וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הזמר רותם כהן הדליק נר חנוכה לבן לכבוד "המלאכים בלבן"

בשיתוף טרה

15.12.2020 / 10:46

התרגשות גדולה נרשמה במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, לשם הגיע הזמר לכבוד הנר החמישי של חנוכה. במסגרת פרויקט "מלאכים בלבן" של מחלבת טרה משולב בכל ערב לאורך החג נר לבן בחנוכייה, כאמירת תודה לצוותים הרפואיים בישראל

בווידיאו: הזמר רותם כהן הגיע להדלקת נרות חגיגית במרכז הרפואי בני ציון בחיפה/צילום: צחי אשר עריכה: אמיר יעקובי כתב שטח: עידן שמעוני

התרגשות רבה נרשמה אתמול (שני) במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, כאשר הזמר והיוצר רותם כהן הגיע להדלקת נרות חגיגית לכבוד "המלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים השומרים על בריאותינו ימים כלילות.

כהן פגש את אנשי הצוות של בית החולים, וביניהם אחים ואחיות, טבחים, מנהלים, אנשי המזכירות הרפואית, אנשי המטה של בית החולים ועוד והדליק איתם את הנר החמישי של חנוכה, כאשר בחנוכייה שולב גם נר לבן במסגרת פרויקט "מלאכים בלבן" של מחלבת טרה. הגעתו של כהן יצרה התרגשות רבה בקרב אנשי בית החולים והוא מצדו, הרעיף עליהם אהבה בחזרה והודה להם באופן אישי על עבודתם סביב השעון במסגרת המאבק בקורונה בשנה החולפת.

בית החולים בני ציון, מהמובילים באזור חיפה והצפון, מהווה דוגמה נהדרת לדו-קיום המאפיין את העיר חיפה ומספק טיפול מקצועי ומסור, מחקר, חינוך ושירותים לאוכלוסיית האזור מזה כ-90 שנים. בית החולים, המשקיף על כל מפרץ חיפה, נוסד ב-1922 על ידי ההסתדרות הרפואית "הדסה" ושימש כמוסד אשפוזי ראשון ויחיד של הקהילה היהודית בחיפה, עד קום המדינה. הוא שימש בחשאי גם עבור המעפילים הבלתי-לגליים ולוחמי המחתרות וכיום מונה כ-450 מיטות במחלקות השונות ו-63 מרפאות חוץ. מדי שנה מבקרים בו כ-130 אלף אנשים, נערכים בו כ-11 אלף ניתוחים ונולדים בו כ-3,500 תינוקות והוא מקפיד על טיפול מקצועי לצד יחס חם, מסור ודואג. מחלקת הקורונה במרכז הרפואי בני ציון, בניהולה של ד"ר אנה סולופב, רופאה בכירה ממחלקת טיפול נמרץ כללי, נפתחה באמצע חודש מרץ. המחלקה מונה 40 מיטות ועד כה טיפלה במאות חולי קורונה במצב בינוני וקשה, כולל מונשמים מאיזור חיפה והצפון.

במסגרת פרויקט "מלאכים בלבן" מגיעים לכל אורך החג, ביוזמת טרה, מיטב אמני ישראל להדלקת נרות יומית המונית בבתי החולים השונים, לשם איחוד לבבות ואמירת תודה לצוותים הרפואיים. טקס הדלקת הנרות מתקיים לאורך ימי החג (למעט שישי-שבת) בשעה 19:55 לערך, ומשודר מרחבת המרכזים הרפואיים השונים בישראל בו זמנית בערוצי הטלוויזיה, תחנות הרדיו, אתרי האינטרנט ועמודי הפייסבוק והאינסטגרם של טרה.

טרה מזמינה את הציבור להעלות לאתר "מלאכים בלבן" תמונות מהדלקת הנרות הביתית שלהם, כאשר על כל תמונה שתועלה, תיתרם חבילה של מוצרי חלב לצוותים הרפואיים. החלוקה תתבצע במגוון בתי חולים מצפון ועד דרום לאורך ימי חג החנוכה.

בשיתוף טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully