וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

17.12.2020 / 0:39

מפגש מרגש באוניברסיטת תל אביב, "גמביט" הישראלית מעבירה קורסים בשחמט, יוזמות למען נשים והדלקת נרות חנוכה. כל מה שקרה במגזר העסקי במחצית השנייה של השבוע

תרבות ומוסדות

גלריית יוניטי ארט, המאגדת יותר מ-250 אמנים מכל רחבי הארץ וממוקמת בלב יפו, משיקה את "פסטיבל המתנות", שייפתח לרגל השנה האזרחית החדשה (נובי-גוד). הפסטיבל יחשוף כ-50 יצירות של אמנים ישראלים של עבודת יד מגוונות, כמו: ציורים, עבודות קרמיקה, בובות אומנותיות, איורים, צעצועים, תכשיטים מעוצבים, פסלים ועוד, שהמשותף להם: כל הפריטים מקוריים ומתאימים כמתנה לסופשנה.

המבקרים ייהנו בין הייתר גם מעבודות יד מקוריות כמו: מחרוזות זכוכית של האמן יבגניה פיאטיגורסקי, ציור על תכשיטים בטכניקה מיוחדת: על עגילים, תליונים, טבעות וצמידים - של האמנית של תמרה רזניק. סיכות מעוצבות מצדפים של האמנית - אינה קרזנר, תכשיטי זכוכית של יוליה רזינסקי, תכשיטים מעור ואבניי חן שיוצרת טטינה פאיירוביץ וסיכות מיוחדות ומצחיקות של מרינה ווצירוב.

כמו כן יוצגו פריטים מעוצבים לבית: נורות קרמיקה בצורת בית של ילנה כהן, בתי נר מזכוכית מצוירות שיוצרות תיאטרון צללים על הקיר בזמן שנרות בתוכם דולקים של ג'ליה דיבגני ואלה טאימנקן ויצירות מעץ של ילנה ריאדינסקי. בכניסה לגלריה עץ חג מולד מעוצב עליו תלויות מתנות קטנות לכל מי שנכנס לגלריה.

שעות הפעילות: שלישי-חמישי בין השעות 15:00 עד 20:00, שישי-שבת בין השעות 11:00-20:00, ראשון-שני סגור.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד ה 9.1.2021 ותיערך גם בפורמט און - ליין: כל יום שידורים מועברים ישירים וירידים וירטואליים בעמוד הפייסבוק של הגלריה.

פסטיבל השנה האזרחית בגלריית יוניטי ארט. מריה פרייגר,
פסטיבל השנה האזרחית בגלריית יוניטי ארט/מריה פרייגר

היום יאמץ נשיא המדינה את מגילת הייעוד המשותף שלנו בטקס מיוחד שיתקיים בבית הנשיא אותו תנחה השחקנית שירה האס. במסגרת האירוע צפויה חשיפה ראשונה של שיתוף הפעולה המוזיקלי של הזמר והיוצר עידן רייכל עם הזמרת היהודיה, זוכת פרס האמי, ג'סיקה גלין. הביצוע המשותף יוקרן בענק על חומות העיר העתיקה בירושלים כאשר רייכל ינגן לצד החומות על פסנתר ודמותה של גלין תוקרן על החומה.

פרויקט 'היעוד המשותף שלנו' הוא פרויקט אותו יזמו בקרן ג'נסיס ובמשרד התפוצות בחסות נשיא המדינה, ומטרתו לחזק את האחדות בין יהודים החיים בתפוצות ליהודים החיים בישראל. מגילת הייעוד המשותף אותה אותה מקדם הפרויקט, מגדירה את סט הערכים החשובים לעם היהודי בארץ ועל כל תפוצותיו.

עידן רייכל. יחצ,
עידן רייכל במהלך החזרות/יחצ

מדי שנה מתקיים הקונצרט המרכזי הפותח את אירועי חג המולד באירופה. השנה אנדרה בוצ'לי, אחד מזמרי הטנור המפורסמים והנודעים בעולם קיים את הקונצרט הנקרא Believe in Christmas ביום שבת ה12 בדצמבר בשידור חי יחד עם 150 נגנים על הבמה בזכות טכנולוגיה פורצת דרך של חברת נאסוס פארמה המפתחת את תרסיס האף - טאפיקס, הנמכר כבר בישראל. מטרת הקונצרט היא להציג כי ניתן לקיים אירועי תרבות בצורה בטוחה ומוגנת.

בימים האחרונים מתנהלים מגעים בין קבוצות כדורגל מהגבוהות ביותר באירופה אשר הביעו עניין לחלק את התרסיס לכוכבי הכדורגל ולקהל הרחב לשגרה בכדי לאפשר חזרה לשגרה וכי קיימים פתרונות בטוחים שיכולים לסייע.

אודי גלבוע, יו"ר דירקטוריון, נאסוס פארמה: "שיתוף פעולה זה הוא צעד נוסף עבורנו להיות חלק מהקהילה ולאפשר לאנשים לחזור לחייהם בצורה הרבה יותר בטוחה".

וירג'יניה בוצ'לי. יחצ,
וירג'יניה בוצ'לי, בתו של אנדריאה/יחצ

זו השנה השנייה ברציפות בה נשיא אוניברסיטת תל אביב - פרופ' אריאל פורת מארח, מברך ומוקיר אנשי מפתח מובילים במשק שנכנסו לתפקידים במהלך השנה החולפת, כשכולם ללא יוצא מהכלל בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב. למרות שהשנה המפגש נערך בזום הוא עדיין שידר מכפיל כח של ממש. ארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה חוגג בימים אלה חמש שנים להיווסדו, בהובלת סיגלית בן חיון, שאמרה: "שנת 2020 הציבה בפנינו אתגרים חדשים שלא ידענו כמותם בעבר, ועדיין היא היתה פורייה וסיפקה לנו שורת מינויי בוגרות ובוגרים מגוונת מכל קצוות המשק והעשייה הציבורית, החל בבריאות, חינוך ותרבות וכלה בתשתיות, בנקאות והייטק".

בזום היו שני נוכחים בעלי השם אריאל פורת - והכוונה היא לא רק לנשיא האוניברסיטה אלא גם למי שנתמנה השנה למנכ"ל סימנס בישראל העונה לאותו השם בדיוק. שניהם הודו שזו סיטואציה שונה. בכיר נוסף שהפתיע היה רון רוטר, שהתמנה השנה למנכ"ל קבוצת קסטרו -הודיס', שהכין לכל בכירי השנה וכנהוג בארגוני בוגרים בעולם, אימונית חורף איכותית וממותגת בלוגו האוניברסיטה .

ואלה הם הבוגרות ובוגרים שהתברגו למשרות בכירות במשק בשנת 2020 והשתתפו באירוע: רון לבקוביץ - יו"ר דירקטוריון הבנק הבינלאומי ,עו"ד תומר ראבד - מנכ"ל בי קום , אריאל פורת - מנכ"ל סימנס ישראל, יוני אופיר - סגן נשיא בכיר קושנר נדל"ן, גבריאל מיודובניק -מנכ"ל נטפים, יאיר אבידן -המפקח על הבנקים, בנק ישראל , אשר לוי -יו"ר חברת הסייבר NSO, רון רוטר- מנכ"ל קבוצת קסטרו -הודיס, מירה מינס - מנכ"לית ויצו העולמית , יניב בכר -מנכ"ל תיכון אליאנס, ניר דגן -מנהל עסקים ראשי IES החזקות, פרופ' יניב שרר -מנהל בית החולים המרכז הרפואי ברזילי , ד"ר רון תומר -נשיא התאחדות התעשיינים, שי לי שפיגלמן -מנכ"לית משרד המדע והטכנולוגיה, גיל שרון -יו"ר דירקטוריון בזק, רון לבקוביץ -יו"ר דירקטוריון הבנק הבינלאומי, עמית אדרי -מנכ"ל משרד החינוך ועוד.

פרופ' אריאל פורת נשיא אוניברסיטת תל אביב. יחצ,
פרופ' אריאל פורת/יחצ

מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, סיים בערב החג את פרוייקט כתיבת קוד לחנוכיות דיגיטליות עם התוכנית "קוד פלוס"(*). המהלך ציין את אירועי שעת הקוד העולמי, המעודד ילדים בכל רחבי העולם להתנסות בשעה אחת של תִכנות וכתיבת קוד. במסגרת האירועים יותר מ-15,000 תלמידים בכ-120 בתי ספר ברחבי הארץ השתתפו ביצירה עצמאית של חנוכייה .

התוכנית "קוד פלוס" מאפשרת לילדים בכיתות ד' עד ו', ברמות למידה שונות, ובכלל זה ילדים עם צרכים מיוחדים, לעמוד במשימות תכנות באמצעות סקראץ', שפת בלוקים ידידותית וקלה להבנה, שלב אחרי שלב. בחלק ממוקדי התוכנית ההדרכה התבצעה באמצעות סטודנטים למדעי המחשב במסגרת חונכות פר"ח.

המורה ג'יהאן בוטו מביה"ס רעים בשמשית: "הילדים התלהבו מהפעילות, נהנו ממנה מאוד ושלחו את הברכה להורים ששיבחו את היצירה. כמורה אהבתי את הרעיון שכל ילד יכין ברכה דיגיטלית ומקורית ויעביר אותה להורים, למשפחה ולחברים. כולם הביעו התלהבות והתרגשות".

סימונה הולשטיין, ראש צוות מדעי המחשב, מטח: "אוריינות דיגיטלית היא לא מקצוע העתיד, אלא צו היום והשעה. היא נדרשת בכל תחומי הלמידה והחיים, אך עד שתהפוך למקצוע ליבה אנו במטח יחד עם משרד החינוך מקדמים אותה באמצעות הכלים העומדים לרשותנו. אנו רואים שיותר ויותר ילדים בכיתות ד' עד ו' נחשפים לעולמות התכנות ובכך הם עושים צעד ראשון וחשוב להיכרות עם האקוסיסטם הטכנולוגי".

(*) פעילות זו זמינה בסביבות קוד פלוס 1 ו-2 ומתאימה ללימוד עצמי כמשימה לכיתה או בבית.

קוד פלוס. יחצ,
קוד פלוס/יחצ

אוטופיה - הפסטיבל הבינלאומי לסרטי מדע בדיוני ואימה, תל-אביב, יתקיים השנה במתכונת דיגיטלית מורחבת בין התאריכים 17 בדצמבר 2020 - 10 בינואר 2021. הפסטיבל זכה במהלך שנותיו למעמד כאחד מפסטיבלי הקולנוע האיכותיים בישראל ומוכר כאירוע המגשר בין עולמות של תרבות, חברה טכנולוגיה ומדע. הפסטיבל נתמך על ידי משרד התרבות ומועצת הקולנוע הישראלית והשנה, אולי יותר מכל שנה קודמת, פעילותו נסמכת באופן משמעותי על תרומות, תמיכת הקהילה העוטפת אותו והירתמותם בהתנדבות של נשת ואנשי מקצוע ויצירה - אהבתם ולהיטותם בלב הפעילות.

השנה האחרונה דרשה התבוננות ומחשבה. כבר בתקופת הסגר הראשון הגדרנו ארבעה עמודי תווך לפעילות התרבות שנרצה להמשיך ולקיים, במסגרת הפסטיבל ובאפיקים נוספים: + במה: לחגוג יצירה ולשבח מצוינות; + תגלית: לאצור ולהביא בפני קהל יצירה, חשיבה ועשייה חדשה וחדשנית, קלאסיקות אלמותיות ויצירות שנשכחו לבחינה באור מחודש; + הקשר: להעניק עומק לחוויה, לכוון את המבט, להצביע על חיבורים, לתהות יחד ולהביע עמדה על מה חשוב, מה טוב, מה ראוי כעת לתשומת לב - ולמה; + מפגש: אירוע תרבות הוא חוויה משותפת - אמנותית, מקצועית, קהילתית ולעתים אפילו רוחנית.

בסגר הראשון יזמנו את הקמתו של כתב העת הדיגיטלי אוטופיה (בסיוע מועצת הפיס לתרבות ואמנות) בכדי להמשיך ולקיים, באפיק עשייה נוסף, את עמודי התווך הנ"ל. אנו חוגגים בימים אלה את הגליון הראשון בנושא "קני מידה לא אנושיים".

פסטיבל אוטופיה. יחצ,
פסטיבל אוטופיה/יחצ

חג החנוכה מעלה על נס את מפעל חייה של ליאת שדה "גמביט הישראלית" אלופת ישראל בשחמט, וסגנית אלופת הארץ ברמיקוב, שייסדה כבר לפני כשני עשורים את מרכז "בראש חושב" ששם לו למטרה להנגיש את לימודי השחמט ולפתח חשיבה יצירתית בצורה חוויתית כבר מהגיל הרך.

באמצעות שיטת למידה ייחודית המשלבת את עולם הדמיון והרגש עם תחום החשיבה היצירתית, ליאת מנגישה אותם בספרים שכתבה ,במשחקים ובקלפים ייחודים שפיתחה שזוכים לתגובות נלהבות, ומיושמים בשיעורים פרטיים, בחוגים,תל"ן, קייטנות והפעלות ייחודיות שנערכות כיום לאור התקופה בזום.

לאור ניסיונה הרב מבקשת ליידע את ההורים שילדיהם סובלים מבעיות קשב וריכוז,שלימודי שחמט מסייעים כבמטה קסם לשיפור יכולות הקשב והריכוז. ליאת שדה ייצגה בכבוד את ישראל באליפויות עולם, ומשמשת גם שופטת. במשבר הקורונה פיתחה משחק חשיבה דיגיטלי לכל המשפחה וגם כתבה את הספר הדיגיטלי המקסים לילדים "ביקורה של גברת קורונה".

פרטים בטל' 050-2539170 או במייל activeminds23@gmail.com

ליאת שדה. יחצ,
ליאת שדה/יחצ

חברות וטכנולוגיה

סמינר אינטרנטי של חברת החדשנות הפתוחה SOSA בנושא "תמונת המצב של חדשנות בתאגידים: מדריך לסטארטאפים" התקיים בשיתוף שניידר אלקטריק, טוקיו מרין, בנק לאומי בארה"ב, משרד עורכי הדין מיתר ואלטשולר שחם.

בפאנל חובק עולם השתתפו ברטהולד וינדאל, SVP Startup Partner בשניידר אלקטריק; ראסל בראט, סמנכ"ל טכנולוגיות בלאומי; שילפה סטרונג, סמנכ"לית חדשנות בענקית הביטוח טוקיו מארין ומשתתפים נוספים שניסו לתת לסטארטאפיסטים כלים להתמודד עם המציאות החדשה שנוצרה בעקבות נגיף הקורונה.

במסגרת הפאנל ביקש וינדאל להעביר את המאפיין המרכזי שהוא מחפש בחברות טכנולוגיה צעירות איתן הוא עובד: "חוץ מבשלות ויכולות אדפטציה של הטכנולוגיה, חשוב לי לדעת שלסטארטאפ יש הבנה עמוקה של חששות הצרכן, אי אפשר להדגיש את זה מספיק".

סמינר מקוון של סוסה. יחצ,
הסמינר של SOSA/יחצ

משלחת של נציגי מרכז פרס לשלום וחברת הפינטק הגלובלית פינסטרה (Finastra) ביקרה בשבוע שעבר בדובאי ונפגשה עם מנהלי Dubai Future Foundation, הגוף הממשלתי האחראי על תכנון עתידה של המדינה.

למרות שהיא מדינה משגשגת ועשירה, דובאי אינה שוקטת על השמרים וחותרת כל העת להמציא את עצמה מחדש, לאתגר את המצב הקיים ולמצוא נתיבי התפתחות חדשניים ויצירתיים שבהן היא תוביל את העולם. לצורך כך מפעילה Dubai Future Foundation אקסלרטורים, חממות, מעבדות מתקדמות ומרכזי מידע - ומשתפת פעולה עם חברות ומוסדות מכל רחבי העולם.

את המשלחת הישראלית אירחו פייסל אל האווי, המנהל הטכנולוגי של קרן ונאדר אלבסטאקי, מנהל האסטרטגיה. הדיונים התמקדו בשיתופי פעולה ארוכי טווח שיתמכו בתוכניות ההתפתחות של דובאי בעשורים הקרובים.

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פינסטרה ישראל: "התרשמנו מאוד מהאופן שבו מדינה מתכננת בצורה יסודית ושיטתית את עתידה ומאתגרת כל היבט של המציאות העכשווית כדי להוביל את העולם. ההיי-טק הישראלי ומרכז פרס לשלום מתאפיינים בגישה דומה ועל כן החבירה בינינו טבעית ובעלת פוטנציאל כמעט דמיוני. פינסטרה ישראל תוכל ללא ספק לתרום לעתידה של דובאי בתחומי הפינטק והבנקאות הדיגיטלית".

המשלחת נפגשה גם עם שר הכלכלה של דובאי סולטן בן סעיד אלמנסורי וקיימה עמו דיון על עתיד הבנקאות באמירויות ובעולם, תוך התמקדות בצעדים בתחום הבנקאות הפתוחה והבנקאות הדיגיטלית החדשה.

כן ביקרה המשלחת בחממת ההיי-טק DIFC שמארחת חברות הייטק ופינטק ומאפשרת להם פיתוח בסביבה תומכת מבחינה טכנולוגית, עסקית ורגולטורית.

פינסטרה בביקור בדובאי. יחצ,
פינסטרה בביקור בדובאי/יחצ

חברת Plus500 הישראלית הנסחרת ברשימה הראשית (Main Market) בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS) ונכללת במדד ה-FTSE 250, המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs) שמחה להודיע כי תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של מועדון הפאר הספרדי אתלטיקו מדריד בעונת 2021/22.

Plus500 הינה נותנת החסות הראשית של המועדון החל מיוני 2015, והיא תמשיך להנות מגישה למגוון זכויות מיתוג, לרבות הופעת לוגו Plus500 בחזית מדי המשחק הרשמיים של הקבוצה.

אתלטיקו מדריד הוא אחד המועדונים המצליחים באירופה בעשור האחרון, עם זכיות בסופר קאפ האירופי בעונות 2010, 2012 ו- 2018, בליגה האירופית ב-2009/10, 2011/12 ו- 2017/18 והעפלה לגמר ליגת האלופות בעונות 2013/14 ו- 2015/16. בעונה הקודמת, המועדון הספרדי המצליח סיים, בפעם השמינית ברציפות, בין שלושת המקומות הראשונים בלה ליגה ובנוסף העפיל לרבע גמר ליגת האלופות.

הארכת החסות עם אתלטיקו מדריד מגיעה לאחר ההכרזות האחרונות על הסכמי חסות חדשים של Plus500 עם מועדוני כדורגל אירופיים מובילים אחרים, הכוללים את מועדון הכדורגל האיטלקי המצליח אטאלנטה, את אלופת הליגה השוויצרית, מועדון הכדורגל BSC Young Boys, את אלופת הליגה הפולנית, לגיה ורשה בנוסף למתן החסות למועדון הרוגבי האוסטרלי, ה- Plus500 Brumbies.

חסויות למועדוני ספורט פופולריים זכו עד כה להצלחה רבה, ותרמו להגברת המודעות למותג Plus500 באופן גלובאלי, לחיזוק המותג בשווקים חשובים ולהרחבת בסיס הלקוחות של החברה וחיזוק הנוכחות של Plus500 בשוק הבינלאומי.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500: "אנו נרגשים להמשיך את השותפות המצליחה וארוכת השנים שלנו עם אתלטיקו מדריד, שותפות שמעצימה את ההכרה במותג הבינלאומי Plus500. גם בתקופה המאתגרת ששנת 2020 הביאה עמה היחסים עם המועדון נותרו יציבים ואיתנים. אנו מצפים להמשיך ולתמוך במועדון לאורך עונת 2021/22."

מיגל אנחל גיל מרטין, מנכ"ל, אתלטיקו מדריד: אנו מאוד נלהבים לקראת הארכת החסות הראשית של Plus500 לעונת 2021/22. לאחר חמש עונות יחדיו, בנינו שותפות אמיתית שהוכיחה את כוחה גם במהלך החודשים הקשים האחרונים. תמיד הרגשנו את התשוקה והתמיכה של הספונסרית הראשית שלנו והארכת החסות היא תוצאה טבעית של עבודת הצוות שלנו עם Plus500."

דוד צרויה מנכ"ל 500 פלוס. קרן גפני,
דוד צרויה, מנכ"ל פלוס500/קרן גפני

הקורונה הביאה עמה שינויים עולמיים אדירים, אשר מאתגרים אותנו לדמיין מחדש את דרך העבודה שלנו. ביום שלישי הבא, 22.12, תקיים WeWork ישראל כנס וירטואלי חינמי שידון בעולם העבודה החדש - החל מנדל"ן ועד להשפעות פסיכולוגיות. צחי וייספלד, מנכ"ל Intel Ignite וסמדר ויצמן, דיירקטור משאבי אנוש ב-WeWork, ידונו בהשפעות שיש לעבודה מהבית בימי קורונה על תרבות ארגונית, מעורבות עובדים והיבטים עסקיים נוספים.

משה צור, אדריכל וחתן פרס רכטר, ידבר על ההגדרה המחודשת של עולם העבודה, הבנייה והנדל"ן בישראל. את הכנס יחתום מופע של תום יער בנושא עבודה, קורונה, יחסים וזום.

בנוסף, עידו פישלר, שותף מנהל בקרן הון סיכון Good Company ובנג'י זינגר מנכ"ל WeWork ישראל, יכרזיו על אתגר לסטארטאפים בשלבים מוקדמים, כולל סיד ופרה-סיד, שמציעים פתרונות חדשניים שיעצבו מחדש את עולם העבודה. הסטארטאפ הזוכה יקבל הזדמנות להשקעה של 100 אלף דולר מ-Good Company, גישה למתחמי WeWork ברחבי בארץ, וליווי של מומחים מ- AWS, SAPולאומי-טק.

בנג'י זינגר. יחצ,
בנג'י זינגר/יחצ

הכנס בדובאי: international organic wellness - המתקיים בימים אלו, הזמין את חברת ערוגות להיות הנציגים היחידיים של הקוסמטיקה האורגנית מטעם ישראל. מובילי הכנס בחרו במנכ"לית החברה אסתר לחמן, להשתתף בפאנל של המציגים כמובילת הקוסמטיקה האורגנית בישראל.

התערוכה בדובאי היא האירוע העסקי היחיד של המזרח התיכון המתמקד במוצרים אורגניים וטבעיים.
הם מביאים את החדשות בתחום organic wellness במטרה ליצור שיתופי פעולה בין מדינות שונות במזרח התיכון ביניהם מדינות כמו: לבנון, קהיר וכו'. בכנס משתתפים 240 מדינות.

ערוגות היא מותג לייפסטיל טבעי-אורגני לאורח חיים בריא, טהור ואיכותי באמת, שצמח בגינה ובמטבח ומתוך חיי היומיום של אסתר לחמן - רוקחת הרבליסטית קלינית, יועצת תזונה ובריאות. חברת ערוגות קידמה הוצאה של תו תקן אורגני ישראלי, והיא החברה הישראלית היחידה עם התו תקן הזה.

אסתר לחמן, מנכ"לית חברת ערוגות: ""בתקופה החשוכה הזו לעסקים ישראלים אנחנו מרגישים זכות גדולה ושליחות לייצג את ישראל בכבוד בתחום הבריאות האורגני, ולשלוח מסר לכל בעלי העסקים להחזיק מעמד ולהאיר במעשים יומיומיים".

אסתר לחמן. יחצ,
אסתר לחמן/יחצ

אחרי עשור של פעילות ענפה בעולם המשכנתאות ושוק ההון, משיק היזם משה אלבז את חברת "מדדים". החברה מעניקה ייעוץ משכנתאות בהתאמה אישית, ומתמחה בכל עולמות המשכנתאות. אלבז (30), מוסמך לייעוץ משכנתאות, הוביל בשנים האחרונות מגוון עסקאות מורכבות בענף למול הבנקים המובילים בארץ.

אלבז: "ההחלטה לפתוח את העסק נבעה בין השאר לאחר שראיתי את הבעייתיות וחוסר הידע של זוגות רבים שחוסכים כל חייהם ולבסוף מבצעים עסקת משכנתא שמכניסה אותם לסחרור לכל החיים. המטרה שלנו במדדים היא לתת לכל מי שבא אלינו הכוונה וליווי אמיתים כדי להשיג את התנאים האופטימליים ביותר בהחלטה הכל כך חשובה הזו".

מדדים ייעוץ ומשכנתאות. יחצ,
מדדים/יחצ

הסכם אסטרטגי ליצרנית השייקים המסייעים בגדילת ילדים Nutritional Growth Solutions (NGS) שנסחרת בבורסת אוסטרליה. החברה דיווחה אמש לבורסה כי חתמה על הסכם עם חברת ההפצה הרפואית Imco , המאגדת תחתיה כ-160 מפיצים ברחבי היבשת.

מדובר בהסכם משמעותי מאד עבור NGS שהוקמה על ידי הפרופסורים משה פיליפ, אנדרוקרינולוג, מומחה בעל שם עולמי בתחום הגדילה של ילדים, ומנהל המכון לאנדוקרינולוגיה במרכז שניידר, ופרופ' רענן שמיר, גסטרואנטרולוג ילדים, מומחה בעל שם עולמי בתזונת ילדים, ומנהל המכון לגסטרואנטרולוגיה, תזונה ומחלות כבד בשניידר.

השניים שקדו במשך שנים על פיתוח תוסף תזונה לילדים שיסייע בגדילתם. בשנת 2013, לאחר שמחקר קליני שהובילו בבית החולים שניידר שבבעלות כללית שרותי בריאות, הוכיח כי פורמולת מזון שפיתחו בדמות שייק לשתיה מסייע לגדילת ילדים, הקימו את NGS. בין בעלי המניות הגדולים בחברה כללית שרותי בריאות, באמצעות חברת מור יישום מחקרים וחברת הדסה ביימל רוקחות וטבע.
ההסכם צפוי לחבר את NGS המוכרת היום בעיקר בשוק האמריקאי והתרחבה באחרונה לשוק הסיני והאירופאי עם שורה של מפיצים מובילים, במטרה שאלו יפיצו את השייק בבתי מרקחת פרטיים ובקרב רופאים.

לפי ממצאי המחקר הקליני, ילדים שצרכו את השייק גדלו בטווח שבין 13.8% ל-34% יותר מילדים שהיו בקבוצת המחקר וקיבלו שייק ללא המרכיבים הייחודיים. השייק של NGS מורכב מפחמימות, ויטמינים ומינרלים שידועים כי משפיעים על הגובה, שומנים בריאים וחלבונים. חשוב להדגיש כי מדובר במוצר מזון לכל דבר שלא דורש אישורים רפואיים.

ההמלצה של החברה על מנת להגיע לתוצאות מיטביות היא לצרוך את השייק פעמיים ביום לתקופה של חצי שנה לפחות. מחירה של שקית הכוללת 14 מנות המספיקות לטווח של שבוע עד שבועיים עולה בארה"ב 35 דולרים.

עם זאת, בזכות היותו של המוצר מגובה במחקר קליני, הצליחה NGS לקבל לפני שנה Insurance Billing Code בארה"ב המאפשר לרופאים ברחבי ארה"ב להעניק למטופלים שלהם 'מרשם' (Letter of Medical Necessity) שמאפשר לחלק מבעלי הביטוחים הפרטיים לקבל הנחה משמעותית (בתלות בהסכמים מול חברות הביטוח) ברכישת המוצר בבתי המרקחת.

בארה"ב משווקים המוצרים תחת המותג Healthy Height, כאשר עיקר השיווק התבצע עד כה דרך אמזון. לאחרונה כאמור נכנסה NGS לשוק הסיני, ובקרוב צפויה בין היתר לשווק את השייק תחת הפלטפורמה של Alibaba.

החברה הונפקה לפני כחודשיים בבורסה האוסטרלית במטרה לפתוח צוהר לשוק האסייאתי. במסגרת ההנפקה גייסה החברה 7 מיליון דולר אוסטרלים (כ-17 מיליון שקלים) שנועדו לצורך הרחבת הפעילות לשווקים חדשים וכן להרחבת סל המוצרים.

לירון פנדל. שרון לוין,
לירון פנדל, מנכ"לית NGS/שרון לוין

"Yale® ישראל", (המשווקת תחת אסא אבלוי ישראל) החלה בימים אלו לשווק כספת מסדרת Yale® High Securit ברמת אבטחה גבוהה עם 3 אופציות לפתיחת הכספת: טביעת אצבע, או קודן דיגיטלי או מפתח. לכספת מנגנון נעילה ממונע בחיתוך בלייזר עם מרווח מזערי בין הדלת לקירות הכספת.

הכספת מצטרפת למגוון פתרונות הנעילה של ייל, המייתרים את השימוש במפתח ונסמכת על טכנולוגיית זיהוי טביעת אצבע ובכך מגבירה את רמת האבטחה שלה.משקל הכספת 13 ק"ג, נפח הכספת 18 ליטר, עובי דלת הכספת 4 מ"מ , עובי דפנות 2.5 מ"מ נעילה באמצעות 2 בריחים. גובה הכספת 25 ס"מ, רוחב 35 ס"מ, עומק 30 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן 1,290 שקל כולל מע"מ. משווק ברשת ""Yale® Express.

כספת של ייל. יחצ,
כספת Yale/יחצ

GAC חושפת את דגם הקונספט Moca, מכונית עירונית חכמה ולא מזהמת, בהתאמה אישית. פירוש שמה של Moca הוא קיצור של צירוף המילים Modular-Car, המבטא את הקונספט שעומד מאחורי המכונית, תפיסה המגלמת את מכונית העתיד ומייצגת חזון חדש לפילוסופיית העיצוב המסורתית של החברה.

קדמת וחזית המכונית מאופיינים במראה "ביוני", הכולל מסך גדול בו זורם המידע השמור למשתמשי הדרך ובאמצעותו מתקשרת המכונית כלפי חוץ. פלטפורמת התוכנה, המבוססת על מערכת ההפעלה של GAC המשולבת ברכב, מספקת למשתמשים אפשרויות חומרה ותוכנה שונות להתאמה אישית של תרחישים שונים. העיצוב של החלק החיצוני ניטרלי ומחקה את הסגנון של מוצרים טכנולוגיים טהורים, כמו סמארטפונים ומצלמות. בחלק החיצוני, התוסף היחיד לתצוגה הביונית הוא רצועת תאורת ה- LED המקיפה את המכונית. מערכת ההפעלה של הרכב, ADiGO OS, מאפשרת לכל התוכנות הקשיחות ברכב לעבוד בצורה חלקה.

אף שהעיצוב החיצוני של Moca הוא מינימליסטי במיוחד, עיצוב חלל הפנים הוא אינדיבידואלי לחלוטין ומאפשר לכל רוכש לעצב את חלל הפנים באמצעות אביזרים אותם ניתן לרכוש בפלטפורמה מקוונת ייעודית. בנוסף, כל מושב ברכב יוכל להיות מעוצב בסגנון שונה אך בהתאמה מלאה לרכב. פנים הרכב יכול להפוך לסלון של ממש, וזאת הודות למבנה קיבוע מודולרי. הכניסה לרכב היא באמצעות דלת הזזה, אלמנט שמשלים את תחושת ההשראה הביתית בסביבת פנים הרכב. כמעט כל רכיבי Moca ניתנים להחלפה ולבחירה מותאמת אישית: מהקונסולה ועד לתאורת הפנים, מלוחות הדלתות ועד המושבים. כל זאת, מתוך תפיסה כי עידן הרכבים הזהים מגיע לקיצו ורכבי העתיד ישאירו מרחב פעולה רב לטעמו האישי של בעל הרכב.

"אנו מאמינים שכמו בסמארטפונים, גם החלקים החיצוניים של מכוניות יעברו בהדרגה ממגוון עיצובים שונים לעיצוב הומוגני העומד בסטנדרט קבוע וזאת בכדי לקבל חווית פנים טובה יותר, הן מבחינת המרחב והן מבחינת התוכן", אומר ג'אנג פאן, סגן נשיא לעיצוב במרכז המחקר והפיתוח של GAC.

seperator

אמנם החיסון קרוב מתמיד אך נראה שממסכות לא ניפרד בזמן הקרוב ולפחות בשנה הקרובה. חברת Snif&Smile מציגה פטנט ייחודי, ראשון מסוגו בעולם, מדבקה מפיצת ריח למניעת הריחות הרעים שמצטברים במסכה לאורך היום.

המטרה של המוצר היא לתת תחושת רעננות וריח טוב לעוטה המסכה, יצירת חוויה חדשה בעת שימוש במסכה, עידוד השימוש ושמירה על בטיחות המשתמש וסביבתו. המדבקה נדבקת לכל מסכות הפנים שאנו מחויבים לשים ומקלה משמעותית על עוטה המסכה, מותירה לו ריח רענן לאורך כל היום ולפעמים גורמת לשכוח כמה המסכה עלולה להיות גם לא נעימה בעוד אנו מחויבים לעטות אותה. כל מה שצריך לעשות הוא להדביק את המדבקה בצידה החיצוני של המסכה וליהנות ממגוון ניחוחות נעימים ומרעננים.

המדבקות מגיעות בגיליון של 16 מדבקות. (מינימום רכישה של 2 גיליונות). ריחות וצבעים: לילי (סגול), מנטה (תכלת), וניל (לבן), תפוח (ירוק), ותות (אדום). מחיר: 2 גיליונות מכילים 32 מדבקות - כמות לחודש - 9.90$ (33 שקל). 4 גיליונות מכילים 64 מדבקות - כמות לחודשיים - 14.90$ (49 שקל). ניתן להשיג: sniffandsmiles.com

סניף אנד סמייל. יחצ,
סניף אנד סמייל/יחצ

חברת SAS המיוצגת בישראל על ידי מיה אנליטיקס, השלימה באחרונה עבור תחנת הכח "IPM באר טוביה", פרוייקט עם פתרון SAS ENERGY FORECASTING, באמצעותו הוטמעה מערכת לחיזוי צריכת החשמל של לקוחותיה מבוססת בינה מלאכותית.

תחנת הכוח נמצאת בשליטת גלובל פאוור, לאומי פרטנרס וקרן נוי, מוקמת בימים אלה ע"י חברת סימנס ואף תתופעל על ידה. התחנה, בהספק של 450 מגה וואט, עתידה לפעול כבר בדצמבר 2020 וצפויה לספק כ-3.5% מצריכת החשמל בישראל ולייצר ביעילות של כ-60% שהיא הגבוהה ביותר מבין תחנות הכוח בישראל, ובכך לתרום הן לשיפור איכות הסביבה והן במתן מענה לגידול הצפוי בשנים הקרובות בשימוש בחשמל.

התחנה מהווה חלק משמעותי במהפכת משק החשמל הישראלי לחשמל נקי יותר, במחיר טוב יותר, תוך יצירת תחרות אמיתית לרווחת המשק כולו. התחנה משתמשת בגז טבעי כחול לבן להפקת 451 מגה ואט חשמל המהווים כ-3.5% מצריכת החשמל בישראל ביעילות ובזמינות מהגבוהות ביותר. החשמל המיוצר נמכר לרשת החשמל הכללית וגם לצרכני קצה מסחריים בתעריפים מוזלים ממחירי השוק ותורם לשיפור התחרותיות של המשק הישראלי בעולם.

הפתרון המבוסס בינה מלאכותית של חברת SAS מספק מענה בשני היבטים: הן מבחינת תאימות לרגולציה - בה הרגולטור מחייב תחנות כוח פרטיות לספק תחזית לגבי צריכת החשמל שלהם כדי שהוא יוכל להיערך ולנהל את משק החשמל כולו, והן מההיבט של תחנת הכוח עצמה - חיזוי מדויק של צריכת הלקוחות, מאפשר תכנון אופטימלי של היקף הייצור הנדרש, דבר שמשפיע ישירות על רווחיות התחנה, חסכון במשאבים ויעילות בתהליך הפקת החשמל. פלטפורמת ה- AI של חברת SAS מאפשרת בעתיד הרחבת הפתרון לתחומים נוספים בהתאם לצרכים חדשים כגון יכולות BI עם וויזואליזציה מתקדמת והפצת המידע עד לרמת הלקוח, אופטימיזציה של תהליכי הייצור, תחזוקה מונעת ועוד.
IPM דרשו מערכת יציבה ואמינה עם ניסיון בחברות אנרגיה בינלאומיות, אך לא פחות חשוב, מערכת שכבר מוטמעת בשוק המקומי שהוכיחה את עצמה בחברות אנרגיה בישראל, ניסיון ומוניטין טוב בשוק האנרגיה ומערכת יציבה המספקת חיזוי מדויק ואמין.

איציק בן הרוש CFO IPM : "הפתרון של SAS מספק יכולות חיזוי מתקדמות שבמסגרתן אנחנו לוקחים בחשבון מגון פרמטרים רחב שנכנס לתוך המערכות האנליטיות החל מנתוני צריכת חשמל היסטוריים ועד לתחזית מזג אויר ברמה היומית. אנחנו מספקים תחזית של צריכת החשמל ברמת לקוח, ברמת החצי שעה ליום לתקופה של שבועיים קדימה ויותר והכל בהתאם לדרישת הלקוח".

עוד מוסיף CFO החברה: "הטמעת המערכת אפשרה לנו לעמוד בתנאים הרגולטריים המחמירים של מדינת ישראל בתחום האנרגיה, כמו כן המערכת אפשרה לנו ייעול תהליכי ייצור החשמל
תום קימל-תמיר CIO IPM מפרט על הסיבות בבחירת פתרוןSAS ENERGY FORECASTING : "בבחירת פתרון ייעודי לחיזוי צריכת החשמל, היה חשוב לנו לעבוד עם חברה יציבה בעלת מוניטין וניסיון עם חברות מקומיות המכירות את הרגולציות והצרכים של השוק הישראלי. בחרנו בחברת SAS כי הם הציגו את הפתרון הבשל והמתקדם ביותר הקיים היום בשוק, הפתרון הוא יציב, ההטמעה הייתה קלה יחסית ופשוטה, צוות SAS המקומי הגיע עם ידע מוקדם וניסיון רחב, בנוסף הממשקים הנדרשים פותחו בצורה קלה. הם ידעו להתממשק למערכות הפנימיות שלנו. קיבלנו מהחברה מענה לכל צורך יחודי".

קימל-תמיר מוסיף כי: "הטמעת הפלטפורמה מאפשרת לנו כיום להיות בחוד החנית הטכנולוגית בתחום האנרגיה ולייעל תהליכי תפעול. הפלטפורמה ותאפשר לנו בעתיד לשלב פתרונות נוספים בהתאם לצרכים הגדלים שלנו באופן חלק ומהיר".

רונית לפידור בלו מנכ"לית מיה אנליטיקס נציגת SAS בישראל: "אנו ממשיכים להטמיע את הטכנולוגיות החכמות בעולם, בגופים מובילים מתחום האנרגיה ותחומים נוספים. SAS ENERGY FORECASTING מביא ל- IPM בשורה משולשת, גם חיזוי מדויק של צריכת החשמל של הלקוחות שישפיע על עלויות התפעול ויוביל לרווחיות גדולה יותר עבור IPM, גם חיסכון במשאבים, וגם עמידה בתנאי הרגולציה המחמירים של ישראל בתחום האנרגיה. בדומה למאות אלפי עסקים, משרדי ממשלה ומוסדות ברחבי העולם, אני משוכנעת שגם IPM יפיקו מגוון ערכים מוספים בזכות המערכת של SAS".
חברת SAS מספקת פתרונות ייעודים למעל 560 חברות בעולם בתחום האנרגיה. בישראל מספקים פתרונות למרבית תחנות הכח הפרטיות הגדולות בארץ.

רונית לפידור בלו. יחצ,
רונית לפידור בלו/יחצ

ישראכרט חוברת לסטארט אפ Funnelyzer ותציע מעתה ללקוחותיה "בחנות האינטרנטית", ללא עלות, את התוסף הייחודי שפותח ב- :Funnelyzer "iStores Funnelyzer" כלי לניטור ממוקד, אפקטיבי, פשוט וידידותי. באמצעות תוסף ה-Chrome בעברית יוכלו מנהלי חנויות אינטרנטיות, לנטר בזמן אמת אחר התנועה בחנות ונתוני המכירות בכל רגע נתון, וגם לזהות ולסייע בהפחתת אחוז הנטישות של הגולשים.

Funnelyzer הוא סטארט אפ ישראלי המציע מערכת מקיפה וידידותית לניתוח אתרי איקומרס, המנגישה באופן פשוט ונוח לתפעול את עולם הניתוח הסטטיסטי לכל בעל חנות ומנהל אתר. הייחודיות של Funnelyzer היא בכך שהמערכת יודעת לנתח מידע סטטיסטי ולפשט אותו לאינפוגרפיקה קלה להבנה, מאפשרת לצפות בדו"חות איקומרס ידידותיים עבור מספר מקורות מידע חיצוניים, והיא הראשונה בעולם שתומכת בשפה העברית.

פאנלייזר מדברת אך ורק בכסף ובפרמטרים של מסחר אלקטרוני, ומאפשרת לבעל החנות לזהות בלחיצת כפתור ובזמן אמת את שלבי הנטישה של הלקוחות ואת הסיבות האפשריות לכך, ובכך מאפשרת לייצר יותר הכנסות באתר.

החנות האינטרנטית בשיתוף ישראכרט, הינה פתרון מוביל בישראל להקמה, ניהול ומכירות באינטרנט וכולל בתוכו את כל המרכיבים לחנות אינטרנטית מצליחה, כולל סליקה מובנית, שליחויות עד הבית, חשבוניות, דומיין ואבטחה. הייחודיות של החנות האינטרנטית היא בפשטות ובמהירות ההקמה והמכירה, וההתאמה לכל סוגי העסקים - גם קטנים, גם בינוניים וגם גדולים. החנות האינטרנטית מגיעה עם שירות, ליווי ותמיכה בעברית דרך מערכת צ'ט מתקדמת ובאמצעות שירות ליווי טלפוני בחבילות השונות.

שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט ציין: "התקופה האחרונה מתאפיינת במעבר חד ממכירה פרסונלית למכירה באינטרנט. בחנות האינטרנטית שמנו לעצמנו כמטרה לסייע לעסקים להמשיך להתפתח, גם בימים אילו, עם מגוון כלים שיאפשרו למכור יותר ולנהל טוב יותר. הפתרון שראינו ב Funnelyzer נותן מענה גם למכירה וגם לניהול, ובכך לקוחות שלנו, יכולים לקבל חיווי מהיר על התוצאות העסקיות שלהם ולהגיב בהתאם".

אחישי בוכניק, מייסד ומנכ"ל Funnelyzer ציין: "בשנת 2019, המכירות באתרי מסחר אלקטרוני ברחבי העולם עברו את ה-3.5 טריליון דולר ובשוק המקומי קרוב ל-20 מיליארד שקל- בימי טרום קורונה. מחקרים עדכניים מראים על אחוזי נטישה של 75%-88%, כשהמשמעות לעסק קטן שמוכר בעשרות אלפי שקלים בחודש היא פוטנציאל גידול בהכנסה של עשרות אחוזים. בכל תפיסה עסקית, לא ניתן לדמיין כי אנשים שמגיעים לחנות ומוציאים את כרטיס האשראי לא יבצעו את הרכישה לבסוף, בגלל חווית רכישה מסורבלת או לא נעימה שהחנות יוצרת. המוצר שפיתחנו, בא לתת מענה לנטישות כאלה ומספק כלים אמפיריים ותובנות לבעלי עסקים, בקשר להפחתת אחוז הנטישות באתר והגדלת היקפי המכירות בחנויות".

אחישי בוכניק. יחצ,
אחישי בוכניק/יחצ

על רקע משבר הקורונה קבוצת זאפ, קבוצת הצרכנות הגדולה בישראל, מתגייסת למען העסקים הקטנים והבינוניים ומציעה לעסקים חדשים וקיימים בניית אתר סחר וקידום דיגיטלי באתר "דפי זהב" בחינם למשך שנה. שווי הטבה של מעל למיליון שקלים.

מבדיקה שערכה קבוצת זאפ, המהווה פלטפורמה לבעלי עסקים במגוון רחב של ענפים ותחומים, רק כ - 10% מעשרות אלפי העסקים בפלטפורמה מחזיקים באתר סחר. האפשרות להסיט מכירות מהמרחב הפיסי למרחב הדיגיטלי יכולה להוות פתרון קריטי עבור חלק ניכר מהעסקים, כמו מעדניות ואטליזים, מינימרקטים , חנויות פרחים, חנויות ספרים, מזון לחיות, ריהוט ועוד. שירות Zap now commerce מאפשר סל פתרונות מלא לבעל העסק הכולל הקמה עצמית של אתר סחר בסיסי הכולל אפשרות בניית קטלוג והזמנות של עד 50 מוצרים. בנוסף, מוצרי הלקוח יקודמו באתר "דפי זהב", אשר מהווה פלטפורמה נוספת לקידום המוצרים של העסק.

אופיר גולדמן, סמנכ"ל מוצר וצמיחה של קבוצת זאפ: "קבוצת זאפ נרתמת לסייע לעסקים הקטנים אשר עומדים בחזית המאבק ומציעה להם, ללא עלות, לעבור למכירות online, אשר מהווה הזדמנות עבורם להתמודדות עם המצב היום, ולאחר המשבר גם להגיע לקהלי יעד חדשים. המצב הנוכחי מחייב את העסקים לבחון מחדש את ערוצי השיווק והמכירות שלהם. ההטבה החדשה תאפשר לעסקים לעבור לשירותי אונליין בקלות ולהגדיל את חשיפתו ומודעות הצרכנים"

קבוצת זאפ היא קבוצת אתרי האינטרנט הצרכנית המובילה והגדולה כיום בישראל. הקבוצה מאגדת למעלה מעשרים אתרי אינטרנט ופורטלים שונים מעולמות תוכן נרחבים. אתרי הקבוצה מציעים לגולש חווית חיפוש נוחה ומתקדמת בעולמות תוכן שונים ומעניקים לו כלים לקבלת החלטות צרכניות מיטביות, ללא צורך בידע קודם. כמו כן, אתרי zap group מהווים פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים באמצעי המדיה השונים.

אופיר גולדמן. יחצ,
אופיר גולדמן/יחצ

נובו אוקאדה (Nobu Okada) מייסד ומנכ"ל חברת הלוויינים Astroscale, מובילת השוק בתחום הקיימות בחלל לטווח הארוך, זכה בתואר איש השנה בקטגוריית 'חברות החלל הקטנות/בינוניות'. האות, עבור החדשנות והמצוינות של החברה, הוענק לאוקאדה על ידי מגזין תעשיית החלל היוקרתי SpaceNews.

בנימוקי הזכייה ציינו אנשי SpaceNews את העובדה שאוקאדה סיים באחרונה סבב גיוס של 51 מיליון דולר וכי החברה בהובלתו ערוכה להטסה לחלל (שתיערך במרץ 21) של משימה מסחרית ראשונה כדי להדגים את יכולותיה בפינוי פסולת חלל. הוא נחשב לאחד הקולות המובילים בתחום החלל כיום ומשמש בין השאר כסגן נשיא בפדרציה האסטרונאוטית הבינלאומית וכיו"ר משותף של תחום החלל במועצת הפורום הבינלאומי.

Astroscale היא החברה היחידה בעולם כיום המתמקדת בלעדית באספקת שירותים בחלל הן במסלול לווייני נמוך ("LEO") והן במסלול גיאוסינכרוני ("GEO" - גובה 35,786 ק"מ מעל קו המשווה של כדור הארץ). החברה שנוסדה בשנת 2013 מפתחת פתרונות לוויינים זעירים שישמשו למגוון משימות בחלל, דוגמת הארכת חיי לוויינים, סילוק פסולת חלל ושינוי מיקום לוויינים בעודם במסלולם בחלל.

Astroscale ישראל (לשעבר Effective Space), שנוסדה על ידי אריה הלזבנד, יזם, מנהל מפעל החלל של התע"א לשעבר ומראשוני תעשיית החלל בישראל, נחשבת בין החלוצות העולמיות בתחום שירותי תפעול בחלל. החברה פיתחה כמה מטכנולוגיות השירות בחלל, המבטיחות והחדשניות ביותר בשוק תוכנית לווייני ה- Space Drone שלה, שמתפתחת כיום לפלטפורמה להארכת חיי הלוויינים של Astroscale במסלול גיאוסינכרוני, כבר זכתה להכרה רחבה על ידי מפעילי לוויינים מובילים - כולל בקרב לקוחות פוטנציאליים כפתרון חסכוני, חדשני ותואם לשירות לוויינים בחלל.

"הפרס שקיבלנו הוא אישור למאמצים שלנו למציאת פתרונות לשמירה על החלל לטובת הדורות הבאים. מדובר במשאב טבע שאינו מתחדש ויש כיום הבנה הגדלה והולכת ששמירה על כדור הארץ אינה אפשרית בלי שמירה על החלל באמצעות טכנולוגיות מבוססות חלל. אנו עובדים כיום עם התעשייה העולמית כדי להגדיר מטרות עסקיות ולקבע מדיניות אחראית שתצמצם נזקים של פסולת חלל ולשמירה על החלל לטובת הדורות הבאים".

GRC מרכז השיקום גליל, מרכז שיקום רפואי חדשני נפתח בכרמיאל שבגליל המערבי, בהשקעה של מיליוני שקלים ויהווה מענה מקצועי ומתקדם למצוקת מרכזי השיקום הרפואי בישראל והצפון בעיקר. מרכז השיקום גליל יכול לטפל בכ-40-50 מטופלים במקביל ויעניק פתרון שיקומי לכלל תושבי הצפון הנאלצים לנסוע למרכזים במרכז הארץ ולהמתין זמן רב עד לקבלת מענה מקצועי.

המרכז החדש ייחודי ומרשים, הן ברמת המתקנים הרפואיים והטכנולוגיה הרפואית המתקדמת בעולם המיושמת בו, והן ברמת העיצוב ונוחות הטיפול: האולם, חדר הכושר המתקדם וחדרי הטיפולים מאובזרים בציוד החדיש והמתקדם בעולם שבמרכזם מערכת ה- Rehab Cube השוויצרית, למציאות משולבת היחידה בארץ ובכל המזה"ת.

המרכז בבעלות מיכאל וויויאן אלכסנדר, בעלי סטרייד אורתופדיה, מהמובילים בתחומם , מציע טיפולים מקצועיים במגוון מתכונות ותוכניות מותאמות לכל מטופל על ידי צוות רפואי מומחה:

ד"ר עופר קרן, העומד בראש הצוות הרפואי, מומחה בשיקום מהמובילים בארץ בתחומו, לשעבר מנהל מחלקת שיקום נפגעי ראש בבי"ח "שיבא" תל השומר, מנהל מחלקת שיקום בבי"ח אלי"ן ומחלקת שיקום היום והיחידה לנוירופיזיולוגיה קלינית בבי"ח "לוינשטיין".

אריה בורשטין, מומחה בטיפול באוכלוסיות מבוגרות עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום. לשעבר מנהל הפיזיותרפיה ב"בית רבקה" ומפתח מערכת ממוחשבת להערכה וטיפול פיזיקאלי וקוגניטיבי.
טיפולי השיקום הרפואי במרכז, מתאימים במיוחד לסובלים מירידה תפקודית לאחר אירועים טראומטיים נוירולוגים, מחלות כמו שבץ מוחי או טרשת נפוצה, לאחר טיפולים אונקולוגים וכן לאחר תאונות, חבלות, כמו שברים, קטיעות, כאבי גב וכו'.

הטיפולים במרכז הינם טיפולים אינטגרטיביים המוצעים בחבילות של מספר שעות מידי יום, הכוללות טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק , אימונים מותאמים בחדר כושר ועוד. תכנית הטיפולים, הנבנית על ידיי מומחי המרכז, משלבת בחלק גדול מהמקרים טיפולים מקצועיים שהוכחו מחקרית כיעילים ביותר ונמצאים בקדמה העולמית לטיפולי שיקום רפואי: טיפולים במערכת ה- Rehab Cube הרותמת טכנולוגיה במציאות משולבת (Mix Realty Sport) המוכרת מעולם הספורט המקצועי; מדובר במערכת מתקדמת וייחודית, בעלת אלגוריתם ייחודי המותאם ליכולת קוגניטיבית ופיזית של כל משתמש, מכל גיל, המטפלת בעולם בהצלחה גם בספורטאים מקצועיים.

המערכת המתקדמת והגדולה במזרח התיכון, מציעה פעילות ואתגר קוגניטיבי ופיזי המתקיימים במקביל, המונחת על ידי משחקים ונשלטת על ידי תנועות אימון פונקציונאליות של כל הגוף. המערכת מצוידת בקירות עשויים מחומר רך, ומחוברת למערכת מציאות וירטואלית המאפשרת לתכנת סביבה שתאתגר את המטופל בהתאם למגבלות שלו ללא שימוש במשקפי תלת מימד, תוספת בעלת ערך רב מבחינה טיפולית. במהלך האימון, המטופלים לובשים חיישן דופק וחיישן אשר מתרגם את תנועות המטופל לתנועות האווטאר הווירטואלי המוקרן על גבי הקירות. לכל תנועה פיזית של המטופל, יש השפעה על האתגר הקוגניטיבי ועל הוויזואליה אותה המטופל רואה.

הטיפול מדמה מציאות אותה חווה המטופל באמצעות מגוון תסריטים, המותאמים לכל מטופל על פי דרגת הקושי והצורך המתאימים לו. האתגר הקוגניטיבי באימון, מועבר לשחקן על ידי אותות מכניים אורקוליים ומשחקים שונים. תסריטי הטיפול המוצגים למטופל המקנים חוויה תלת ממדית המדמה אתגרים ברמות קושי שונות, הדמיה של המציאות אותה חווה המטופל, הופכת כל טיפול או אימון לא רק ליעיל ביותר אלא גם לחווייתי במיוחד. המרכז מציע שלוש אפשרויות טיפול מרכזיות, במרכזן חבילה חדשנית של נופש רפואי, טיפולי שיקום רפואי על בסיס יומי, טיפולים שעתיים וחבילת נופש רפואי המציעה חבילת נופש כפרי, רפואי, שיקומי בשילוב טיפולי שיקום אינטנסיביים באופן חסר תקדים (מספר שעות מדי יום).

ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי: "אנחנו רואים חשיבות רבה בפיתוח של שירותים רפואיים מתקדמים בכרמיאל מבלי צורך לנסוע למרכז הארץ. אני בטוח שפתיחת המרכז לצד המשך הפעילות לקידום הקמת בית החולים בכרמיאל תיתן לתושבי כרמיאל והאזור מענה רפואי ראוי ואיכותי".

סמנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, חיים שולמן: "אנו שמחים מאוד על המהלך החשוב והמתבקש של הקמת מרכז שיקומי חדש בגליל המערבי, שישרת את כל תושבי צפון הארץ וכמובן המרכז. אנו, ברשות לפיתוח הגליל, מעודדים את המגזר העסקי לחבור למגזר הציבורי ותומכים בכל מיזם כדוגמת מיזם חיוני זה, שיטיב עם תושבי האזור וישרת את כל תושבי הארץ. סוף- סוף קם מענה מקצועי ומשמעותי שימנע את הצורך של משפחות ומטופלים להגיע עד המרכז בשביל לקבל טיפול מקצועי וראוי".

מיכאל אלכסנדר: המרכז הרפואי החדיש GRC, ניבנה בהתאם לסטנדרטים החדשניים ביותר ויספק מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום. הניהול הרפואי, לצד ההשקעה בציוד המתקדם ביותר בעולם, מובילים לתוצאות הטובות ביותר עבור המטופלים.

כמות הטיפולים שיקבו המטופלים, ביום טיפול, או בחבילת תיירות ההשיקום, הינה אינטנסיבית ותוביל לתוצאות משמעותיות. אחד האתגרים המשמעותיים, הוא לתת למטופלים כלים ויידע להמשך תרגול בבית, והמשך מעקב מקצועי של אנשי המכון.

מרכז השיקום גליל. מיכאל איפרגן,
מרכז השיקום גליל/מיכאל איפרגן

Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

ההסמכה ממצבת את Automat-IT כשותף מוביל של AWS בתחום ה-DevOps בענן. תהליך אישור החברה לתוכנית כלל בדיקה מעמיקה של תהליכי ניהול הפרויקטים והשינויים, פרקטיקות טכניות וסקירה של פרויקטים נבחרים מהשנה האחרונה.

"זהו הישג משמעותי, המהווה הכרה בעבודה הקשה שלנו ומבטיח כי שיטות ה- DevOps הטכניות והעסקיות שלנו ימשיכו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של AWS, תוך שהן עומדות בקנה אחד עם השיטות המומלצות בתעשייה", אומר יואב צורי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Automat-IT ומוסיף: "אנו שמחים להצטרף למועדון האקסקלוסיבי והאיכותי ונמשיך בשאיפתנו למצוינות, תוך הבטחה ללקוחותינו לקבלת השירות הטוב ביותר בתחום הענן והפיתוח".

יואב צורי. קרן לב,
יואב צורי/קרן לב

ענקית השבבים הבינלאומית אנבידיה, שמעסיקה אלפי עובדים בישראל, חוגגת את חנוכה במתכונת וירטואלית. הקורונה כהרגלה משבשת תוכניות והשנה החברה נאלצה לחשב מסלול מחדש ולהעביר את כלל הפעילויות שתכננה לעובדים - למתכונת אונליין, במטרה לעורר השראה בקרב העובדים, וכן לסייע קצת עם הילדים בימי החופש ובעידן של ריחוק חברתי. פעילויות החברה כללו הופעה של הסנטאפיסט רשף לוי; הרצאה של העיתונאית נסלי ברדה על "הנס האישי שלה"; סדנת הכנת סופגניות לכל המשפחה, ואפילו הצגת ילדים - כמיטב המסורת לחג החנוכה - "הברווזון המכוער" כחלק מתיאטרון "תרבוטף".

רשף לוי בפעילות אנווידיה. יחצ,
רשף לוי עם דנה סנדומירסקי, דירקטור משאבי אנוש באנבידיה/יחצ

חברת המשקאות המובילה "הכרם" תחגוג אומנם בשנה הבאה לא פחות מ- 100 שנה להיווסדה, אך אינה מפסיקה לחדש ולהתחדש. התוספות החדשות לפורטפוליו היינות שלה הם יקבי ברבדו (אחד הוותיקים והמוערכים ביקבי הבוטיק בישראל) ונטע - יקב "יוצא חלציו" של יקב ברבדו, שהוקם לא מכבר.

"בעיצומה של תקופה מאתגרת זו, אנו מקווים שזוהי רק הראשונה בשרשרת בשורות טובות שתביא עימה 2021" אומרת מנכ"לית חברת הכרם, נורית שמיר. "יקב ברבדו הינו אחד מיקבי הבוטיק האהובים והמוערכים בארץ מזה שנים, ולאור התגברות הביקוש ליינות ישראלים, הפצת יינות ברבדו ונטע הינה תוספת נהדרת לפעילותנו".

"באורח ספציפי יותר תאפשר לנו הפצת המוצרים החדשים להציע ללקוחותינו יינות ישראלים מטרואר משובח שטרם יוצג במגוון יינותינו - זה של אזור כרמי יוסף, השוכן במדרונות המערביים של הרי יהודה", מוסיפה שמיר. "הם יצטרפו ליינות הטרוארים המשובחים של הגליל, המיוצגים כבר במיגווננו על-ידי יקבי דלתון וויתקין".

"קשה לנו לחשוב", היא מסכמת, "על פתיחה הולמת יותר לשנת ה-100 שלנו, משותפות-דרך חדשה עם יקב משפחתי ומקומי מהמעלה הראשונה".

יינות חברת הכרם. יחצ,
יינות חברת הכרם/יחצ

חברת הקורקינטים השיתופיים Wind, חברה אירופית מובילה בתחום תחבורה זעירה שיתופית, השיגה בהצלחה את אישור Climate Neutral לעמידתה בסטנדרט על ידי מדידת טביעת הרגל הסביבתית שלה לפליטת גזי חממה לשנת 2019, רכישת זיכויי פחמן לקיזוז טביעת הרגל הזו, והטמעת תוכניות להפחתת פליטות השנה והלאה. מפעילת הקורקינטים השיתופיים קיזזה את מכלול פליטות הפחמן שלה לשנת 2019 מייצור קורקינטים חשמליים שנבנו בהתאמה אישית ומהפעלת שירותי השיתוף שלה ביותר מ -30 ערים ברחבי העולם. ברבעון הראשון של 2021, Wind תקזז גם את פליטת הפחמן שלה לשנת 2020 ותמשיך לקזז את טביעת הרגל הפחמנית שלה בשנת 2021.

לקיזוז 2019, חברת Wind Mobility משתפת פעולה עם Cool Effect, פלטפורמת מימון המונים ללא כוונת רווח המספקת לאנשים אפשרות לתמוך בהפחתת פליטת פחמן על ידי מימון פרויקטים להפחתת פחמן ברחבי העולם.

אריק וואנג, מייסד ומנכ"ל Wind Mobility: "השגת ניטרליות פחמן היא אבן דרך חשובה עבור Wind. בשנת 2019 התחלנו את השותפות שלנו עם Climate Neutral וכעת אנו גאים לקבל את ההסמכה כחברה שמקיימת ניטרליות פחמן. Wind מציעה אמצעי תחבורה בר קיימא, ועכשיו גם באופן ששומר לחלוטין על ניטרליות פחמן, כדי להשלים את שירותי התחבורה הציבורית הקיימים ולתמוך בערים במאבקן בזיהום ובעומסי תנועה. בכך שאנו בונים את הקורקינטים שלנו בהתאמה אישית משלנו, אנו לא משיגים פליטת פחמן אפסית רק עבור התפעול שלנו, אלא גם עבור כל שרשרת האספקה ותהליך הייצור שלנו, הייחודי בענף הקורקינטים השיתופיים."

"חברות שאושרו כמקיימות ניטרליות אקלימית מראות לעולם שפעולה מיידית לשינויי אקלים אפשרית וחיונית", אומר אוסטין ויטמן, מנכ"ל Climate Neutral. "אנו מאמינים שזו תחילתה של תנועה עוצמתית בקרב צרכנים וחברות. גם בתקופה קשה זו, המותגים החדשים שאישרנו מובילים בכך שהם מכירים בכך שיש לתת מענה לשינויי האקלים. הם מאמינים שכל החברות צריכות לנקוט בפעולה וולונטרית מיידית בכדי לאפס את כל טביעת הרגל הפחמנית שלהן, ורותמות את הצרכנים שלהן לעיסוק בנושא חשוב זה באופן שלא היה מעולם."

יוזמות

עמותת "אפשרות" שחרתה על דגלה את פיתוח שרותי הרווחה והתרבות בעיר קרית אונו, יכולה לרשום לעצמה הישג משמעותי נוסף. זאת, לאחר שהצליחה להשיג עבור ילדי העיר הנזקקים מספר לא מבוטל של מחשבים ביתיים חדשים. תרומת המחשבים שתעשה על-ידי בנק לאומי באמצעות פנינה ליפסקר ואייל בק, ובנק מזרחי - טפחות, באמצעות משה שטיין ודבורה דאבוש, התאפשרה הודות למאמצים שהוביל עו"ד איל בסרגליק, יו"ר העמותה, ובעקבות פניה של סגן ראש העיר, רון מלכה, וראש העיר, ישראל גל. עו"ד אייל בסרגליק מסר בתגובה: "אני שמח שהבנקים של מזרחי ולאומי נעתרו לפנייתי בעקבות פניית ראש העיר וסגנו. עמותת אפשרות מסייעת במגוון נושאים בין היתר חלוקת מזון לנזקקים, פעילות רווחה לעניים ונזקקים, ובין מטרותיה גם החל מכניסתי לתפקידי עזרה לכל גורם אשר הרווחה בעירייה בקרית אונו מוסרת אינדיקציה לצורך עבורו. אני שמח ומברך את ראש העיר וסגנו, ישראל ורון על היוזמה המבורכת ואת כלל ארגוני הגג של המתנדבים בראשות מר ניר שלהב עבור הפעילות הברוכה לנזקקי העיר אשר הינה עיר מצויינת עם תושבים נהדרים ומבורכת בפעילות ומודה לבנקים מזרחי (סניף קרית אונו) ולאומי שנרתמו למשימה. כיליד קרית אונו תושב העיר וכראש העמותה אני גאה באותה פעילות".

אייל בסרגליק. יחצ,
אייל בסרגליק/יחצ

עובדי הסניפים והמטפלות של חברת דנאל סיעוד מקבוצת דנאל ערכו ביקורים בביתם של קשישים עריריים ברחבי הארץ ודאגו שלא יהיו לבד בערבי החג, יהנו מרוח ומנהגי חג החנוכה עם סופגניות, הדלקת נרות ושירי החג. לדברי טניה קליין, מנהלת סניף דנאל סיעוד בבת ים: "אנו עדים בחודשים האחרונים לסיפורים קורעי לב שמתפרסמים בכותרות על קשישים עריריים שנשארים לבדם, מבלי שידאגו להם. חשוב לנו להראות למטופלים שלנו שגם בחג החנוכה, כביתר הימים, אנחנו איתם, לצידם ובשבילם. במיוחד בימים קשים אלה, בהם הקשישים נמצאים בבידוד מוחלט מהסביבה, ומרביתם בקושי יכולים לצאת החוצה או מפחדים מכך, אנחנו מרגישות שתפקידנו כמי שדואג להם בכל ימות השנה, מקבל חשיבות רבה וזאת שליחות של ממש. אנחנו גאות שיש ביכולתנו לעזור. מרגש לראות איך עובדי הסניף והמטפלות הסיעודיות התגייסו גם בחנוכה למען הקשישים וכיצד המטפלות מגדילות ראש ועושות הרבה מעבר לנדרש מהן וכל זאת מתחושת מחויבות למטופלים שלהן, הן דואגות לכל צרכיהם - לאוכל מפנק בכדי להעלות את המורל, עוזרות לחבר עם בני משפחה, באמצעות שיחות וידיאו, עורכות קניות וניקיונות - הכל רק בכדי שאותם קשישים יחושו שיש מי שדואג להם ושהם לא לבד".

בתמונה: ניימריק אדל בת ה-83 מבת ים, קשישה ערירית שאיבדה לא מזמן את אחיה שחי איתה, אשר חיכתה בהתרגשות לביקור ושיתפה אותם כי הבדידות היא המחלה הקשה ביותר ממנה היא סובלת והמטפלת הסיעודית וצוות הסניף הם כמו משפחה עבורה.

דנאל סיעוד. יחצ,
ניימריק אדל/יחצ

אלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, החליט לקדם יוזמה לכבוד חג חנוכה, ובמסגרתה יגייס תרומות עבור מרכז תעסוקתי "תעשיון", בוגרים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית. רשת דיור מוגן 'מגדלי הים התיכון' נרתמה ליוזמה, ורכשה 1000 חנוכיות מעשה ידם של הבוגרים בעלות של 45,000 שקלים. אתמול היה טקס הדלקת נרות במגדלי הים התיכון עם שגיא מוקי, שבמסגרתו הוקרנו בזום 1000 הדיירים והעובדים מכל הרשת שקיבלו את החנוכיות מתנה לחג, וכולם הדליקה יחד נר חמישי של חנוכה.

שגיא מוקי עם דיירים במגדלי הים התיכון. אודי גורן,
שגיא מוקי במגדלי הים התיכון/אודי גורן

בשנה שבה הילדים בילו רוב את הזמן מחוץ למסגרות החינוכיות, ימי חופשת החנוכה היו עוד ימים בהם ההורים חיפשו מה לעשות עם הילדים. ההורים שעובדים בפלטפורמת הפצת האפליקציות Zoomd, זכו בחג הזה בכמה ימים של עבודה בשקט כי קודקודי הארגון דאגו לילדים לשלל פעילויות בימי החג - מהנר הראשון ועד הנר האחרון. במהלך החג הילדים נהנו מסדנאות ריקוד עם כוכבת הרשת שלי צירינג, פעילות קסומה לילדים, הדלקות נרות משפחתיות ועוד. עופר איתן, מנכ"ל Zoomd: "גם בשנה משוגעת כזאת, חשוב לנו להמשיך למצוא דרכים להיות שם בשביל העובדים שלנו ובני משפחתם. התרגשתי לראות גם ילדי הארגון מתחברים אחד לשני באופן וירטואלי והופכים גם הם למשפחה".

פעילויות zoomd. יחצ,
פעילויות ZOOMD/יחצ

החברות הספונסריות של קבוצת "פועל בנק יהב ירושלים" בכדורסל חילקו כ-200 תיקים עם מתנות 11 וטלפונים סלולריים לילדים המאושפזים במרכז הרפואי הדסה בירושלים. הטלפונים הסלולריים נועדו לאפשר לילדים לתעד את הטיפולים הרפואיים ושלבי ההחלמה שהם עוברים.

צורי דבוש' יו"ר קליל, מהחברות הספונסריות של הקבוצה: "דווקא בימים אלו משבר הקורונה זה מחזק אותנו שאנחנו שותפים בפרויקט שמשמח לילדים המאושפזים בבית חולים".

אורן לוי המשנה למנכ"ל הדסה. מורג ביטן,
אורן לוי, המשנה למנכ"ל מרכז הרפואי הדסה, ילדה מאושפזת במרכז הרפואי, צורי דבוש יו"ר קליל, ומתן חביליו דובר הפועל ירושלים/מורג ביטן

שלום אשכנזי מנכ"ל המלון "קיבוץ לביא" אירח במלון משלחת של בלוגרים, ואנשי תקשורת מדובאי ובחריין שהשתתפו גם בהדלקת נרות חנוכה ואכילת סופגניות (התלהבו מאוד מהסופגניות). האורחים התעניינו באורח החיים הקיבוצי וציינו שזה בהחלט הביקור הראשון שלהם בקיבוץ ובמלון אבל לא האחרון. אשכנזי דובר שפה ערבית ניהל איתם שיחה שותפת על קשרים בין המדינות במיוחד קשרי תיירות.

הבלוגר מבחריין עם שלום אשכנזי. יחצ,
הבלוגר מבחריין עם שלום אשכנזי/יחצ

במהלך חג החנוכה יצאה תנועת הנוער העובד והלומד במבצע "מגבירים את האור", מבצע התנדבות ארצי, כדי להכניס אור היכן שחסר. במסגרת המבצע עשרות אלפי חניכים, מדריכים והורים לקחו חלק בכ-120 פרויקטים במגוון תחומים, ביניהם: ניקוי מסלולי טיול וגנים לאומיים, שיפוץ אנדרטאות לקהילות שנספו בשואה, סיוע לחקלאים ואריזת חבילות מזון למשפחות נזקקות.

"הילדים ובני הנוער ממשיכים לקחת משימות לאומיות, להשפיע ולשפר ולו במעט את השנה, ובחג החנוכה, חג האור, על אחת כמה וכמה" מספר עמיר עמר, רכז הפעילות הארצית בנוער העובד והלומד. "כל קפסולה תצא למשימה: בניקוי אנדרטאות, חופים ומסלולי טיולים; בהדלקת נרות עם קשישים מבעד לחלון או בכל דרך יצירתית שמאפשרת שמירה על הבריאות; במשקים חקלאיים, נטיעות עצים או כל יוזמה אחרת. נאיר את חג החנוכה, בסופה של שנה שלא האירה לרבים בחברה הישראלית".

הנוער העובד והלומד. יחצ,
הנוער העובד והלומד מגביר את האור/יחצ

הקורונה הביאה עמה חרדות ומתחים חדשים שבפוגעים בשינה ובאיכות חייהם של רבים. מטפלים רבים ברשת כללית רפואה משלימה, דיווחו על עלייה בפניות מטופלים בבקשה לסייע להם להתמודד עם חרדות, מתחים ובעיות שינה שצצו לראשונה או התגברו. כחלק מהפעילות בתחום, כללית רפואה משלימה מפיקה ימי עיון והעשרה עם הגורמים המובילים בתחומם בארץ ובעולם והוחלט לקיים השבוע הרצאה של סוזן ג'ונסון, מרצה מבוקשת מארה"ב, על מנת להוסיף כלים לארגז הכלים של המטפלים.
ג'ונסון מטפלת ברפואה סינית מאז שנת 1982, התמחתה בשיטת נקודות הקסם ואף הוציאה ספר מקצועי בנושא. היא תלמידתה של מרים לי, שהביאה את שיטת נקודות הקסם לארה"ב מסין ולי למדה אצל מאסטר טונג, מי שפיתח בסין את השיטה הנחשבת לפורצת דרך בעולם הדיקור.

לשיטה קוראים נקודות הקסם מפני שהיא נחשבת ליעילה ומהירה משיטות אחרות בתחום. מאפיינים נוספים שמייחדים את השיטה של טונג הם: הדיקור בנקודות הנמצאות על גבי איברים המשקפים איברי מטרה בגוף ולא רק ערוצי אנרגיה יחד עם שינוי של עומק וזווית הדקירה תוך כדי תשאול ומשוב של המטופל כדי להשיג אפקט רב יותר. השיטה מועדפת בקרב מטפלים רבים לטיפול במצבים שונים כגון: כאבים, בעיות פוריות כדוגמת רזרבה שחלתית נמוכה, מיגרנות, הורדת לחץ דם, בעיות במערכת העצבים ועוד.

לדברי טל אליאס, רכז תחום דיקור סיני בכללית רפואה משלימה: "בחודשים האחרונים, עלה הביקוש לקבלת מענה טבעי לטיפול בחרדות, מתחים ובעיות שינה שצצו לראשונה בקרב חלק מהמטופלים, או הועצמו אצל מטופלים אחרים, בצל המצב המורכב שהביא עמו אי-ודאות בתחומים שונים. השבוע, אירחנו בזום את סוזן ג'ונסון, מרצה מבוקשת המתמחה בטיפול בשיטת "נקודות הקסם" של מאסטר טונג", שהעניקה כלים נוספים למטפלים ובכך אנו יכולים לתת מענה מדויק ויעיל יותר בתקופה מורכבת זו".

טיפול רפואה סינית. יחצ,
סוזן ג'ונסון/יחצ

יעקב ביבלה, בעלי הוצאת הספרים "אור החיים", הגיע היום, שלישי 15.12, ביחד עם הסופר חיים ולדר, לשמח לרגל חג החנוכה את ילדי רחשי לב, ילדים חולי סרטן, בתל השומר וחילק להם מאות ספרי ילדים שיוכלו לקרוא במהלך האשפוז והטיפולים השונים ובכך לנסות ולהסיח מעט את דעתם מהכאב והפחד.

הסופר חיים ולדר. יחצ,
הסופר חיים ולדר/יחצ

אלעד שמיר, מנכ"ל קבוצת KIC ומרכז חדשנות כנרת אשר יוצרת מנוע צמיחה ואקוסיסטם טכנולוגי בינלאומי בצפון בתחומי האגרוטק המים והקיימות. חגג יום הולדת 40 ברוח תקופת הקורונה. שמיר: "רציתי לחגוג בנתינה ובעשיית טוב, שיוצרת חיבור לארץ ולאדמה וכן מחברת בין אנשים אהובים ויקרים לי סביב ערכי ארץ ישראל היפה".

"באמצעות סאנדו, אפליקציית בת של השומר החדש, מצאנו את אייל, חקלאי במושב ברק שנפגע מאוד ממשבר הקורונה שבלי פועלים לא תהיה לו הכנסה, והזיתים שעמלו עליהם כל השנה יפלו בגשם הקרוב והדבר יפגע כלכלית בחקלאי. החלטתי לכנס את חברים , שותפים, עובדים מכל קצוות הארץ ולחגוג בצורה של התנדבות בחקלאות, חיבור לאדמה ולזולת. ולהעניק תרומה משמעותית לאחר. החוויה הייתה משמעותית לכל הצדדים, אייל קיבל צוות נמרץ ומסור, אנחנו צללנו לשיח משמעותי, אינטימי דרך עשייה משותפת בין רגבי הארץ היפה. ממליץ מאד לכל חגיגה, שכן אין שמחה כמו שמחה שמקורה בנתינה המשותפת".

אלעד שמיר. יחצ,
אלעד שמיר חוגג 40/יחצ

עתליה שמלצר בעלת השליטה בקבוצת שלמה, טובי שמלצר הבן שלמה (מנכל שלמה ביטוח) ועופרה רייף שמלצר הצטרפו לטיול סוכנים מצטיינים בדובאי ששלמה ביטוח עשו השבוע. זו החברה הראשונה שעושה דבר כזה וניצחה את הביורוקרטיה, בעוד האחרות מתכננות דברים דומים רק להמשך השנה הבאה.

עתליה שמלצר. יחצ,
עתליה שמלצר בטיול בדובאי/יחצ

אפילקציית ICON יוצאת בימים אלה בשיתוף פעולה ארוך טווח עם ארגון 'פתחון לב' במטרה לסייע לאנשים שנקלעו לקשיים בתקופת הקורונה ,במסגרת שיתוף הפעולה יבוצעו התרמות שותפות בכל אירועי הלייב והדיגיטל של ICON לארגון פתחון לב ובנוסף תתרום 10% מהכנסות שיגיעו מפרסומות, כמו כן ICON תיקח חלק בכל אירועי ההתרמה העתידיים וימי התנדבות של העמותה על מנת לתרום לאנשים שבשל המצב ידם אינה משגת.

כבר בחודשים הקרובים תפתח 'פתחון לב' קבוצות לניהול פעולות התנדבות ולהפעלת קשר עם המתנדבים דרך האפליקציה ובנוסף החברה על כל עובדיה ומשפחותיהם יסייעו באירועי ההתנדבות הבאים של העמותה.

עבור ICON , אשר רואה רואה חשיבות רבה בתקופה כלכלית קשה זו בעקבות הקורונה לקחת חלק גם בתמורה חברתית ציבורית בקהילה, מדובר בשיתוף פעולה חשוב שמטרתו היא לעזור לאנשים שבשל המצב נקלעו לקשיים ויוכלו לצאת ממעגל העוני.

לדברי מנכ"ל ICON מני אחיטוב, "אני וצוות אפליקציית אייקון שמח וגאה על שיתוף הפעולה המתוכנן עם ארגון פתחון לב. בימים אלו כולנו מתמודדים עם מציאות קשה ומורכבת. כסטארטאפ ישראלי צעיר אנו גאים לקחת חלק במשימה חשובה מאין כמוה ולתרום במעשים לאנשים הנפלאים החיים כאן. אני מבקש להודות לאייקונים ולמשפיענים שהביעו רצון לקחת חלק במאמצים שנעשה על מנת לסייע. שיתוף הפעולה עם ארגון פתחון לב חשוב לנו מאוד ואנו מלאים אמונה שנצליח יחד לעשות מעשים טובים."
מנכ"ל פתחון לב, אלי כהן: "אנו מברכים את ICON על שיתוף הפעולה והסיוע לארגון 'פתחון לב', אשר פועל מסביב לשעון על מנת לשבור את מעגל העוני בישראל, במיוחד במשבר הקורונה אשר העמיק את הפער הכלכלי ויצר עוני מסוג חדש ומדאיג. עם ישראל בולט בערכי ערבות הדדית וסיוע לאחר, לכן שיתוף הפעולה הזה מוכיח את עוצמת התרומה והנתינה למען הנזקקים".

seperator

ראש עיריית ירושלים משה ליאון הדליק נרות חנוכה במרכז 'עדי ירושלים', מרכז חינוכי טיפולי ושיקומי לילדים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. את הביקור ליוו שלומית גרייבסקי מנכ"ל עדי ירושלים, ארהלה וינגרטן חבר הנהלת עמותת עדי ויו"ר דרכי מרים. ומשה סוויל סמנכ"ל רגולציה.

במסגרת הביקור הגיע ראש העיר לפגוש את החניכים והצוות. ראש העיר קיבל סקירה על הפרויקטים הבולטים במרכז, והתוודע לשיטות הלימוד הייחודיות במקום בעזרת תקשורת נגישה ואביזרים מותאמים. ליאון פגש במרכז גם את הצוות והמתנדבים שעושים ימים כלילות לטיפול מיטבי עבור החניכים ושמע על החיבור המיוחד שנוצר ביניהם ועל התרומה ההדדית. כמו כן, העניק ראש העיר את אות הוקרה למאבטח מצטיין של עיריית ירושלים שניתן למר ראובן ויזמן, השומר המיתולוגי של עדי ירושלים. בסיום הביקור התקיימה הדלקת נרות חגיגית, ראש העיר הדליק נר שישי של חנוכה, בליווי שירי החג המסורתיים. וטל אחד מחניכי עדי הדליק חנוכייה מתגים מותאמת.

ראש העיר בירך בהתרגשות את הילדים והצוות וציין את העובדה שהם מהווים אור גדול לחברה כולה: "אני מודה לכם על הזכות להיות כאן הערב, נר שישי של חנוכה, ולהדליק יחד אתכם חנוכייה ולשמח את הילדים הנפלאים. אני רוצה להודות לצוות היקר על עבודות הקודש שנעשית כאן לילות כימים. חג חנוכה שמח לכולם".

מנכ"ל מרכז עדי ירושלים, שלומית גריינבסקי: "שמחנו מאוד לארח את ראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון במרכז עדי ירושלים להדלקת נר חנוכה משותפת עם חניכי וצוות המקום. מרכז עדי ירושלים הינו מרכז ותיק ומוכר בעיר הבירה - נותן מענה שיקומי, חינוכי וטיפולי לעשרות ילדים ובוגרים עם מוגבלות ומצבים רפואיים נלווים. בתקופת הקורונה ההתמודדות כפולה. מעורבותו של מר משה ליאון לאורך כל הדרך מחזקת את ידינו ומעניקה כוחות לצוות, לחניכי המקום ולבני משפחותיהם".

משה ליאון מדליק נרות חנוכה במרכז עדי ירושלים. יחצ,
משה ליאון מבקר במרכז עדי/יחצ

בנוסף, ילדי מרכז 'עדי' עמלו על הכנת יצירות אומנות של חג החנוכה. במסגרת הפעילות, בחרו הילדים ליצור יצירות משמחות, ולהעבירן אל בית החולים הדסה עין כרם, כדי שישמחו את המאושפזים במחלקות הקורונה ולהוקיר את פעילותם של הצוותים הרפואיים.

בהנחיה של הצוות החינוכי, הציורים נשלחו למחלקת הקורונה של 'הדסה' והוצבו במחלקות. הרופאים אנשי הצוות והמאושפזים שנחשפו ליצירות של הילדים המיוחדים, הביעו שמחה מהרגש הטמון בציורים וביצירות, רגש של אופטימיות ורצון להביע את התודה שחשים הילדים כלפי הצוותות הרפואיים בימים אלו של הקורונה.

מנהלת מחלקת שירות וחווית מטופל במרכז הרפואי 'הדסה' אורית מרידן: "מדובר ביוזמה החברתית שממלאת בשמחה את מחלקת הקורונה ומוקירה את העשייה האדירה של הצוותים הרפואיים, העומדים בחזית המאבק בקורונה: 'היה זה מראה מרגש, לצפות בתמונות שהגיעו מתוך מחלקת הקורונה, של הצוותים הרפואיים עומדים ומתפלאים, מהיצירה הרגישה והמיוחדת שיצרו הילדים עם הצרכים המיוחדים. אין ספק שזו הדרך של הילדים ממש "להתנדב" במחלקה, בלי להיות נוכחים בה פיזית. אנחנו רואים לא אחת, שפנים רבות יש להתנדבות ולדרך לתרום ולסייע במאבק העיקש בקורונה".

שלומית גרייבסקי מסכמת: "לכל אחד יש את דרכו המיוחדת לתרום ללוחמה בקורונה"

עדי. יחצ,
ילדי עדי מוקירים תודה לצוותים/יחצ

בעקבות משבר מגפת הקורונה, בנקי המזון ומרכזי האיסוף ברחבי העולם ובישראל פועלים במטרה לטפל בחוסר הביטחון התזונתי המתגבר. בתקופת החגים הקרובה בארץ ובעולם, Waze, הפלטפורמה שמחברת קהילות על ומחוץ לכביש, תחל ביוזמה חדשה שתסייע בהסעת תרומות מזון חיוניות באמצעות שותפות עם לקט ישראל ו- FoodBanking Network, רשת עולמית של בנקים בתחום המזון שמשימתה "להזין את רעבי העולם באמצעות איחוד וקידום בנקי מזון." הרשת תומכת בבנקי מזון ב- 44 מדינות ברחבי העולם שמשרתים מעל ל 17 מיליון איש.

החל מהשבוע, משתמשי Waze בישראל, ארגנטינה, ברזיל, קולומביה, גואטמלה, מקסיקו וסינגפור יוכלו לראות סיכות כחולות על גבי מפת Waze המפנות אותם למרכזי איסוף סמוכים הזקוקים לתרומות. מידע זה יעזור למשתמשי Waze ברחבי הארץ לנווט בקלות למרכזים (לקט ישראל) ולתרום פריטים או כספים נדרשים, מיקום הסיכות על המפה ישפר את המודעות לצרכים קריטיים ולחשוף את המשתמשים למידע נוסף במטרה לסייע במתן מענה לצרכים קריטיים למשפחות הנאבקות בחוסר ביטחון תזונתי.

משתמשי Waze בשווקים המשתתפים יכולים לנווט למרכזי המזון המקומיים ולמצוא מידע נוסף על ידי חיפוש סיכה כחולה מיוחדת על גבי המפה - יד המחזיקה כיכר לחם - או על ידי חיפוש ישיר.

seperator

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי, השתתף במסיבת חנוכה לילדים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים, במרכז 'עדי' בירושלים (עלה ירושלים לשעבר). במהלך האירוע, נשא יו"ר סיעת ש"ס נאום בו שיבח את העבודה וההשקעה הכבירה של אנשי מרכז 'עדי', בטיפוח הכישורים של הילדים המיוחדים: "בזכות העבודה והמסירות של אנשי 'עדי', הילדים הללו שהם הילדים של כולנו, מנצחים כל יום מחדש את המוגבלויות. אנחנו כנבחרי ציבור, חייבים לעמוד ולתמוך באלו, שמאירים את עולמם של הילדים המיוחדים ומפתחים את הכישורים שלהם, במטרה להבטיח להם עתיד טוב יותר'.

את האירוע הנעים בשירה ובריקודים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הזמר אבי גולד. דברי תודה וברכה ליו"ר סיעת ש"ס חבר הכנסת הרב מלכיאלי, נשאה מנהלת מרכז 'עדי' ירושלים הגב' שלומית גרייבסקי, שהודתה ליו"ר סיעת ש"ס על התמיכה שלו בכל הקשור לטיפול וטיפוח ילדים עם צרכים מיוחדים: "בשמי ובשם ההורים ובשם הילדים, אנחנו רוצים להודות לרב מלכיאלי, שפועל ללא לאות בכנסת, למען הצרכים של הילדים המיוחדים ודואג להפעיל את השפעתו על משרדי הממשלה, במטרה להגדיל את התקציבים המיועדים לטובת הילדים המיוחדים'

מיכאל מלכיאלי. יחצ,
הרב מיכאל מלכיאלי/יחצ

ביום שלישי נערך כנס מקוון של גבעת חביבה, "נשים עושות שינוי חברתי - חדשנות מול אתגרי נשים". הכנס נערך זו השנה ה-5 והתקיים בנוכחותם של מאות מוזמנים מרחבי הארץ.

למעלה מ- 200,000 נשים בישראל, חשופות מדי יום למגוון של אלימות: פיזית, מינית, רגשית, רוחנית, כלכלית. היחידה לקידום שוויון מגדרי בגבעת חביבה, בראשותה של הגב' אנהר מאסרווה, הפועלת תוך התכווננות להעצמה נשית שינוי חברתי ושוויון מגדרי, למיצוי היכולת של נשים ולשם יצירת תרבות המקדמת שותפות בכל תחומי החיים שוויון הזדמנויות בלימודים ובתעסוקה וייצוג פוליטי.

בין המשתתפות בכנס: ח"כ מירב כהן, השרה לשוויון חברתי; ענת לבנת, יו"ר איגוד היועצות לקידום מעמד האישה בישראל; ח"כ עאידה תומה סולימאן, יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, לשעבר; אוה מדז'יבוז', מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה; אלה אלקלעי, יו"ר שדולת הנשים בישראל; גב' אנהאר מסארווה - מנהלת היחידה לקידום שוויון מגדרי, המרכז היהודי ערבי לשלום, גבעת חביבה.

בין הנושאים השונים שדנו בהם הם נושא שוויון שכר, הדרת נשים, ייצוג שוויוני, אלימות כלכלית, חינוך מגדרי ועוד.

אנהאר מסארווה - מנהלת היחידה לקידום שוויון מגדרי, המרכז היהודי ערבי לשלום, גבעת חביבה:
"חייבים לשים סוף לתופעת האלימות נגד נשים, שמתחילה עוד הרבה קודם, בחינוך והעצמת הנערות שהן העתיד שלנו. ללמדן להאמין בחלומות שלהן ולתת להן כלים פרקטיים להצלחה. ישנה חשיבות מיידית להקמתה תוכנית חירום מיידית לטיפול בנזקי הקורונה בקרב משפחות נפגעות אלימות, כזו שתסייע במניעת הרצח הבא. המשבר הבריאותי-כלכלי והסגרים אמנם מחריפים את מצב הנשים קורבנות האלימות, אבל הביקורת על אוזלת היד של המדינה בטיפול בבעיה נשמעת זמן רב קודם לפרוץ המגפה. אנו בגבעת חביבה עושים נמשיך במאבקנו הצודק למיגור תופעת האלימות הגואה, ולמען שוויון מגדרי מלא".

השרה מירב כהן. יחצ,
השרה מירב כהן/יחצ

קמפיינים

קולקציית הבגדים השנייה של מותג KIMOR הושקה באתר האופנה TERMINAL X. מדובר בקולקציה טרנדית וייחודית בעיצובה של השחקנית, המנחה והכוכבת המצליחה הנוער קים אור אזולאי. האתר TERMINAL X ליווה את קים לכל אורך פיתוח, עיצוב וייצור הקולקציה שכוללת 76 פריטי אופנה טרנדיים לנשים, ומציעה שלושה קווי עיצוב מרכזיים: בייסיק אופנתי, דנים וערב, כאשר קיימת אופציה ל-"Mix & Match", בין שלושת העולמות.

הצבעוניות של הקולקציה מתאפיינת בגווני פסטל, של ורוד, סגול וצבעי בייסיק טרנדיים לעונה: אפור, שחור ולבן. על פריטים נבחרים מהקולקציה ניתן להבחין בסלוגנים האהובים על קים אור והמזוהים עם אורך חייה. כמו כן, בחלק מהפריטים משולבים הדפסים של בנדנה בצבעוניות של הקולקציה. בין הפריטים תוכלו למצוא חולצות וטרנינגים אופנתיים, סריגים, ג'ינסים ופריטי ערב מלאי סטייל מסאטן. טווח מחירי הקולקציה ינועו בין 249.90-49.90 שקלים.

הקולקציה תימכר בבלעדיות באתר TERMINAL X, אתר האופנה המוביל בישראל המציע למעלה מ-100 מותגים בינלאומיים ומקומיים, ועם משלוח מהיר עד בית הלקוח.

השחקנית קים אור אזולאי: "אני שמחה להמשיך את השותפות העסקית שלי עם טרמינל איקס. הקולקציה השניה עוצבה עם המון מחשבה ואהבה, ואני מודה לטרמינל איקס שנותנים לי את הבמה המדהימה לייצר משהו אמיתי ומיוחד. כיף גדול!"

ליאת אלתר סמנכ"לית סחר TERMINAL X: "אנחנו שמחים להשיק יחד עם קים אור אזולאי את הקולקציה השנייה במסגרת שיתוף הפעולה המוצלח שלנו יחד, שכלל את קולקציית הבכורה של המותג ואת קולקציית יום ההולדת ה-18 שלה. הקולקציה החדשה מדברת את רוח התקופה ומציעה בגדים נוחים וטרנדיים כאחד, כמו שהצרכניות שלנו מחפשות בימים אלו. אנו מזמינים אתכן לחוות את הקולקציה החדשה והאפנתית של קים באתר".

קים אור אזולאי. דימה טליאנסקי,
קים אור אזולאי/דימה טליאנסקי

PANECO אתר האיקומרס הראשון והמוביל לרכישת מוצרי אלכוהול ויין איכותיים בישראל, שפועל גם דרך אפליקציה נוחה במיוחד, מציע לכבוד השנה החדשה שבפתח מגוון רחב ועשיר של מוצרים חגיגיים ויוקרתיים במחירים נגישים והכי חשוב - במשלוח חינם עד הבית.

  • 10-15% הנחה על שמפניות מובילות באתר, כולל:
  • שלל שמפניות מובילות מבית Moet Hennessy - מחיר לפני מבצע: בין 359-749 שקל - מחיר אחרי מבצע: 329-719 שקל
  • שלל שמפניות מובילות מבית Moët & Chandon - מחיר לפני מבצע: בין 195-255 שקל - מחיר אחרי מבצע: 179-219 שקל
  • Veuve Clicquot - מחיר לפני מבצע: 255 שקל - מחיר לאחר מבצע: 229 שקל
  • השמפניות היוקרתיות של Dom Perignon - מחיר לפני מבצע: בין 1,095-1,990 שקל - מחיר אחרי מבצע: 899-1,750 שקל
  • 10-15% הנחה על וודקה, ג'ין, טקילה, וויסקי ואפריטיפים נוספים כולל: וויסקי מבית JOHNNIE WALKER, GLENFIDDICH ו- MACALLAN - מחיר לפני מבצע: בין 219-999 שקל - מחיר לאחר מבצע: 199-899 שקל
  • טקילה DON JULIO ANEJO - מחיר לפני מבצע: 249 שקל - מחיר לאחר מבצע: 219 שקל
  • טקילה DON JULIO 1942 - מחיר לפני מבצע: 1,350 שקל - מחיר לאחר מבצע: 1,190 שקל
  • מהדורות מיוחדות של וודקה BELUGA ו- RUSSIAN STANDART - מחיר לפני מבצע: בין 85-115 שקל - מחיר לאחר מבצע: 79-108 שקל
  • PANECO היא חנות האונליין הראשונה והמובילה מסוגה לרכישת מוצרי אלכוהול ויין איכותיים. האתר והאפליקציה מספקים חוויית קנייה איכותית, משתלמת, קלה ונעימה. מקימי PANECO הם בעלי DFA - Duty Free Americas, חברה בינלאומית ותיקה העוסקת במכירת משקאות אלכוהוליים משובחים מזה כ-15 שנים וממוקמת בעשרות נמלי תעופה ברחבי העולם. באמצעות האתר והאפליקציה שלPANECO ביקשו המייסדים לשדרג את שוק המוצרים האלכוהוליים בישראל תוך יצירת חוויית קנייה מתקדמת, חדשנית ואיכותית בתחום האלכוהול מבלי לגרום לצרכנים לשלם מחיר מופקע או לצאת מהבית. את כל המוצרים ניתן להשיג באתר ובאפליקציית PANECO - https://www.paneco.co.il/
אתר Paneco. יחצ,
מוצרי Paneco/יחצ

השף, מסעדן טום אביב, נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה אומגה. לראשונה יככב ישראלי בקמפיין של המותג הבינלאומי. במסגרת זו יעלה קמפיין דיגיטלי בינלאומי בכיכובו של טום אביב, בהשקעה של כמיליון שקל. אביב מצטרף לרשימה של שגרירים בולטים של המותג ברחבי העולם, בניהם: השחקנים ג'ורג' קלוני, ניקול קידמן, דניאל קרייג, אדי ריידמן, ודוגמנית העל קאיה גרבר - בתה של סינדי קרופורד.

הקמפיין יצטלם במדבר יהודה בישראל, עבור סדרת שעוני ספיד מאסטר, תוך התמקדות בשעון האייקוני של אומגה לאסטרונאוטים ואנשי החלל. הקמפיין "ירח במדבר" יעלה לאוויר במהלך חודש ינואר 2021 ויכלול פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים מסרה: "אנו מתרגשים שהשף טום אביב נבחר כשגריר אומגה . אביב מתאים לערכי המותג החל מסגנון הלבוש שלו, דרך התחכום והמצוינות הבלתי מתפשרת שלו ועד ליצירתיות שבו".

אביב ידוע כחובב שעוני יוקרה ומחזיק במספר שעוני אספנות של המותג אומגה. אביב החל את דרכו כמתמודד בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף", בהמשך כיכב בתוכניות טלוויזיה שונות, בעיקר בתוכניות בישול. בתחום העסקי, אביב מיצב את עצמו כיזם בתחום הקולינרי כשפתח יחד עם השותף את המסעדות המצליחות "קוקו במבינו" ו"פאט קאו", בעיר תל אביב , קצביה - בשרונה ומסעדת ג'אנגו בראשון לציון.

מותג שעוני היוקרה אומגה מיובא לישראל על ידי קבוצת רולטיים. המותג משווק ברשת חנויות אימפרסם ובחניות שעוני יוקרה ברחבי הארץ.

טום אביב. אסף לב,
מדגמן אומגה. טום אביב/אסף לב

קמעונאות

מתחם חוצות המפרץ אאוטלט, הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, ומהווה את מתחם הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, יוצא במגוון רחב של מבצעי חורף לרגל סופשנה.
בין המבצעים המשתלמים: קרייזי ליין- 40% הנחה על סריגים/קרדיגנים/מעילים, 2 סריגי פרומו ב-149.90 שקל, טוגו- 2 מגפיים ב-99 שקל, גולברי- עד 80% הנחה על קולקציית חורף 2019, זאגה- עד 55 אחוז הנחה על כל החנות, פפאיה - 20% הנחה על זוג ראשון, 40% הנחה על זוג שני, ביתילי- עד 50% הנחה על כל החנות, סטיב מאדן- עד 70% הנחה על כל החנות, אימפוריום- קולקצייה חדשה נאוטיקה וטימברלנד עד 30% הנחה, איטלסופה- הנחות על מגוון ספות, אורבניקה- כל הפיג'מות - 2 ב 100 שקל, כל הסריגים 2 ב-90 שקל, עמנואל- הנחת מע"מ במהלך חנוכה בלבד, רקפת ספיר- עד 40 % הנחה על מבחר מוצרים, באמוס - חליפות החל מ-299 שקל, מכנסיים אלגנטיות ב-99 שקל, 2 מכנסיים ב0149 שקל ועוד.

מתחם חוצות המפרץ מאחד בתוכו כ135 חנויות אאוטלט בתחומי אופנה, קוסמטיקה, אופטיקה, ילדים, עיצוב הבית, ספורט, חשמל. בין החנויות: הודיס, אורבניקה, אפרודיטה, ביג שופ, בילבונג, גולברי, גולף, דלתא, לי קופר, מניה ג'ינס, מנגו אאוטלט, סטודיו פאשה, טו גו, שובל, טופטן, אלדו, אופטיקה אלפרין, ללין, סופר פארם, סקארה, טויז אר אז, , פוקס, שילב, אייס, פוקס הום, אופיס דיפו, אמריקה קומפורט, ביתילי, גוד נייט, צומת ספרים.

בנוסף, במתחם מגוון מסעדות ומזון מהיר, בניהם קניבר, ויוינו, ביגה, ארומה, אווזי, מקדונלד'ס, קפה גרג, טיב טעם, יוחננוף. ספייסס

מבצעים בחוצות המפרץ. יחצ,
מבצעים בחוצות המפרץ/יחצ

התקופה האחרונה גרמה לישראלים רבים לשפץ ולשדרג את הבית ולוותר על רהיטים וחפצים רבים שאגרו במשך שנים מהבתים, עכשיו כשהחזרה לשגרה כבר כאן, נראה כי התקופה האחרונה יצרה שינוי בתפיסת הבית והבהירה כמה הוא חשוב ואילו שינוים נדרש לבצע בו, בדיוק לשם כך קניון שער הצפון מעניק 50 שקל במתנה לקניה באיקאה ומאפשר לכם להתעדכן בקולקציות אופנה עכשוויות ועל הדרך לעצב מחדש את הבית

חודש דצמבר מביא עימו באופן קבע את מבצעי סופהשנה האטרקטיביים בחנויות וברשתות האופנה. כעת אחרי תקופה ארוכה במהלכה היו החנויות סגורות ואנו בילינו לרוב בבית. קניון שער הצפון מאפשר לנו ליהנות משני העולמות, גם לרכוש אופנה במחירי סופשנה וגם ליהנות מ-50 שקל במתנה לאבזור ועיצוב הבית. קונים בחנויות ומסעדות הקניון ב- 299 שקל בקנייה אחת ומקבלים שובר ע"ס 50 שקל לקנייה בחנות איקאה בקניון.

"אחד מהיתרונות הבולטים של קניון שער הצפון היא העובדה שהוא כולל בתוכו סניף ענק של איקאה. בזכות זאת, אנחנו יוצרים חוויה ייחודית משלימה של אופנה, עיצוב בית בילוי ופנאי. את היתרון הזה בחרנו להדגיש במהלך מיוחד המאפשר לקהל מבקרי הקניון ליהנות מהטבה נוספת ומשמעותית המחברת בין מגוון רחב של תמהילים". מסביר דותן שלום מנכ"ל הקניון.

המבצע החל מה 16/12/20 ועד גמר מלאי השוברים.

מבצע שער הצפון ואיקאה. depositphotos,
מבצע שער הצפון ואיקאה/depositphotos

מותגים

לקראת השנה האזרחית החדשה ומסיבות הסילבסטר, מציעה רשת בורגרים מארזי מסיבה מיוחדים ומפנקים, הכוללים 8 או 16 בורגרים עם מגוון תוספות.

המארז כולל מגוון רחב של הבורגרים בטעמים שונים, לבחירה, בניהם: המבורגר בקר, טלה, גחלים, מרגז וטבעוני. כתוספות ניתן להזמין צ'יפס, טבעות בצל, הום פרייז, צ'יפס בטטה, סלט טבולה אישי וסלט ישראלי אישי. בנוסף, הרשת מציעה מנות עוף, לדוגמה כנפיים במארזי 16 יחידות.

מחירי מארזים לדוגמא: מארז 16 בורגרים עם 8 תוספות ליד - 320 שקל בלבד. המארז מתאים ל- 8 סועדים במחיר 40 שקל לסועד. מארז שמינייה עם שתי תוספות - במחיר של 142 שקל בלבד, או מארז שמיניית המבורגרים ללא תוספות במחיר של 122 שקל בלבד.

רשת בורגרים הכשרה, מפעילה מערך משלוחים חמים ומהירים בכל הארץ. המארזים מתאימים לאירועי חברה/ הרמות כוסית וכן לאירועים פרטיים. הרשת מציעה מארזים של מיני בורגרים, תוספות שונות, כריכים, סלטים וקינוחים.

אריזת חג של בורגרים. יחצ,
מארז החג של בורגרים/יחצ

Dell Technologies, חברת המחשבים הגדולה בעולם, משיקה את ליין המחשבים העסקי והצרכני החדש של החברה ומציגה גידול של 30% לפי IDC במכירת מחשבים בתקופה של תשעת החודשים הראשונים של השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, במגזר העסקי בו חברות רבות העבירו עובדים לעבוד מהבית נרשמה צמיחה גבוהה והעלות הממוצעת למחשב שנרכש גבוהה יותר.

ליאור פוני, מנכ"ל Dell Technologies: "אנחנו נמצאים בתקופה טכנולוגית מרתקת שעוד תיחקר רבות. תהליכים שהיו אמורים לקרות תוך 10 או 20 שנים קרו במהירות שיא של מספר חודשים. קפצנו קפיצה נחשונית לעולם דיגיטלי ולא ניתן כבר לחזור לאחור, כיוון שהתקופה האחרונה 'שמה' זכוכית מגדלת על הרלוונטיות של טכנולוגיה. הוכחנו שניתן לעבוד וללמוד מכל מקום; לערוך ניתוח רפואי מרחוק; לספק מידע בצורה מהירה וללא תקלות, וכן, גם לערוך סדר פסח דרך מסך המחשב. קצב הגידול של מכירת מחשבים, מסכים ותחנות עבודה יחד עם אספקת פתרונות נוספים שלנו כגון, הגנה על מידע, ענן, שרתי אחסון וגיבוי, G5, AI, Machine Learning מאפשרים לנו להציע חליפה מושלמת ללקוחות שלנו".
איכות סביבה:

Dell Technologies הצהירה כי עד שנת 2030 - על כל מוצר של החברה שיימכר, ימוחזר מוצר דומה שלה. כמו כן, התחייבה החברה כי 100% מאריזות המוצרים ומחצית מרכיבי המוצרים שלה יהיו עשויים מחומרים ממוחזרים או מתחדשים. בנוסף, יש לחברה מחויבות לצרוך 75% מתצרוכת החשמל במתקני החברה ממקורות מתחדשים עד 2030 ו-100% עד שנת 2040.

הליין העסקי

  • OptiPlex 7070 Ultra - חיבור עד 3 מסכים: הפתרון השולחני המותאם והמודולרי ביותר בעולם, אשר מציע אלמנטים להחלפה, לגמישות ולביצועים אולטימטיביים עם חתימה סביבתית נמוכה. מאפשר תצוגה של עד 3 מסכים, מעבד Quad Core i7 דור 8, זיכרון עד 64GB, SSD בנפח 1TB ותמיכה באחסון כפול באמצעות כונן קשיח אופציונלי בגודל 2.5 אינץ'. מחיר: החל מ- 2299 שקל
  • Precision 5550 & 5750 - תחנות העבודה הניידות הקטנות, הדקות והקלות בעולם עם מערכת בינה מלאכותית Dell Optimizer
  • Precision 5550 - מסך 15 אינץ', מערכת בינה מלאכותית כולל מעבדי Intel Core ו-Xeon האחרונים, מעבד גרפי של NVIDIA ו-Optimizer של Dell לדיוק. מחיר: החל מ- 8,999 שקל
  • Precision 5750 - תחנת העבודה הניידת הדקה והקלה הראשונה בגודל 17 אינץ' החכמה ביותר. כולל אופטימיזציה של Dell לדיוק עם AI, מעבדי Intel Core או Xeon האחרונים ומעבד גרפי של NVIDIA. מחיר: החל מ- 9499 שקל
  • Dell Optimizer - מערכת בינה מלאכותית, אשר לומדת איך המשתמש עובד. בהתבסס על התנהגות המשתמשים, ה-Dell Optimizer משפר בצורה חכמה את ביצועי היישומים כך שהאפליקציות יפעלו ויבצעו פעולות מהר יותר. המשתמש בוחר באופן ידני עד 5 יישומים שאותם ירצה לייעל; ה-Optimizer לומד את התנהגות האפליקציה ומאפיין את עומס העבודה, מבצע המלצות, התאמות בהגדרות המעבד, האחסון והזיכרון לשיפור הביצועים. בנוסף, ה-Optimizer משפר בצורה חכמה את ביצועי הסוללה ומאריך באופן דינמי את זמן העבודה, מתאים את הסאונד והקול לסביבות שונות על ידי התאמת עוצמת הקול, רמת הרעש, האיזון וחיסול הד למשרד רועש, חדר שקט, קולות רבים וחדר הקלטה. ה-Optimizer מזהה נוכחות המשתמש לכניסה מהירה יותר, אבטחה משופרת וזמן סוללה טוב יותר. משתמש בזיהוי נוכחות משתמשים וזיהוי פנים. נעילת עזיבה: נועל את המחשב כאשר המשתמש מתרחק מהמערכת. Wake on Approach: מעביר את המחשב למצב התעוררות כאשר המשתמש מתקרב למערכת. :Keep Alive (Snooze) משבית באופן זמני את תכונת נעילת בהתרחקות. מתאים כאשר המשתמש נמצא במקום אך אינו מעורב באופן פעיל. לדוגמא, נמצא בחדר ישיבות ומתרחקים על מנת לכתוב על הלוח.
מחשב Dell. יחצ,
המחשב החדש של DELL/יחצ

כמה פעמים קרה לנו שאנחנו עובדים על מסמך חשוב בעבודה ולא שמרנו אותו ופתאום בלי שום הודעה מוקדמת - הפסקת חשמל. אבל לא רק, הפסקות חשמל או קפיצות באספקת החשמל הסדירה עלולות לשרוף מערכות פנימיות בתוך מחשבים, מסכי טלוויזיה, מוניטורים וכל ציוד חשמלי אחר. בשונה ממקרר או תנור, מערכות המחשב עדינות יותר, רגישות ומכילות מידע חשוב כגון קבצים ומידע פנימי של המשתמש או הארגון.

במשרדים גדולים אנחנו יותר מוגנים, החברות משקיעות במערכות הגנה במפני הפסקות חשמל לא סדירות, העלות שלהם יותר יקרה אך עכשיו לאור משבר הקורונה חברות מציעות מספר פתרונות לבתים פרטיים כיצד נוכל לשמור על המסמכים שלנו בזמן הפסקת חשמל. אחת הפתרונות לכך והאמת שהן לא יקרות - מכשיר "אל פסק" המחבר בין מתח רשת החשמל למחשב. אל פסק של חברת איטון היא מערכת חכמה, שמשלבת בין כרטיס אלקטרוני וסוללות. כאשר המערכת מזהה הפרעה חשמלית היא נכנסת לעבודה. כאשר הפסקת המתח אינה רגעית ועלולה לקחת זמן, יש תוכנות שמתחילות לפעול באופן אוטומטי, לשמור את כל המידע הקיים על המחשב ולבצע כיבוי מבוקר של המערכת. בזמן הזה, הסוללות של מערכת האל פסק ממשיכות להעביר מתח לתחנה או למחשב ושומרות על רצף עבודה קבוע.

מדובר בפתרון זול, מהיר וקל לתפעול, שיכול להציל את חיי מערכות המחשב, ולחסוך גם כסף וגם הרבה כאב ראש, המחיר של האל -פסק מחברת "איטון" הוא כ-290 שקלים.

רות אביאל מנהלת תחום האנרגיה באיטון ישראל "מערכות אל פסק הן הפתרון האידיאלי לתקופת החורף משום שמאפשרות, גם במקרה של קפיצת חשמל, המשך עבודה של 7-20 דקות. עובדים או סטודנטים צריכים לבחור מערכת אל פסק המתאימה להם, בהתאם לגודל המערכת איתה הם עובדים, ולהתקין אחת שתאפשר להם זמן תגובה לשמור קבצים רלוונטיים, ולבצע כיבוי מערכת כראוי כדי לא לפגוע ברכיבי החשמל במחשב. בשונה משנים קודמות, השנה צריך להתכונן לחורף גם מבחינה מקצועית - פוך ותנור חימום ישמרו על החום, אל פסק יסייע לשמור על העבודה והמחשב".

מכשיר נגד נפילות מתח. יחצ,
מכשיר "אל פסק"/יחצ

לכבוד סוף השנה, רשת HAVAIANAS יוצאת במבצע אטרקטיבי - 25% הנחה על כל האתר. כולל כפל מבצעים. בתוקף עד 31.12.2020. ניתן להשיג באתר של רשת HAVAIANAS https://havaianas.co.il/

HAVAIANAS הינה רשת הנעלה ולייף סטייל הנחשבת למובילה עולמית בתחום הנעלת הקיץ וכפכפים בפרט ומייצגת ערכים של סטייל, נוחות, ואיכות. המותג, שהחל את דרכו במפעל קטן בברזיל בשנות ה-60', משווק ונמכר בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, ביניהן גם ישראל המפעילה 12 חנויות רשמיות ועוד כ-3,000 נקודות מכירה הפרוסות ברחבי הארץ.

משקפי שמש Havaianas. יחצ,
משקפי שמש של Havaianas/יחצ

רשת החשמל והאלקטרוניקה, א.ל.מ. יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת דן שלדן, הנציגה הבלעדית של המותג KARCHER מגרמניה . במסגרת שיתוף הפעולה, ברשת התבצע השקה בלעדית של המכשיר המהפכני לספונג'ה בגרסתו האלחוטית החדשה Floor Cleaner FC5 שמבצע את עבודת ניקיון הספונג'ה של הרצפה, ב- 5 פעולות טאטוא, שאיבה, קרצוף, יניקה וייבוש של הרצפה.

לדברי מאיה שלו שרוני, סמנכ"לית השיווק ברשת א.ל.מ: "אנו שמחים להיות הרשת הראשונה בישראל שמשווקת את המוצר בגרסתו המעודכנת. מדובר במוצר שסחף את העולם ונבחר בגרסתו הקודמת למוצר השנה בארץ ובעולם. אנו ממשיכים לבחון מוצרים חדשים נוספים עבור קהל לקוחותינו הן בסניפי הרשת והן באתר שלנו.

תומס וייס סמנכ"ל השיווק של חב' קרשר ישראל מציין: "ששיווק המכשיר המהפכני לספונג'ה Floor Cleaner FC5 ברשת א.ל.מ. הינו צעד ראשון לשיתוף פעולה נרחב לשיווק מגוון מוצרי קרשר ברשת א.ל.מ. והחברה צופה ששיתוף פעולה נרחב זה יגדיל את היקף המכירות של מוצרי קרשר ישראל בכ-20% בשנת 2021".

השואב של קרשר. יחצ,
השואב של קרשר/יחצ

רשת "גוד נייט"' המתמחה בשיווק מערכות שינה כורסאות טלוויזיה, משווקת בימים אלו כרית שאצו המדמה מגוון רחב של עיסויים מרגיעים לכתפיים צוואר לגב ולרגליים בעזרת 4 ראשיים מסתובבים. צורת העיסוי מתבססת על הפעלת לחץ נקודתי בעזרת אצבעות וכפות הידיים. הכרית עשויה מחומר מיקרופייבר חומר רך ונעים למגע עם פונקציית חימום אינפרה אדום להזרמת הדם, כיסוי הכרית נשלף וניתן לכביסה וניתן למקד את הכרית במספר אזורים בגוף לפי הצורך.

3 שנות אחריות. המחיר לכרית שיאצו MG145 ברשת חניות "גוד נייט" במבצע - 329 שקל (מחיר מחירון 619 שקל).

כרית שיאצו של גוד נייט. יחצ,
כרית השיאצו של גוד נייט/יחצ

אחת הדרכים לשמח את ליבה של כל ילדה היא תיק טרנדי המשלב את הלהיט התורן בעולם הילדים. רשת נעלי TOGO משיקה בימים אלה קולקציית תיקים טרנדית לילדות בה ניתן למצוא מגוון עיצובים וגדלים לפריט האופנתי.

בין שלל התיקים ניתן למצוא תיקי גב פרוותיים בשילוב פונפונים בצבעי פסטל וצבעי ניאון בוהקים לצד תיקי גב בטרנד החד קרן במראה המטאלי ושילובי נצנצים. בנוסף הקולקציה מציעה מגוון תיקי יד במראה בובות פרווה של דובי בשלל צבעים, הדפסים בצבעי פסטל של חדי קרן, לבבות וקשתות. עוד ניתן למצוא תיקים בצורת דובים וארנבים עם אוזניים מתוקות.

אחד הלהיטים השנה בתיקי הילדות הינו כיסים שקופים המשלבים חרוזים, נצנצים והדפסים של ממתקים, חיות ופרחים. התיקים הצבעוניים והטרנדים הינם מתנה מושלמת לכל אירוע במחירים אטרקטיביים במיוחד.

קולקציית תיקים של TOGO. יחצ,
תיקים טרנדיים לילדות/יחצ

חברת "טבע נאות" נכנסת לתחום חדש - קולקציית נעלי סניקרס נוחות ואופנתיות. קולקציית הסניקרס של נעלי "טבע נאות" מיוצרת בעבודת יד, בשימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות. כל הדגמים מיוצרים מעור איכותי, בטנה רכה ונושמת, סוליית פוליאוריטן קלה וגמישה ורפידת הנוחות האנטומית הנשלפת של "טבע נאות".

סניקרס אורבני משלב באופן מושלם בין נוחות לסגנון, הסוליה הלבנה בשילוב גפת עור מסוגננת מעניקה להם מראה עכשווי ומעניין. ניתן למצוא בקולקציה מגוון סגנונות: סניקרס,סליפאון, מגפונים בסגירת רוכסן או שרוכים וגפות עשויות שילובי עורות מנוחשים, מנומרים ואלמנטים מטאליים מעניינים ודגמים הכוללים גפות במראה סרוג עשויות מחומרים איכותיים מתקדמים. קולקציית הסניקרס מיוצרת במפעל שבקיבוץ נאות מרדכי בגליל העליון.

מיכאל אילוז מנכ"ל "טבע נאות": "טרנד הסניקרס כבש את עולם הספורט והאופנה, וחברת "טבע נאות" מביאה בשורה חדשה לקטגוריה - סניקרס נוחים ואופנתיים העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר".

מיוצר בישראל. טווח המחירים 500-550 שקל.

סניקרס טבע נאות. יחצ,
סניקרס של טבע נאות/יחצ

שגרת זמן אמבטיה, הנה הכרחית לרווחתם הפיזית והרגשית של הקטנטנים. למרות שדו"ח עולמי של ג'ונסון חושף כי 84% מההורים טוענים שזמן האמבטיה הוא בין הרגעים מועדפים שהם חולקים עם ילדיהם, רבים עדיין ממעיטים בכוחו וביתרונותיו. אבל האמת היא שמאז הלידה, זמן הרחצה מאפשר יצירת מרחב רב-חושי בו מתחזק הקשר בין ההורים לילדים. זמן הרחצה מהווה זמן בילוי והנאה מושלמים ומעורר מיומנויות מוטוריות בקרב הקטנטנים.

היכולת של הילדים מתפתחת ככל שהם גדלים וכך גם העור שלהם. מאפייני עור התינוק שונים מאוד מאלו של המבוגרים- הוא דק יותר, פגיע יותר ומתקשה בוויסות בין חום וקור. לכן, ישנם מס' פרמטרים שיסייעו לו להשיג את חווית הרחצה המושלמת:

  • שלטו בטמפרטורת המים. כשמדובר בעור התינוק, מומלץ לחמם את המים באמבטיה לטמפרטורה של עד 37 מעלות. חשוב לערבב את המים היטב עם הידיים כדי שלא יהיו אזורים חמים יותר מאחרים ולבדוק את טמפרטורת המים באמצעות המרפק.
  • השתמשו במוצרים היפואלרגניים. רחצה של הבייבי רק במים תסיר 65% מהלכלוך שעל גופו, מה שעלול לפגוע במחסום העור העדין שלו. כמו כן, באזורים בהם המים קשים מאוד, עלולים להיווצר גירוי ואדמומיות בעור התינוק. לניקוי יעיל ועמוק מומלץ להשתמש במוצרים היפואלרגניים ועדינים, יעודיים לתינוקות כדוגמת תרחיץ ושמפו מסדרת 'מגע של כתנה' של ג'ונסונס. להשלמת החוויה, מומלץ להשתמש בתחליב לחות מסדרת 'מגע של כתנה' ולסיים עם עיסוי עמוק ומפנק לבייבי.
  • בדקו את מרכיבי המוצרים. וודאו כי המוצרים אינם מכילים רכיבים מזיקים כגון פתלטים, סולפטים, אלכוהול או סבון. סדרת 'מגע של כתנה' של ג'ונסונס מיוצרת מכתנה אמיתית שהותאמה במיוחד לעורם הרגיש של תינוקות.
  • הקיפו את עצמכם בניחוחות מוכרים. מחקרים מראים שמוצרי אמבטיה עם ניחוחות רכים ונעימים משפיעים לטובה על מצב הרוח של הבייבי. בחרו במוצרים עם המרכיבים האיכותיים ביותר ושנבדקו על ידי רופאי עור. מוצרי סדרת 'מגע של כתנה' מכילים כתנה טהורה ובעלי ניחוח עדין, מעורר רגשות חיוביים הן בקרב ההורים והן בקרב התינוקות ומגביר את המוטיבציה לאמבטיות ארוכות ושמחות יותר.
  • הגנו על מחסום העור הטבעי של התינוק. המיקרוביום של עור התינוק מתפתח במהלך השנה הראשונה לחייו. לכן, ישנה חשיבות רבה להגנה על עורו העדין של התינוק ומומלץ להשתמש במוצרים ששומרים על הלחות ורמת ה PH הטבעי של עור התינוק כדוגמת סדרת מוצרי 'מגע של כתנה' של ג'ונסונס.
  • האם להשתמש בספוג? רחצת התינוק היא הכרחית לבריאותו. שימוש בספוג רחצה מגרה את חושיו של התינוק ואף מסייע בהתפתחותו
  • שגרת עיסוי. הכנסת פעולת עיסוי לשגרת אמבטיה נחשבת למועילה ותורמת למעורבות הורה-תינוק שתסייע לו להירגע ולישון טוב יותר. בנוסף, הוכח כי מגע פיזי ועיסויים תכופים משפרים את ההערכה העצמית של התינוק. לאחר אמבטיה חמה מומלץ לעסות בעדינות עם קרם או שמן "מגע של כתנה" לטיפול קל ועדין בעור הרגיש של התינוק.

מה עושים?

  • לזמן האמבטיה המיוחד הזה, מציע ג'ונסונס בייבי את סדרת "מגע של כתנה" המשלבת כתנה אמיתית ומתאימה לעורם העדין של תינוקות כבר מהיום הראשון.
  • תרחיץ ושמפו Cotton touch על בסיס מים. מיוצר מכותנה אמיתית שתוכננה במיוחד עבור pH מאוזן לעור הרגיש של הילוד. פורמולה קלילה ועדינה מהיום הראשון, לאמבטיה של ניקיון וללא שאריות של חומרים על העור. מכיל 500 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים.
  • תחליב לחות Cotton touch לפנים ולגוף על בסיס מים. מעניק לחות ומגן על עורו העדין של הילוד מהיום הראשון. קל משקל ואיננו מותיר שאריות או דביקות על העור. מכיל: 500 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 34.90שקלים.
  • שמן תינוקות Cotton touch לשיער ולקרקפת. מכיל כותנה אמיתית ומיועד לעור הרגיש של התינוק. נספג במהירות ומגן על עורו העדין של התינוק מהיום הראשון. מכיל: 300 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים.
ג'ונסונס בייבי. יחצ,
ג'ונסונס בייבי/יחצ

מבצעי חודש דצמבר באופטיקנה:

משקפי שמש:

רייבן, אוקלי ונייק ב 50% הנחה.
דולצ'ה גאבנה, פראדה, מוסקינו, מיו מיו, ברברי ב-30% הנחה.
כל משקפי השמש של ווג ופולרואיד ב-399 שקל.

ראייה: 50% הנחה על עדשות מולטיפוקל מבית SEIKO תוצרת גרמניה עם 3 שנות אחריות. משקפי ראייה ממגוון מותגים 1+1.

אופטיקנה. שי פרנקו,
מבצעים באופטיקנה/שי פרנקו

השהות הממושכת בבית ולא משנה אם אנחנו גרים לבד או עם משפחה, אילצה אותנו לנקות יותר. משפטים כמו, "לא נורא, ננקה מחר כשהילדים ילכו לבית הספר" או "אפשר לחיות עם קצת לכלוך, אנחנו גם ככה בקושי בבית" - הפכו ללא רלבנטיים. לא קל להימצא שעות על גבי שעות בבית בתוך אבק ולכלוך שנערמים לפעמים למימדים מפלצתיים. כתוצאה מכך, נוצר צורך להשתמש ולאמץ מוצרים טכנולוגיים שיקלו על הניקיון הביתי ולמרות שזה נשמע קצת מופרך, מוצרים שיעזרו לנו אפילו להנות ממנו. ומה יקרה כשנצא מהבית ונחזור לשגרה נורמלית? נשאר עם מוצרים שימשיכו לשדרג לנו את החיים ממש כמו באמריקה.

מותג הניקיון האמריקאי BISSELL, המיובא ומופץ על ידי קבוצת המילטון, גאה להשיק את מוצר הדגל של החברה, שנמכר במעל למיליון יחידות בעולם בשנת 2018. הכירו את ה CrossWave Cordless - הרולס רויס של השואבים שחולל שינוי בתחום השואבים, ויהפוך את ניקיון הבית ממטלה הכרחית ולא כיפית לחוויה נעימה.

ה- CrossWave Cordless הינו שואב מהפכני בעל יכולות טכנולוגיות מתקדמות, המשלבות שימוש במברשת מסתובבת ממונעת ורב תכליתית ייחודית, לקרצוף, שטיפה, ייבוש ושאיבה של מים וסבון תוך אפשרות לשאוב את הנוזלים ולקבל תוצאות ניקיון מושלמות במגוון רחב של משטחים כגון רצפה, פרקטים, שטיחים ועוד. השואב משלב 2 מיכלים נפרדים, מיכל למים נקיים וסבון ומיכל למים מלוכלכים ופסולת. בנוסף, הוא מצויד בסוללת ליתיום-יון נטענת V36 המספיקה ל-30 דקות עבודה רציפה. זמן טעינה של השואב הוא כ- 4 שעות.

שואב אבק BISSEL. יחצ,
שואב האבק של BISSEL/יחצ

ערים ונדל"ן

תחת הגבלות הקורונה העיר אילת תארח כ-100 שחקנים מכל העולם במסגרת אליפות העולם בספורט אלקטרוני. מדובר באירוע הגיימינג היוקרתי והגדול בעולם שיתקיים בין ה-14 לפברואר ל-20 בפברואר 2021 למשחקי Dota, Pes, Tekken.

המשחקים האזוריים של אליפות העולם בספורט אלקטרוני הסתיימו בארגון הוועד המארגן בישראל (מכבי תנועה עולמית והעמותה לגיימינג תחרותי). בתחרות צפו עד כה מיליוני אנשים מכל העולם בשידור שמנוהל מישראל בהשתתפותם של למעלה מ-10,000 שחקנים מ-60 מדינות.

רואי הסינג, מנכ"ל המכביה: "אני שמח מאוד שסיימנו בהצלחה כבירה את שני השלבים הראשונים במסגרת אליפות העולם אונליין בספורט אלקטרוני. הועדה המארגנת בראשות מכבי תנועה עולמית, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל ועיריית אילת עם הפנים קדימה לקלוט את הקבוצות הזוכות לקראת אירוע הגמר שיתקיים בחודש פברואר בעיר אילת. אנו בטוחים כי לגיימרים שיגיעו ארצה מ35 מדינות ביחד עם הנהלת הפדרציה הבינלאומית נכונה חוויה שלא ישכחו אשר תהווה הכנה נהדרת לאירוע המרכזי במסגרת אליפות העולם, אילת נובמבר 2021"

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי: "שלב התחרויות האזוריות של אליפות העולם הסתיים, הוא קוים בפעם הראשונה בהיסטוריה של התחרות וההצלחה היא אדירה. יותר מ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם נחשפו למדינת ישראל ולעיר אילת המארחת את התחרות המרכזית. אנו מתקדמים כעת לשלב הבא - תכנון האירוח של גמר אליפות העולם באילת בחודש פברואר הקרוב עם יותר מ-35 מדינות שישלחו נציגים לישראל."

seperator

בצה"ל נערכים למעבר לדרום ביתר שאת. כחלק מהתהליך, בכירים בצה"ל ובמשרד הבטחון נפגשו לאחרונה למפגש הכרות עם מיזם הנדלן "WELCOME". המיזם, אשר פועל בהצלחה מאז שנת 2008, מתמחה ביזמות הנדל"ן באופן רוחבי, ועוסק ברכישה והשבחה של מקרקעין, וכן בניהול, אחזקה, והשכרה של דירות בסטנדרט מגורים גבוה ובתחום ההתחדשות העירונית. המיזם מאכלס בשנים האחרונות בעיקר סטודנטים, ומאפשר להם ליהנות מ חווית מגורים הוליסטית וברמה גבוהה. במסגרת סיור במרחב הנגב של משרד הביטחון במטרה לבחון התאמה לצרכי הצבא. נפגשו הבכירים עם נציגי וולקאם נדל"ן בניין השיתופי - וולקאם באר שבע.

דורון חלבה, מנכ"ל משותף ב-WELCOME: "שמחנו להיפגש עם נציגי הצבא ומשרד הביטחון ולהציג בפניהם את קונספט ה-co-living שלנו שמציע חווית מגורים ייחודית, הוליסטית וברמה הגבוהה ביותר. שמחנו להיפגש ולחשוף את צה"ל לשוק הנדלן השיתופי. זאת כמובן, לצד המשך קידום הפעילות הרגילה שלנו".

צה"ל נכנס לזירת הנדל"ן. יחצ,
צה"ל נכנס לזירת הנדל"ן/יחצ

ביום שלישי ביקר שר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר ונציגי משרדו במועצה האזורית מטה יהודה יחד עם ראש המועצה ניב ויזל ונציגי המועצה. במהלך הסיור ביקרו המשתתפים בחווה החקלאית בהר טוב, אשר מעניקה לתלמידים הזדמנות חשובה להתנסות וללמוד את תחום החקלאות. משם המשיכו למשק החקלאי במושב זכריה, של החקלאי אוקי יצחק מנשה, אשר בנוסף לגידולי הפרחים והירקות המצליחים פיתח מיזם תיירות חקלאית "aiderezr". החלק הבא בסיור היה בנקודת התצפית במושב אדרת, הצופה אל עמק האלה ואל העיר בית שמש. בפארק עדולם נפגשו חקלאי המועצה עם השר וראש המועצה כאשר את הסיור סיימה המשלחת ביקב "נבו" במושב מטע, בו פגשו את בעל היקב נבו חזן.

מטרת הסיור היא היכרות עם המועצה ועם האתגרים הרבים עמה מתמודדת מעצם היותה המועצה האזורית היחידה במחוז ירושלים ובכך מהווה "ריאה ירוקה" ומסייעת בשמירת צביון המרחב הכפרי. כל זאת לצד "טעימה" מתוצרתם הנהדרת של מגוון עסקי תיירות חקלאית. במהלך הסיור נידונו אפיקים לשיתופי פעולה ולהובלת תהליכי פיתוח בתחום החקלאות ותיירות חקלאית.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר, אמר לאחר הסיור: "המועצה אזורית מטה יהודה מורכבת מקבוצות אוכלוסייה מגוונות, והיא מהווה מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית. אתגריה רבים וכוללים את חיזוק ענפי החקלאות ושמירה על השטחים הפתוחים מול תכניות הפיתוח של בית שמש. אני מודה לראש המועצה האזורית, ניב ויזל, על הסיור ומאמין שבשילוב ידיים נכון נוכל לחזק את המועצה, לטובת כל תושביה - החקלאים וגם אלה שאינם. אמרתי לחקלאי המועצה כי באירופה ובארה''ב משקיעים מיליארדים רבים כדי לדאוג שתהיה חקלאות מקומית. הקלישאה שחקלאי הוא מי שאוהב להפסיד, לא חייבת להיות אמיתית. גם אנחנו רוצים להשקיע את התקציבים בחקלאות, כדי לאפשר לחקלאים לגדל מזון מקומי, טרי ואיכותי לציבור בישראל".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, אמר לשר החקלאות: "תיקון לחוק 116 לתכנון ולבניה, שקידמת יחד עם המועצות האזוריות, נותן סיכוי לפתח את המרחב הכפרי שלנו, לבסס את תעסוקת העצמאיים ולפתח את תחום החקלאות והתיירות. מאחר ומטה יהודה היא המועצה היחידה באזור ירושלים, על הוועדה הגיאוגרפית חובה להבין שיש חשיבות רבה בשימור צביונה הייחודי של המועצה, לצד פיתוח ערי הלוויין הסובבים אותה".

ראש המועצה ושר החקלאות. יחצ,
ניב ויזל עם השר אלון שוסטר/יחצ

תכנית המלגות של מרכז הצעירים במועצה האזורית מטה יהודה משנה מעט את פניה. השנה ייקחו בה חלק 135 סטודנטיות וסטודנטים תושבי המועצה. לאחר מיון קפדני, יחנכו הסטודנטיות והסטודנטים ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים, כאשר גם קהילת הוותיקים תזכה למפגש וליווי קבוע של הסטודנטים ולשילוב בתכניות לכל הקהילה.

במרכז הצעירים הסבירו כי הודות לשיתוף פעולה פורה עם אגף הרווחה של המועצה, הצרכים והרצונות של תכנית המלגות קיבלו מענה מדויק עוד יותר וכך נעשו החיבורים הנכונים ביותר עם אוכלוסיות היעד.

במרכז הצעירים ציינו: "את סמינר ההכשרה לתכנית זו, בחרנו לקיים בבית הגלגלים, אשר מעסיק אנשים עם מוגבלויות ומהווה מרכז לכנסים ולמגוון פעילויות שונות. בסמינר פגשו המלגאים והמלגאיות את צוות בית הגלגלים, אשר פתח להם צוהר לעולם המוגבלויות ואפשר למשתתפים שיח מלמד, פתוח וכנה עם הצוות". זה המקום לציין כי הסמינר התקיים בקפסולות על פי מתווה "התו הסגול" ובכפוף להנחיות המחמירות של משרד הבריאות.

יריב כהן, סטודנט למנהל עסקים מקיבוץ צובה, סיפר: "הגעתי לסמינר עם מספר חששות, איך יהיה ומה יהיה, אבל מהר מאד התחושות האלו נעלמו כשתחושות חזקות יותר של אהבה, שוויון, חיבור ורצון לתרומה עלו בי. את הסמינר ליוו תכלת וליאור, שני צעירים שעובדים במקום ובמהלך הסמינר עזרו לנו להבין לאיזה נעליים גדולות אנחנו נכנסים וכמה הנתינה משמעותית עבורם. אין לי ספק שהנתינה משמעותה גם קבלה. כולנו יצאנו בתחושה שאנחנו כבר מצפים להכיר את הילד, אותו נלווה לאורך השנה במסגרת המלגה".

לבנת כהן מנהלת מרכז הצעירים, הדגישה כי: "הסמינר היווה אבן דרך מרגשת עבור קהילת הסטודנטים במטה יהודה. החזון שלנו להצליח ולתת מענה באמצעות הסטודנטים שלנו לאוכלוסיות מגוונות במקום ויחד עם זאת, לחזק את קבוצת הצעירים ואת תחושת השייכות שלהם למקום מתממש, זה הזמן לקצור את הפירות".

ראש המועצה, ניב ויזל: "החוסן הקהילתי מתחיל באחריות ובמעורבות של הצעירים למען הקהילה. אני מברך את מרכז הצעירים על הובלת הנושא החשוב ומאחל הצלחה לסטודנטים".

סמינר לקראת תכנית מילגות. יחצ,
סמינר לקראת תכנית המילגות במטה יהודה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • dell
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully