות בסרטים ובסדרות האהובים עליכם, משחקים ואירועי ספורט ועוד באיכות יוצאת מן הכלל ברזולוציה של 4K UHD. באמצעות ה-Hybrid Log Gamma (HLG) המקרן מזהה אם אתם צופים בתוכן שאינו באיכות HDR ומשפר את האיכות בזמן אמת. הרמקולים של המקרן עברו אופטימיזציה כדי לספק אודיו תלת-ממדי ב-360 מעלות באמצעות Dolby Digital Plus ו- Sound Dimension®.
  • Eufy RoboVac L70 Hybrid - שואב אבק רובוטי מטאטא ושוטף רצפה 2 ב-1 בעל יעילות מוגברת וזמן פעילות ממושך של שעתיים וחצי באמצעות מערכת הניווט המשודרגת iPath Laser Navigation. שואב האבק בעל טכנולוגיית בינה מלאכותית אשר נועדה לספק דיוק מקסימלי - ניתן להגדיר את תחומי הניקוי הרצויים באמצעות אפליקציה ייעודית . המכשיר בעל כוח שאיפה עוצמתי במיוחד של 2200Pa בשילוב עם חיישנים מתקדמים המאפשרים ניקוי יסודי של כל הבית.
  • Eufy Indoor Cam 2K Pan and Tilt - מצלמת אבטחה ביתית בעלת בינה מלאכותית המאפשרת לזהות באופן מידי האם בן אדם או חיית מחמד נמצאים בטווח התצוגה של המצלמה. המצלמה בעלת בהירות חדה של 2K לנראות אופטימלית לגבי מה שמתרחש בבית שלכם. ניתן לחבר את המצלמה ל-Apple HomeKit, Google Assistant או ל-Amazon Alexa כדי לקבל שליטה מלאה על האבטחה שלכם. בעת זיהוי של תנועה, המצלמה עוקבת אוטומטית אחר האובייקט הנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully