וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניה, תחבורה ציבורית והשכרת קורקינט באפליקציה אחת: המהפכה של סלופארק

10.12.2020 / 12:47

סלופארק הופכת ל-One Stop Shop, כשתאפשר תשלום באפליקציה על אופציות תחבורה וחניה מגוונות: "אפשרות נוחה וקלה להתנהל בדרכים, בין אם מדובר בתחבורה ציבורית ובין אם מדובר בשימוש בקורקינטים"

גיא סלוק. יחצ,
"אפליקציית החניה היעילה ביותר למשתמשים". גיא סלוק, מנכ"ל סלופארק/יחצ

אפליקציית החניה סלופארק מודיעה על הרחבת שירותי האפליקציה מתחום החניה לתחום הקורקינטים השיתופיים והתחבורה הציבורית.

החברה מכריזה על שני מהלכים מרכזיים. האחד הוא שיתוף פעולה עם חברת Lime - פרישת הקורקינטים השיתופיים של Lime תוצג על גבי המפה של אפליקציית סלופארק, לצד מצב הסוללה, זמינות הקורקינט וכו'. משתמשי האפליקציה יוכלו לבחור האם ומתי לצפות בפריסת הקורקינטים. בנוסף, חברת Lime תגביר את פריסת הקורקינטים בסביבת החניונים המובילים של סלופארק כדי להקל על המשתמשים ולעודד אותם לחנות בחניונים מוזלים יותר, גם אם מרוחקים יותר. המהלך של סלופארק יסייע רבות לנהגים המשתמשים בקורקינטים לצד שימוש ברכב האישי. לרגל השקת שיתוף הפעולה הייחודי בין Lime וסלופארק יקבלו משתמשי סלופארק הטבות שונות באפליקציית ליים למשתמשים חדשים וקיימים.

יניב גודר, מנכ"ל ליים בישראל Lime קורקינט חשמלי. אלעד מלכה,
להתנהל בתוך העיר ביעילות. יניב גודר והקורקינט של ליים/אלעד מלכה

לצד שיתוף הפעולה עם LIME, משיקה סלופארק את תוכנית "רב-פס" שתקל על משתמשי האפליקציה את תהליך התשלום בתחבורה ציבורית. משתמשי סלופארק יוכלו לעלות לאוטובוס, לסרוק באפליקציה את קוד ה-QR הנמצא ליד הנהג או בסמוך לדלתות האחוריות, לבחור את מרחק הנסיעה לפי תחנת העלייה והירידה ולצאת לדרך. אישור הנסיעה יופיע באפליקציה ויהיה זמין במידת הצורך, התשלום עבורה יתבצע רק בסוף החודש.

בניגוד לטעינת רב-קו, המהלך החדש יאפשר לנוסעים לשלם אך ורק על נסיעות שבוצעו בפועל, ולא לרכוש הסכמי נסיעות מבעוד מועד. בסוף כל חודש תבצע האפליקציה של סלופארק חישוב של סך הנסיעות של המשתמשים, ותבצע בדיעבד רכישה של המסלול המשתלם ביותר, בהתאם לנסיעותיו.
אפליקציית סלופארק, תשאיר למשתמשים גם את האפשרות להטעין רב-קו בצורה המסורתית, או לתקף נסיעות באמצעות הרב-פס.

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק: "סלופארק אפליקציית החניה הראשונה בישראל שמחה לבשר על הרחבת הפעילות ומציעה למשתמשיה אפשרות נוחה וקלה להתנהל בדרכים, בין אם מדובר בתחבורה ציבורית ובין אם מדובר בשימוש בקורקינטים. סלופארק חרתה על דגלה להוביל חדשנות ולראייה המהלכים החדשים שממצבים אותה כאפליקציית החנייה היעילה ביותר למשתמשים".

יניב גודר, מנכ"ל אזור המזרח התיכון ב-Lime: "אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם סלופארק. לאחר שהצלחנו לחבר בין התחבורה הציבורית למיקרו-מוביליטי כפתרון ל-Last Mile, השת"פ עם סלופארק מאפשר לנו להנגיש את תחום המיקרו מוביליטי גם למשתמשי הרכב הפרטי, ומקרב אותנו למימוש החזון של שימוש ברכב הפרטי רק לצורך כניסה לערים והתניידות ברחבי העיר בצורה יעילה ונוחה יותר. המהלך מהווה הזדמנות עבור חניונים מחוץ למרכז העיר והופך אותם לאטרקטיביים יותר, במקביל להפחתת העומס בכבישים. מבקרים מחוץ לעיר יוכלו עתה לחנות בפאתי העיר בחניונים זולים ונגישים, לחסוך זמן יקר, ולהתנייד בתוך העיר ביעילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully