וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Zoomin מגייסת 21 מיליון דולר

16.12.2020 / 16:00

פלטפורמת הענן של Zoomin נמצאת בשימוש על ידי חברות כמו Mastercard, McAfee ו-Dell. מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה, ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית במינימום מאמץ

מייסדי zoomin. יאיר חזות,
מייסדי Zoomin/יאיר חזות

Zoomin, פלטפורמת הנגשת התוכן הטכני המובילה בעולם, מודיעה היום (ד') על סבב גיוס של 21 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי השתתפו הקרנות Viola Growth, Bessemer Venture Partners וזרוע ההשקעות של Salesforce.

פלטפורמת הענן של Zoomin נמצאת בשימוש על ידי חברות כמו Mastercard, McAfee ו-Dell. הפלטפורמה מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה, ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית במינימום מאמץ בכל נקודות הקצה שבהן הלקוח פוגש את החברה - פורטל הבית, אתר התמיכה, מוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו, תוך חיסכון של מיליוני דולרים בעלויות תמיכה, שיפור שביעות רצון הלקוחות והפיכת התכנים הקיימים ליתרון תחרותי אסטרטגי. נתוני החברה מלמדים כי השימוש בפלטפורמה של Zoomin סייע ללקוחותיה להפחית את הפניות למרכזי התמיכה בלמעלה מ-60%, לשפר את מדד שביעות הרצון (NPS) ב-17% וכן לפתח תרבות תמיכה דיגיטלית המבוססת על שירות עצמי עם עלייה של 320% בשימוש בתוכן הקיים שלרוב אינו זמין ללקוחות.

במציאות הטכנולוגית של היום, בה מוצרים נעשים מורכבים ומתוחכמים יותר, מידע טכני הפך להיות משאב קריטי להצלחת הלקוח בעת השימוש במוצרים וצריכתו מהווה כ-70% מכלל תעבורת הרשת של לקוחות לפני החלטת רכישה, בזמן ההטמעה ולאורך התמיכה השוטפת. יותר ויותר חברות מבינות שהמידע הגולמי הדרוש ללקוחות אמנם קיים אצלן אך קבור בתוך כמויות ענק של מסמכים ארוכים ומייגעים. המפתח לחוויית לקוח מוצלחת נעוץ ביכולת להנגיש ללקוחותיהם תשובות מיידיות לשאלות המוצריות שמטרידות אותם.

seperator

Zoomin, הוקמה בשנת 2016, על ידי גל אורון, חנן זלצמן וג'ו גלב ומעסיקה כ-85 עובדים בישראל, ניו-יורק ולונדון. הכנסותיה של Zoomin צמחו בשנתיים האחרונות פי חמישה והיא משרתת היום מיליונים של משתמשי קצה. ההשקעה תשמש את החברה להרחבת פעילות המכירות ברחבי ארצות הברית, אירופה ואסיה לאור הביקוש ההולך וגדל בשוק לפתרונות החברה ולגיוס משמעותי של עובדים בדגש על מהנדסים ותפקידי מחקר ופיתוח במטה החברה בישראל.

בחברה אומרים כי הביקוש לפתרונות ידע ושירות לקוחות דיגיטלי ואפקטיבי צמח משמעותית במהלך משבר הקורונה והוביל לגדילה של פי ארבעה בהכנסות מעסקאות חדשות. המעבר המהיר לעבודה מהבית וקיצוץ דרמטי בהיקף הפעילות הפיזית של ארגונים מול לקוחותיהם יצרו צורך דחוף למצוא חלופות על מנת לשמר רמת תמיכה אפקטיבית ללקוחות ברחבי העולם ובאימוץ טרנספורמציה דיגיטלית לשיפור חווית המשתמש של מוצרים ארגוניים.

"עידן הטרנספורמציה הדיגיטלית הגיע סוף סוף למידע הטכני", אמר עמית קרפ, שותף ב-Bessemer Venture Partners. כיום Zoomin היא החברה היחידה המאפשרת לארגונים למנף את התוכן הטכני הקיים כנכס אסטרטגי המשפר את שביעות רצון ונוחות השימוש של הלקוחות בעת שימושם במוצר".
"פלטפורמת הידע מונחית הבינה המלאכותית של Zoomin מאפשרת לחברות לחשוף את האוצר החבוי במידע הטכני במוצריהן", אמר רפי כרמלי, שותף ב-Viola Growth, "שינוי האופן שבו משתמשי קצה עוסקים במידע הטכני מסיר חיכוך, משפר באופן משמעותי את חוויית הלקוח לאורך כל שלביה, ומאפשר הפקת ערך מיידי מהפלטפורמה. אנו נרגשים מהביקוש בשוק המונע על ידי הערך העסקי המשמעותי של Zoomin".

"התקופה הנוכחית הקצינה את חשיבות חוויית לקוח הקצה. לאור הטלטלות העסקיות, חברות מחפשות כל דרך אפשרית לשמר את לקוחותיהן ולהעניק להם חוויה אישית", אמר גל אורון, מייסד שותף ומנכ"ל Zoomin. "אותו משתמש-קצה שהתרגל לקנות באמזון ולראות סדרות בנטפליקס מצפה לחוויה דומה בסביבת העבודה שלו, ציפייה שיוצרת סטנדרט חדש בשוק לקלות ואפקטיביות של הטמעת מוצרים ושימוש בהם. הגיוס יאפשר לנו להמשיך לשנות את האופן שבו לקוחות שואלים, לומדים ומבינים מידע טכני על מוצרים, ולהעצים את משתמשי הקצה של לקוחותינו בהפיכתם למומחי מוצר".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully