וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

14.12.2020 / 1:10

ניסוי מוזיקלי בינלאומי גדול, תערוכות ברוח הקורונה, תרומות אייפדים למורים ורגע לפני אירועי סוף השנה גם הרבה משקאות במבצע. כל מה שקרה בעולם העסקים בחלק הראשון של השבוע

פעילות עדי נגב/באדיבות עדי נגב

בסרטון: השבוע התקיים בכפר השיקומי "עדי נגב נחלת ערן" (עלה נגב), תערוכה ברוח תקופת הקורונה. צופיה גרין, מנהלת בית הספר, יחד עם הצוות החינוכי, חשבו על דרכים יצירתיות לאפשר לצוות ולתלמידים להביע את רגשותיהם בצורה מופשטת ואומנותית ולבטא את שעל ליבם. כך נולד הרעיון לקיים תערוכה בנושא "ביטחון". במסגרת התערוכה כל כתה הציגה מיזם דרכו ניתן להבין מה גורם להם לתחושת בטחון. כל המיצגים יוצרו ונבנו ע"י אביזרים שקשורים לקורונה ברוח התקופה.

"עדי נגב-נחלת ערן" (עלה נגב), כפר שיקומי ייחודי מסוגו, המעניק מסגרת טיפולית, חינוכית ותעסוקתית לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת, נערכה תחרות בבית הספר לחינוך מיוחד. צופיה גרין, מנהלת בית הספר: תערוכה מרגשת ומעוררת מחשבה על התקופה וההשלכות שלה. כל הכבוד לצוותי בית הספר על המיזם המיוחד והוצאתו לפועל, על עבודתן המסורה ועל תחושת הביטחון שהן מעניקות לתלמידים והתלמידות".

כמו כן, השבוע, הוענקו ל- 39 מורות וגננות במוסד אייפדים מקרן 'אתנה', בשיתוף בנק 'מסד', והסתדרות המורים, כחלק מפרויקט "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד". הפרויקט החשוב מקבל גם משמעות אחרת בתקופת הקורונה. בעקבות סגרים ובידודים המורות יוכלו להמשיך לתקשר עם התלמידים באופן רציף ולתדרך את ההורים. בנוסף לאייפדים החדשים, הצוות יעבור השתלמויות על תוכנות מגוונות כדי להתמקצע ולהרחיב את השימוש בכלים מקוונים.

אבי וורצמן, מנכ"ל עמותת עדי נגב נחלת-ערן: "אנו שמחים להצטרף למיזם החשוב של קרן אתנה. באמצעות האייפד וההשתלמויות המורות יוכלו לעבוד עם התלמידים ולקדם אותם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, לתקשר עימם ועם הוריהם ולסייע לצמצם פערים לימודיים שמצריכים הנגשת חומרי לימוד".

אייפדים למורות וגננות. יחצ,
יוזמה מבורכת. אייפדים מחולקים בעדי נגב/יחצ

תרבות ומוסדות

אלפי ישראלים השתתפו בניסוי המוזיקלי הבינלאומי שנערך בעשרות מדינות ברחבי העולם, ביניהן: דובאי, איחוד האמירויות, הודו, אנגליה, רוסיה ועוד, שבדק בו זמנית את השפעת השירה והצלילים על התדרים בגוף והשפעתם על החיוניות, ריפוי הגוף והתודעה ברחבי העולם.

הניסוי בישראל נערך ב"מדיקל קר - מרכז לרפואה אינטגרטיבית בשיטת InHeal" בבת ים, במסגרתו עשרות אלפי משתתפים מכל העולם שרו את השיר "Be You Be Love" של המלחין הקנדי הבינלאומי רוברט קוקסון Robert Haig Coxon, וששימש כפסקול לסרט התעודה "השדה האחד" שביימה ציפי רז.
תוצאות הניסוי יתפרסמו בכל העולם בסוף" החודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיכל שרגא סלונים ושאולי פז. רפי דלויה,
מיכל שרגא סלונים ושאולי פז/רפי דלויה

מוסדות התרבות והאמנות סגורים תקופה ארוכה בשל הקורונה, ואנשים רבים נאלצים למעט לצאת מביתם ושוקעים אל תוך הדיכאון. אך למרות זאת, ודווקא ובשל המצב הנוכחי, בחרו בדיור המוגן "לב רחובות" לקיים את תערוכת האמנות "פעימות הלב", בפורמט של וידאו לייב ביום ד', חוה"מ חנוכה 16/12 שעה 20:00. בתערוכה יציגו 14 אמנים, 45 עבודות בטכניקות אמנות שונות, אשר יוצגו לציבור על ידי הסברים ותקריבים ויזואלים ובהנחיית גלי לשם, אמנית רב תחומית.

לדברי חנה סילשי, אוצרת התערוכה: "אם מוסדות האמנות והתרבות סגורים נביא את האמנות עד לפתח הבית, היישר אל הלב והנשמה", ומוסיפה: "גם רגעים של חושך אפשר להאיר דרך צבע ומכחול , המהווים כלי עוצמתי לביטוי ואופטימיות. חנה סילשי, אמנית שעבודותיה הוצגו בתערוכות יחיד וקבוצתיות בארץ וברחבי העולם, צילומי עבודותיה מופיעים בביטאוני אמנות.

ברשימת האמנים שעבודתם תוצג נמנים: חנה סילשי, אליסה צימרמן, מרים ליננברג, רחל קפלן, סילבנה בנון ז"ל, דינה גורין ז"ל, חנה כוכבי, לצד תלמידי החוג לציור של "לב רחובות" בהנחייתה של חנה סילשי, אסתר אלוני, איה מלמד, גרשטיין ססיליה, דויד ממן, זאב שלימוף ויהודית פיכמן.

לדברי מאיר בן חיים, מנכ"ל דיור המוגן "לב רחובות": "דווקא בתקופה זו כשהקהילה שבסיכון נמצאת בריחוק חברתי יותר מאחרים, הם שיותר מתמיד הם זקוקים ליותר יחס, משמעות וצורך להיות חלק מהקהילה והחברה. העברת תערוכת האמנים שהם בני הגיל השלישי מהמקום הפיזי והמוכר אל פלטפורמה חיה ודיגיטלית, מאפשרת בלחיצת כפתור לא רק לגשר על פער הדורות אלא גם מעניקה להם משמעות וערך".

טווח מחירים של העבודות - 350-5,000 שקל.

תערוכת וידאו לייב -"פעימות הלב" - בחוה"מ חנוכה 16/12 בשעה 20:00
https://www.facebook.com/ironitrehovot

תערוכת פעימות הלב דיור מוגן לב רחובות ציור של חנה סילשי. רויטל דקל,
תערוכת פעימות הלב דיור מוגן לב רחובות ציור של חנה סילשי/רויטל דקל

"מכבי תנועה העולמית" אירגנה אירוע הצדעה ל-450 אלף חברי התנועה מ-80 מדינות ברחבי העולם (400 סניפים) ששודר בשידור חי באתר Viemo - כיריית הפתיחה לאירועי 100 שנים לתנועה.

האירוע התקיים ביום ראשון נר רביעי של חנוכה בהשתתפות אמיר פלד יו"ר "מכבי תנועה העולמית", איל טיברגר מנכ"ל "מכבי תנועה העולמית", אריק זאבי יו"ר מכביה 21 ושידורים מעשרות נציגויות של חברי התנועה בכל רחבי העולם באירועי הדלקת נרות חנוכה.

הדלקת נרות חנוכה נערכה בכותל המערבי בירושלים בהשתתפות רב הכותל שמואל רבינוביץ', שי אברמסון החזן הראשי של צה"ל עם מקהלת הרבנות הצבאית בקטעי שירה, ברכות של נציגי התנועה מכ-50 שידורים של חברי התנועה מכל רחבי העולם בטקסי הדלקת נרות חנוכה (חלק בשידור ישיר וחלק בקטעים מוקלטים מראש) ובחלק האמנותי הופיע להקת שלוה בשירי חנוכה.

איל טיברגר מנכ"ל "מכבי תנועה העולמית" מציין : זאת אחת מהפקות הבינלאומית הגדולות בשנת 2020 שערכה "מכבי תנועה העולמית" כאות הפתיחה לאירועי 100 שנה לתנועה והשקת המכביה ה-21 שתיערך ביולי 2022.

מימין רואי הסינג מנכ"ל המכביה , איל טיברגר מנכ"ל "מכבי תנועה העולמית" וקרלוס טפיירו סמנכ"ל "מכבי תנועה העולמית". אבי חיון,
איל טיברגר מנכ"ל "מכבי תנועה העולמית", קרלוס טפיירו סמנכ"ל "מכבי תנועה העולמית", ורואי הסינג מנכ"ל המכביה/אבי חיון

בשבוע שעבר ביקרה שגרירת דנמרק בישראל, אנה דורטה ריגלסן, במוזיאון בית לוחמי הגטאות ונפגשה עם מנכ"ל המוזיאון יגאל כהן. השגרירה סיירה בתערוכות השונות ובארכיון, שם הוצג בפניה תיק ארכיוני ובו יומן עם הקדשות שכתבו חבריה של רחל בוקשפן בזמן שהותה בחוות הכשרה של תנועת החלוץ בדנמרק, במהלך מלחמת העולם השנייה. רחל ניצלה במסגרת מבצע הברחת יהודי דנמרק לשוודיה באוקטובר 1943. השגרירה תרגמה בספונטניות קטע מהיומן שריגש את כל הנוכחים.

שגרירת דנמרק בבית לוחמי הגטאות. יחצ,
שגרירת דנמרק בבית לוחמי הגטאות/יחצ

יוזמות ועמותות

עשרות מלגאי ובוגרי תכנית המלגות IMPACT! של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה לקחו חלק במיזם '1000 החנוכיות' לזכרה של יהדות מקדוניה הנכחדת, אותה יזם שגריר ישראל בצפון מקדוניה, מר דן אוריין יחד עם העמותה למורשת קהילת ביטולה מונסטיר וארגון Jewish Impact. מדובר בפרויקט חשוב ומרגש שנועד לחזק ולהעלות למודעות את סיפורה הטראגי של קהילת יהודי מקדוניה, אשר 7,144 מחבריה הושמדו במהלך השואה. להדלקת הנרות המיוחדת שתיערך בערב חג החנוכה יצטרף גם ראש השב"כ לשעבר ויו"ר הוועדה המיוחדת לענייני הקרן לאזרחי ישראל, ח"כ אבי דיכטר,

במסגרת המיזם, בעלי מוגבלויות במקדוניה יצרו 1,000 חנוכיות, אותן ידליקו רבים ברחבי המדינה במהלך חג החג ביניהם נשיא מקדוניה ובכירים נוספים שידליקו את הנר השמיני יחד עם ראש הסוכנות היהודית. המיזם תפס תאוצה והוחלט להרחיבו גם מחוץ לגבולות מקדוניה והוא ייערך גם בארה"ב, גרמניה, דרום אפריקה וכמובן בישראל. גופים שונים, מוסדות וראשי ערים כבר נרתמו למיזם וידליקו במהלך החנוכה נרות לזכרה של יהדות מקדוניה.

מר דן אוריין, שגריר ישראל במקדוניה, אמר: "מרגש ומשמעותי שאת הדלקת הנר הראשון בפרויקט '1000 החנוכיות' הדליקו צעירי מלגת IMPACT! שמשרתים, מתנדבים ומדליקים איתנו חנוכיות לזכר קהילה שחוסלה כמעט כולה ואין מי שיספר את סיפורה. השנה לא יכולנו לצעוד יחד בביטולה לזכרם ולכן נאיר יחד ונספר את סיפורה של הקהילה הקטנה של יהודי מקדוניה".

ראש השב"כ לשעבר, ח"כ אבי דיכטר ציין: "אני מתרגש ומתכבד לארח בביתי את הדלקת נרות הווירטואלית לזכר יהודי מקדוניה. עוד מהיותי יו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה אני רואה חשיבות עליונה ביוזמות ההנצחה של זכר הקורבנות".

אורנה פסח, מנהלת תכנית IMPACT! של ארגון FIDF, הוסיפה: "אנחנו יותר מנרגשים לקחת חלק במיזם המיוחד הזה, ומודה לידידי מר אוריין על ההזמנה לפתוח את המיזם המרגש ולהדליק עמו את הנר הראשון של החג. ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה הוקם על ידי ניצולי שואה לפני 40 שנה. מבחינתו להשתתף בפרויקט כזה, עם עשרות לוחמים משוחררים שבחרו לשרת ולהגן על מדינת ישראל והעם היהודי כולו, זו זכות גדולה וכבוד ענק".

תכנית המלגות !IMPACT של ארגוןFIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה וביטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל, לוחמים ותומכי לחימה, ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. מלגאי התכנית ביצעו במהלך שנת הלימודים תש"פ למעלה מחצי מיליון שעות למען הקהילה בישראל. בשנת הלימודים תשפ"א ילמדו באמצעות התכנית כ-4,300 מלגאים, מתוכם כ-1,200 מלגאים חדשים.

seperator

חברת ספקטרוניקס-אמרסון משדרות בחרה בדמי חנוכה שונים מהרגיל, וזאת במסגרת פעילותה החשובה בקהילה. בערב החג ביקרו אנשי החברה בפנימייה לנערות במצוקה של עמותת עדן בשדרות, ושימחו את הבנות הבוגרות בפנימיה בתרומה של מחשבים אישיים חדשים עבור כל אחת מהן.

הביקור לווה בקבלת פנים מרגשת של הבוגרות, שכללה, בין השאר, ביצוע מהפנט ונוגע ללב של שיר מקורי שבוצע ע"י אחת הבנות. סמנכ"לית משאבי אנוש בספקטרוניקס-אמרסון מיה מימון מרום סיפרה כי הביקור היה מרגש: "ישבנו במועדון הפנימיה והבנות שתפו אותנו בסיפורים על חייהן, המגורים בפנימיה וכמובן על חלומות שהן רוצות להגשים. אם המחשבים שתרמנו יסייעו להן ביציאתן לחיים החדשים - כולנו זכינו, הן אנחנו והן הבנות".

"עדן" היא עמותה נשית, הפועלת משנת 1997 מהנגב הצפוני של ישראל, לקידום רווחתן של נשים ונערות ולשוויון מגדרי, באמצעות אקטיביזם חברתי שליבתו עשייה טיפולית חדשנית. העמותה מפעילה פנימייה טיפולית ובית ספר עבור הנערות הלומדות בו בקיבוץ כרמיה, בית קפה נייד חברתי-עסקי "אספרסו בר" ומרכז ידע והדרכה שמכשיר צוותים מרחבי הארץ בשיטת המודל הטיפולי ייחודי.

פנימיית "עדן" הוקמה בשנת 2005 ומשמשת מרחב טיפולי ייחודי ומעצים לנערות בנות 12-18 מרחבי הארץ. כיום מתגוררות בפנימייה למעלה מ - 50 נערות.

בנות עדן עם מיה מימון מירון בפעילות ספקטרוניקס. ענת גלעד,
בנות עדן עם מיה ממיון מרון בפעילות ספקטרוניקס/ענת גלעד

מאתיים חניכי שבט "סער" מרמת השרון של תנועת הצופים בחרו לבלות את חופשת חנוכה בהתנדבות בחפירות הארכיאולוגיות סביב אמת המים הקדומה בקיסריה. זאת, כחלק מפעילות הפרויקט התיירותי הקהילתי "שביל אמות המים לקיסריה" שמקדמת רשות העתיקות. חניכי הצופים חשפו קטע מאמת המים הקדומה, ותרמו בעבודת כפיים להקמת שביל שיחנך בקרוב לטובת מטיילים. השביל עתיד לחשוף את העושר הארכיאולוגי של האזור ולתרום לפיתוח התיירות באזור.

חניכי הצופים בחרו "לאמץ" את אמות המים בדרך לקיסריה עקב ביטול אירועי חנוכה המסורתיים של תנועת הצופים הכוללים לרוב טיולים ומחנות. החניכים תלמידי כיתות ט עד י"ב מרמת השרון חופרים ועובדים סביב האמה בקפסולות של 19 חניכים לקפסולה, תחת הדרכה, פיקוח והכוונה של הארכיאולוגים באתר, תוך כדי שמירה הדוקה על כללי והנחיות הקורונה.

הפעילות של שבט סער" מרמת השרון היא רק חלק קטן ממאות פעולות התנדבות ועזרה בקהילה בהם פועלים בימים אלו חניכי הצופים בכל רחבי הארץ.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "שמחנו לחזור לפעילות שוטפת בתנועה ושמנו לעצמנו, ביחד עם בני הנוער, להתנדב בכל יכולתנו ולקדם מטרות חברתיות חשובות בכל רחבי הארץ. חניכי תנועת הנוער הצופים, בשכבות הבוגרות ושנת השירות, פועלים בחודשים האחרונים בכל רחבי הארץ ובמגוון תחומי התנדבות לטובת הקהילה, ואני שמח שגם את חופשת חנוכה הם בוחרים לבלות בפעילות התנדבותית מבורכת".

תנועת הצופים חופרת בקיסריה. יחצ,
תנועת הצופים חופרת/יחצ

בא לתת: עו"ד אריאל דובינסקי, בעליו של משרד עורכי-דין המתמחה בדיני זכויות יוצרים, ישמש בהתנדבות כמנטור בתוכנית "FORWARD" של ארגון הבוגרים והבוגרות של המכללה למנהל. בחירתו של דובינסקי לתפקיד נראית טבעית למדי, לאחר שכבר דורג על-ידי מדריכי דירוג בינלאומיים ומקומיים כאחד מעורכי-הדין הבולטים בתחומו. כמנטור בתוכנית היוקרתית, יתרום דובינסקי מהניסיון המשמעותי שצבר בשנים האחרונות בתחום פיתוח של משרד עצמאי משגשג ויסייע לבוגרי המכללה בהקמה ופיתוח עסקי של משרדם.

עו"ד אריאל דובינסקי. ראובן קפוצ'ינסקי,
עו"ד אוריאל דובינסקי/ראובן קפוצ'ינסקי

מתחם עופר סנטר נוף הגליל, מקבוצת קניוני עופר, פותח היום (14.12.20) תערוכת ציורים של ילדי נוף הגליל והסביבה, שתכלול כ-100 ציורים. בתערוכה משתתפים ילדים במגוון גילאים מגיל שנתיים ועד גיל 14. כל ילד ששלח ציור לתערוכה קיבל מתנה מקסימה. התערוכה תפעל עד 31.12.2020.

מתחם הקניות והבילוי עופר סנטר נוף הגליל משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 17,000 מ"ר. המתחם פתוח ונחשב למרכז הקניות המוביל באזור ומשמש מוקד משיכה לעשרות אלפי תושבים. כיום מציע חווית קניות ובילוי משותפת, עם שפע של מסעדות וחנויות. בין חנויות המתחם: קסטרו, קפה לנדוור, פוקס, ללין, דלתא, שילב, גולדן רוז, אייס קיוב, פולגת ,פייר קארדן , FRAME, קראמרי דה ל'קלאר, מסעדת תישרין, BIGAועוד.

תערוכת ציורי ילדים בעופר נוף הגליל. יחצ,
תערוכת ציורי ילדים במתחם עופר/יחצ

עפ"י הנתונים האחרונים שפרסם משרד האוצר השפעת משבר הקורונה על שוק העבודה בישראל מדאיגה. מנתוני הדו"ח עולה כי נכון לחודש אוגוסט 2020 היו כ-3.8 מובטלים על כל משרה פנויה במשק - פי 7.5 מאשר היחס שהתקיים ערב פרוץ המשבר.

עינת אושרי, מנכ"לית עמותת שניר, הפועלת למען הזדמנות שווה, אומרת: "מהנתונים עולה כי בכל הענפים במשק חלה עליה משמעותית ביחס שבין מספר המובטלים למשרות פנויות בשוק. ממצא זה ממחיש בין היתר, כי עיקר הבעיה בשוק העבודה בישראל ממשיכה להיות נעוצה בביקוש הנמוך של העסקים לעובדים".

כאמור, הדו"ח מציג נתונים קשים מאוד, מהם עולה תמונה מדאיגה ביותר לגבי הסיכוי למציאת עבודה עבור המובטלים הרבים. על-פי נתוני הדו"ח כשליש מהמובטלים שנפלטו משוק העבודה בתקופת המשבר עקב פיטורים או סגירת מקום העבודה, היו מעוניינים לעבוד בחודש אוגוסט בעבודה המתאימה להם. רבע מהמעוניינים לעבוד ציינו שאינם מחפשים עבודה בשלב זה בגלל מחסור בהצעות עבודה המתאימות להם, שליש בגלל הקורונה והיתר מסיבות אחרות.

את בכירי עמותת שניר הנתונים שפורסמו על-ידי משרד האוצר אינם מפתיעים כלל, כאשר מדי יום פונים אלינו בממוצע 5 מבקשי סיוע המעידים על עצמם כמי שנפגעו קשות מההשלכות של משבר הקורונה. בין התלונות המאפיינות את מבקשי הסיוע מהעמותה הבולטות שבהן הן קושי רב במציאת עבודה, מצוקה כלכלית קשה ומצב נפשי ירוד, כאשר רבים מהם דיווחו על התפרצותן של מחלות שונות בתקופה הזו.
העמותה מסייעת במקרים רבים וקשים בימים כתיקונם, נחשפים בתקופת הקורונה לתמונת מצב עגומה ביותר בעוד קצב הפניות לעמותה בבקשה לסיוע ממשיך להאמיר מדי יום. המובטלים הפונים לעמותת שניר בבקשת סיוע - ביניהם גם כאלה המוכרים על-ידי משרד הרווחה - מבקשים סיוע בסל מזון שבועי, עזרה במציאת עבודה, וסיוע בסגירת החובות שרק הולכים ותופחים ככל שהזמן הנוקף, בעוד הם אינם מצליחים למצוא עבודה.

העמותה הפועלת רבות למען רווחת הכלל ופותחת מעין "חדר מיון" שמטרתו לסייע לאותם מבקשי סיוע באופן נקודתי. בין היתר בא הדבר לידי ביטוי בסיוע על ידי חלוקת סלי מזון, הפעלת קבוצת וואטסאפ המחברת בין מעסיקים מציעי משרות לדורשי עבודה, הפניה לאנשי מקצוע - כגון רופאי שיניים, פסיכולוגים ועורכי-דין - מתנדבי העמותה ועוד, אשר מסייעים להם לצלוח ולו במעט את הקשיים אותם הם חווים בתקופה קשה זו.

לאתר עמותת שניר

שירז טל בחלוקת חבילות לנזקקים. יחצ,
שירז טל מסייעת בחלוקה לנזקקים של עמותת שניר/יחצ

במוצ"ש, במסגרת אירוע הדלקת הנרות החגיגי של קבוצת הכדורסל, הפועל גליל העליון, במשחקם בכפר בלום כנגד הפועל עפולה הכריז יו"ר המועדון, מר טמיר אברהמס על הצטרפותו של לבקוביץ' למועדון בתפקיד נשיא המועדון. ללבקוביץ' יליד קיבוץ דפנה שבגליל העליון, מדובר בסגירת מעגל של ממש. לפני כ-40 שנים, היה אביו, גיורא לבקוביץ, ממקימי הקבוצה ביחד עם כמה מחבריו.

מתוך דברים שפרסם לבקוביץ': "איפשהו בשנות השבעים העליצות, אבא שלי היה מהמשוגעים שהחליטו שצריך כדורסל בגליל. הוא ועוד כמה חברה הקימו את הפועל גליל עליון. קבוצה שעלתה וירדה ועברה המון, קבוצה שהיתה מהמשפיעות על הכדורסל בישראל. כמעט כל השמות הגדולים של הכדורסל בישראל עברו בקבוצה, גדלו בקבוצה, נדב הנפלד, עודד קטש, ארז חזן, דורון שפר, יוגב אוחיון , עומרי כספי, גור שלף, ועוד רבים. כילד חייתי על המגרש שלהם. בעיקר אהבתי את הארטיק במחצית, אבל גם התחברתי דרך זה לכדורסל. כנער אפילו יצא לי לשחק שם בקבוצת הנוער קצת. ממש קצת. לא הייתי מספיק גבוה לסנטר (רק 1.88) ולא הייתי מספיק מוכשר לשאר התפקידים. הקבוצה שינתה את הגליל. הביאה גאווה ובערמות. איחדה. בנתה ארגון מפואר של חינוך ולא רק לספורט. של תרבות. בלי מילים גדולות, פשוט ציונות. 1993, גביע המדינה, הקבוצה הראשונה שלקחה אותו מתל אביב. גאווה עצומה. ועכשיו, 2020, שנה קשה. קורונה. אין קהל במשחקים. הכסף במשורה. החלטתי שדווקא עכשיו תורי לעזור. לחזור הביתה. לעזור להחזיר את הגליל למקומו, לשיא. לעזור להחזיר את הפועל גליל עליון לתהילתה".

הנהלת המועדון מסרה: "קבוצת הפועל גליל עליון שמחה על הצטרפותו של זוהר לבקוביץ כנשיא המועדון וספונסר מרכזי. זוהר הוא יזם ישראלי מהבכירים בעמק הסיליקון, ומשתתף כמשקיע בתוכנית הכרישים. כמי שגדל בקיבוץ דפנה, הוא אוהב ומחובר לגליל עליון, ובחר לתמוך ולהשקיע בקבוצה במטרה להחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים בליגת העל. החיבור של זוהר למועדון ולערכיו הוא טבעי, והוא מתכנן לתרום מהידע והניסיון שלו גם בקהילת הגליל העליון הרחבה".

זוהר לבקוביץ' ובנו מדליקים חנוכיה. יחצ,
זוהר לבקוביץ' ובנו מדליקים נרות חנוכה לפני משחקה של גליל עליון/יחצ

השנה חוגגת אחוזת צהלה את חג החנוכה בסימן דיירים חדשים ודיירים מתנדבים פעילים בקהילת האחוזה. את הנר הראשון הדליק יחזקאל זילבר ביחד עם יו"ר נציגות הדיירים יצחק רוגוב. שושנה אקרלינג קראה שיר שכתבה לכבוד החג והדיירים נהנו מהמופע הנוסטלגי "תל אביב הקטנה" עם אביטל לבני ושחר בורק עם זכרונות מימיה הראשונים של העיר. את הנר הרביעי הדליקו שתי דיירות שמעבירות בהתנדבות חוגים שבועיים: רות וולפוביץ שמחברת בעצמה תשבצי הגיון ומעבירה חוג לדיירים, וחוה הררי המעבירה שתי קבוצות שיחה ולימוד אנגלית. בהמשך נהנו ממופע של "דואומוזיקייט" משירי חנוכה, מוסיקת כלייזמר, מוסיקה רומנית ומוסיקה קלאסית. הדיירים נהנו כל כך ש"שחררו" את אנדרי הכנר ואילייה האקורדיוניסט רק אחרי ארבעה הדרנים.

הדלקת נרות באחוזת צהלה. יחצ,
הדלקת נרות באחוזת צהלה/יחצ

חברות וטכנולוגיה

המצב העולמי שנוצר עקב מגפת הקורונה בחודשים האחרונים אינו מאפשר לעסקים ותעשיות לקיים פעילות רגילה של מכירות, פגישות, כנסים, נסיעות בינלאומיות, למידה מקצועית, הדגמות והשקות של מוצרים חדשים - ועל כן התעשייה חייבת פתרונות לקדם את פעילותה העסקית והחדשנות בעשייה.

קבוצת שטיר, העוסקת בקידום עסקים, יצירת קשרים בין אנשי מקצוע והעשרת הידע המקצועי בתעשיות רבות מזה 4 עשורים, מצאה פתרון מעולה, ישים וקל לשימוש, אשר מטרתו לתת מענה לכל אלה.

מתחם התערוכות הווירטואליות יכלול שתי תערוכות וירטואליות אשר תתקיימנה במקביל: FOOD IL EXPO - התערוכה הווירטואלית הראשונה בישראל לענף המזון והמשקאות הישראלי. KOSHER FOOD EXPO - התערוכה הווירטואלית הבינלאומית הראשונה לענף המזון הכשר, ומיועדת ליצרנים מהשוק המקומי ולקנייני מזון כשר בינלאומיים.

מטרתו של מתחם התערוכות הווירטואליות, לחבר מחדש את כלל העוסקים בענפי המזון והמשקה, לייצר עסקים חדשים, להיפתח לשווקים חדשים, להשיק מוצרים חדשים לערוך נטוורקינג ופגישות און ליין.

יצרנים, יבואנים, יצואנים, מפיצים, קניינים ואנשי מפתח בתעשייה, יוכלו להתחבר לפלטפורמה הווירטואלית המתקדמת מכל מקום בעולם ובכל שעות הפעילות. הפלטפורמה הווירטואלית תהיה זמינה לנרשמים חודש לאחר סיומה. התערוכות תתפרסמנה במגוון פלטפורמות דיגיטליות על מנת ליצור חשיפה מקסימלית של האירוע בארץ ובעולם. בתערוכות יוצגו חברות, מוצרים ושירותים חדשים, השקות של מוצרים חדשים, נטוורקינג Networking עם מציגים, נותני חסות ומבקרים, ועוד.

גיל שטיר מנכ"ל קבוצת שטיר. קונסטנטין גרוסמן,
גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר/קונסטנטין גרוסמן

הסטרטאפ הישראלי UBQ Materials מקיבוץ צאלים פיתח טכנולוגיה המאפשרת לראשונה טיפול בפסולת בלתי-ממוינת והפיכתה לחומר ידידותי לסביבה המהווה תחליף ירוק לפלסטיק.

במפעל של UBQ לוקחים את כל סוגי הפסולת הביתית - שאריות מזון, ניירות, קרטונים, חיתולים מלוכלכים ופלסטיק - והופכים אותם לחומר גלם המשמש להפקת מוצרים בתעשיית הפלסטיק. התהליך מביא לצמצום ניכר בפליטת הפחמן שהייתה נוצרת אילו הפסולת הייתה מועברת למטמנות.

בחודשים האחרונים, החברה הכניסה לפס הייצור גם ציוד מיגון חד פעמי המשמש צוותי רפואה, כגון מסכות פנים וכפפות חד-פעמיות. הפסולת הרפואית מצטרפת לסוגי האשפה האחרים שמגיעים למפעל והופכת לחומר החדשני הנקרא ™️UBQ.

על פי הערכה, מאז התפרצות מגפת הקורונה מושלכות מדי חודש 129 מיליארד מסיכות חד פעמיות ברחבי העולם. המסכות עושות את דרכן לריכוזי האשפה, מתגוללות ברחובות הערים או מזהמות את הטבע, כשהגומיות שלהן אוספות אשפה נוספת ומסכנות בעלי חיים. שאריות המסיכות צפויות להתפרק רק בעוד עשרות או מאות שנים, כך שהנזק הסביבתי ימשך לדורות הבאים, הרבה לאחר שהקורונה תהיה זיכרון היסטורי רחוק.

המסכות החד-פעמיות עשויות מבד לא ארוג ורכיבים שונים אחרים שנועדו להעניק להן את העמידות למלא את יעודן, ולכן אין אפשרות לטפל בהן בכלי המיחזור המוכרים. הטכנולוגיה של UBQ מפרקת את המסכות ביחד עם שאר סוגי הפסולת עד לרמה המולקולרית וכך היא מייצרת חומר חדשני וירוק. UBQ™️ משמש כיום לייצור שלל מוצרים וביניהם פחי אשפה, עגלות קניות, משטחים, צינורות, מגשים, חלקי חילוף לרכב וכן הדפסת תלת מימד.

לדברי היזם טאטו ביג'יו, שהקים ומנהל את UBQ ישראל, המאבק העולמי בקורונה גרם לרבים להניח בצד את הדאגה לאיכות הסביבה, ואסור לעשות זאת. אנחנו נמצאים כיום בקצב שימוש והשלכה של כמות דמיונית של 1.5 טריליון מסיכות בשנה שאליהן מתווספות כפפות וציוד מיגון רב נוסף ויהיה זה בלתי אחראי מצידנו לטפל בבעיה אחת על ידי יצירת בעיה גדולה אחרת. UBQ נמצאת כעת במהלכים של הקמת מפעלים באירופה ובארה"ב בטכנולוגיה שפותחה בהצלחה בקיבוץ צאלים. המפעלים יקלטו את הפסולת הרפואית, בנוסף לאשפה רבה נוספת, ויהפכו אותה למוצרים שימושיים.

פריקת אשפה UBQ. יחצ,
פריקת אשפה למיחזור של UBQ/יחצ

ביום חמישי האחרון התקיים הוובינר "ישראל-איחוד האמירויות הערביות: הזדמנויות חדשות לפנינו", וובינר חוצה גבולות של רשת ההאצה הבינלאומית, טקסטארס.

מנחה הוובינר היה פיט סוואבי, עורך ראשי ב- TechMonitor.ai, והשתתפו בו, ויג'יי טיראתאי, מנהל טקסטארס באבו דאבי, הילה אוביל ברנר מנהלת טקסטארס תל אביב, פיונה דרמון, השותפה הכללית בקרן ההון סיכון JVP, אשר סידיקי, חבר הנהלה בחברת Sukna Ventures, איציק פריד, שותף מנהל בקרן טקווין לאבס, ופטריק רוג'רס, מייסד ומנכ"ל, Clara.

בוובינר שוחחו המשתתפים על ההזדמנויות החדשות בתחום היזמות שמגיעות עם הסכם השלום שנחתם לאחרונה, איך ניתן ליצור קשרים עם משקיעים, מנטורים וחברי קהילות הסטארטאפ הישראליות והאמיריות ושיתופי הפעולה הרבים שנפתחים בשוק כתוצאה מההסכם וחשיבותם.

המפגש התקיים מטעם תכנית האצה הבינלאומית Techstars הפועלת בישראל כבר למעלה מארבע שנים, ומשתפת פעולה עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים, מנהיגים עסקיים ושותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים במדינות שונות ברחבי העולם בניהן: אבו דאבי, הולנד, ארה"ב, גרמניה, הודו, בריטניה, קנדה, סינגפור, אוסטרליה, איטליה ועוד. כיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-30 מיליארד דולר.

הילה אוביל ברנר מסרה: "היחסים עם אבו דאבי תמיד היו חלק מהרשת, אבל עכשיו אני חושבת שהקשר יכול להיות אפילו חזק, רשמי ואטרקטיבי יותר לחברות ישראליות. אני מקווה שסטארטאפים זרים ימצאו את עצמם בתוכניות האצה של Techstars תל אביב ו- Hub71 אבו דאבי כי לדעתי צפוי להם מסע מאוד מוצלח! "

ויג'יי טיראתאי מסר: "אני חושב שיש צמא להבנה ולחקירה בתחום היזמות הטכנולוגית בין המדינות. מאז ההסכם קיבלתי מספר רב של פניות נכנסות מיזמים ישראליים נלהבים. מבחינת מערכות היחסים בין האנשים, זה תהליך שייקח זמן, זו חוויה חדשה מאוד, בשורה מאוד מרגשת, ואנשים עדיין מנסים להבין את ההשפעה הכלכלית, הפוליטית והתרבותית שתגיע כתוצאה מכך. בסופו של דבר אני מרגיש שההסכם מביא עימו יתרונות אדירים לשני הצדדים. "

הילה אוביל ברנר. יורם רשף,
הילה אוביל ברנר/יורם רשף

חברת דיפרנט, המבטיחה לבעלי דירות הכנסה בטוחה משכר דירה, ערכה סקר מקיף בקרב כ- 70,000 בעלי דירות שמשכירים את דירותיהם ומהנתונים עולה כי כ- 10% מהם חווים אובדן הכנסה בגלל שוכר שאינו משלם שכר דירה ו/ או מסרב להתפנות. כתוצאה מכך, הנזק המצטבר לבעל הנכס יכול להגיע לכ- 60,000 שקל , כלומר הפסד של כ - 14 חודשי שכירות בממוצע. ע"פ נתוני הלמ"ס עולה כי נכון להיום כ- 875,705 דירות מוצעות להשכרה וכ- 20,000 דירות מתפרסמות להשכרה מדי חודש, כ- 30% מהמשכירים בישראל מחויבים לתשלומי משכנתא שלקחו על מנת לרכוש את המושכר וכשליש מלקוחות החברה דיווחו שהם מסתמכים על שכר דירה כמשכורת למחייתם.

משבר הקורונה החמיר את מצבם של בעלי הדירות עקב אי תשלום שכ"ד, עיכוב בתשלומים, חוסר יכולת לפנות שוכרים שלא משלמים ועוד. בחברת דיפרנט זיהו את הבעיה ובנו מודל שמטרתו להעניק לבעלי דירות להשכרה שקט נפשי על ידי מתן שירותים וערבות מלאה לשכר הדירה. ע"פ המודל, החברה לוקחת את מלוא האחריות על הדיירים בהסכם השכירות ומעניקה מענה מקיף ומדויק עבורם הכולל הבטחת שכר דירה מלא למשכיר גם בתקופה של משבר והפרות חוזה מצד השוכרים כמו במשבר הקורונה, כאשר כל זה נעשה בהתאם לחוק ותוך שמירה על מערכת יחסים טובה בין המשכיר לבין הדייר.

אלעד שריקי, מנכ"ל חברת 'דיפרנט': "משבר הקורונה החמיר את המצב ובחברה הבנו שחייבים להיות כאן חברתיים ורגישים כדי לצלוח את המשבר הזה. ראינו כי ישנם דיירים שעד לפני המשבר עמדו בתשלומי שכ"ד מדי חודש ואילו היום אותם דיירים, כעבור מספר חודשים של חל"ת נמצאים בסיטואציה לא פשוטה שהם לא מצליחים לשלם שכר דירה. כתוצאה מכך, מתרחשים המון משברים אמוציונליים בין בעלי דירות לבין דיירים שמוצאים עצמם מפרים חוזה עקב הבעיה האמתית של חוסר היכולת לשלם. לכן לקחנו את הנושא הזה צעד אחד קדימה מתוך כוונה לצלוח את המשבר בהצלחה וזה אומר להבין לליבם של הדיירים גם כאשר בעלי הדירות הם הלקוחות האמיתיים. בכדי להתמודד עם מורכבות המצב הזה, הכפלנו את אנשי השירות, את המגשרים ואת היועצים במטרה לסייע לשני הצדדים בהגעה לעמק השווה שזה כולל גם פריסת החוב של הדיירים ודחיית התשלומים".

אלעד שריקי. שיר עורקבי,
אלעד שריקי/שיר עורקבי

כמיטב המסורת, גם השנה ערכה קבוצת ה-IT והאינטגרציה מלם תים את חגיגת חנוכה המסורתית, המתקיימת מזה מספר שנים ברציפות. השנה, למרות מגבלות הקורונה, לא ויתרו בחברה על קיום אירוע גדול, אשר הגיע עד לבתי העובדים.

המסיבה הגדולה החלה ביום שישי האחרון בבוקר ובמסגרתה התארח בבתי העובדים, מי אם לא יובל המבולבל, בהופעה סוחפת ומצחיקה שהלהיבה את הילדים הקטנים. לאחר מכן הופיעו אודי ואביעד מה'קלמרים' ולבסוף, נהנו משפחות העובדים משעה של שירים וצחוק עם כוכב הרשת קווין רובין.
האירוע התקיים וצולם באולפן מקצועי שנשכר במיוחד ועוצב כבמה חגיגית, עליה הופיעו כל האומנים, בזה אחר זה. אודי וינטראוב, מנכ"ל מלם תים עלה אף הוא לבמה ובירך את הילדים והוריהם. במהלך המופעים השונים, הילדים שאלו את הכוכבים שאלות מהבית והיו חלק פעיל באירוע, כך שהם נהנו מחוויה מושלמת, כאילו ישבו באולם.

אבל, פך השמן של מלם תים לא נגמר בזה וביום ראשון בערב החגיגה נמשכה בהופעה פרטית של אמן החושים נמרוד הראל, להנאת כל בני המשפחה, הגדולים והקטנים.

דורית בר, סמנכ"לית משאבי אנוש במלם תים: "אנו שמחים שגם בעידן הקורונה הצלחנו לשמח את עובדינו המסורים ובעיקר את ילדיהם ושמרנו על המסורת המוצלחת של חגיגת חנוכה, בהפקה מושקעת ומהנה. ובאווירת חג האורים - אנו מקווים לראות במהרה את האור בקצה המנהרה, בתקווה לחזרה לשגרת אירועים פיזיים, אליהם אנו מתגעגעים".

אודי וינטראוב מנכ"ל מלמ תים עם יובל המבולבל. יחצ,
מנכ"ל מלם תים אודי וינטראוב עם יובל המבולבל/יחצ

מותגים ומבצעים

שנת 2020 מגיעה אל סיומה ונראה שכמו השנה כולה, גם את סופה נחגוג, תחת ההגבלות הרבות, בבתינו במתכונת מצומצמת, עם חברים קרובים או משפחה גרעינית.

על מנת שבכל זאת נוכל לחגוג את תחילתה של השנה האזרחית החדשה בצורה המושלמת מציעים יקבי כרמל מבחר יינות מבעבעים ומוגזים, קלילים וכייפים, התואמים לטעמו של הצרכן הישראלי, במחירים נוחים לכל כיס.

מגוון היינות שמציעים יקבי כרמל, מאפשרים לכולנו לחגוג את רגעי השמחה שלנו גם בימים הלא שגרתיים האלה, בין אם במסיבה ביתית עם חברים או בערב רומנטי זוגי, עם יין טוב שהופך כל ערב למיוחד ולחגיגי.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "בכל שנה אנו עדים לעליה בשוק המבעבעים בחודש דצמבר, שהופך להיות הסגמנט השני בגודלו בקטגורית היינות ואנו צופים שהמגמה הזו תעלה ותגבר. בשנה זו, בה החגיגות עוברות מהברים והמסיבות ההמוניות אל הבית, חשוב לנו לתת מענה לכלל הצרכנים בכלל ולדור המילניום בפרט, המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים".

  • סלקטד מוסקטו 2020 - יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, המופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני. סלקטד מוסקטו מתאים לליווי ארוחות קלות וקינוחים. רמת אלכוהול בין 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 מעלות. מחיר מומלץ: 30 שקל
  • פרייבט קולקשן מוסקטו 2020 - יין לבן רענן ומבעבע, יוצר בתהליך תסיסה טבעית, ענביו נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. ליין גוף בינוני ומתיקות מאוזנת עם ארומה של פירות טרופיים וחבושים אפויים. פרייבט קולקשן מוסקטו משתלב מצוין לצד קינוחים ומנות אחרונות. רמת אלכוהול: 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 5-8 מעלות. מחיר מומלץ: 40 שקל.
  • באזז קריניאנו 2020 - יין קליל, מוגז קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת המופק מענבי קריניאן שנבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. באזז קריניאנו מתאים כאפריטיף ולליווי ארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות. רמת אלכוהול: 5%-6%. טמפרטורת הגשה מומלצת: 4 מעלות. מחיר מומלץ: 30 שקל
  • ניתן להשיג את היינות ברשתות השיווק או בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ
יינות מבעבעים של יקבי כרמל. אייל קרן,
היינות המבעבעים של יקבי כרמל/אייל קרן

מותג האופנה והאביזרים הבינלאומי PARFOIS מכריז על פתיחת חנות POP-UP ראשונה שנפתחה בדיזינגוף 94 תל אביב. מדובר ב-50 מ"ר של חווית לייף סטייל ייחודית המציעה מגוון פריטים אופנתיים ומלאי סטייל מקולקציית סתיו חורף 20-21 ובטווח מחירים נגיש. חנות הפופ אפ החדשה של PARFOIS תהיה פתוחה בימים א' עד ה' 10:00-20:00, ו' - 9:30-15:00 ותעניק מענה לקהל הלקוחות המעוניין לרכוש באווירה נעימה ונוחה. חנות הפופ-אפ החדשה תפעל לפי מגבלות והנחיות משרד הבריאות ותהיה פתוחה למשך החודשיים הקרובים.

לדברי הלנה קצן, מנכ"לית ובעלים קבוצת סיטי טיים: "אנו נרגשים לפתוח את חנות ה- POP-UP הראשונה למותג האופנה והאביזרים PARFOIS, חנות הפופ אפ החדשה מציעה חוויית לייף סטייל ייחודית ומאפשרת לנו להנגיש את המותג לקהל הרחב".

חנות הפופ אפ החדשה נפתחה בדיזינגוף 94 בתל אביב ותשתרע על שטח של כ-50 מ"ר, הפופ אפ עוצב בהתאם לקונספט הבינלאומי של המותג, המציע תמהיל ייחודי בין פריטי אופנה, אביזרים, הנעלה ועוד. החנות תציע מגוון פריטים רחב מקולקציית סתיו חורף 20-21 בניהם: שמלות, טופים, ג'קטים, תיקים, תכשיטים, מגוון אביזרים לשיער, צעיפים, נעליים ועוד בטווח מחירים מגוון ונגיש.

לרגל חג החנוכה ופתיחת הפופ אפ תוצע הטבה לרוכשים 1+1 על כל קולקציית הצעיפים: קונים צעיף אחד, מקבלים את השני במתנה, הזול מבין השניים. בתוקף עד 19/12/2020 או עד גמר המלאי, סייגים מינימום 500 יחידות במלאי.* בכפוף לתקנון.* ט.ל.ח *בכל סניפי הרשת - מלחה, עזריאלי, מודיעין וב - POP-UP.

פרפואה דיזנגוף. יחצ,
פרפואה/יחצ

המותג ורדינון מציע 1+1 על כל מחלקת התינוקות והילדים הכוללת מצעים איכותיים ורכים במיוחד,
מגבות וחלוקי רחצה מלטפים, כריות ושמיכות לשנת לילה רגועה וכן אביזרים משלימים. להשיג באתר ובחנויות ברחבי הארץ. בתוקף עד 31.12.20 ו/או עד גמר המלאי.

ורדינון מצעי ילדים. תמי בר שי,
מצעי ילדים של ורדינון/תמי בר שי

את החורף גם הקורונה לא תעצור! החורף הישראלי כבר נותן את אותותיו בימים גשומים, ברקים רעמים והצפות. לרגל העונה הקרה רשת נעלי TOGO משיקה קולקציית מגפיים טרנדיים במגוון עיצובים ואורכים. הקולקציה מציעה צבעוניות חורפית וטרנדית של השחור העל זמני, גווני חום שהפכו לצבע הבולט של החורף השנה ושילוב של אבזמים בכסף וזהב. בנוסף הקולקציה מציגה מבחר מגפיים עם נגיעות מטאליות ושילובי טקסטורות טרנדיות.

אחד הטרנדים הבולטים של העונה הינם מגפיים עם שרוכים עד למעלה שיגיעו במגוון צבעים ועם טקסטורת קרוקו עדכנית. חובבות הז'אנר יוכלו למצוא מגפיים מעל הברך לצד מגפיים עם עקבים בגבהים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את המגף לעונת החורף הקרובה.

טווח מחירים: החל מ-229.90 שקל. את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין: www.togoshoes.co.il

נעלי TOGO. אמיר יהל,
נעלי TOGO/אמיר יהל

רשת מרפאות "פרופורציה" משיקה את האתר ה- E-COMMERCE הראשון בישראל בתחום הטיפולים האסתטיים. צעד זה מהווה מהפכה בשוק האסתטיקה בישראל אשר לא היה קודם לו.

מהלך ייחודי זה הופך את רשת מרפאות "פרופורציה" לרשת הראשונה והיחידה בישראל המשיקה אתר E- COMMERCE ומאפשרת לצרכנים לרכוש טיפולי הסרת שיער בלייזר בקלות, ובכך מגדירה מחדש את כללי המשחק ונותנת מענה לצרכנים בזמן אמת ובשגרת קורונה כאשר כל יציאה מהבית נשקלת בכובד ראש.

דרך הפלטפורמה החדשה, גולשי האתר יוכלו לבחור את אזורי טיפול בהם הם מעוניינים להסיר שיער בלייזר ולבצע פעולת רכישה בצורה קלה ומהירה.

אבי שלום, מנכ"ל ובעלים רשת מרפאות פרופורציה: "העידן הדיגיטלי יצר זירה צרכנית חדשה עם צרכנים המצפים לחוויה מותאמת ומידית לאורך כל נקודות המגע עמם. התפשטות נגיף הקורונה הגבירה את התופעה ועל מנת לענות על הצורך של הצרכנים החלטנו לייצר אתר E-COMMERCE חדשני וייחודי המציע לצרכן לרכוש טיפולים בצורה קלה ונוחה".

אתר מכירה פרופורציה. יחצ,
האתר של פרופורציה/יחצ

המותג בלנאום מעניק לכן מתנה בלתי נשכחת מתקופת ההיריון המרגשת.

בלנאום, שמן האמבט המומלץ ביותר לטיפול ולמניעת עור יבש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים, יוצא בפעילות, במסגרתה מוזמנות נשים בהיריון לשתף בסיפור הכי מצחיק שקרה להן במהלך ההיריון. בכל חודש תזכה אחת המשתתפות בצילומי היריון במתנה! עם הצלמת המקצועית עדי לם, שתתעד עבורן את התקופה המרגשת והמיוחדת הזו.

בהיריון ורוצה להשתתף? היכנסי עכשיו : https://bit.ly/349JRQn

צילומי היריון במתנה. יחצ,
צילומי היריון של בלנאום במתנה/יחצ

עונת החורף היבשה מחריפה את תופעת הקשקשים, הרווחת בקרב למעלה מ 60% מהאוכלוסיה. קשקשים גורמים למבוכה, מלכלכים את הבגד ויוצרים תחושת אי נוחות לסובלים מהם. תופעת הקשקשים היא תוצר בדרך כלל של קרקפת מגורה ומתקלפת. הסיבות יכולות להיות דלקת עור סבוראית בקרקפת - מצב שכיח בכל טווח הגילאים ומאופיין בקרקפת שומנית הגורמת להתרבות של פטריית המלסזיה שגורמת להיווצרות קשקשים או יובש וגירוי בקרקפת כתוצאה מגורמים סביבתיים או מחלות כגון פסוריאזס הגורמים לקילופי עור.

ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור, יועץ מדעי של חברת "קמדיס" מסביר: סבוריאה דרמטיטיס בקרקפת לרוב מגיעה בגיל ההתבגרות, כאשר אצל גברים התופעה שכיחה יותר מאשר אצל נשים. קרקפת הגבר מכילה 50% יותר סבום (בלוטות חלב) מאשר קרקפת האישה. כאשר ייצור החלב יוצא משליטה, המצב מוביל לתופעת הקשקשים. בנוסף, מחסום ההגנה הטבעי של עור הקרקפת בגברים פגיע יותר מאשר אצל נשים מצב זה מוביל את הגברים לסבול ממחלות עור בקרקפת ואובדן לחות, עד למצב של קרקפת יבשה. כיוון שגברים רבים סובלים מקשקשים, ישנם חוקרים הסבורים כי הורמונים גבריים, ובעיקר הורמון הטסטוסטרון קשורים לתופעה זו ומשחקים תפקיד משמעותי בהיווצרותה. בין אם הקרקפת שומנית או יבשה, התסמינים העיקריים הם דומים - גרד ופתיתי עור שנושרים מהקרקפת.

חברת קמדיס, המסייעת לטיפול בבעיות עור מציעה ערכה ייעודית דו שלבית לקרקפת בריאה ונקייה מקשקשים; שלב ראשון - שמפו טיפולי שלב שני - קרם לחות טיפולי. יעילות המוצרים הוכחה יחד במחקרים קליניים. בשימוש לאורך זמן בשני תכשירים אלו , הקשקשים נעלמים ואדמומיות וגירוד בקרקפת מופחתים ב 87% בתוך שבועיים ולא פחות חשוב שהשיער נותר רך ונעים. המוצרים מסייעים לכל סוגי הקשקשים, לא משנה מה סיבת היווצרותם.

שמפו טיפולי נגד קשקשים מסדרת SEBO: שמפו טיפולי המבוסס על - Control Botaniplex™ system - טכנולוגיה להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת המשלבת בין צמח האינדיגו וצמח אגוז הסבון , יחד עם חומצה סיליצילית וזינק פרינתיון למניעת קשקשים , להקלה על גרד ואדמומיות. השמפו מטפל בכל סוגי הקשקשים.

קרם טיפולי לקרקפת מסדרת - SEBO& PSO : קרם טיפולי לקרקפת, מרגיע קרקפת אדמומית, מעניק לחות מירבית ומפחית קשקשים. הקרם מבוסס גם הוא על טכנולוגיית Control Botaniplex™ system להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת . 6 צמחי מרפא המפחיתים גרד ואדמומיות יחד עם מרכיבים המעשירים את הקרקפת בלחות.

מחיר הערכה שמפו טיפולי + קרם טיפולי: 99.56 שקל

מוצרי קמדיס נגד קשקשים. יחצ,
מוצרי קמדיס/יחצ

לוואצה, חברת הקפה האיטלקית, משיקה מדי שנה לוח שנה שהינו למעשה פרויקט אמנותי מוערך ברחבי העולם, היוצר סקרנות ושיח חברתי ותרבותי. לוח השנה החדש של לוואצה לשנת 2021 בהשראת הקונספט #THENEWHUMANITY, מפגיש 13 צלמי על מרחבי העולם יחד עם שישה אנשי רוח מעולמות האמנות, המוסיקה, הספרות והאדריכלות שיוצרים סיפור באמצעות תמונות של חזון חיובי של העולם החדש, שמציג את הקיימות והסובלנות כבסיס שעליו תיווצר חברה חדשה.

בין האמנים והצלמים הידועים שלקחו חלק ניתן למצוא את: קיארה צ'אפלין (נכדתו של) שחקנית, אמנית זמרת ויזמית, המוזיקאית פטי סמית, Ami Vitale -צלמת של הנשיונאל ג'יאוגראפיק הידועה בצילומי אזורי מלחמה וקונפליקטים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, Martin Schoeller, אחד מצלמי הפורטרט המובילים בעולם, LaChapelle David, צלם על אמריקאי, תלמידו של אנדי וורהול, העוסק גם בנושאים סביבתיים וצילומי נוף, Denis Rouvre צלם פורטרטים צרפתי שעבודותיו התפרסמו ברחבי העולם, Steve McCurry אחד הקולות האייקוניים ביותר בארה"ב בצילום עכשווי מזה למעלה משלושה עשורים, המתעד סכסוכים, תרבויות נעלמות, מסורות עתיקות ותרבות עכשווית. בין הידועות בתמונותיו -"הנערה האפגנית" .

לוח שנה לוואצה. יחצ,
לוח השנה של לוואצה/יחצ

מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב), משיק לרגל השנה האזרחית החדשה מארז טיפוח נוצץ של מוצרי טיפוח טבעיים, המתאימים לכל סוגי העור ועשויים מתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל.

מארז המתנה החדש עוצב לרגל חגיגות סופשנה וכולל: ג'ל לניקוי פנים - המסיר מעור הפנים שאריות שומן ולכלוך ומשרה תחושת רעננות טבעית, מסכת בוץ מינרלי - לניקוי וטיהור עור הפנים בזכות פורמולה טבעית המגיעים באריזת קנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש ומיסלר - מי ניקוי והסרת איפור - בתוספת מי ורדים להסרת איפור פנים, עיינים ושפתיים ללא צורך בשטיפה בתוך אריזת קרטון מאושרת בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC).

כל המוצרים ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים, ללא רכיבים מן החי VEGAN, ללא בישום. מחיר מארז מתנה: 129 שקל בלבד

מארז אקו לאב לסילבסטר. יחצ,
המארז של אקו לאב/יחצ

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, משיקה יוגורט חדש תחת מותג "יוגורט תנובה" העשוי מרכיב אחד בלבד-חלב וגביע בעל מפתח רחב. היוגורט יקבל את הסימון הירוק של משרד הבריאות.

יוגורט לבן נצרך בזכות ערכיו התזונתיים ותרומתו לתזונה היומיומית, ולעיתים קרובות משלבים אותו עם תוספות שונות ההופכות אותו למעין ארוחה קטנה, קלה ובריאה. יוגורט תנובה קרמי נותן פתרון מצוין לצורך- בזכות מרקמו הקרמי העשיר, החלבון ואריזת מפתח רחב המאפשרת ערבוב קל ונוח.

במסגרת ההשקה יוצעו שלושה מוצרי יוגורט לבן בעלי מרקם קרמי, המכילים כ-12 גר' חלבון בגביע ובתכולה של 150 גר': יוגורט תנובה קרמי 1.5% שומן,יוגורט תנובה קרמי 3% שומן, יוגורט תנובה קרמי 5% שומן.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב, תנובה, "היוגורט הלבן הוא הסגמנט בעלת תפיסת הבריאות הגבוהה ביותר במקרר החלב. סדרת המוצרים החדשה של יוגורט תנובה משלבת מספר יתרונות עבור הצרכן: מוצר נקי עם מעט רכיבים, ערכי חלבון גבוהים התורמים לתחושת שובע, גביע במפתח רחב שמאפשר הוספת תוספות וכמובן טעם מצוין. אלו מתיישבים עם הטרנדים המובילים היום בעולם המזון- בריאות, נוחות והנאה."

יוגורט קרמי. יחצ,
יוגורט קרמי של תנובה/יחצ

חברת האנטי אייג'ינג ותוספי התזונה JEUNESSE GLOBAL, אשר משלבת מדע פורץ דרך בקו מוצרים המתמקד בשיפור איכות החיים - הן ברמת הנראות, הן ברמת התחושה וההרגשה והן ברמת האיזון התזונתי - מציעה מגוון תוספי תזונה אשר מסייעים להגנה הטבעית של הגוף, האיזון התזונתי ושמירה על משקל אידיאלי.

תוסף התזונה VIDACELL המסייע לצורך אותו להתקרב לנקודת האיזון התזונתי שלו ובכך עוזרת לשיפור רמת התפקוד הכללי של הגוף, להעלאת רמת האנרגיה וכן לשמירה כמו גם התקרבות למשקל אידיאלי.

ג'ל נוגדי החמצון RESERVE מבית JEUNESSE GLOBAL מסייע להגנה הטבעית של הגוף. תוסף התזונה ZEN FIT מבית JEUNESSE GLOBAL מספק חומצות אמינו לגוף איכותיות וזמינות. כל אדם זקוק לכ- 1-1.5 גרם חלבון על כל קילוגרם משקל גוף ביום. התפריט היומי המערבי בדרך כלל לא מסוגל לספק את הכמות הנדרשת ולכן יש לעשות השלמה באמצעות מקורות חלבון נוספים. בימים רגילים בכלל ובימים אלו בפרט - חשוב לשמור על אורח חיים פעיל שמשפר משמעותית את איכות החיים שלנו.

זן פיט. יחצ,
זן פיט מבית Jeunesse Global/יחצ

עם סגר או בלי, עם סופגניות עם ריבה או מצופות בשוקולד, חנוכה הוא כנראה החג הכי משפחתי שיש. לאחר תקופה כה ארוכה בחיק המשפחה, חברת פלפוט מוודאת שלא ייגמרו לכם הרעיונות היצירתיים לפעילות משפחתית מהנה ומלמדת, כזו שתתאים לכל קבוצת גיל במשפחה. כעת, במיוחד לחג האורים, משיקה החברה משחקי קופסא חדשים לכל המשפחה כדי שגם את החג הזה נעבור עם חיוך.

  • TUMBALL - מי יהיה זה שיפיל את החרוזים? בטח שלא אתם! משחק חדש הדורש יציבות, ריכוז והרבה זמן איכות פנוי מבטיח להקנות לכם ולילדיכם שעות של צחוק והנאה: על כל משתתף בתורו לנסות להניח חרוז על זה שלפניו, ולהשתדל שלא להפיל שום דבר בדרך. הראשון שמצליח להיפטר מכלך החרוזים שברשותו - מנצח (לגילאי 4+)
  • BOOMTRIX - אי פעם דמיינתם מסלול מכשולים מטורף שכולו פרי יצירתכם? לא? עכשיו אפשר להתחיל! משחק ילדים חדש שמצליח להטריף גם את המבוגרים הרציניים ביותר נוחת בארץ ומאתגר את כל המשפחה: מי יצליח להקים את המסלול המטורף ביותר? טרמפולינות, מכשולים ומשגרים נמצאים לרשותכם, עליכם לבנות מסלול בצורה חכמה ומחושבת ולהקפיץ את הכדורים למטרה. מי יצליח לפגוע? מי יבנה את המסלול המרשים ביותר? והכי חשוב: מי יאסוף אחר כך הכל? כנראה שברוב המקרים, התשובה היא אמא ואבא (לגילאי 8+)
  • אשפי האשפה - שומרים על הסביבה - רוצים להקנות לילדיכם ערכים של אחריות אישית וחברתית תוך תרגול מיומנויות חיוניות? כנראה שמשחק המיחזור החדש, "אשפי האשפה" הוא בדיוק בשבילכם! בעידן בו הקיימות תופסת מקום מרכזי בסדר היום, כדאי להכניס את הילדים לעולם ירוק ונקי יותר כבר בגיל צעיר. עכשיו ניתן לפתח בו זמנית מיומנויות מיון והכללה, תיאום עין - יד וכן תרגול במילוי הוראות מדויקות. על המשתתפים במשחק למיין פסולת לפי סוגה: פסולת למחזור, פסולת רעילה, פסולת מזון או פסולת שיורים, ולהשליכה לפחים המתאימים (לגילאי 4+)
  • אתגר הטנגרם - איך יוצרים אותיות, מספרים ובעלי חיים בעזרת שבע צורות הנדסיות בלבד? אתגר הטנגרם מוכיח כי אפשר ליצור מאות מהם! משחק קופסה המכיל שבע צורות הנדסיות פשוטות מאתגר את החשיבה היצירתית שלכם ושל ילדיכם ומאפשר לכם לעצב צורות ודמויות שכלל לא העליתם על דעתכם, ובדרך גם לפתח מיומנויות חיוניות כמו תפיסה מרחבית, פתרון בעיות וחשיבה לוגית. בצירוף חוברת הכוללת מאות דגמים ופתרונות - השמיים הם הגבול (לגילאי 3+)
  • הטנגרם הראשון שלי - אם תהיתם כיצד אפשר לטפח אצל ילדיכם מגיל צעיר כישורים כמו חשיבה מתמטית - לוגית, יצירתיות ודמיון וכן פיתוח יכולות קשב וריכוז, וגם ליהנות בזמן שעושים זאת - הטנגרם הראשון שלי הוא התשובה המדויקת. שלבו את הצורות החסרות ב-40 תמונות מרהיבות, בערכה שלמה הכוללת 7 צורות מגנטיות, 40 תמונות צבעוניות, לוח וטוש מחיקים ושעות של הנאה (לגילאי 3+)
  • אתגר הטטריס - משחק טטריס מגנטי לכל המשפחה מזכיר לנו שגם בניינטיז ידעו לעשות משחקים לא פחות מהנים מהיום, ומציע חוויה משודרגת למשחק הישן והטוב: ערכה המכילה 40 חלקים מגנטיים, כולל סרגל מדידה מגנטי, 8 צורות ואינספור שילובים אפשריים תאפשר לכם לבחון יחד עם ילדיכם את כישורי המוטוריקה העדינה שלהם, את התפיסה המרחבית ואת הדמיון, והכי חשוב - לבחון שגם אתם לא 'איבדתם את זה' מאז שהייתם ילדים בעצמכם (לגילאי 5+)
אתגר הטטריס של פלפוט. יחצ,
אתגר הטטריס של פלפוט/יחצ

הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית הוויסקי ומשיקה בימים אלו בישראל את וויסקי טמנווילין סינגל מאלט - טמנוולין שרי קאסק , TAMNAVULIN SHERRY CASK FINISH. הוויסקי החדש פונה לחובבי וויסקי איכותי ומוצע במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד.

"טמנוולין שרי קאסק", מיוצר על ידי מזקקת "טמנוולין" הנמצאת בספייסייד , סקוטלנד. המזקקה הוקמה בשנות ה- 60 של המאה ה- 20, כדי לספק ויסקי ליצרני בלנדד סקוטש. לאחר זמן מה, נסגרה לרגל שיפוץ ושדרוג. הושבה לפעילות מלאה בשנה 2007, המזקקה מצוידת כיום בטכנולוגיה וציוד לייצור כ- 4,500,000 ליטר אלכוהול בשנה. ומופץ בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

מזקקת טמנאוולין שייכת לחברת 'וויט אנד מקאי' WHYTE & MACKAY ה-5 בגודלה בעולם! בבעלותה 5 מזקקות וויסקי ברחבי סקוטלנד. עם היקף ייצור שנתי של כ- 13 מיליון ליטר והיקף מכירות שנתי של כ- 200 מיליון פאונד.

וויסקי טמנוולין שרי קאסק, מתיישן בחביות אלון אמריקאי ושלושה סוגי חביות שרי, לקבלת פרופיל טעמים ייחודי לו - משובח, מתקתק ומתאים לכל עת. מתאים לליווי מנת קינוח , לסוף יום ועוד.

הוויסקי בעל גוון זהב ענברי. הארומות מזכירות טארט טאטן וטעם וניל, שמפנים מקומות לניחוחות של בננה, תפוז מקורמל וג'ינג'ר טרי. הוויסקי עשיר בטעמים אקזוטיים, נקטרינות מזוגגות, רמזים של פודינג טופי, סוכר דמררה ותפוז סביליה. והסיומת עשירה ומזכירה פירות יבשים, האופיינית ליישון בחביות שרי.

מחיר מומלץ : 159 שקל, אלכוהול בנפח : 40%

בישראל משווק משקה ה- טמנוולין שרי קאסק, באמצעות הסקוטית, חברת הבת ישרקו - מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם. את וויסקי טמנוולין שרי קאסק - ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ומסעדות וברים נבחרים

ישרקו וויסקי. יחצ,
טמנוולין של הסקוטית מבית ישרקו/יחצ

רשת ג'מבו סטוק משיקה קולקציה ייעודית לרגל השנה האזרחית החדשה, הכוללת כוסות שמפנייה בצבעי זהב וכסף, שמפניירות יוקרתיות בצבע כסף, סכו"ם בצבע זהב, נרות מעוצבים במגוון צבעים ופריטים נוספים שיהפכו את חגיגת השנה האזרחית החדשה להכי זוהרת ונוצצת שיש.

לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק: "לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה השקנו בסניפי הרשת קטגוריה זוהרת ונוצצת במיוחד. ניתן למצוא מגוון מוצרים, שנותנים פתרון לחגיגות הרומנטיות שהשנה ניאלץ כולנו לקיים בבית".

כוסות שמפניה של ג'מבו סטוק. יחצ,
כוסות שמפניה של ג'מבו סטוק/יחצ

באירוע חגיגי אך מצומצם, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ערכה חברת המזרח יבואנית מותגי היוקרה יגואר לנד רובר, השקה היברידית למשפחת פלאג אין של מותג רכבי היוקרה לנד רובר, אשר חשפו לראשונה ברחבי העולם וגם בישראל 3 דגמים חדשים: ריינג' רובר ספורט, איווק ודיסקברי ספורט.

האירוע נערך באולם התצוגה בהרצלייה פיתוח, במסגרתו סיכמו מנהלי החברה, בראשם גלית עיני מנכ"לית חברת המזרח, דני ויורם עיני - מבעלי החברה ורמי וקסמן - סמנכ"ל שיווק ומכירות, את פעילות שנת 2020 המוצלחת עם שיא של מכירת מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל, גידול של 15% מול פעילות שנה קודמת.

אורח הכבוד באירוע היה פרנק וויטמן - מנהל פעילות יגואר-לנדרובר באירופה, שהתחבר לאירוע באמצעות הזום, מפרנקפורט אמר: "החזון שלנו הוא עולם עם אפס פליטות, אפס תאונות ואפס עומסים. אנו מכנים את החזון זה "יעד אפס". כדי לעמוד בשאיפות אנו מחויבים לאסטרטגיה של "חישמול" הפורטפוליו של הרכבים שלנו. יש לנו היצע הולך וגדל של מוצרים "מחושמלים" בכל מגוון הדגמים שלנו, הכוללים רכבים היברידיים חשמליים, פלאג אין היברידיים וכן ממשיכים להציע את מנועי הדיזל והבנזין המתקדמים, ומעניקים ללקוחותינו יותר אפשרויות מתמיד".

גלית עיני פתחה את האירוע ואמרה: "אנו מתרגשים להשיק היום בישראל, בסמוך להשקה הבינלאומית, את משפחת הפלאג אין של לנד רובר המפורסמת בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות ביותר בתחום". עיני הוסיפה: "החברה תמשיך ותקדם מהלכים חדשניים ופורצי דרך במטרה להמשיך ולבנות את מעמדה כ"יבואן יוקרה מוביל בישראל".

רמי וקסמן חתם את האירוע ואמר: "אנו גאים להיות חלק משמעותי ממהפכת הפלאג אין ולהוביל עם הדגמים הנחשקים והטובים ביותר בעולם. לאחר סיום שנה טובה מאד ולמרות הקורונה אנו מצפים לשנת מכירות מוצלחת עם הנבחרת החדשה ומכוונים לשבור שיאים חדשים בשת 2021."

גלית עיני, רמי וקסמן. רונן טופלברג,
גלית עיני ורמי וקסמן/רונן טופלברג

מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מציג סדרת יינות מבעבעים, BIANCO (לבן), ROSO (אדום) ו- ROSE (רוזה) לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת שנת 2021.

למברוסקו EMILIANO מבעבע חצי יבש איכותי, בעל שיעור מתון של כוהל בנפח, עדין, פירותי ובעל מתיקות עדינה. התסיסה של למברוסקו אמיליאנו נעשית במכלים ייעודיים לתסיסה ורק לאחריה, הנוזל המותסס נמזג לבקבוקים.

למעלה מ-90% מבקבוקי הלמברוסקו מגיעים מאזור אמיליה- רומנה שבצפון איטליה, שם ייצור הלמברוסקו הינו מסורת של מאות שנים וזהו מקור הענבים והיין.

תהליך התסיסה: ענב הלמברוסקו אינו מתוק במיוחד בפני עצמו, ומשקאות הלמברוסקו המתוקים מקבלים את מתיקותם באמצעות תהליך ההתססה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל, ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ.

סדרת מבעבעים Emiliano. יחצ,
סדרת המבעבעים של למברוסקו/יחצ

וודקה אבסולוט משיקה לראשונה בישראל Absolut Comeback מהדורה מוגבלת לעידוד המיחזור והעלאת המודעות לשמירה על איכות הסביבה. בקבוק מהדורת Absolut Comeback עשוי מזכוכית ממוחזרת בשיעור של יותר מ-41%. בכל שנה מותג אבסולוט מגדיל את שמירתו על הסביבה בפעילויות המיחזור במזקקה ב1% נוסף וזאת כחלק מערכי המותג הדוגל בשימוש ביצירתיות וקידום שינוי חיובי. עיצוב בקבוק Absolut Comeback מראה את החשיבות הרבה שבפעולת המיחזור המאפשרת שימוש יעיל ומיטבי בבקבוקי Absolut Comeback.

אבסולוט יוצרת עוצמה ויופי בפעולת המיחזור מתוך אמונה שבאמצעות יצירתיות, והירתמות למען הסביבה נוכל לאמץ אורח חיים אשר יביא לשינוי וההשפעה חיובית על כדור הארץ ליצירת עתיד טוב יותר עבור הדורות הבאים. הרעיון ליצירת המהדורה נולד מתוך תקווה שהשקת המהדורה תעורר השראה בקרב קהל הצרכנים בשימוש ביצירתיות וצמצום המשאבים ובכך תעודד את פעילות המיחזור ושימוש חוזר למען שמירה על איכות הסביבה והפחתת ההשפעה השלילית על כדור הארץ.

אבסולוט וודקה. יחצ,
אבסולוט וודקה/יחצ

חברת הצבעים הבינלאומית פנטון חשפה את צבעי השנה שצפויים לכבוש את עולם העיצוב בשנת 2021 - מדובר בגוונים -צהוב לימוני ואפור בהיר: (PANTONE 17-5104 Ultimate Gray + PANTONE 13-0647 Illuminating )

לדברי המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים בחברת אלוני: "הצהוב הבהיר שנבחר הוא גוון לימוני מלא אופטימיות ותקווה המאפשר להכניס אור, חום ועיניין לכל חלל והגוון האפור הוא גוון אולטימטיבי, בסיסי המזכיר חומרים טבעיים ומשתלב בצורה מושלמת עם הצהוב הנבחר".

חברת אלוני משיקה בימים אלה סדרות אריחים לריצוף וחיפוי בצבעים הנבחרים לשנת 2021, בין הסדרות המוצעות ניתן למצוא סדרת אריחים עם דפוס לימונים צהובים, אריחים חלקים, אריחים עם עיטורים, דקורים ועוד.

מחיר: החל מ-120 שקל למ"ר, להשיג ברשת אלוני

אריחי אלוני. יחצ,
אריחי אלוני/יחצ

קמעונאות

לכבוד חג החנוכה יוצא עופר סירקין במבצע- קונים ב-99 שקל בחנויות הקניון, ניגשים עם חשבונית לטמבוריה בקומת כניסה ומקבלים פלטה מרובעת להגשה. המבצע תקף עד 17.12.20.

קניון עופר סירקין נפתח מחדש לאחר הסגר ומציע למבקרים סביבה בטוחה ונעימה תוך הקפדה על כל ההנחיות של משרד הבריאות.

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בפ"ת והסביבה. הקניון מתפרס על פני 3 קומות מסחר, אשר בהן כ-80 חנויות ומותגים מובילים, ביניהם: Be, שופרסל דיל, לי קופר, כפר השעשועים, קסטרו, פוקס, פוקס הום, קרביץ, , לורד קיטש, לידר, מגנוליה, גראס, בודי שופ, כיתן, ללין, אירוקה, זיפ, גולברי, גלי, דונה ויקטוריה, דלתא, הודיס, טופ-טן, צומת ספרים, סקארה, גולברי, תמנון ועוד.

קניון עופר פתח תקווה. אורן קלר,
קניון עופר בפתח תקווה/אורן קלר

רשת טיב טעם חוגגת סופשנה ב- 41 סניפיה ברחבי הארץ ובאתר המכירות "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. ומציעה, לקהל לקוחותיה, לרגל חגיגות הכריסמס והסילבסטר, מגוון אקססוריז ומתנות. וליין רחב של קישוטים המסמלים את החג.

רוני גרין מנהל המכירות ומועדון הלקוחות בטיב טעם: "מבדיקה שערכנו ברשת טיב טעם עולה כי לקראת חגיגות הכריסמס והסילבסטר : "ישנה עלייה של מעל 60% משנה שעברה, בקרב רוכשי עצי אשוח וקישוטים לעץ".

הגידול המשמעותי אינו דווקא בקרב המגזר הרוסי, ערבי או נוצרי אלא בקרב המגזר היהודי ישראלי. הגידול השנה עולה על מגמת הגידול שנצפתה בשנים האחרונות בדצמבר בשל הקורונה והעדר הנסיעות לחו"ל. הרשת לכך בהתאם.

עיקר העלייה במכירות הינו בכך, שישראלים יהודים עורכים אירועים ומסיבות לסילבסטר ולכריסמס יותר ויותר בביתם, ורואים בעצי האשוח והקישוטים עוד תוספת יפה וצבעונית לחגיגות אלו. גורם נוסף לעלייה במכירות של עצי אשוח בקרב יהודים ישראלים אשר עשו עלייה לישראל לאחר שנים רבות בחו"ל, והביאו עימם מסורת.

טיב טעם. אסף לב,
עצי כריסמס בטיב טעם/אסף לב

מתחם הקניות עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע חנות מפעל של גוטקס לבנבנים אאוטלט. החנות החדשה משתרעת על שטח של 75 מ"ר, ותמוקם בקומה 2 מעל חנות אייס. חנות גוטקס לבנבנים אאוטלט תציע מגוון רחב של הלבשה תחתונה איכותית ובגדי ים מעוצבים לנשים ולילדים, כולל מגוון מותגים מובילים, בניהם: גוטקס, פלפל, טורקיז ועוד.

לרגל הפתיחה החנות תציע מבצעים חסרי תקדים, דוגמת: בגדי ים ילדים ב-39.90, בגדי ים שלמים וביקיני עד 99 שקל, חזיות של טריומף ומותג פינה החל מ-99 שקל, פיג'מות וונזי 39.90 שקל, פיג'מות קטיפה 69 שקל ועוד.

עופר בילו סנטר OUTLET, מרכז הקניות האאוטלט המוביל במדינה, בנוי כמתחם קניות פתוח. במתחם פועלים כ- 190 מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות ובילוי.

חנות גוטקס לבנבנים בילו סנטר. יחצ,
חנות גוטקס/יחצ

יחסי ציבור

במסגרת שבוע עסקי שמקיימת סוכנות Elite של שי אביטל לנבחרת הדוגמניות שלה באיחוד האמירויות במטרה לפתוח שלוחה של הסוכנות במדינה, הסוכנות קיימה שיתוף פעולה עם מותגי הרכבים למבורגיני ופרארי ומותג האופנה MISS NORI שמשיק את הקולקציה החדשה שלו וסיפק מלתחה אישית לכל דוגמנית לאורך כל תקופת הנסיעה. במסגרת שיתוף הפעולה התקיים יום צילום לדוגמניות בדובאי, יום הצילום התקיים במלון ריקסוס היוקרתי.

מיס נורי דובאי. יחצ,
יום צילום בדובאי/יחצ

משרד ייעוץ אסטרטגי תקשורתי חדש לאסותא מרכזים רפואיים - פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס החלו ללווות את רשת בתי החולים והמרפאות הגדולה בישראל. אסותא מרכזים רפואיים, הנמצאת בבעלות קופת חולים מכבי, כוללת בתי חולים ברמת החייל, תל-אביב, ראשון לציון, חיפה ובבאר שבע, וכן מתחמי מרפאות וחדרי ניתוח לאשפוז יום באשדוד, בתל-אביב השלום וברעננה. סטנדרט הטיפול באסותא נחשב לגבוה ביותר בישראל, וכך גם רמות הבטיחות והבקרה על הפעילות הרפואית. אחד מהמהלכים המרכזיים שתוביל אסותא בשנה הקרובה הוא שירות צ'ק-אין מהבית שיאפשר ללקוחותיה להגיע ישירות לחדר הניתוח מבלי להזדקק למילוי טפסים ביום הניתוח עצמו, עוד שוקדים באסותא על מהלך נרחב של אשפוזי בית ובדיקות עד הבית. יו"ר אסותא הוא שוקי שמר והמנכ"ל הוא גידי לשץ.

בין לקוחות משרד פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס נמנים: המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS ; משרד הביטחון; המשרד לשוויון חברתי וגמלאים; נעמת; קרן רש"י; המרכז לטכנולוגיה חינוכית; ארגון הפרקליטים; מנהלת מתחם האלף ראשון לציון; יונייטד איירליינס; ויזה; פורד; ועוד.

טריואקס, קוצ'יק, פרסי צדוק. יוסי צווקר,
משמאל: פרסי צדוק, קוצ'יק וטריואקס גם/יוסי צווקר

נדל"ן וערים

ראש המועצה האזורית באר טוביה, קובי אביבי, נלחם לפני כשנה במחלת הסרטן ולאחר שהחלים, הוביל מלחמה למען בריאות התושבים מול מגיפת הקורונה. עם הגעת החיסון לישראל, אמר השבוע כי הוא מוכן להתחסן.

קובי אביבי: "כמעט שנה אנו מתמודדים עם אתגרי הקורונה בישראל. כראש מועצה אזורית באר טוביה נדרשתי לגלות, יחד עם הצוותים המקצועיים, יצירתיות רבה על מנת לתת מענה לתושבים אל מול האתגרים הרבים שהגיעו לפתחינו והצלחנו להפחית דרמטית את התחלואה ביישובינו בפעולות נמרצות.
בימים אלה, כאשר רואים את האור בקצה המנהרה בדמות חיסון לקורונה, עולים חששות ולבטים בשיח הציבורי סביב השאלה "האם אתה מוכן להתחסן?". בעיני, תחושות אלה טבעיות ומקובלות, אלא שכראש רשות, אני מעוניין לשמש דוגמא אישית ולגלות אחריות ציבורית עבור המשפחה וקהילת באר טוביה. לשם כך אני מביע את הסכמתי להיות הראשון להתחסן לנגיף. החוסן הקהילתי בפרט והחוסן הציבורי הישראלי בכלל, מתחיל קודם כל בראש, בדוגמא אישית שתחלחל ברמת התודעה ולאחר מכן ברמה הפרקטית. כולי תקווה שהחלטתי להתחסן תסייע ל"קולות הצפים", סרבני החיסון. אני סומך על מערכת הבריאות הישראלית וכמי שמוגדר בקבוצת סיכון, אני מוכן לקחת את הסיכוי הזה בשתי ידיים".

קובי אביבי עובר בדיקת קורונה. יחצ,
קובי אביבי עובר בדיקת קורונה/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully