וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפלומט חתמה על הסכם הפצה עם Zero Egg

דיפלומט מעמיקה את פעילותה בעולמות ה-Plant-based וחתמה על הסכם עם חברת הסטארט אפ המתמחה בתחליפי ביצים. לירון נמרודי, מנכ"לית Zero Egg: ""כסטרטאפ ישראלי אנחנו שמחים על חתימת ההסכם עם חברת דיפלומט, שמובילה בארץ את בשורת ה-Plant-Based ושותפה לחזון שלנו"

לירון נמרודי עם ינון בן ענת. יחצ,
לירון נמרודי, מנכ"לית Zero Egg, עם ירון בן ענת, מנכ"ל דיפלומט, בטקס החתימה/יחצ

דיפלומט, החברה המובילה בישראל במכירות והפצה של מוצרי צריכה ומזון לשוק הקמעונאי והמוסדי ומפיצה באופן ישיר ללמעלה מ- 1,000 מסעדות, חברות קייטרינג ובתי מלון ולכ-3,000 נקודות מכירה קמעונאיות ברחבי ישראל, חתמה השבוע על הסכם הפצה בלעדי עם חברת Zero Egg להפצת הביצה הטבעונית שפיתחה החברה , ומיועדת לצרכי אפיה והכנת חביתות בתחילה בשוק המוסדי ובמסעדות.

Zero Egg היא חברת סטארט אפ ישראלית שפיתחה ביצה טבעונית המשמשת כתחליף לביצה רגילה מתוך מטרה להשפיע לחיוב על התזונה והבריאות של בני האדם וגם על רווחת בעלי החיים והסביבה.
הפיתוח החדשני שמתפקד כמו ביצה רגילה מבחינת מרקם וטעם, מבוסס על שילוב ייחודי של מספר חלבונים מן-הצומח שמקורם בקטניות והוא בעל ערכים תזונתיים משופרים בהשוואה לביצה מן החי, מכיל פחות קלוריות ואין בו כולסטרול.

לירון נמרודי, מנכ"לית Zero Egg: "כסטרטאפ ישראלי אנחנו שמחים על חתימת ההסכם עם חברת דיפלומט, שמובילה בארץ את בשורת ה-Plant-Based ואשר שותפה לחזון שלנו להנגיש יותר ויותר מוצרי Plant-Based מזינים וטעימים לקהל הישראלי".

לדברי מוטי כהן סמנכ"ל פתוח עסקי בדיפלומט: "החיבור בין דיפלומט לבין Zero Egg הוא צו השעה . מוצרי ה Plant-Based הם אחד ממנועי הצמיחה המושקעים והחשובים ביותר של דיפלומט בעשור הקרוב ".

  • עוד באותו נושא:
  • ביצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully