וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות סוף השנה כבר כאן: דייסון עם מבצעים לטיפוח השיער

14.12.2020 / 10:40

סיום השנה מתקרב, והחברה המתמחה, בין היתר, במוצרים לטיפוח השיער מציעה מבצעים על מספר מותגי דגל שלה. אם תכננת לעשות שינוי קיצוני, ייתכן שזה הזמן

דייסון - מחליק שיער/דייסון

ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית של Dyson בישראל, יוצאת בהטבות סוף שנה בלעדיות על המוצרים הנחשקים והמבוקשים ביותר של המותג מקטגוריית טיפוח השיער.

הטבה אחת היא על מחליק השיער Dyson Corrale, המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. מתאים לכל סוגי השיער, כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום החכמה והמוערכת של דייסון, השומרת על טמפרטורות מדויקות. המכשיר מבטיח עיצוב מתקדם יותר במחצית מהנזק לשיער ושומר על גימור חלק ומבריק. בכל רכישה של המכשיר מקבלים במתנה אביזרים משלימים הכוללים מברשת להתרת קשרים ומסרק רחב שיניים מעוצבים על ידי Dyson. המחיר: 2,190 שקלים.

מעמד סופרסוניק דייסון. יחצ,
דייסון סופרסוניק, מהמוצרים הנחשקים של החברה, עכשיו במבצע/יחצ

מעצב השיער Dyson Airwrap - המכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני. באמצעות המנוע הדיגיטלי היעיל של דייסון יוצר את "אפקט הקואנדה", שמסייע לשיער להתעצב בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה באיכות השיער. התוצאה, בין אם בחרת לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי עם גימור משי, שעוזר למנוע נזקי חום קיצוני. בכל רכישה של המכשיר, מקבלים במתנה תיק נסיעות מהודר המיועד לאחסון המכשיר והאביזרים כדי שיוכל ללוות אותנו ללא חשש גם במהלך הנסיעות שלנו. מחיר: 2,490 שקלים.

מייבש השיער Dyson Supersonic‎ - מתוכנן עבור סוגי שיער שונים, לייבוש חזק ומהיר, ללא שימוש בחום קיצוני. הוא מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן עלייך מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער. שקט יותר מאחרים וקל משקל. ברכישת המכשיר מקבלים במתנה מעמד מתכת יוקרתי ומעוצב המותאם במיוחד למייבש שיער supersonic Dyson ולאחסון אביזריו. מחיר: 1,690 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully