וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד קרן חדש: חברת BigID גייסה 70 מיליון דולר ושוויה חצה את רף מיליארד הדולרים

16.12.2020 / 17:00

עם גיוס של כ-170 מיליון דולר בתקופה של קצת מעל לשנה, חברת ניהול ההגנה על פרטיות ומידע אישי BigID ממשיכה למצב את עצמה כמובילה בתחום. המובילה בגיוס הנוכחי: Salesforce

מייסדי BigId. יחצ,
מייסדי BigId/יחצ

חברת BigID, המובילה בתחום ניהול מדיניות ההגנה על פרטיות ומידע אישי, הודיעה היום (ד') כי גייסה 70 מיליון דולר במסגרת סבבD אשר משקפים את עלייתה של שווי החברה למעל למילארד דולר. ההון החדש שגויס יאפשר להאיץ את השקעתה של החברה בתחום ניהול המידע הפרטי והגנה עליו, לצד פיתוח יישומים חדשים והרחבת פעילות השיווק והמכירות.

את סבב ההשקעות הנוכחי הובילו Salesforce Ventures וקרן Tiger Global, והשתתפו Glynn Capital יחד עם המשקיעים הקיימים, Bessemer Venture Partners, Scale Venture Partners וBoldstart Ventures. העסקה כללה מניות ראשוניות ומשניות.

"מידע ונתונים הם יקרי ערך בחברה המודרנית, הן עבור החברות והן עבור הלקוחות. המידע שנאסף משפר את חווית הלקוח ומעלה את ערך החברה. במקביל, ישנה מגמה גלובלית של החמרת הכללים הקשורים באיסוף וניהול מידע אישי המחייבים בחינה קפדנית של המידע הרגיש." אמר מת'יו גרט, שותף מנהל, Salesforce Ventures. "BigID היא פורצת דרך ביכולתה לאפשר לארגונים לאתר ולנהל את הנתונים שלהם. זאת בצורה המסייעת להם ליזום פעולות ולהפוך פעילויות פרטיות לאוטומטיות, בסביבות ענן עכשוויות. אנו שמחים להגדיל את השקעתנו בחברה".

"בחירתם של Salesforce Ventures ו-Tiger Global להצטרף אל Bessemer Venture Partners, Scale, Boldstart Ventures ו Glynn, ולהוביל את ההשקעה בסבב D שלנו, מהווה הבעת אמון אדירה לחברה." אמר דימיטרי סירוטה, מנכ"ל ומייסד-משותף של BigID. "יכולתנו לגייס הון עבור המשך הפיתוח וההתרחבות בתחום הפרטיות מעידה על היותנו חברה פורצת דרך, בעלת צוות מוביל וחזון".

seperator

החברה שהוקמה בשנת 2016 על-ידי דימיטרי סירוטה ונמרוד וקס ממוקמת בניו יורק ובתל אביב ונחשבת למובילה בעולם בתחום מדיניות הגנה על הפרטיות ברשת. החברה פיתחה פלטפורמה לניהול ואכיפה של מדיניות פרטיות המידע ברשת בהתאם לדרישות רגולטוריות ולתקנות מחמירות חדשות כדוגמת החוק האירופאי וחוקי קליפורניה. הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה עושה שימוש ביכולות למידת מכונה ומאפשרת זיהוי מהיר ובקרה על מידע פרטי.

בגין חדשנותה בתחום ניהול ואיסוף הנתונים, נכללה ברשימת ה 2020 Forbes Cloud 100, הוכרה כסטארט-אפ הבינה המלאכותית של Business Insider לשנת 2020 וזכתה בתחרות RSA Innovation Sandbox.

Salesforce היא המובילה העולמית בתחם מערכות ניהול לקוחות (CRM). Salesforce Ventures, זרוע ההשקעות הגלובאלית שלה, משקיעה בדור הבא של טכנולוגיות ארגוניות ומגדילה את כוחה של פלטפורמת Salesforce.

Salesforce Ventures בונה את המערך הגדול ביותר בעולם לחברות ענן ארגוניות ומאפשרת ללקוחות גישה לטכנולוגיה זו. החברות זוכות במימון, יעוץ אסטרטגי, ותמיכה תפעולית, ויכולות בקלות להצטרף לתוכנית Pledge 1% המאפשרת נתינה חזרה לקהילה כחלק מהמודל העסקי שלהם. מאז 2009, השקיעה Salesforce Ventures בלמעלה מ400 חברות, שכוללות את Snowflake, DocuSign, GoCardless, Guild Education, nCino, Twilio, Zoom, וחברות נוספות ב 22 מדינות.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully