וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקת iPhone 12: שיתוף פעולה בין iStore ל-Gett Delivery

10.12.2020 / 11:55

המשווקת הרשמית של מוצרי Apple תשתף פעולה עם שירות המשלוחים של Gett באירוע לילה לבן חגיגי שייערך מנקודות שידור ברחבי הארץ ב-17 בדצמבר. מנחים: דני רופ וטום באום

בסרטון: האייפון 12 פרו של אפל/יח״צ

רשת iStore המשווקת הרשמית למוצרי Apple בישראל חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Gett Delivery - פלטפורמת הזמנת המשלוחים החכמה של Gett ותקיים ליל מכירות לבן ראשון מסוגו בישראל, המותאם לאילוצי התקופה. המכירה המוקדמת של סדרת ה-iPhone 12 תפתח ב-11 בדצמבר, 00:01 באתר של רשת iStore. הרוכשים במכירה המוקדמת יקבלו את הזמנתם ב-17 בדצמבר החל מהשעה 00:00, באמצעות מערך שליחים ייעודי, המונה עשרות שליחים מטעם Gett Delivery. הזנקת השליחים והספירה המסורתית לאחור, תתבצע מחנות הדגל של iStore ברחוב דיזנגוף 149 ת"א.

שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות שרכשו במכירה מוקדמת להנות ממשלוח מהיום להיום עד לפתח הבית. בזמן שגרה, ההשקה של ה-iPhone מתאפיינת בתורים ארוכים ועמוסים, לרוב עם לקוחות שממתינים משעות הצהריים עד השעות הקטנות של הלילה. השנה בעקבות הגבלות התנועה, נוצר שיתוף פעולה בין Gett Delivery ל-iStore שיעניק לצרכן את חווית ה"לילה לבן" באופן מותאם לרוח התקופה.

כחלק מאירוע הלילה לבן תתקיים פעילות גולשים בלעדית בדף הפייסבוק של Gett. במסגרתו, המשתתפים יתבקשו לספר "למה מגיע להם לזכות ב-iPhone 12 Pro" ושני הזוכים יופתעו ויקבלו את ה-iPhone לפתח ביתם כבר בלילה הלבן של iStore. ה-iPhone 12 החדשים יסופקו בלעדית באמצעות שליחי Gett Delivery החל מחצות ה-17 לדצמבר באזורים נבחרים ברחבי הארץ עבור הרוכשים במכירה מוקדמת אשר תפתח ב-11 בדצמבר, בשעה 00:01.

iphone 12. יחצ,
אייפון 12 בדרך, רק עוד קצת/יחצ

חיים זגורי, בעלי רשת iStore : "אני שמח לבשר לקהל משתמשי Apple בישראל על אירוע ההשקה של ה-12 iPhone ברשת iStore והשנה במתכונת לילה לבן ייחודי בשיתוף חברת Gett Delivery. אירוע הלילה הלבן ילווה במשדר חגיגי אשר יוקרן בפלטפורמות שונות בהנחיית דני רופ וטום באום ויכלול עוד הפתעות מרגשות רבות. אנו שמחים על האפשרות לחגוג יחדיו גם השנה את חווית ההשקה המרגשת ל-iPhone החדש. iStore צפויה השנה לקבל מלאי נרחב מדגמים רבים, אשר יוקצה למזמינים במכירה המוקדמת ויהיה זמין בסניפי הרשת החל מה-17 בדצמבר. לרוכשים בסניפי הרשת יתאפשר להזמין תור מראש החל מה-17 בדצמבר ולשריין את המכשיר המבוקש וזאת על מנת למנוע תופעה של תורים ארוכים והתקהלויות"

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully