וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשפעות הקורונה: הישראלים עברו לעשות יותר פאזלים

14.12.2020 / 9:31

בעקבות חג החנוכה חשפה eBay מה היו הצעצועים האהובים על הילדים ב-2020. המסקנה: משחקי טבע ומותגים - OUT, פאזלים וערכות עשו זאת בעצמכם - IN: "שנה שמאופיינת בהתכנסות פנימה ובפשטות"

סבתא וילדה עושות פאזל. ShutterStock
נשארים בבית ועושים פאזלים/ShutterStock

דמי חנוכה והדלקת נרות משפחתית הם חלק אינהרנטי מחג האורים המתקרב, כמו גם הבילוי בבית שרק התעצם השנה. לקראת החג המשפחתי, בו אנו נוהגים לרכוש לא פעם תשורות לילדים, בדקה ענקית הקניות המקוונת eBay כיצד משבר הקורונה השפיע על תרבות צריכת המשחקים וכמובן, אלו מהם כיכבו, ועדיין מככבים, בסלון או בחדר המשחקים.

איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים: "הקורונה ששינתה סדרי עולם כמעט בכל תחומי החיים, ובימים בהם נדרשנו לשמור על ריחוק חברתי, הבית הפך למוקד ההתנהלות המרכזי גם מבחינת המשחקים. שנת 2020 שונה מקודמתה במובנים רבים, כאשר בעוד ב 2019 הלהיטים המובילים היו שייכים בעיקר לדמויות דיסני וגיבורי על, משחקי קלפים שניתן לשחק בחצר ביה"ס ואף משחקים מתנפחים לטבע, שנת 2020 נראית קצת אחרת ומאופיינת בהתכנסות פנימה ובפשטות. לצד החיבה שתמיד קיימת לגיבורי העל שנמנים גם הם על הרכישות eBay, ילדי ישראל פנו לאפיקים חדשים המותאמים לבילוי בבית, כמו למשל צבעים לציור וחומרים שניתן ליצור איתם דברים, ערכות הרכבה ובנייה, משחקי קופסה ופאזלים - תחומים בהם חלה צמיחה של מאות אחוזים. מעניין לגלות שגם תחום גיבורי העל שנשאר אהוב על הילדים עבר התאמה לרוח התקופה, ואנו רואים צמיחה בקניית דמויות מלגו של אותם גיבורים להרכבה בבית".

מגמות המשחקים הצומחות לשנת 2020

  • בובות משחק חיות ודינוזאורים - עליה של 269%
  • צבעים וציוד כולל לצביעה - עליה של 259%
  • משחקים חינוכיים - עליה של 246%
  • ערכות יצירה והרכבה לילדים הכוללים מדבקות, מודלים להרכבה ועוד- עליה של 164%
  • פאזלים - עליה של 146%
איליה קרטוב, EBAY. יחצ,
אפילו תחום גיבורי העל עבר התאמה. איליה קרטוב/יחצ

קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מדווחת על גידול של 200% ברכישות צעצועים ומשחקים מאז פרוץ הקורונה ומזהה מגמות חדשות בהרגלי המשחק של המשפחה הישראלית בתקופת הקורונה.

לדברי ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת USHOPS, "מאז פרוץ הקורונה אנו עדים לעלייה ניכרת של 200% ברכישת צעצועים ומשחקים באתרי הקבוצה ביחס לאותה תקופה אשתקד. ההסבר לגידול
בביקוש נובע מתוך צורך למלא את הזמן הפנוי שנוצר בבית בתקופת הסגרים והרצון להעשיר את זמן המשפחה המשותף. בתקופת הקורונה נוצרה מגמה צרכנית מעניינת, מצד אחד גידול בצריכת צעצועים לשימוש אישי כמו ערכות יצירה וציור, זאת לצד גידול במשחקים טכנולוגיים כמו טאבלטים ולוחות אלקטרוניים. מגמה מעניינת נוספת באה לידי ביטוי בגידול במשחקים שמתאימים לפעילות משפחתית של ילדים ומבוגרים כמו לגו ופאזלים. בנוסף, גם מבוגרים חיפשו בתקופת הקורונה תעסוקה לשעות הפנאי וקנו בעיקר משקפי מציאות מדומה וערכות של פאזלים עם 2000 חלקים".

הקטגוריות הבולטות במכירות בתקופת הקורונה באתר BuyAmerica

  • לגו - מגוון רחב של סדרות
  • טאבלטים לילדים
  • פאזלים
  • ערכות ציור וצבעים
  • משחקי הרכבה אלקטרוניים (משחקים חווייתיים שמכניסים את הילדים לעולם האלקטרוניקה והחשמל)
  • עוד באותו נושא:
  • פאזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully