וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחודשים האחרונים יש גידול של 55% בטיפולי הקפאת שומן ועיצוב הגוף"

11.12.2020 / 14:06

הישראלים עלו במשקל בחודשים האחרונים, ושלי בן דור, מנכ"לית Pure Cosmetics, מספרת על הטרנד שגדל: "טיפולי הקפאת שומן גורמים להרס תאי שומן, צמצום היקפים באזור המטופל בגוף ומיצוק אזור הטיפול"

טיפולי הקפאת שומן באמצעות מכשור של ZIMMER. יחצ,
אכלתם בזמן הקורונה? זה הזמן להוריד. טיפול הקפאת שומן באמצעות מכשור של Zimmer/יחצ

בעקבות עלייה במשקל של ישראלים רבים בשנה אחרונה בתקופת משבר הקורונה יש גידול בטיפולי הקפאת שומן. שלי בן דור, קוסמטיקאית פארה רפואית ומנכ"לית מכון "PURE COSMETICS", מתייחסת לתופעה: "בחודשים האחרונים יש גידול של 55% בטיפולי הקפאת שומן ועיצוב הגוף במטרה להוריד היקפים ולעצב את גזרת הגוף".

בן דור מציינת עוד: "טיפול הקפאת השומן מתבצע באמצעות מכשור עם טכנולוגיה המתקדמת בעולם של חברת ZIMMER מגרמניה, מיכשור שמבצע את תהליך הקפאת השומן בטיפול לא פולשני בטמפרטורה מבוקרת ובטוחה למקסום התוצאה".

אורכו של טיפול בודד להצרת היקפים באמצעות הקפאת שומן הוא כ-60 דקות. במהלך הטיפול מקבלים תאי השומן באזור המטופל שילוב של ואקום וקירור לטמפרטורה של מינוס 10 מעלות, טמפרטורה הנחשבת להרסנית עבורם. הקור מקפיא את תאי השומן וגורם להרס, ובזמן החולף בין הטיפולים שבסדרה, המערכת הלימפתית שבגוף מעבדת את תאי השומן ההרוסים ומסלקת אותם באופן טבעי מהגוף.

כתוצאה מכך, מספרם של תאי השומן הקיימים באזור מסוים קטן בצורה ניכרת, וההיקפים מצטמצמים. התהליך אינו פוגע ברקמות או בתאים אחרים, בשל פגיעותם הייחודית של תאי השומן לטמפרטורה הנמוכה. הטיפול מתבצע על ידי מכשיר עד 2 המוצמדות לאזור המטופל ולוח בקרה דרכו ניתן לשלוט על עוצמת הקירור.

הזרועות יונקות את מצבור השומן ומקררת אותו בעזרת גופי קירור הנמצאים בתוכה למינוס 10 מעלות צלזיוס, בטמפרטורה זו תאי השומן עוברים תהליך של מוות הנקרא APOPTOSIS שלאחריו הם מופרשים באמצעות מערכת הדם. טמפרטורה זו אינה פוגעת בכלי דם, עצבים ושרירים ולכן אין כל נזק לרקמות אחרונות.

שלי בן דור מנכ"לית Pure Cosmetics. יחצ,
שלי בן דור/יחצ

מדובר בסדרה של 4 טיפולים במרווחי זמן של כחודש וחצי בין טיפול לטיפול. אזורי הטיפול הם בטן, ירכיים, אגן, מותן, גב, זרועות, ירך פנימית, ירך חיצונית וישבן.

  • עוד באותו נושא:
  • טיפולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully