וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש לאחר ההשקה: יאנגו מרחיבה את שירותי ה-Deli

15.12.2020 / 17:44

כשלושה שבועות לאחר השקת האפליקציה בישראל, Deli by Yango מדווחת על הרחבת השירות בעקבות השקה מוצלחת במיוחד אשר מתבטאת בעלייה מתמדת בביקושים ואלפי הורדות ומשתמשים באזורי המשלוחים הקיימים

שירותי הדלי של יאנגו. יחצ,
הידיים עמוסות. Deli by Yango/יחצ

Dеli by Yango, האפליקציה החדשה המביאה שירות 'מכולת אונליין' עם משלוחים בתוך 15 דקות בלבד, אשר החלה לפעול באופן רשמי בישראל ב-23 בנובמבר - מדווחת על הרחבת השירות שלה בעקבות הצלחת ההשקה הראשונית שלה בישראל, אשר הפכה למדינה הראשונה מחוץ לגבולות רוסיה בה מושק השירות.

השירות החדש אשר מכסה אזורים מוגבלים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים מרחיב את גבולות הפריסה שלו היום, כמו גם את סל המוצרים, ומתחיל באסטרטגיית ההתרחבות עליה דובר עם השקת השירות. מאז השקתו, השירות גדל בקצב מסחרר גם באזורי המשלוחים הקיימים, עם אלפי הורדות ומשתמשים חדשים, וגידול שימושיות משבוע לשבוע העומד על ממוצע של 143%. למרות נתונים אלו, הצליחו בשירות לשמור על זמן משלוח ממוצע כפי שהובטח - תוך 15 דקות.

בעקבות הצלחת השירות בשבועותיו הראשונים, התקבלו פניות רבות גם מספקים חדשים אשר הובילו לכך שהיצע המוצרים התרחב מאז ההשקה בכ-30% נוספים. כמו כן, עם התווספותם של מוצרים נוספים, נראתה התגברות בתדירות הזמנה בקרב לקוחות חוזרים, אשר עומדת על למעלה מ-60%.

עם כל אלו, פותח השירות היום חנות נוספת באזור דרום תל אביב, ובכך מרחיב את פריסתו לאזורים נוספים אשר טרם כוסו בדרום תל אביב ובמרכזה. יעדי החברה בעקבות נתוני ההשקה הם לפתוח סניפים נוספים, בראש ובראשונה לכסות את אזורי צפון תל אביב אשר טרם מכוסים, ולאחר מכן בהתאם להמשך ההצלחה - להתרחב בפריסת החנויות וכיסוי האזורים לרחבי גוש דן, כפי שהובטח בעת ההשקה.

השירות זמין ופעיל לאורך כל השבוע, בימים א'-ה' החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד 23:00 בערב, ובימים שישי ושבת בין השעות 9:00 ועד 21:00, למעט יום הזיכרון ויום כיפור. שירות הלקוחות בצ'אט האפליקציה יהיה זמין בכל ימי הפעילות עם זמן מענה ממוצע של 2-3 דקות, ויינתן בשפה העברית האנגלית, והרוסית לבחירת המשתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully