וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

15.12.2020 / 0:26

מנכ"לית חדשה לאוניברסיטה הפתוחה, חבר מצטרף לדירקטוריון נמל חיפה, פרינסיפל לצוות ההשקעות של אלרון, האלוף שמונה לעמותה וחילופים בעמותה לשיוויון לנשים. כל המינויים שהתרחשו של השבוע האחרון בעולם העסקי

עמרי כהן, מנכ"ל משען - רשת בתי הדיור המוגן הגדולה בישראל, מונה להיות חבר בדירקטוריון נמל חיפה. כהן, בן 60, מכהן מאז 2018 כמנכ"ל משען הכוללת 9 בתי דיור מוגן בהם כ-2,500 דיירים ועוד 3 כפרי נוער. לכהן נסיון עשיר של ניהול בשירות הציבורי. בין היתר שימש כמשנה למנכ"ל החברה הממשלתית תש"ן- חברת תשתיות נפט ואנרגיה , מנכ"ל ההסתדרות , מנהל שיווק בחברה הממשלתית תמ"מ , מנכל המכון הבינלאומי למנהיגות ועוד. לכהן תואר שני במנהל עסקים.

דירקטוריון נמל חיפה מונה 5 חברים בראשות היו"ר אשל ארמוני. חברים נוספים בדירקטוריון: ליזי זינגר, אסף רפלד ונטלי אור חן. בנוסף להם מכהנים כדירקטורים שניים מנציגי העובדים: רונן ששון ועופר בן ישי. על כתב המינוי שלו לחברות בדירקטוריון נמל חיפה , חתום מנכל רשות החברות הממשלתיות, עו"ד יעקב (ינקי) קווינט והוא אושר בידי ועדת הבכירים בראשות השופטת גלאור.

עמרי כהן. ניר קידר,
עמרי כהן/ניר קידר

רות שהם, ראש אגף אסטרטגיה והתעצמות במערך הסייבר הלאומי מונתה למנכ"לית האוניברסיטה הפתוחה. רות, אחת הנשים המובילות באקוסיסטם של ההיי-טק והסייבר הישראלי, היא בחירה "מחוץ לקופסא" לתפקיד מנכ"לית אוניברסיטה. לדברי נשיאת האו"פ, פרופ' מימי אייזנשטדט, רות צפויה לחזק את המובילות הטכנולוגית של האו"פ - המוסד המתקדם בישראל בתחומי ההוראה מרחוק, טכנולוגיות הלמידה ואנליטיקות הלמידה וכן לחזק את יחסי הגומלין בין האוניברסיטה הפתוחה לתעשיית ההיי-טק.

באוניברסיטה הפתוחה לומדים כ-48,000 סטודנטים, מתוכם יותר מרבע בתחומי מדעי המחשב והמתמטיקה. בשנים הקרובות האוניברסיטה מתכוונת לפתוח מסלול לימודי דוקטורט בחינוך בתחום טכנולוגיות הלמידה וכן להרחיב את פעילותה בתחומי מדעי המחשב ובתחום מדעי הרוח והחברה הדיגיטליים.

רות מילאה תפקידים בכירים ב-IBM ישראל, באגף המודיעין וביחידה 8200. בין היתר כראש מנהלת המעבר של היחידות הטכנולוגיות לנגב בדרגת אלוף משנה. רות פעילה במיזמים שונים לשילובן של נשים בתעשיית ההי-טק והסייבר וכן יזמה תכניות למען הרחבת המגוון בקרב אוכלוסיית המפתחים בהיי-טק בדגש על יוצאי הפריפריה. רות בעלת תואר שני בחקר ביצועים ותואר ראשון במתמטיקה, שניהם מאוניברסיטת תל- אביב. היא תחליף בתפקיד את עמית שטרייט, המנכ"ל היוצא של האוניברסיטה הפתוחה שניהל אותה ב-11 השנים האחרונות.

רות צפויה להיות המנכ"לית היחידה של אוניברסיטה בישראל ועם כניסתה יעמדו בראש שדרת הניהול הבכירה של האוניברסיטה הפתוחה שלוש נשים: נגידת האוניברסיטה, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר דורית בייניש, נשיאת האוניברסיטה, פרופ' מימי אייזנשטדט, והמנכ"לית - רות שהם.

שהם אמרה: "אני מסיימת שלוש שנים מרתקות ומלאות עשייה במערך הסייבר הלאומי, במהלכן גיבשנו אסטרטגיה לקידום ישראל כמעצמה בסייבר וקידמנו אקוסיסטם משמעותי הכולל תשתית תעשייתית, מחקרית, אנושית וקשרים בינלאומיים, לטובת חיזוק יכולת ההגנה של המשק האזרחי. לצד זה פעלתי רבות בתחום החברתי-כלכלי בקידום באר שבע כעיר הסייבר והנגשת המקצוע לאנשים מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. שינוי שאת ניצניו אנחנו כבר מתחילים לראות. בעיני האוניברסיטה הפתוחה הינה פלטפורמה המאפשרת הזדמנות להכשרה אקדמית לכל מגוון האוכלוסיות, לבעלי מוגבלויות ובמגוון דיסציפלינות. אני נרגשת ומלאת ציפייה לקראת כניסתי לתפקיד".

רות שהם. יחצ,
רות שהם/יחצ

אוריה לין, אשר הקים את 8200Impact ואת "הכוורת", מצטרף לצוות ההשקעות של אלרון ו-RDC לתפקיד פרינסיפל (principal), מתוך מטרה להוביל את תהליך האיתור והבחינה של השקעות פוטנציאליות, לסייע לשותפים בביצוע השקעות ולעבוד בצמידות עם חברות הפורטפוליו על מנת לסייע ביצירת ערך.

אוריה יעבוד לצידם של ירון אלעד- מנכ"ל אלרון, זוהר רוזנברג- המוביל את השקעות הסייבר ולשעבר ראש מערך הסייבר בצה"ל וקובי כץ- סמנכ"ל ו- CIO ברפאל ודירקטור ב- RDC.

אוריה החל את החיבור שלו לעולם הטכנולוגיה עוד בצה"ל, שם שירת כ-7 שנים ביחידת 8200, ומאז הוא עוסק ביזמות, עסקים, טכנולוגיה ועשיה חברתית - ובחיבור של כל אלו יחדיו. אוריה- הקים את תכנית האקסלרציה היוקרתית 8200Impact ושל ה-hub הגדול ביותר בארץ ליזמות חברתית, הכוורת. במסגרות אלה אוריה ליווה עשרות סטרטאפים ועבד לצד היזמים. אוריה מכהן היום כחבר הנהלה בעמותת בוגרי 8200 וכחבר בורד בתכנית 8200Impact.

ירון אלעד מסר: "אנו מאוד שמחים על הצטרפותו של אוריה לצוות ההשקעות של אלרון ו- RDC. לאוריה ניסיון של כעשור בעשייה עם ולצד יזמים צעירים, הובלת סטרטאפים ותמיכה בהם בשלל אספקטים עסקיים כמו גם ניסיון מוצלח בהקמה של מיזמים .הצטרפותו של אוריה תאפשר לנו להרחיב את פעילות ההשקעות שלנו, להמשיך ולהשקיע במיזמים מצוינים בשלבים ראשוניים ולחזק את הערך שאנחנו נותנים לחברות הפורטפוליו שלנו".

אוריה לין: "אני מתחיל את התפקיד שלי באלרון ו-RDC עם התרגשות עצומה. יש כאן את כל המרכיבים של קרן מובילה - אנשי מקצוע מבריקים, הזדמנות צמיחה משמעותית מאוד וחיבור "טבעי" לרקע שלי ורשת הקשרים שלי עם בוגרי 8200 ועם קהילת היזמות הישראלית".

אוריה (33) נשוי לנטע ואב טרי לארי.

אוריה לין. יחצ,
אוריה לין/יחצ

אלוף (מיל') אודי אדם, לשעבר מנכ"ל משרד הביטחון, מונה לנשיא עמותת "מדור לדור". אדם: "אני מאמין שאנחנו בדרך להיות אחת התנועות המובילות בחברה הישראלית".

בתפקידו האחרון בצה"ל שימש אדם כמפקד פיקוד הצפון, ולאחר מכן כמנכ"ל משרד הביטחון. אדם בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ובסוציולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל תואר שני בלימודים אסטרטגיים בבית הספר למלחמה בפריז.

עמותת "מדור לדור" הינה תנועה חברתית קהילתית של צעירים בני קהילת היהודים ההרריים, המעודדת השתלבות מיטבית בחברה הישראלית, על ידי פיתוח מענים חברתיים-חינוכיים לילדים, נוער, צעירים, וקשישים בפריסה ארצית. פעילות העמותה מחזקת ומשמרת את המורשת וערכי קהילת היהודים ההרריים בחברה הישראלית. עמותת "מדור לדור" היא חלק ממועצת הקבוצות והקהילות המשימתיות בישראל, אשר מאגדת תחתיה למעלה מ-200 קהילות בוגרים מ-15 ארגונים שונים.

אודי אדם. עמותת מדור לדור,
אלוף במיל' אודי אדם/עמותת מדור לדור

ביו-מילק מינתה את יעל רבהון-טימור, מייסדת ומנכ"לית אבוט ישראל ומקימת מותג 'סימיליאק' ישראל, כיועצת בכירה לוועדה המייעצת של החברה. רבהון-טימור תתמקד בתחום פיתוח ומסחור חלב אם מתורבת.

יעל רבהון טימור: "נרגשת ורתומה לתרום להצלחה המקומית והגלובלית. אין ספק שחלב וחלב אם מתורבת שחברת ביו-מילק מפתחת יהוו מהפכה בעולם".

מנכ"ל ביומילק, תומר אייזן: "אנו נרגשים מצירופה של יעל. יחד עם פרופ' ברוס גרמן, הצוות שנבנה בביומילק ממצב אותנו כחברת החלב המתורבת המובילה בעולם".

יעל רבהון טימור. יחצ,
יעל רבהון טימור/יחצ

תנועת ש.י.ן לשוויון ייצוג נשים מינתה שתי יו"ריות משותפות להנהלת התנועה. היו"ריות החדשות, לירון בן יעקב ונאהד כנעאן, יצטרפו לפרופ' אסתר הרצוג, מקימת התנועה העומדת בראשה משנת 1989. כל אחת מהיו"ריות מייצגת עולמות תוכן בולטים וחשובים שהחברה הישראלית, ובעיקר נשים, מתמודדת איתם ובמיוחד בתקופת הקורונה.

נאהד כנעאן מייצגת את הנשים הערביות בישראל שסובלות מתת ייצוג ומקיפוח משמעותי. פרופ' אסתר הרצוג מייצגת את המאבק בגילנות בכלל ובתקופת הקורונה בפרט, ובמיוחד כלפי נשים. לירון בן יעקב מייצגת את הנשים הצעירות הנאבקות על שילוב קריירה עם גידול ילדים ואת עתיד המאבק הפמיניסטי והחתירה לשוויון.

פרופ' אסתר הרצוג, יו"ר תנועת ש.י.ן: "מגפת הקורונה חידדה עבור כולנו עד כמה חשוב לפעול למען מצבן של הנשים בישראל, בכל החזיתות ובקרב כל הקהילות. הרחבת ראשות התנועה בשתי נשים ראויות ואקטיביסטיות תאפשר לנו לפעול ביתר שאת למען נשים, לקדם את האג'נדה החברתית הנדרשת ליצירת שינוי תודעתי, מחשבתי וקהילתי בקרב נשים, נערות ומקבלי ההחלטות. לקראת הבחירות הקרבות כולנו כראש אחד נאבק למען מנהיגות פוליטית של נשים".

לירון בן יעקב, אשת תקשורת, מרצה ואקטיביסטית פמיניסטית. פעילה בתנועת ש.י.ן משנת 2013 כחברה בוועדה המייעצת וכדוברת. מרצה בבית הספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי והייתה שותפה להקמת המגזין הדיגיטלי "אקטיביסטית", שהושק השנה לזכרה של חברת התנועה יונת קלר.

נאהד כנעאן, מרצה, ופעילה חברתית. פעילה בתנועת ש.י.ן משנת 2012 כמנחה ורכזת יישובים. חוקרת באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע את מעמד הנשים באסלאם בתקופה המודרנית ותמורות המחשבה ההלכתית המוסלמית בת זמננו ומשתתפת בכנסים מקצועיים בארץ וברחבי העולם. מדריכה ויוזמת פרויקטים בחברה הערבית, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות נשים ונערות.

נאהד כנעאן. פאנט,
נאהד כנעאן/פאנט
לירון בן יעקב. עידית וגנר,
לירון בן יעקב/עידית וגנר

הנהלת חברת שיכון ובינוי נדל"ן הודיעה על מינויה של עתליה הלוי למנהלת תחום ההתחדשות העירונית בחברה. הלוי היא עורכת דין במקצועה, חברה בוועדת ההתחדשות העירונית של לשכת עורכי הדין, שמשה במשך כשנתיים מנהלת פרויקטים במחלקה להתחדשות עירונית בחברת אקרו נדל"ן. היא בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מהאוניברסיטה העברית, נכללה ברשימת מצטייני הדיקן.

בשיכון ובינוי נדל"ן רואים בתחום ההתחדשות העירונית זרוע צומחת וחשובה אליה צועד ענף הבנייה בישראל, ועל כן החברה שמה לה למטרה לפתח ולהרחיב את התחום תוך מתן דגש מיוחד לפרויקטי התחדשות עירונית.

עתליה הלוי. יחצ,
עתליה הלוי/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully