וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך בתחום טיפוח השיער: תכשירים בשילוב חומצה היאלורונית

10.12.2020 / 16:14

ענקית מוצרי הטיפוח לשיער, מון פלטין פרופשיונל מציגה: סדרת הילורן HY LOREN, פריצת דרך מדעית לטיפוח וחיזוק השיער, עם 4 סדרות לסוגי שיער שונים

סדרת הילורן. יחצ,
מסכה לשיער של הילורן/יחצ

מון פלטין, ענקית מוצרי הטיפוח לשיער, המובילה באלפי מספרות בארץ ובעולם, משיקה את סדרת HYLOREN - הילורן - סדרת תכשירי טיפוח לשיער בשילוב חומצה היאלרונית - פריצת דרך מדעית בתחום טיפוח וחיזוק השיער.

סדרת HY LOREN של מון פלטין פותחה במהלך שלוש השנים האחרונות במעבדות הפיתוח של מון פלטין, וכן בסיוע חברות פיתוח עולמיות כדי להביא לנשות ישראל את הבשורה החדשה בטיפוח סיב השיער. ב-3 שנות הפיתוח, מעבדות מון פלטין ביצעו מחקרים מדעיים כדי ליצר פולימר עוצמתי שיחדיר לחות לסיב השיער, יחזק את מרקם השיער וייצור משטח פנים אחיד בקוטיקולה (סיב השיער).

לאחר מספר רב של מחקרים, מון פלטין מציגה את הפולימר העוצמתי לטיפוח השיער - פולימר החומצה ההיאלורונית. שילוב של קומפלקס חומצות אמינו וחומצה היאלורונית בריכוז של 94% אשר חודרים לסיב השיער ומעניקים לשיער רכות, לחות עוצמתית ומראה מדהים החל מהטיפול הראשון.

שמפו הילורן. יחצ,
שמפו של הילורן/יחצ

אחד הטיפולים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בימינו כוללים הזרקה או מריחה של חומצה היאלורונית לעור הפנים. חומצה היאלורונית הינה חומצה רב סוכרית המיוצרת באופן טבעי בתאי רקמות הגוף השונות, ברקמות החיבור, וכן במעטפת הסחוסים בגוף האדם. תפקיד החומצה ההילארונית הינו לספוח את המים ולהפוך אותם לנוזל במרקם סמיך יותר.

בדומה לעור, גם בסיב השיער ישנה משוואה אחת שעובדת תמיד: מים = לחות = בריאות ונראות חלקה יותר, מבריקה יותר ושיער חזק מתמיד. הודות ליכולת של הפולימר לספוח לחות (מים) עד פי 978% מגודלו, החומצה ההיאלורונית מפיחה בשיער חיות, ברק ונראות חזקה יותר.

סדרת הילורן, פרי פיתוחה של מעבדות מון פלטין ישראל, כוללת בתוכה מגוון מוצרים לטיפוח של סוגי השיער השונים - בין אם השיער דק ושביר או עבה ונוקשה, בין אם עבר החלקות שונות, הדיוק המולקולרי של מון פלטין יודע כיצד לטפל בסיב השיער.

א. משי תעשיות קוסמטיקה נוסדה בישראל בשנת 1993. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי קוסמטיקה לשוק המקצועי ולקהל הרחב בישראל וב-56 מדינות ברחבי העולם ובעלת המותג Mon Platin. מפעל החברה זכה לאות הוכרה מנשיא המדינה ראובן ריבלין כייצואן מצטיין. מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מוצרי הילורן

  • "הילורן" כוללת 4 סדרות לסוגי שיער שונים, המשלבות בתוכן את החומצה ההיאלורונית העוצמתית - הילורן. הטיפול מבוצע בשלושה שלבים, כאשר לכל שלב תפקיד מכריע בחיזוק השיער והבראתו, והשילוב ביניהם הוא אופטימלי. כל מוצרי הסדרה אינם מכילים SLS או SLES, מלחים המזיקים לסיב השיער.
  • שמפו HYLOREN N1 - בעל PH (רמת חומציות) גבוהה וראשון בעולם המכיל את הפולימר העצמתי - חומצה היאלרונית בפורמולציה חדשנית. שימוש תדיר בשמפו HYLOREN N1 סוגר את סיב השיער (קוטיקולה) ומונע דהיית גוון הצבע מהשיער.
  • מסכה HYLOREN N2 - המסכה הראשונה בעולם המכילה חומצה היאלרונית בפורמולציה החדשנית. מותירה שיער רך, נעים למגע, בעל תחושת לחות מוגברת ובעל מרקם אחיד ללא קצוות סוררים. מסייעת במניעת שבירת השיער בתהליך הסירוק והעיצוב במייבשי שיער למיניהם.
  • סרום HYLOREN N3 - לשמירה על סיב השיער בתהליך הפן. הודות לנוסחה חדשנית בעלת מבנה מולקולרי מדויק, הנוזל מתמקד באזורים פגומים בסיב השיער על מנת לקבל מרקם שיער אחיד וחלק. עשיר בחומצה היאלרונית עוצמתית הסופחת לחות בעוצמה אינטנסיבית ותורמת לתחושת שיקום השיער לכל אורכו. שימוש תדיר בסרום HYLOREN N3 לפני ביצוע הייבוש סוגר את סיב השיער (קוטיקולה) ומונע דהיית גוון הצבע מהשיער.
  • מחיר לסדרה: 359 שקל
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully