וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל ערב ב-20:00, עם הסלבס: הדלקת נר תודה לבן למלאכים בלבן

בשיתוף טרה

13.12.2020 / 12:16

יוזמה חדשה לכבוד הצוותים הרפואיים בישראל קוראת לשלב בחנוכייה, לכל אורך חג החנוכה, נר לבן ו"לחבק" את האנשים שעובדים עבורנו ימים כלילות במהלך השנה האחרונה במסגרת המאבק מול הקורונה, ובכלל. האירוע ישודר באתר מדי יום

הדלקת נר לבן טרה. באדיבות טרה,
מדליקים נר לבן/באדיבות טרה

הקורונה השפיעה על החיים של כולנו בשנה החולפת וההתמודדות עם המצב הצריכה לא מעט הקרבה ונראה שאין מי שעשו יותר עבורנו ועבור בריאותנו מאשר אנשי הצוותים הרפואיים בישראל, שיום אחר יום, שעה אחר שעה, נאבקו בגבורה במצב ובווירוס המאיים.

כעת, בחנוכה, הגיע הרגע המושלם להודות להם. איך? בחג הזה, בכל ערב בו אתם מתכנסים עם כל המשפחה להדלקת הנר הבא בחנוכייה, שלבו בתוכה נר אחד לבן ותנו "חיבוק" לצוותים הרפואיים שלנו.

מאחורי היוזמה המרגשת עומדת מחלבת טרה, המזמינה את הציבור להדלקת נרות יומית המונית לאיחוד לבבות לכבוד "המלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים העובדים סביב השעון למען בריאות הציבור. במהלך החג, מדי ערב בשעה 20:00, תדליק כל המדינה יחד את החנוכיות ובהן הנר הלבן הסמלי. הדלקת הנרות תיערך בכל יום במרכז רפואי אחר ברחבי ישראל, בהנחיית סלבס שונים. הצוותים של טרה יגיעו באותו ערב למרכז הרפואי בו נערכת ההדלקה ויחלקו שלל חבילות מפנקות עם מוצרים שונים.

משה פרץ אגם בוחבוט רוני גמזו הדלקת נרות איכילוב טרה. שירן בוטבול,
משה פרץ, אגם בוחבוט ופרופ' רוני גמזו מדליקים נר באיכילוב/שירן בוטבול

הנר הראשון הודלק ביום חמישי החולף בבית חולים איכילוב בתל אביב, בהשתתפות משה פרץ, אגם בוחבוט ומנהל בית החולים, פרופ' רוני גמזו והאירועים הבאים ייערכו בין היתר בשיבא תל השומר, בית חולים בני ציון בחיפה, אסותא אשדוד ועוד. בין האמנים השונים שינחו את טקסי הדלקת הנרות אפשר למצוא את אורי פפר, יעל גולדמן, אורנה ומשה דץ, אסי ישראלוף, רותם כהן ורמי קליינשטיין.

טקס הדלקת הנרות היומי ישודר במקביל בערוצי הטלוויזיה, בתחנות הרדיו, באינטרנט ובעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של מחלבת טרה, שמזמינה אתכם להעלות לאתר "מלאכים בלבן" תמונות מהדלקת הנרות הביתית שלכם. על כל תמונה שתעלו, תיתרם חבילת מוצרי חלב לצוותים הרפואיים במגוון בתי חולים מצפון ועד דרום, לכל אורך החג.

יהודה פורטה, מנכ"ל טרה, מסר: "חשוב לנו שבחג הזה עם ישראל ידליק את נרות החנוכה יחדיו, ויצדיע לאנשי הצוות הרפואי, שעושים עבודת קודש לבריאות הציבור. כפי שעשינו עם פרוץ המשבר, גם עתה נוקיר תודה למלאכים בלבן ונעניק להם אלפי חבילות של מוצרי חלב של טרה. פרויקט זה הוא הדרך שלנו לאפשר לציבור לומר תודה. אני מזמין את הציבור כולו להדליק נר תודה לבן".

מטרת המהלך היא לאחד את כל עם ישראל להדלקת נרות משותפת, בכל יום, בשעה קבועה ולנצל את ההזדמנות על מנת להודות כולנו יחד לצוותים הרפואיים. מדובר בהזדמנות מיוחדת לומר תודה למלאכים בלבן - אנשי הצוותים הרפואיים השומרים על חיינו ועובדים ימים כלילות עבורנו.

את התמונות מהדלקת הנרות יש להעלות לאתר מלאכים בלבן: http://www.Angels.tara.co.il

משה פרץ אגם בוחבוט הדלקת נרות איכילוב טרה. שירן בוטבול,
משה פרץ אגם בוחבוט הדלקת נרות איכילוב טרה/שירן בוטבול
בשיתוף טרה
  • עוד באותו נושא:
  • טרה
  • חנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully