וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ממרחים: נוטלה תפתח בעוד כשבועיים בית קפה ראשון בישראל

שני מוזס

15.12.2020 / 18:00

מאחורי היוזמה להביא את בית הקפה לישראל עומדים הבעלים של גוד פארם ונציגות פררו. הסניף הראשון של בית הקפה - ברחוב אבן גבירול בתל אביב, צמוד לסניף של רשת הפארם

רויטרס

בית קפה ראשון של נוטלה יפתח בישראל, כך נודע לגלובס. ענקית השוקולד האיטלקית תפתח בישראל בית קפה ראשון ברחוב אבן גבירול בת"א, במתחם בית וואלה.

מאחורי הבאתו של קפה נוטלה עומדים המייסדים של רשת גוד פארם, אדם פרידלר ואוהד סנדלר, שחברו לנציגות של פררו העולמית בישראל. את בית הקפה יפעילו עובדי גוד פארם, במטרה למשוך קהל לסניף החדש שלהם.

בית הקפה צפוי להיפתח ביחד עם סניף הפארם בתוך כשבועיים. הוא יופעל מתוך פוד טראק, שמייצרת חברת פיאג'ו האיטלקית ואשר יוקם על ידי צוות מלוקסמבורג. הוא ימוקם בחזית הסניף של גוד פארם בבית וואלה, והוא צפוי לכלול גם מקומות ישיבה בחזית השטח שבו פעל עד לאחרונה סניף של רשת ארומה ת"א. בסניף עתידים להימכר מוצרים כמו קרפ או וופל בלגי עם ממרח השוקולד המפורסם, לצד מוצרים נוספים.

עוגת נוטלה. thepetitecook, אתר רשמי
יש לנו מקום חדש לקנח בצהריים/אתר רשמי, thepetitecook

סניף גדול מהממוצע לגוד פארם

הסניף החדש בו יפתח בית הקפה גדול בהרבה מהממוצע של גוד פארם, בשטח של כ-600 מ"ר. ממולו פועל כבר מספר שנים סניף של המתחרה סופר-פארם. הסניף הזה יצטרף לסניפים נוספים שפותחת הרשת בתקופה זו, אשר אמורים להביא אותה להשלמת פריסה של כ-30 חנויות.

נוטלה הוא ממרח השוקולד של יצרנית השוקולד האיטלקית פררו שבשליטת משפחת פררו. לפני כשלוש שנים החברה החלה למצוא ערוצים לתקשורת ישירה עם הצרכן, ולצד פעילותה המרכזית כיצרנית שוקולד החלה לפתוח בתי קפה קבועים בבעלותה ברחבי העולם בערים בולטות.

בית הקפה הראשון של נוטלה בעולם נפתח על ידי ענקית השוקולד האיטלקית פררו ב-2017 בשיקגו, וב-2018 נפתח קפה נוסף בניו יורק. בנוסף, החברה מפעילה ברחבי העולם בתי קפה בדמות משאית מזון כפי שייפתח עתה בישראל.

בנוסף לנוטלה, פררו מייצרת ומשווקת מותגים נוספים ביניהם שוקולד קינדר, שוקולד פררו רושה, טיק טאק ואחרים. ממרח הנוטלה פותח על ידי משפחת פררו ב-1964, ועשה עלייה לישראל ב-1975. לענקית השוקולד פררו נוכחות בלמעלה מ-50 מדינות, ומוצריה נמכרים במעל 170 מדינות. ב-2019 עמד מחזור המכירות של פררו על 11.4 מיליארד אירו.

עד 2016 היבואנית הרשמית של פררו לישראל הייתה ליימן שליסל, אולם באותה שנה החברה העולמית הקימה נציגה מקומית לטיפול במותגיה. בישראל היבואנית של פררו נחשבת לאחת מחברות המזון הגדולות, והיא מחזיקה נתח של כ-1% מהמכירות בשוק המזון והמשקאות בישראל. נוטלה הוא ממרח השוקולד הנמכר ביותר בשוק הישראלי ומתחרה במותג המקומי שוקולד השחר.
מכירים את פעילות בתי הקפה

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גוד פארם קינג ג'ורג' תל אביב. אירה אימרגליק, מערכת וואלה! NEWS
מתרחבת. גוד פארם/מערכת וואלה! NEWS, אירה אימרגליק

בית הקפה החדש שיופעל עתה על ידי החברה שהקימו פרידלר וסנדלר אמנם שונה מהפעילות הנוכחית של רשת הפארם, אך אינו זר למייסדיה. סנדלר משמש כיום באופן פרטי גם כזכיין של שני בתי קפה של רשת ארקפה - בית אסיה בת"א, ובשכונת קריניצי ברמת גן.

פתיחה של סניפים נוספים בשטחים רחבים תתמוך ביכולת של רשת הפארם המוזלת להציג פדיונות גבוהים יותר. עד היום מתמודדת גוד פארם עם חיסרון בולט שנוגע למיקומים הגיאוגרפיים שלה. בדרך-כלל מתאפיינים המיקומים של גוד פארם בחנויות רחוב, ולא מה שעד לאחרונה נתפס כמיקומים נוחים בקניונים עם מזגן וחניה, דבר שדווקא שיחק לטובתה במידה ניכרת בשל מגבלות הקורונה והסגר שהוטל על הקניונים.

כך או כך, הפריסה של המתחרות שלה בקטגוריית הפארם עדיין משמעותית בהרבה: סופר-פארם מחזיקה קרוב ל-260 חנויות, ורשת Be של שופרסל מפעילה למעלה מ-80 חנויות.

גוד פארם הוקמה באוגוסט 2016 על ידי אדם פרידלר ואוהד סנדלר, שותפיו של רמי לוי ומנהלי הרשת גם היום. את השליטה בחברה (50.01%) רכשה חברת רמי לוי באפריל 2018 תמורת כ-16 מיליון שקל. גוד פארם מוכרת בעיקר מוצרי נוחות, מוצרי טואלטיקה, מוצרי ניקיון ותרופות ללא מרשם רופא. בנוסף מחזיקה החברה במותג פרטי תחת השםGood הכולל מוצרים מעולמות האופטיקה, אביזרי טיפוח ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully