וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית תה שלא הכרתם: חנות הקונספט החדשה בתל אביב

15.12.2020 / 12:23

T-LAB, חנות של 120 מ"ר בתל אביב, תציע חוויית תה מפתיעה ומרעננת הכוללת בר משקאות מרתק, משקאות cheese tea, SMOO-TEA, גלידת מאצ'ה שתוגש בגביעי וופל ירוקים, עשרות תערובות תה מרחבי העולם, קולקציית כלים ואביזרים ייחודים

מערכת וואלה!

T-LAB, חנות הקונספט החדשה של ויסוצקי המשתרעת על פני 120 מ"ר ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב, עוצבה בחשיבה חדשנית על עולם התה, בשונה מכל מה שהכרנו עד היום. היא כוללת בר משקאות המגיש משקאות שחולטים במקום, מבוססים על תערובות תה מיוחדות, שייקים מפתיעים, עושר של ניחוחות וטעמים מהעולם ולצדם חנות קונספט ובה תערובות תה, מארזי מתנות, תצוגה מרהיבה של אביזרים וכלים ייחודיים המשלימים חווית תה משובחת.

שלום זידלר, יו"ר ובעלים של קבוצת ויסוצקי אמר היום (שלישי): "ויסוצקי מביאה את המהפכה הבאה בעולם התה. לפני כ- 25 שנים, כשפתחנו לראשונה את בית התה מטרתנו הייתה לחשוף את הציבור הישראלי למגוון הרחב שיש לתה להציע: הטעמים, הצבעים, הערכים הבריאותיים וסוגי התה השונים. היום אנו ממציאים את עצמנו מחדש על מנת לספק חוויה המערבת את כל החושים. לא עוד תרבות התה האנגלית שהכרנו, אלא שילוב טרנדים מהמזרח הרחוק דרך האורבניות הניו יורקרית כחלק אינטגרלי מחוויית השתייה הכוללת".

זידלר הוסיף ואמר כי האסטרטגיה של ויסוצקי בנויה על חדשנות ואין ספק שאנו עומדים בפני המהפכה הבאה של תרבות התה דרך הפניה לקהל יעד נוסף של הדור הצעיר, עם בר משקאות מעולמות הקולינריה והבילוי ודרך הבאת הטרנדים העולמיים של בריאות ונהנתנות, תוך העצמת חווית העיצוב והלייף סטייל כחלק אינטגרלי".

בנוסף בהמשך יוצעו מאפים מיוחדים על בסיס תה, תבלינים ועשבי תה להשלמת החוויה.

TLAB של ויסוצקי. יחצ,
חנות TLAB/יחצ

החנות היא "מעבדת חדשנות" לתה, בעלת חלל מלבני, עם חזית ראשית פינתית הפונה לרחוב החשמונאים (מול קניון TLV) וחזית אחורית לכיכר גבעון המתחדשת. הבר ממוקם בחזית מתוך אמונה כי משקאות התה ואומנות הכנתם מהווים את מרכז האווירה. הבר חופה בנירוסטה מרוקעת, המקנה לו מראה והשתקפות מעניינת מכל כיוון. אלמנט תאורה ייחודי למרגלות הבר ומעליו, מדגישים וצובעים אותו כל פעם בגוון שונה.

בצוות תכנון והקמת ה Tlab השתתפו סיגל אריאלי, מנהלת ה Tlab בעלת ניסיון במסעדנות תל אביבית, זיוה זידלר אשתו של שלום ובעלת נסיון עשיר בתחום העיצוב. המיתוג נעשה ע'י המעצבים הגראפיים פיליפ בולקיה ודיקלה רובינזון. בתחום הקולינרי ייעץ סטיבן לובל שהקים מסעדות רבות(זוזוברה, חדר אוכל ורבות נוספות) ופיתוח האריזות בידי ורדית שטיינברג. על עיצוב החנות אחראי סטודיו OMY- עפרי דנון ומיה שלף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
TLAB TIGER. אפרת אשל,
נראה מפתה. TLAB טייגר/אפרת אשל

במרכז הT-LAB בר משקאות חדשני, המגיש מגוון רחב של מתכונים ייחודיים הנרקחים למשקאות חדשניים וטעימים המבוססים על חליטות הנעשות במקום, תערובות תה עם פירות וירקות טריים, תבלינים ושורשים טריים ללא חומרים משמרים. התה נחלט במקום, מועבר לחביות ונמזג מברזי בירה לכוסות יפהפיות הניתנות לשימוש רב פעמי ומתמחזרות. בתפריט תמצאו מגוון רחב של משקאות קרים וחמים, בשילוב מאצ'ה יפנית ופניני טפיוקה המבושלות במקום.


על המתכונים הייחודיים אחראים המיקסולוג אסף עמיר, שהיה אחראי על הקמת הבר בתאילנדית של הר סיני , המביא עמו ניסיון עשיר של קרוב לשני עשורים בבניית קוקטיילים, תפריטים וניהול ברים לצד הטכנולוג הפיתוח ומהנדס המזון איתמר צימרמן.

  • עוד באותו נושא:
  • תה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully