וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחר, אונס ו-57 תובעות: הכירו את ג'פרי אפשטיין של עולם האופנה

15.12.2020 / 21:38

כתב אישום חמור הוגש נגד המולטי מיליונר הקנדי פיטר נייגארד, בעל רשת של 170 חנויות אופנה בצפון אמריקה, בגין סחר בנשים, אונס, סחיטה וקשירת קשר. מספר התובעות כרגע עומד על 57, ההערכות הן שאלפים נמנו עם קורבנותיו

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

לא רבים בישראל שמעו על פיטר נייגארד, אבל בצפון אמריקה הוא מאוד מוכר. איש העסקים הקנדי ממוצא פיני, בן 79, נעצר היום (שלישי) בוויניפג כשנגדו תלוי כתב אישום על אונס וסחר בעשרות נשים, חלקן קטינות. ה-FBI פשט על משרדי החברה של נייגארד, איל אופנה, בטיימס סקוור והחרים משם ציוד.

תחילתו של הסיפור בפברואר האחרון. עשר נשים תבעו את נייגארד, איל הון שהחל לייצר ולעצב בגדי נשים ב-1967 ובנה אימפריה שמונה כיום 170 חנויות בצפון אמריקה (הונו כיום מוערך ב-900 מיליון דולר). על פי ההאשמות, החל מ-1995 נייגארד פיתה נשים באמצעות כסף לבוא לטירתו באיי הבהאמה, שם שיכר ואנס אותן. חלק נכבד מהנשים היו בנות 15 או פחות אז.

Peter Nygard. Albert L. Ortega, GettyImages
דמיון מפתיע לסיפור של אפשטיין. נייגארד/GettyImages, Albert L. Ortega

הסיפור המזוויע הזה לא מסתיים כאן. עוד ועוד נשים הצטרפו להאשמות כנגד נייגארד ונכון להיום מונה התביעה 57 נשים, 18 מתוכן קנדיות. הוא מואשם בסחיטה באיומים, בקשירת קשר, באונס ובעוד מספר סעיפים. על פי אחד מהם, נייגארד שיחד פקידים בבהמאס וניצל את כוחו כדי לגייס קורבנות. הוא איים על הנשים כי אם יתבעו יפעיל את כל כוחו ויכניס אותן לכלא. כשהיו בבהמאס החרים את דרכוניהן והתנה את שחרורן בכך שישכבו עמו.

השורה התחתונה והמצמררת: על פי החשדות, נייגארד סימם ושמר, על פי החשד, נתונים של הנשים שאנס והעביר מיד ליד. המספרים הראשוניים מדברים על כמה מאות ואולי גם אלפים. היום הוחלט כי נגד נייגארד יוגש כתב אישום חמור.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully