וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הביא ערפדים לרחוב דיזינגוף?

רונית מטיאס

9.12.2020 / 9:52

וגם: ענקית האיפור חוגגת את סוף השנה, באוסטריה מקווים לשיתוף פעולה עם ישראל, טעמים חדשים הגיעו לבאר שבע והרצפות שלכם עומדות להיות ממש נקיות

ערפדים בפופ-אפ

רונית גוטפריד-ניסני, עמיחי קילשטיין, זיו קווין, גבריאלה שפיגלמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רונית גוטפריד-ניסני, עמיחי קילשטיין, זיו קווין, גבריאלה שפיגלמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ברחוב דיזינגוף המתפתח שהפך להכי חם בסצנה התל אביבית, הושקה חנות פופ-אפ שניה לרשת H&M בישראל, בחנות מוצע תמהיל של בגדי נשים, גברים ופריטי עיצוב לבית של H&M HOME, באירוע הפתיחה הושקה קולקציית שיתוף הפעולה המדוברH&M THe Vampire's Wife X. הפתיחה נערכה בהתאם להנחיות התו הסגול, 10 אנשים בלבד בחנות, ושמפניה בגביעי זכוכית.

בחוגגים: עמיחי קילשטיין מנכ"ל קבוצת H&M ישראל, רונית גוטפריד ניסני סמנכ"לית שיווק H&M ישראל, זיו קווין סמנכ"לית הסחר ו New Brands של קבוצת H&M ישראל, גבריאלה שפיגלמן מנהלת תקשורת קבוצת H&M ישראל.

seperator

יופי בזום

שיר יהב. יח"צ,
שיר יהב/יח"צ

אז נכון שמסיבות סוף שנה נראות כמו חלום רחוק אבל זו לא סיבה לא לנצוץ גם בפורום מצומצם. איציק כהן, סמנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ, מיכל מגן מנהלת היחידה העסקית בחברה, וגלית שחם מנהלת מותג רבלון, חגגו בזום מושקע, את סוף שנת 2020 בכיתת אומן עם המאסטר גילי אלגבי כוכב המירוץ למיליון, ועם עופר לוין, מדריך ומאפר צוות רבלון.

ענקית האיפור והטיפוח הבינלאומית רבלון שגל גדות שלנו היא הפרזנטורית שלה, הוקמה ב-1932 בארה"ב, מוצרי האיפור שלה נחשבים פורצי דרך, וערכי המותג כוללים חדשנות, אמינות ומחויבות לצרכניות, ותומכים בשינוי מגמה באידיאל היופי כי כולן שוות.

גלית שחם, גילי אלגבי, עופר לוין. יח"צ,
גלית שחם, גילי אלגבי, עופר לוין/יח"צ

לוין סיפר כי רבלון היא שם נרדף למוצרי יופי חדשניים עם מגוון מוצרים רחב ונגישות גבוהה, מה שהפך אותה לאחד המותגים האהובים והמבוקשים בקרב נשים בעולם. רבלון מדורגת בין 3 המותגים המובילים בארץ, כשהסלוגן REVLON LIVE BOLDLY הינו מסר של העצמה הקורא לנשים להביע את עצמן, לחיות בתשוקה, באופטימיות, באומץ ובעוצמה. לוין הציג את החידושים שצפויים להגיע במהלך השנה הקרובה.

אלגבי הציג על שי להב את המראה הנכון לסוף השנה שאפשר לאמץ בכל זמן, גם אם אין השנה מסיבות סילבסטר, וגילה על איזה מוצרי המותג הוא לא מוותר, כולל המייק-אפ איתו השתמש ב"הישרדות" כדי להראות שזוף, וגילה כי רבלון מתמחה באיפור עמיד במיוחד שמתאים לכל הגילאים.

seperator

מרימים ומחכים

עופר קיש, אפרת דורון, מארק הס, קארין קוזינה. יח"צ,
עופר קיש, אפרת דורון, מארק הס, קארין קוזינה/יח"צ

מה עשו עוגות שטרודל ושמפניה במרכז גן צרלס קלור? בשגרירות האוסטרית החליטו שאף קורונה לא תהרוס להם את החגיגה השנתית, והעבירו אותה לגן צ'ארלס קלור. עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, ומרקוס האס, הקונסול המסחרי החדש של שגרירות אוסטריה, השיקו כוסות, טעמו שטרודל, ודנו בדרכים להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה. קיש ברך את אנשי השגרירות האוסטרית לשנה טובה ומוצלחת ואמר כי ב-2021 ימשיכו במאמצים המשותפים לחדש את התנועה העסקית והתיירותית לאוסטריה, וציין שעד תחילת הקורונה, אוסטריה התפתחה ליעד מוביל בטיולי משפחות וספורט אתגרי והם מקווים שהתנועה תחזור בקיץ הקרוב.

אפרת דורון, מנהלת השיווק של קבוצת לופטהנזה בישראל וקארין קוזינה, סגנית שגרירת אוסטריה השיקו כוסות ושטרודל.

seperator

הי דרומה

אלון אשכנזי חגי שלום ויוסי שליו. ישראל יוסף,
אלון אשכנזי חגי שלום ויוסי שליו/ישראל יוסף

שמחה גדולה נרשמה אתמול בבאר-שבע. בכירי רשת טיב טעם הדרימו לפתיחת סניף הדגל בבאר-שבע שנפתח בהשקעה של 14 מיליון שקל במתחם "מבנה" שקושט ועוצב במוטיבים של חגיגות סוף השנה, תוך שמירה על הנחיות התו הסגול. המוזמנים נהנו מקוקטייל, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט.

חגי שלום, מנכ"ל ומבעלי קבוצת טיב טעם אמר לאורחים כי בפתיחת סניף הדגל בדרום הארץ, הושקעו משאבים רבים במטרה להציע לתושבי באר-שבע וסביבותיה, חוויה קולינרית ועדכן כי הרשת תצא בקמפיין לרגל פתיחת הסניף החדש בשווי 300 אלף שקל, תחת הסיסמא: "תתחדשי באר שבע!

seperator

חמסה חמסה

תומס וייס ומאיה שלו שרוני. יח"צ,
תומס וייס ומאיה שלו שרוני/יח"צ

הקורונה חשפה בכל אחד מאתנו מנקה בפוטנציה. אם חלומכם הוא לנקות את הרצפות בקלי קלות, כדאי שתדעו שמאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק של רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ. ותומס וייס, סמנכ"ל השיווק של קרשר ישראל, נפגשו לאור שיתוף הפעולה של הרשת עם חברת דן שלדן הנציגה הבלעדית של קרשר, במסגרתו א.ל.מ תשווק בבלעדיות את Floor Cleaner FC5 שממנקה את הרצפה, ב- 5 פעולות-טאטוא, שאיבה, קרצוף, יניקה וייבוש.

שרוני ציינה כי היא שמחה שא.ל.מ הינה הרשת הראשונה בישראל שמשווקת את המוצר בגרסתו המעודכנת, מוצר שסחף את העולם ונבחר בגרסתו הקודמת למוצר השנה בארץ ובעולם. וייס ציין ששיווק המכשיר הינו צעד ראשון לשיתוף פעולה נרחב לשיווק מגוון מוצרים נוספים, והוא צופה שיגדיל את היקף המכירות של מוצרי קרשר ישראל בכ-20% בשנת 2021.

seperator

מתנדבים באפליקציה

מיכאלה ברקו, עמנואל בוחבוט, אילן שדה. יח"צ,
מיכאלה ברקו, עמנואל בוחבוט, אילן שדה/יח"צ

מיכאלה ברקו, יזמית ומקימת הסטארט-אפ החברתי טכנולוגי טריביו, ועמנואל בוחבוט, מנכ"ל טריביו המקשרת באפליקציה מתקדמת בין מתנדבים למקום ההתנדבות, התארחו אצל ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה. שדה, ברקו ובוחבוט הצטרפו למתנדבים הרבים במועצה- באמצעות האפליקציה והתנדבו בנטיעת עצים במבנה הקבע של מכינת בית אסף על-שם אסף רמון ז"ל ביישוב מצפה אילן על-שם אילן רמון ז"ל.

seperator

פותחים ומארחים

תמיר קוברין שייח חאליד בן חליפה אל חליפה. שלומי אמסלם,
תמיר קוברין שייח חאליד בן חליפה אל חליפה/שלומי אמסלם

הפתעה התגלתה למי שעבר ליד מלון "המלך דוד" ירושלים מרשת מלונות דן. המלון שסגור בגלל משבר הקורונה, נפתח במיוחד לאירוח משלחת סודית מבחריין, בראשות ד"ר שייח חאליד בן חליפה אל חליפה, בן דודו של מלך בחריין, ויו"ר חבר הנאמנים של המרכז הגלובלי לשלום ודו קיום על-שם המלך חמד בן עיסא אל חליפה.

המשלחת מנסיכות בחריין, התארחה במלון במשך 5 ימים במהלכם בן חליפה אל חליפה נפגש עם ראובן ריבלין, וקיים במלון פגישות עם אנשי דת מקומיים. לקראת סוף הביקור הוא העניק לתמיר קוברין מנכ"ל המלון, את אמנת השלום מטעם מלך בחריין, חמד בן עיסא אל חליפה וחתם בספר הזיכרונות המפורסם של המלון.

seperator

פועלים בדובאי

אחמד בלהאול אל פאלאס ראובן קרופיק דוד לפלר דב קוטלר ואדיב ברוך. יח"צ,
אחמד בלהאול אל פאלאס ראובן קרופיק דוד לפלר דב קוטלר ואדיב ברוך/יח"צ

ומי שעוד לא אמר "די מדובאי", נעדכן שראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים ודב קוטלר המנכ"ל, פתחו בדובאי את הועידה העסקית הרשמית של ישראל לאיחוד האמירויות בהובלת הבנק ומכון היצוא, שהפגישה אנשי עסקים מהארץ ומאיחוד האמירויות. בערב הגאלה נצפו ד"ר אחמד בלהאול אל-פאלאס, השר לענייני חדשנות ופינטק במשרד הכלכלה של איחוד האמירויות; ד"ר טאריק בן הינדי, מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו-דאבי; דוד לפלר, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה; ברוך אדיב, יו"ר מכון היצוא, ישראל שטיר, מבעלי קבוצת שטיר ועוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח ברכה מוקלטת, וקוטלר הפתיע את בלהאול אל-פאלאס, שחקן כדורסל וחובב כדורסל, והעניק לו את גופיית נבחרת ישראל בכדורסל שבנק הפועלים מאמץ, כששמו של השר מתנוסס עליה.

seperator

גדולים מהחיים

ליאור שמואלי ותמר סאפר. יח"צ,
ליאור שמואלי ותמר סאפר/יח"צ

עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, מציעה לכבוד החנוכה רכישת מארזי חג כתרומה לעמותה. בבנק מזרחי טפחות נרתמו ורכשו עבור עובדי הבנק מארזי נרות חנוכה בשווי של 60,000 שקל. הסכום שייאסף ישמש למימון תרופות וטיפולים מצילי חיים, סיוע חירום כלכלי, תמיכה נפשית, חלוקת מחשבים וטאבלטים ללמידה מרחוק, הסעות לטיפולים ועוד מגוון דרכים לעזרה למען משפחות העמותה בימים קשים אלו.

תמר סאפר - מנהלת אגף פיתוח אירגוני והדרכה וליאור שמואלי - מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים.

seperator

רפסודת השוקולד

רונן גינזבורג כארמל שאמה הכהן וצחי הרץ. אילן ספרא,
רונן גינזבורג כארמל שאמה הכהן וצחי הרץ/אילן ספרא

בשעת בוקר מוקדמת, החלה אתמול חברת מגדל ביטוח את יציקת הרפסודה למגדל המשרדים בפרויקט Exchange Ramat Gan שתמשך 24 שעות. הפרויקט נבנה במתחם עלית ברמת-גן בשיתוף חברת אזורים, על המגרש בו פעל בית החרושת המיתולוגי לשוקולד.

הפרויקט יכלול שני מגדלים וביניהם שטחי מסחר ואזורי כושר ופנאי. את מגדל המשרדים מקימה חברת מגדל ביטוח והוא יכלול 3000 מ"ר שטחי מסחר ועוד כ 60,000 מ"ר של שטחי משרדים ב 45 קומות בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים, לצידו יוקם מגדל המגורים שבנייתו החלה לפני מספר חודשים, והוא יינשא לגובה של 55 קומות.

ביוצקים: צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל בחטיבת ההשקעות של מגדל ביטוח, שאמר כי הפרויקט יהיה שער הכניסה לרמת-גן, ויהפוך עם אכלוסו את האזור לאחד ממרכזי התעסוקה והמסחר הגדולים בגוש דן; רונן גינצבורג, מנכ"ל חברת דניה הבונה את מרתפי הפרויקט; וראש עירית רמת-גן כארמל שאמה. במהלך היציקה עבדו 7 מערבלות בטון ו-700 משאיות מערבלי בטון שיצקו כ-5280 קוב בטון לרפסודת המגדל.

seperator

ביתן בעיר

מיכאל לובושיץ, חיים ברוידא. יעקב נחומי,
מיכאל לובושיץ, חיים ברוידא/יעקב נחומי

קבוצת יינות ביתן השיקה באזור התעשייה ברעננה, את הסניף הראשון של מגה מרקט-פורמט דיסקאונט חדש. הסניף משתרע על שטח של 4000 מטר.

בחונכים: מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין; הרב ברדא; וראש עירית רעננה חיים ברוידא.

seperator

האדריכלים

איתן כרמל שלמה כהן עינת קליין צילום אבי רואי. יח"צ,
איתן כרמל שלמה כהן עינת קליין/יח"צ

משרד האדריכלים ECA איתן כרמל אדריכלים בע"מ, זכה בתקציב התכנון לפרויקט הדגל של רשת מקס סטוק בראשון לציון. כרמל ינצח על תכנון ורישוי המבנה ששימש בעבר כמוסך, העבודה תעשה בשת"פ עם משרד מעצבי הפנים סטודיו קליין בראשות עינת קליין, הניהול והפיקוח נמסרו לעמית סיני ניהול פרויקטים. חנות הדגל תשתרע על כ-5000 מ"ר, ותהליך העבודה יוצא בימים אלה.

seperator

אשת לפידות

לאה שנירר ויהודה משי זהב. יח"צ,
לאה שנירר ויהודה משי זהב/יח"צ

לאה שנירר נפגשה עם יהודה משי זהב, יו"ר ארגון אשת לפידות, לרגל הצטרפותה כחברה בארגון. שנירר תעזור להוביל מהלכים מצילי ומשפרי חיים עבור ניצולי שואה, וקידום מטרות הומניטריות חברתיות בישראל וברחבי העולם. השניים שוחחו על כנס של נשות עסקים בדובאי, ועל אירועים משותפים שיפיקו יחד לקידום נשים ברגע שיתאפשר.

seperator

שליחות לאומית

מאי גולן ולהבית אקרמן. אסף לוי,
מאי גולן ולהבית אקרמן/אסף לוי

ד"ר להבית אקרמן, ארחה בקליניקה שלה בהרצליה פיתוח, את ח"כ מאי גולן, שהגיעה לריענון עור הפנים לאחר שבוע עבודה מפרך בכנסת. אקרמן העניקה לה טיפול פנים למיצוק העור בשילוב טיפול זוהר, גולן סיפרה שתמשיך לפעול למען אזרחי מדינת ישראל, כולל קידום חוקים חברתיים חשובים שהגישה לאחרונה כמו: הצעת חוק ארוחה יומית לתלמידים, מה שיבטיח הזנה לנוער בסיכון הנאלץ להגיע לבית הספר ללא ארוחה בסיסית, הצעת חוק הטבת מס ליישובים הסמוכים לגבולות הנמצאים תחת איום מידי, תכנית שיקום השכונות והפיכתן לאיזורי עדיפות לאומית ועוד.

seperator

איש הפלדה

דרור כהן איתי כהן דורון הלפרן. יח"צ,
דרור כהן איתי כהן דורון הלפרן/יח"צ

דורון הלפרן, יבואן הפלדה "הלדור" ומוותיקי התעשייה הישראלית שמספק פלדה למפעלים הגדולים בארץ, מעודד את חבריו לקנות בשוק נמל תל-אביב, ולהתגייס לעזרת העסקים הקטנים ולרכוש מוצרים בחנויות רחוב ובחנויות בשווקים.

הוא צין כי הוא מספק פלדה למפעלים משפחתיים קטנים שנוסדו במאה הקודמת וכיום בני ובנות הדור השלישי והרביעי של המייסדים מתקשים להמשיך לייצר ורבים מהם שוקלים לסגור את המפעלים, והמצב קשה גם בתחום חנויות הרחוב והחנויות בשווקים ובעסקים שונים, שיר בתו של הלפרן, ייסדה עם מיכל אנסקי את שוק נמל תל אביב שבו הוא מבקר רבות, שם בעלי החנויות נאבקים על קיומם, לעתים מאבק המלווה באיבוד הון ומפעל חיים וקרא לתושבי הערים לתמוך בעסקים שהם מרכיב חשוב במרקם החברתי ובהווי הערים.

seperator

מנהלות מדברות הייטק‎

שלומית לבנברג, אירית אידן, יעל לביא, משה מצגר-משה, טליה גזית, חנה פרידמן. יח"צ,
שלומית לבנברג, אירית אידן, יעל לביא, משה מצגר-משה, טליה גזית, חנה פרידמן/יח"צ

בפארק ההייטק בר-לב, התקיים פאנל 'מנהלות מדברות הייטק באקוסיסטם משתנה', בשיתוף ארגון נשות Supersonas. הפאנל נערך במסגרת סדרת מפגשי הפורום הגלילי "נשים בשביל הניהול" שמוביל הפארק לטובת פיתוח אקוסיסטם פעיל של הייטק בצפון ולקידום המגוון התרבותי והמגדרי בענף ההייטק בישראל.

בין המשתתפות: יעל לביא, יו"ר פארק הייטק בר-לב ותכנית מושל שסיפרה למשתתפות על ההון האנושי האיכותי הקיים בצפון, לצד האקוסיסטם הצומח בפארק והחיבור שהוא מאפשר בין חברות הייטק, סטארטאפים טכנולוגיים, אקדמיה, תעשיה ועובדי הייטק; ד"ר אירית אידן, סמנכ"לית בכירה למחקר ופיתוח ברפאל, שציינה כי בעידן של המהפכה התעשייתית הרביעית הם עדים לפריצה אדירה של טכנולוגיות ייחודיות בשוק האזרחי והשוק הצבאי ששילובן בתוך פרויקטים שונים יאפשרו לרפאל למלא את יעודה ולהיות נדבך משמעותי בביטחון מדינת ישראל כחברה גלובלית, חדשנית, רווחית וצומחת; מירב מצגר-משה, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בפארק הוסיפה כי הם רואים חשיבות רבה בקיום פאנל המשלב מנהלות בכירות, פורצות דרך ומעוררות השראה מורטיקלים שונים באקוסיסטם של ההייטק; פרופ' שולמית לבנברג, דיקנית הפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון ומייסדת חברות ביומד; טליה גזית, שותפה ב-PWC, לשעבר ראש ממר"ם; רים יונס, בעלים ומייסדת משותפת חברת Alpha Omega; וחנה (חניתה) פרידמן, מייסדת ומנכ"לית חברת Karmisoft.

seperator

בקטנה

+"סיירת השיפוצים"-קבוצת צעירים בעלי עסקים שהקימו מיזם שיפוץ לקשישים וניצולי שואה בהתנדבות, חגגו לקראת חג החנוכה את סיום הפרויקט הרביעי בסדרת השיפוצים שערכו לאחרונה, בימים אלה הם השיקו פרויקט גיוס המונים שיאפשר להם להמשיך ולשפץ לקשישים וניצולי שואה, דירות שאינן ראויות ובטוחות למגורים. לפרויקט התרומות : https://giveback.co.il/project/61342

+נועם עזרן ודביר כהן, חוואים מהגליל העליון ובעלי הסטארט אפ BeeFree Agro הציגו בתערוכת GITEX, המתקיימת בשבוע הטכנולוגיה המקומי בדובאי והציגו את JOE-מערכת אוטונומית מבוססת טכנולוגיית רחפנים לרעיית עדרי בקר בצורה מדויקת, קלה, מהירה, חסכונית ובהתאמה אישית לתוואי השטח ולצרכי בעלי עדרי הבקר. התלהבות נרשמה בקרב המקומיים שהבינו כי המערכת האוטונומית ג'ו מתאימה גם לרעיית עדרי גמלים השימוש ברחפן אחד מסייע בשימור אורח חיים תקין של החוואים ובגידול בקר במרעה, ומחוללת מהפך בחיי החוואים בעולם.

+שבוע מרגש במיוחד עבר על עמותת "משפחה אחת", המטפלת במשפחות שכולות נפגעות טרור וחללי צה"ל שהחל עם הקלטה מיוחדת של השיר "סופה" עם עמיר בניון ובתו נעמי, אליהם הצטרפו נציגי המשפחות, כהתנעה לפרויקט גיוס המונים לסיוע לעמותה, בהמשך שנטל בלזברג, מנכ"לית העמותה נפגשה עם ההורים השכולים, הרב אורי שרקי ומרים פרץ, וראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו, מעמד במהלכו פרץ העניקה לרוה"מ את הספר "מה שנותר, חפצים אהובים וזיכרון"-צילומי חפצים אישיים שהותירו אחריהם הנרצחים בפיגועי הטרור, נתניהו התרגש ואמר כי הספר הזה צריך להיות בכל בית בישראל.

+ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS, המשדר מישראל לעולם בשלושה ערוצים ב-3 שפות, ו-Abu Dhabi Media, קבוצת התקשורת והשידור הציבורי המובילה באיחוד האמירויות, חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיאפשר לשני גופי התקשורת לספק דיווחי חדשות משותפים באמצעות כתבים באיחוד האמירויות ובישראל, תוך התמקדות בדיווחי חדשות וראיונות בשפה הערבית. שני הגופים יחליפו תכנים, כמו כתבות, סרטי תעודה וחומרי ארכיון, בנוסף על שיתוף פעולה טכני בתחום טכנולוגיית שידורי החדשות והטלוויזיה. פרנק מלול, מנכ"ל ומייסד i24NEWS אמר כי כרשת חדשות בינלאומית, הם שואפים להרחיב את שיתופי הפעולה עם פלטפורמות ברחבי העולם, מה שיאפשר את המשך צמיחת פעילותם.

+סאן דור מקבוצת אל-על, וחברת מדאסיס הטסות רפואיות, ביצעו הטסת חירום רפואית מקייב לישראל במטוס בואינג 737 של אל-על, שהופעל במתכונת אמבולנס אווירי לצורך הבאת משפחתו של שליח חב"ד באוקראינה, האם שנמצאת במצב רפואי קשה הוטסה באלונקה כשהיא מחוברת לציוד תומך נשימה מציל חיים, אבי המשפחה אף הוא חולה קל וארבעת ילדיהם בריאים. הטיסה נעשתה בהתראה קצרה, וכללה רופא מומחה ושני פרמדיקים שעברו הכשרה מיוחדת להטסות מסוג זה.

+בימים אלה עלה לאוויר פרויקט גיוס המונים חדר משלהם שמטרתו גיוס תקציב ל-25 פרויקטים חדשים, לטובת נשים שיצאו ממעגל הזנות והסמים, ילדים ונוער במצוקה, חיילים בודדים, משפחות מאוכלוסיות מוחלשות ובעלי צרכים מיוחדים. הפרויקט הינו יוזמה של מירי בלבול, וביה"ס סקולה, שעד כה ביצעו למעלה מ-300 פרויקטים של שיפוץ, שדרוג והום סטיילינג בהתנדבות מלאה. המיזם מציע: פגישות יעוץ, הרצאות וסדנאות בתחום ההום סטיילינג ליחידים וחברות , השתלבות בצוותי הביצוע של הפרויקט, והוא מבוצע בשיתוף עמותת "מתן משקיעים בקהילה", התרומה מוכרת לצרכי זיכוי במס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully