וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יעל גולדמן ואורי פפר בהדלקת נרות לכבוד "המלאכים בלבן"

בשיתוף טרה

14.12.2020 / 11:52

האירוע החגיגי נערך בשיבא תל השומר ובמסגרתו שולב בחנוכייה נר לבן, לתמיכה בצוותים הרפואיים בישראל, שעומלים יותר מתמיד בשנה האחרונה. ומה מסורת החג שגולדמן ופפר לא מוכנים לוותר עליה?

בווידיאו: הדלקת נרות חגיגית בשיבא תל השומר/עריכה: דפי מקל

הצוותים הרפואיים בישראל עבדו בשנה האחרונה יותר מתמיד, במסגרת המאבק בקורונה וכעת, הגיע העת להודות להם. איך? יוזמה חדשה ומרגשת, מאחוריה עומדת מחלבת טרה, מזמינה את הציבור להדלקת נרות יומית המונית לאיחוד לבבות, הכל לכבוד "המלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים.

בכל ערב נערכת הדלקת נרות בבית חולים אחר ברחבי המדינה ובחנוכייה משולב נר אחד לבן. ביום ראשון התקיים האירוע בבית החולים שיבא תל השומר ומי שהדליקו את החנוכייה היו יעל גולדמן ואורי פפר.

גולדמן אמרה לצוותים הרפואיים שנכחו במקום: "נר התודה הלבן שאנחנו מדליקים היום מסמל את התודה, האכפתיות והתמיכה של עם ישראל בכם, המלאכים בלבן".

על היוזמה כולה אמר פפר: "כל היום עסוקים במה יהיה ואיך הכל ישתנה ובינתיים יש אנשים שכל הזמן עסוקים פה בשמירת המצב יציב ושמירה על האנשים. דאגה לכל מי שצריך. לכן חשוב מאוד לעצור לרגע ולהגיד - תודה".

בנוסף, גולדמן חשפה מסורת חנוכה נוספת שהם פשוט מסרבים לוותר עליה במשפחה: "יש שירון שקיבלנו לפני כמה שנים על חנוכה ואורי סוג של מכריח אותנו לעבור את כל השירים בבית, אחרי הדלקת הנרות. כל ערב, את כל החוברת".

נירה זיטנר, מנהלת שיווק ב"טרה", הסבירה את המהלך: "יצאנו בפעילות שמטרתה להדליק נר תודה לבן, למלאכים בלבן. להגיד תודה לאותם צוותים רפואיים, שעושים ימים כלילות במלחמתם בקורונה. הנר הלבן מסמל את המלאכים בלבן. נשלב אותו בחנוכייה. כל מי שיוצא מהמשמרת רואה את הנר הלבן ויודע שזה נר במיוחד בשבילו, שעם ישראל הדליק עבורו מתוך אהבה. אנחנו גם מפנקים את אנשי הצוות, נמצאים בפריסה בכל בתי החולים בארץ ומחלקים עשרות אלפי חבילות, שיהיה להם אור בלב וטעים בבטן".

חלי צים, אחות בשיבא תל השומר, הגיעה לאירוע וסיפרה: "הרגשנו בשנה האחרונה ממש חיבוק מעם ישראל. מחיאות הכפיים בהתחלה, השאירו לנו פתקים ומכתבים ואמרו המון תודה. אני מרגישה שאנחנו חוד החנית ותורמים למדינת ישראל. אנחנו שמחים לעשות את זה".

בשיתוף טרה
  • עוד באותו נושא:
  • חנוכה
  • טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully