וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקררי יין הם כבר מזמן לא סמל סטטוס, אלא פיתרון פרקטי

10.12.2020 / 10:35

מקרר יינות של Avintage. יחצ,
אין ברים? יש בר בבית. מקרר יין של Avintage/יחצ

אם בעבר מקררי יין היו סמל סטטוס יוקרתי, היום הם הפכו למוצרים ברי השגה בזכות תרבות היין המתפתחת בישראל.

כיום, בתקופת הקורונה, כשהברים והיקבים סגורים, אנשים החליטו להשקיע בתרבות היין בבית. בעשרים השנים האחרונות חל שינוי מהותי בתרבות היין בישראל, כיום, היין לא רק שחקן מרכזי בחגים ומאורעות משמחים, בהם משיקים כוסות, אלא הפך לחלק מאורח החיים שמעצים את החוויה האישית והמשפחתית.

עם התפתחות תרבות היין בישראל בשנים האחרונות והעלייה בצריכה ביתית התפתחה מגמה נוספת של אקססוריז ליין. כיום הישראלים משקיעים בתחביב החדש ורוכשים אקססוריז מתאימים כגון פותחנים חדשניים, כוסות המתאימות לסוגי היין השונים ועוד.

עם העלייה בצריכה ביתית של יין עלה גם הצורך בשימור איכותי של הבקבוקים לאורך זמן. בשנה האחרונה ניתן לראות טרנד הולך וגובר של מקררי יין שהפכו מעבר לשימוש הפונקציונאלי לפריט עיצובי לכל דבר.

כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של מקררי יין בגדלים שונים, מסגרות שונות, מקררים אינטגרליים עם חיפוי ארונות בגבהים שונים. בנוסף ניתן למצוא מקררי יין הבנויים בארון ברוחב וגובה משתנה.

אבי צדקה מנהל מכירות Home dialog: "בחודשים האחרונים ניתן לסמן עלייה של כעשרות אחוזים ברכישות מקררי היין. הדרישה מגיעה מצרכנים המעוניינים לשדרג את החוויה ולדאוג לצינון של יין לבן ויין אדום".

מקרר יינות של Avintage. יחצ,
יש הרבה כללים לאחסון. צייתו להם. מקרר יין של Avinntage/יחצ

הפרמטרים עליהם חשוב לשים דגש ברכישת מקררי יין - אבי צדקה, Home Dialog

  • חשוב לשמור את היין בטמפרטורה קבועה הנעה בין 15 ל-18 מעלות צלזיוס. כל שינוי קיצוני של הטמפרטורה עשוי לגרום להתבגרות מהירה של היין, לפגוע באיטום של הבקבוק ובכך להשפיע על איכות היין. חשוב גם להגיש את היין בטמפרטורה הנכונה ובכך למצות את הארומה הייחודית שלו
  • מקרר ללא רעידות עוזר ליין להתיישן בסביבה שקטה ללא טלטולים, ובכך הוא למעשה מונע התבגרות לא מבוקרת של היין ופגיעה בטעם שלו. על מנת להציע תנאי קירור אופטימליים, יש לבחור בשיטת הקירור הנכונה ובמקרר איכותי
  • פרמטר נוסף אשר משפיע על איכות היין ועל שימורו, הוא צבע הזכוכית של דלתות המקרר. דלתות מזכוכית רב שכבתית כהה, יהיו הבחירה הטובה ביותר במקרה זה, מכיוון שהן מסננות את האור ומגינות מפני חשיפה לקרני UV, הידועות בין האויבות הגדולות ביותר של יינות והסיבה לכך היא שהן עשויות לגרום להתחמצנות ולהתבגרות לא מבוקרת של היין
  • לכל מקררי היין יש בקרת טמפרטורה דיגיטלית, תאורה פנימית ומסנן אבק. מעבר למאפיינים הזהים, המקררים שונים בעיצובם, ולכן צריך לבחור אותם בהתאם לצרכים, ולמיקומו הייעודי של המקרר בחלל.
  • המקררים הקיימים בשוק נבדלים בשיטות הקירור שלהם, בעיצוב, וגם בגודל, כך שלמעשה בעולם אידיאלי צריך לבחור את גודל המקרר כגודל החיבה לשתיית יין
  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully