וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Artlist הישראלית רוכשת את Motion Array האמריקנית תמורת 65 מיליון דולר

15.12.2020 / 16:00

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה המובילה Artlist מודיעה על רכישת Motion Array האמריקנית, המציעה קטלוג מוצרים עבור יוצרי תוכן, תמורת 65 מיליון דולר. הרכישה מרחיבה את קטלוג המוצרים של Artlist

מייסדי artlist- משמאל לימין - עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז – קרדיט Artlist. Artlist,
מייסדי artlist - משמאל לימין - עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז/Artlist

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה המובילה Artlist מודיעה על רכישת Motion Array האמריקאית המציעה קטלוג מוצרים עבור יוצרי תוכן, תמורת 65 מיליון דולר. הרכישה מרחיבה את קטלוג המוצרים של חברת Artlist ומהווה צעד משמעותי עבור Artlist בדרך להפיכתה לפתרון כולל המספק את כל סוגי המדיה הדיגיטליים לשוק יוצרי הוידאו העולמי. המהלך מגיע לאחר גיוס הון בסך 48 מיליון דולר שהובילה הקרן KKR האמריקאית ובהשתתפות Elephant Partners שהסתיים בתחילת שנת 2020.

עם הרכישה של Motion Array, חברת Artlist תגדיל את מספר המשתמשים שלה ליותר מ-6 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ותרחיב את סל המוצרים אותה מציעה ליוצרי וידאו ביותר מחצי מיליון מדיות דיגיטליות חדשות במטרה להפוך לפתרון כולל עבור יוצרי תוכן בכל העולם.

Artlist הקימה קטלוגים בתחום התוכן הדיגיטלי הכוללים קטעי וידאו, מוזיקה ואפקטים קוליים עבור יוצרי תוכן, שבעזרתם ניתן לייצר תוכן וידאו באופן מהיר, קל ובמחיר נגיש. החברה הוקמה בשנת 2016 כסטארט אפ במימון עצמי (bootstrapped) כאשר בחודש יוני האחרון השלימה סבב גיוס בסך 48 מיליון דולר.

בחברה שהוקמה ע"י עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז ואסי איילון מועסקים כ-150 עובדים ב-3 מוקדים בישראל - קיבוץ אפיקים, רעננה ותל אביב (נווה צדק), והיא צפויה להכפיל את כמות העובדים שלה ב2021. ב-2019, הגדילה Artlist את הקטלוג הדיגיטלי שהיא מספקת עם השקת האתר Artgrid המספק קטלוג רחב של קטעי וידאו, לאחר מכן ב- 2020 השיקה Artlist קטלוג עצום ואיכותי של אפקטים קוליים. כעת, כחלק מתהליך התרחבות נוסף, הודיעה החברה על רכישת Motion Array.

ערי לוין. יחצ,
ארי לוין, מייסד ומנכ"ל משותף ב-Motion Array/יחצ

Motion Array, שנוסדה בשנת 2013, בנתה קטלוג המציע יותר מחצי מיליון מדיות דיגיטליות, וכולל טמפלטים, פריסטים, תוספים, מעברים ואנימציות גרפיקה לתוכנות עריכה, בנוסף למוצרי טכנולוגיה כמו פלטפורמת שיתוף פעולה בין יוצרי וידאו ופלטפורמת בניית תיקי עבודות.

מייסד ומנכ"ל משותף Artlist, עירא בלסקי: "אנו רואים ברכישת Motion Array הזדמנות מושלמת לעשות צעד משמעותי לקראת הפיכת החברה לפתרון מקצה לקצה עבור יוצרי תוכן בכל העולם. אנו מאמינים כי המגוון והכמות העצומה של הנכסים הדיגיטליים של Motion Array - ביניהם קטלוג התוכן הגדול בעולם עבור תוכנת העריכה פרמייר פרו - יתרמו לתהליך של הפיכת Artlist לחברה מובילה בתעשיית הסטוק הדיגיטלי".

מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Artlist איציק אלבז: "בעקבות התפשטות מגפת הקורונה שוק יוצרי התוכן הפך לאחד השווקים עם הצמיחה המרשימה ביותר, ואיתו גם החברה שחוותה זינוק משמעותי בשימוש המוצרים אותם אנו מציעים. אנו שמחים להביא את סטנדרט האיכות הגבוה של החברה לסוגים נוספים של מדיה כחלק ממאמצינו לספק ללקוחות חופש יצירתי ולסייע להם לשפר את איכות ההפקה שלהם."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיילר ויליאמס. יחצ,
טיילר וויליאמס, מייסד ומנכ"ל משותף ב-Motion Array/יחצ

מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Motion Array טיילר ויליאמס: " המיזוג בין שתי החברות מהווה דחיפה לכיוון הפיכת Motion Array ו-Artlist למעצמה בתחום הסטוק הדיגיטלי. אנו רואים במהלך זה הגשמת חזון שהיה לנגד עיננו כשהקמנו את החברה לפני 7 שנים."

מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Motion Array ארי לוין: "מצאנו מכנה משותף עם Artlist בשאיפה להקל על חייהם של יוצרי וידאו באמצעות פתרונות איכותיים במחיר נגיש. אנו מאוד גאים בהישגים של Motion Array ובהשפעה שהיתה לה על איכות יצירות הוידאו כמו גם על תחום יצירת המדיות הדיגיטליות."

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully