וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט תעשייתי ל-5 שנים ומלוא הזכויות: בזק חתמה עם ארגון העובדים

13.12.2020 / 10:00

לאחר מו"מ שנמשך כשנה, עם כניסת בעלי השליטה החדשה בבזק הושג הסכם בין ההנהלה לוועד ארגון העובדים: "שמחים שהצלחנו לשמור על הביטחון התעסוקתי והתנאים של כלל עובדי בזק"

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
בניין בזק/מגד גוזני

עם כניסת בעלי השליטה החדשה בחברת בזק ולאחר מו"מ של כשנה בין הנהלת בזק וועד ארגון העובדים, אישר בחמישי האחרון (10.12) הדירקטוריון את הסכם העובדים החדש שיכנס לתוקפו ב 1.1.2021 עד סוף שנת 2025.

במסגרת ההסכם הובטח לכ 6,000 עובדי בזק, למשך 5 שנים, את כל הזכויות ו"שקט תעשייתי" בניהם גם שיפור בשכר ובתנאי הפרישה. כמו כן הובטח להם במסגרת ההסכם החדש רשת ביטחון לעובדים עד סוף שנת 2026. בנוסף, סוכם על צמצום של כ 75% ממכסות הפרישה של החברה, מה מבטיח את התעסוקה לעובדים. וכן העובדים ייהנו במסגרת ההסכם החדש מפירות החברה מה שיעניק כ 40 מיליון ₪, כמענק חתימה לעובדים.

לדברי שלמה כפיר, יו"ר ארגון העובדים של בזק: "בתקופה של משבר כלכלי חסר תקדים ועם משבר מגפת הקורונה, אנו שמחים שהצלחנו לשמור על הבטחון התעסוקתי והתנאים של כלל עובדי בזק". לדבריו: "הסכם זה יוצר וודאות ואופק לעובדים, לשנים הבאות, עם כניסת החברה לסיבים האופטיים, ומנועי צמיחה חדשים של בזק", כמו ISP תוכן וסלולר". עוד אמר כפיר: " אנו בטוחים שבזק תמשיך להוביל להיות חברת התקשורת המובילה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully