וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס ראשוני של חצי מיליון דולר לסטארטאפ דריזליקס

9.12.2020 / 17:16

הסטרטאפ דריזלקס שהוקם על ידי אסתר אלטורה, יזמת דתיה, מתמטיקאית ומהנדסת תוכנה, השלים גיוס ראשוני של חצי מיליון דולר לפיתוח מד מים חדשני המשלב חומרה ותוכנה יחודיים שמותאם במיוחד לשוק האמריקאי. הוקם עם בנה אריאל, מעצב תעשייתי המתמחה בטכנולוגיה

אסתר אלטורה ואריאל אלטורה. טל רביב,
אסתר ואריאל אלטורה/טל רביב

הסטרטאפ דריזלקס שהוקם על ידי אסתר אלטורה, יזמת דתיה, מתמטיקאית ומהנדסת תוכנה, השלים גיוס ראשוני של חצי מיליון דולר לפיתוח מד מים חדשני המשלב חומרה ותוכנה יחודיים שמותאם במיוחד לשוק האמריקאי.

הסטרטאפ הוקם על ידי אסתר יחד עם בנה, אריאל אלטורה, מעצב תעשייתי המתמחה בטכנולוגיה. הוא פועל במסגרת מאיץ הסטרטאפים Proptech zone שמקדם סטרטאפים בתחומי הנדל"ן והשקיעה בו הקרן האמריקאית IIFG המשקיעה במיזמים ישראלים מבטיחים.

אסתר אלטורה, משקיעת נדל"ן בארה"ב בעברה, נחשפה לבעיה של העלייה הדרמטית בחשבונות המים כתוצאה מהתייקרות מתמשכת של מחירי המים והביוב, מתשתיות ישנות ודולפות, חלקן בנות מאה שנים ומדידת מים משותפת לדירות רבות. המדידה המשותפת וחוסר המודעות של צרכנים להיקף השימוש במים גורם לעליה של 30% בצריכת המים, ומגדיל בהתאם את החשבונות.

הסטרטאפ DrizzleX פיתח מענה טכנולוגי של מד מים אלקטרוני זעיר מאוד שאותו ממקמים במספר מקומות בבית. המד מצויד בסוללה שמספיקה לעשר שנים הודות לצריכת האנרגיה הנמוכה ולכן אינו מצריך חיבור לחשמל או החלפת סוללה. המידע הנאסף מועבר לענן ומונגש לבעל הבית דרך לוח ניהול לצורך חיוב מדויק ואמין של הצרכן, ולדייר באפליקציה שמאפשרת לו להשוות את צריכת המים לקהלים דומים לו ולנתח מה משפיע על הצריכה לפי שעות היממה ומספר הנפשות. המערכת מספקת התראה על שימוש מוגזם במקלחת או במקומות אחרים בבית ונותנת המלצות כיצד לצמצם אותה. כמו כן ניתנת התראה בזמן אמת על נזילות. התקנת דריזלקס הופכת כל יחידת מגורים לבית חכם למים. לחיסכון במים ובאנרגיה שמושקעת בהובלתם לבתים תרומה רבה בעיקר במדינות שסובלות מבצורת ולהפחתת ההתחממות הגלובלית.

דריזלקס משתתפת במחזור הראשון של מאיץ הסטרטאפים Proptech zone שמקדם סטרטאפים בתחומי הנדל"ן בשיתוף פעולה עם ענקית הנדל"ן הבינלאומית JLL , קרן ריאליטי, בתמיכה של AWS Activate , תוכנית הסטרטאפים של אמזון ווב סרביסס, חברת mipim מארגנת ועידת ניהול הנכסים הבינלאומית הגדולה בעולם, וחברת חללי העבודה המשותפים WOPA. במסגרת התוכנית מיזמים מתחומי ייעול תהליך הבניה, ניהול נכון של שימוש במשרדים, השקעות בנדל"ן, בקרת מבנים ותשתיות ופלטפורמות לקניה ומכירה של נכסים. מקבלים ליווי צמוד ממנטורים בעלי ניסיון בתחום, חשיפה לחברות נדל"ן מקומיות ובינלאומיות וסיוע בגיוס הון.

בתחילת 2021 יפתח המחזור השני של תוכנית Proptech Zone שתורחב ותכלול שלב מעשי בשוק היעד המרכזי בארה"ב, הטמעת הפתרונות הטכנולוגיים בנכסים ובניינים לצורך הדגמה, בדיקה ופיילוט וקרן להשקעות הון סיכון בתחום.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully