וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: החנות שמלכת אנגליה היתה מתה לבקר בה

רונית מטיאס

16.12.2020 / 13:23

וגם: חוגגים חנוכה ומסייעים לנהגים, תורמים לבית החולים, הדלקת נרות טראנ-אטלנטית וחוזרים למשפט המפורסם בתולדות ישראל

מסיבת תה

אניה בוקשטיין, שלום זיידלר, סיגל אריאלי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אניה בוקשטיין, שלום זיידלר, סיגל אריאלי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אם מלכת אנגליה הייתה מגיעה אתמול ל- T-LAB-חנות קונספט מעוצבת שפתחה ויסוצקי, היא בטוח הייתה מבקשת סניף כזה בלונדון. שלום זידלר, יו"ר ובעלים קבוצת ויסוצקי, בטוח היה שמח לארח אותה אבל לאירוע ההשקה המצומצם, הגיעו אתמול אניה בוקשטיין, הפרזנטורית של הקבוצה; איילת ליפשיץ, מנהלת חטיבת התה וה- wellbing; וסיגל אריאלי, מנהלת ה T-LAB.

המקום, שנפתח ברחוב החשמונאים בתל-אביב, עוצב בחשיבה חדשנית על עולם התה. בשונה ממה שהכרנו עד היום יש בו בר משקאות עם משקאות שחולטים במקום, מבוססים על תערובות תה מיוחדות, שייקים, ומאפים על בסיס תה שנוצרו בשת"פ מאפיית לחמים. בחנות הקונספט ניתן לרכוש תערובות תה, מארזי מתנות, ואביזרים וכלים ייחודיים להשלמת חווית התה.

סיגל אריאלי, איילת ליפשיץ, אניה בוקשטיין ושלום זידלר. יח"צ,
סיגל אריאלי, איילת ליפשיץ, אניה בוקשטיין ושלום זידלר/יח"צ

זיידלר אמר כי ויסוצקי מביאה את המהפכה הבאה בעולם התה, לפני כ- 25 שנים, כשפתחו לראשונה את בית התה, מטרתם הייתה לחשוף את הציבור הישראלי למגוון הרחב שיש לתה להציע, טעמים, צבעים, ערכים בריאותיים וסוגי תה שונים, והיום, ממציאים את עצמם מחדש במטרה לספק חוויה המערבת את כל החושים. לא עוד תרבות תה אנגלית שהכרנו, אלא שילוב טרנדים מהמזרח הרחוק דרך האורבניות הניו יורקרית כחלק אינטגרלי מחוויית השתייה הכוללת.

זידלר הוסיף ואמר כי האסטרטגיה של ויסוצקי בנויה על חדשנות ואין ספק שהם עומדים בפני המהפכה הבאה של תרבות התה דרך פניה לדור הצעיר, עם בר משקאות מעולמות הקולינריה והבילוי, דרך הבאת הטרנדים העולמיים של בריאות ונהנתנות, תוך העצמת חווית העיצוב והלייף סטייל כחלק אינטגרלי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

ידידים בדרכים

ניר שטרן, ישראל אלמסי ודפנה גיא  שטגמן. שוקה כהן,
ניר שטרן, ישראל אלמסי ודפנה גיא שטגמן/שוקה כהן

חברת פז-yellow ערכה הדלקת נרות בתחנת הדלק פז בצומת נתניה, והשיקה שיתוף פעולה עם עמותת "ידידים סיוע בדרכים", במסגרתו הוטמע לחצן מצוקה של עמותת 'ידידים' בתוך אפליקציית yellow ותרומת למעלה מ-1000 ערכות חילוץ בשווי של מעל חצי מיליון שקל, שיחולקו למתנדבי העמותה ויסייעו להם בקריאות במהלך החורף הנוכחי.

ניר שטרן מנכ"ל פז, ברך על שיתוף הפעולה החשוב ושיבח את מתנדביה הפועלים לילות כימים במתן סיוע לאחר. ישראל אלמסי, מנכ"ל עמותת "ידידים- סיוע בדרכים" סיפר כי הקימו את המיזם האדיר של ידידים מתוך רצון גדול להיטיב ולסייע לנהגים בכבישים ולהרבות ערבות הדדית במדינה, והם שמחים לקיים חיבור ושיתופי פעולה עם פז, דפנה גיא-שטגמן מנכ"לית "אג'נדה", שרקמה את שיתוף הפעולה בין השניים הצטרפה להשקה.

seperator

מגה סטאר

מאיר מרק ומשה נור. יח"צ,
מאיר מרק ומשה נור/יח"צ

את יום הולדתו חגג אתמול משה נור, מבעלי 'נור סטאר מדיה' לא רק במסיבת הפתעה שהכינו לו במשרד, אלה גם ליד שלט של החברה ליד היכל הספורט 'היכל קבוצת שלמה'. נור תרם לבית החולים לניאדו בנתניה שנמצא בעיצומו של מסע גיוס המונים לטובת בניית מחלקת טיפול נמרץ חדשה עם 21 מיטות בשטח של 1000 מ"ר, שתחליף את המחלקה הנוכחית המונה 6 מיטות בשטח של 250 מ"ר בלבד.

התרומה של נור מצטרפת למיליוני שקלים שנאספים מהציבור בשבוע זה, לאור סירוב המדינה להשתתף במימון מחלקת טיפול נמרץ חדשה שתשרת את 500,000 תושבי נתניה, השרון והסביבה. מאיר מרק, סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ של לניאדו, הודה לנור על התרומה ואמר שההירתמות החשובה של חברת נור צריכה להיות סמל ודוגמה לכל אחד, במיוחד בתקופה בה המדינה מזניחה את בתי החולים הציבוריים ומאות אלפי תושבי נתניה והסביבה.

seperator

ויהי אור

ג'יי ושירה רודרמן. באדיבות המשפחה,
ג'יי ושירה רודרמן/באדיבות המשפחה

כחלק מהמאמץ לחזק את היחסים התרבותיים, העסקיים והטכנולוגיים בין ישראל לקהילות היהודיות בארה"ב, קרן משפחת רודרמן, בראשות הנשיא ג'יי והמנכ"לית שירה רודרמן, ערכו בזום אירוע הדלקת נר שישי חוצה יבשות בהשתתפות יהודים אמריקאים החיים בקהילות קטנות בארצות-הברית. האירוע נערך במעמד שרת התפוצות עמר ינקלביץ', ובשיתוף פדרציות יהודי צפון-אמריקה, בסימן הוקרה לקהילות היהודיות הקטנות מצפון-אמריקה על תמיכתן בישראל ועל התעקשותן לשמר את הזהות היהודית, למרות אתגרי המרחק.

היהודים האמריקאים סיפרו חוויות חנוכה בקהילות הקטנות, ונציגי הקהילות דיברו על הצורך בהקניית ידע על מדינת ישראל לצד חינוך יהודי מגיל צעיר, והביעו בפני ינקלביץ את רצונם לפגוש מדענים ישראלים פורצי דרך ולשמוע על חברות עסקיות המייצגות את ישראל במטרה לחזק את הקשר בין מדינת ישראל לקהילות הקטנות.

seperator

הפקה עולמית

גדעון תדמור ואמיליו גלעד שנקר. דניאל קמינסקי,
גדעון תדמור ואמיליו גלעד שנקר/דניאל קמינסקי

60 שנה לאחר משפטו של אדולף אייכמן שהורשע בפשעים נגד האנושות, יפיקו חברת MGM העולמית, כאן תאגיד השידור הציבורי, תדמור אנטרטייטמנט ואליס תקשורת, סדרה דוקומנטרית על המשפט ההיסטורי. הסדרה תכלול גילויים חדשים וחומרי ארכיון שלא נחשפו עד היום, ותחשוף מקרוב את דמותו של אייכמן ואת אופן ודרכי החשיבה שלו בעת שהיה האדריכל ליישום הפתרון הסופי של יהדות אירופה.

בסדרה ישולב ראיון עימו ממקום מחבואו בארגנטינה שנים ספורות לפני שנחטף. סטיב סטארק, נשיא MGM/UA TV אמר כי הסדרה מטילה אור חדש על המשפט המפורסם בישראל, שזכה לתהודה בינלאומית וחשף את דמותו של אייכמן בפני העולם כולו, וזהו כבוד גדול להתחיל את השותפות היצירתית עם 'תדמור אנטרטיימנט', בהפקה כה משמעותית של סדרה מרתקת וחשובה ביותר.

במתרגשים: גדעון תדמור, יו"ר 'תדמור אנטרטיימנט', ואמיליו שנקר המנכ"ל; המפיק קובי סיט; טל פרייפלד, מנהלת חטיבת הטלוויזיה ב-כאן תאגיד השידור הציבורי"

seperator

שגריר המדבר

טום אביב וקרין קיש. אסף לב,
טום אביב וקרין קיש/אסף לב

השף טום אביב, נבחר כשגריר מותג שעוני היוקרה אומגה. לראשונה יככב ישראלי בקמפיין של המותג הבינלאומי. במסגרת זו יעלה קמפיין דיגיטלי בינלאומי בכיכובו של טום אביב, בהשקעה של כמיליון שקל.

אביב מצטרף לשגרירים מפורסמים ביניהם: ג'ורג' קלוני, ניקול קידמן, דניאל קרייג, אדי ריידמן. הקמפיין לסדרת שעוני ספיד מאסטר, יצטלם במדבר יהודה, תוך התמקדות בשעון האייקוני של אומגה לאסטרונאוטים ואנשי החלל. הקמפיין "ירח במדבר", יעלה לאוויר במהלך ינואר 2021.

קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים אמרה כי הם מתרגשים מהבחירה, והוא בהחלט מתאים לערכי המותג, סגנון הלבוש, התחכום והמצוינות הבלתי מתפשרת. לאביב, חובב שעוני יוקרה, שעוני אספנות של אומגה.

seperator

מגשימים חלומות

אלון כהן- טל נתנוביץ- יגאל פדאל- ליאור שמואלי- חנה לבקבוביץ - פז פלדמן-סיון.. צור אבנית,
אלון כהן- טל נתנוביץ- יגאל פדאל- ליאור שמואלי- חנה לבקבוביץ - פז פלדמן-סיון./צור אבנית

נבחרת "טאפ מאדר ע"ש שלמה טירן, למען גדולים מהחיים" ערכה הדלקת נר ב"גן החלומות" בכפר אז"ר. הנבחרת המונה 45 מנהלות ומנהלים בכירים, עורכי דין, רו"ח ומנתח מהמשק הישראלי, שמה לעצמה יעד להשיג תרומות בסך של 2 מיליון שקל לטובת הקמת "גן חלומות" בירושלים. נבחרת העבר התרימו קרוב ל-5 מיליון שקל שמימנו את הקמת "גן החלומות" בבאר שבע שצפוי להתחיל את פעילותו במרץ 2021.

חברי הנבחרת החדשה ידרשו לגייס תרומות בדרכים יצירתיות כשהתנאי להכללתם בסגל הנבחרת הוא השגת יעד תרומות אישי. במקביל תתחיל הנבחרת את אימוניה לקראת ביצוע אתגר ה Tough Mudder בחודש יולי בסקוטלנד, אתגר הנחשב לאחד ממסלולי המכשולים המאתגרים, ומציין את סיום קמפיין תרומות ואימונים. אלון כהן, קפטן הנבחרת אמר שהם נרגשים להתרים להקמת גן ילדים נוסף בירושלים, גן שיהיה רב-לאומי, והנבחרות ימשיכו לרוץ להתרים עד שיבנו "גני חלומות" לרווחת כל הילדים במדינת ישראל.

seperator

המכבים מדליקים

רוברט זינגר, דן אורין, מתי גרינברג, רחלי , שמעון מזרחי, טל ברודי. אלעד גולדשטין,
רוברט זינגר, דן אורין, מתי גרינברג, רחלי , שמעון מזרחי, טל ברודי/אלעד גולדשטין

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל-אביב; טל ברודי; דורון ג'מצ'י, מתי גרינברג, "התינוק היהודי האחרון" ששרד מקהילת יהודי צפון מקדוניה, והנהלת המרכז לאימפקט יהודי בראשות רוברט זינגר, הדליקו נרות במסגרת קמפיין "1000 החנוכיות" שמאיר את זכרה של קהילת צפון מקדוניה שנספתה בשואה. המשתתפים הקדישו את הדלקת הנרות לזכר קהילת יהודי צפון מקדוניה.

seperator

סטארט אפ בחיפה

נחשון צוק, עינת קליש, נמרוד אלמיש, ליאור חנוכה. יח"צ,
נחשון צוק, עינת קליש, נמרוד אלמיש, ליאור חנוכה/יח"צ

בחיפה הושק מרכז אינבנטק החדש IN-VENTech -מתחם חדשנות חדש שמצטרף לתנופת ההיי-טק בעיר, ויעניק תמיכה לחברות סטראט-אפ ישראליות מבטיחות והענקת תמריצים ליזמים ופיתוח אקו-סיסטם יזמי טכנולוגי. העיריה באמצעות חברת היי סנטר השקיעו במהלך 15 מיליון שקל בכדי להפוך את חיפה לבירת הסטארט-אפ החדשה, ולמשוך אליה חברות ויזמים ולהשאירם בעיר.

לאחרונה הודיעה חברת אפל על קביעת המטה החדש שלה בחיפה לצד ענקיות ותיקות בעיר כמו אינטל, גוגל ומיקרוסופט. עינת קליש ראש העיר אמרה כי פתיחת המרכז מהווה מנוע להגדלה משמעותית של סטארט-אפים הפועלים בעיר, ומחזקים את מיצובה של חיפה כמרכז ליזמות טכנולוגית למטרופולין ולמחוז הצפון כולו, השקת המרכז משתלבת עם מאמצי העירייה, ששמה לה למטרה לפתח את תחומי התעשיות עתירות ידע, כעוגן כלכלי וכמקור תעסוקה ופרנסה איכותיים לאלפי תושבי חיפה.

seperator

קרמבו בבנק

פנינה שפרינגר,ועידו איציקוביץ. יח"צ,
פנינה שפרינגר,ועידו איציקוביץ/יח"צ

פנינה שפרינגר, מנהלת קשרי קהילה בבנק מזרחי טפחות ועידו רייכמן אייזיקוביץ, סמנכ"ל גיוס משאבים ושיווק ב'כנפיים של קרמבו', הצטרפו ל"קרמבוס עד הבית" ואמרו כי בתקופת הקורונה לכולם היה קשה, אבל לחניכי תנועת "כנפיים של קרמבו" היה קשה שבעתיים והם התגעגעו לחבריהם. עשרות חניכים מסניפי רמת גן ורמלה לוד, נהנו מפעילות חווייתית ונגישה עם חבריהם לתנועה שהפתיעו אותם בביתם.

seperator

יין וחמין

דנה אלמלח, מיכל קליין, מיכל אנסקי, חנצ'ו בלום, קשת רזילי מיכאלי, מיקי רון ודוחי דרויש. הגר שמיר,
דנה אלמלח, מיכל קליין, מיכל אנסקי, חנצ'ו בלום, קשת רזילי מיכאלי, מיקי רון ודוחי דרויש/הגר שמיר

יקב הרי גליל-יקב בר קיימא הפועל למען שמירה על הטבע והסביבה ופועל למען החברה, משיק את יין חברים-דורות 2016 בשיתוף פעולה עם מיכל אנסקי. היקב ואנסקי החליטו לתרום חלק מרווחי ממכירת היין לעמותת "אוהלה" שהקימה את אמ"ן-אדמת מרפא נשית-מרחב ריפוי בר קיימא לטיפול ושיקום נשים שעברו תקיפה מינית ואונס.

השניים יצרו מארז להכנת חמין המכיל את ספר החמין של שרי אנסקי. היין, סיר חמין, וכפפה שנוצרה במיוחד על-ידי חברות העמותה. כל הרווחים ממכירת המארז יתרמו ל"אוהלה". אנסקי וקשת רזילי מיכאלי מנהלת היקב, הגיעו לכפר הטיפולי, בישלו עם הבנות וערכו סדנה להעצמה נשית.

seperator

דש מטייואן

עומר כספי,צליל להב, הו צ'ין-צ'אנג. יח"צ,
ד"ר גארי גונג, מיטל מרגוליס לין, רני שיפרון וג'יל הו/יח"צ

משלחת ישראלית ראשונה יצאה לטייוואן לחתום על הסכמי שיתופי פעולה בהזמנת תכנית IP² LaunchPad, המאיצה את כניסת חברות ישראליות לשוקי המזרח הרחוק ולפעילות באקוסיסטם של טייוואן, התכנית המנוהלת על-ידי חברת i2i ופועלת במרכז החדשנות Startup Terrace, בתמיכת מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA), של משרד הכלכלה (MOEA) בטייוואן.

המשלחת בראשות רני שיפרון, מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe נציג i2i הטייוואנית ומנהל את פעילות IP² LaunchPad בישראל ערכה פגישות עסקיות בארגונים מובילים באקוסיסטם של טייוואן, יצרה קשרים אישיים וחיזקה את ההיכרות עם אנשי מפתח באקוסיסטם. באירוע הגאלה הוכרז רשמית הסכם שיתוף פעולה בינלאומי בין חברת קארמה הטייוואנית לחברת הסטארטאפ הישראלית רסימיטרי, הסכם הכולל השקעה ראשונית לפיתוח וייצור משותף ובהמשך הקמת חברה משותפת (Joint Venture) בטייוואן. בנוסף הוכרז על הסכם להרחבת פעילות עסקית בין טייוואן לישראל.

seperator

כוכבים על גלגלים

ליאון סופרין, חילי טרופר ובועז קרמר. יח"צ,
ליאון סופרין, חילי טרופר ובועז קרמר/יח"צ

קבוצת איל"ן ספיבק רמת גן, זכתה בגמר גביע המדינה לכדורסל על כסאות גלגלים. הקבוצה התמודדה בגמר באולם בית הלוחם בתל אביב וניצחה את קבוצת בית הלוחם תל-אביב בתוצאה 78:66, והחזירה לעצמה את התואר לאחר שזכתה בו בפעם האחרונה ב 2017 ועשתה זאת בפעם ה 24 בהיסטוריה. שר התרבות והספורט חילי טרופר העניק את הגביע לזוכים ביחד עם ליאון סופרין, מבעלי קבוצת הנדל"ן סופרין, שעוסקת בייזום, ניהול והקמת פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, שהעניקה חסות לקבוצה.

seperator

חקק מחלקים

שיר חקק, שרון חקק, מיה חקק, קובי חקק, שימי גשייד   טליה ודקלה דור. יח"צ,
שיר חקק, שרון חקק, מיה חקק, קובי חקק, שימי גשייד טליה ודקלה דור/יח"צ

קובי חקק מבעלי רשת רולדין ובני משפחתו חילקו מאות סופגניות במכון ההמטו אונקולוגי בבית החולים ספרא לילדים בשיבא תל השומר. שימי גשייד מנכ"ל רחשי לב התרגש.

seperator

חגיגה בכרם

איגי אלוני, נורית שמיר, זורי ארקין,חנה אפשטיין, רונית אבנר, אייל גת. גיא יחיאלי,
איגי אלוני, נורית שמיר, זורי ארקין,חנה אפשטיין, רונית אבנר, אייל גת/גיא יחיאלי

חברת המשקאות "הכרם" שתחגוג ב-2021 מאה שנה להיווסדה, חתמה הסכם הפצה עם יקבי ברבדו, ונטע-יקב "יוצא חלציו" של יקב ברבדו. נורית שמיר, מנכ"לית חברת הכרם אמרה כי בעיצומה של תקופה מאתגרת זו, הם מקווים שזו הראשונה בשרשרת בשורות טובות שתביא עימה 2021 ויקב ברבדו הינו אחד מיקבי הבוטיק האהובים בארץ מזה שנים, ולאור התגברות הביקוש ליינות ישראלים, הפצת יינות ברבדו ונטע הינה תוספת נהדרת לפעילותם.

seperator

הבניין המדליק

קובי מחט ובתו אלונה. גיא יחיאלי,
קובי מחט ובתו אלונה/גיא יחיאלי

לפני 3 שנים, מנהל קהילה תרבות וספורט בעיריית תל-אביב יפו, יזמו את פרויקט "הבניין המדליק" במהלכו העירייה דואגת לסופגניות ומעודדת הדלקת נרות במטרה לקרב בין שכנים, ולהפיג את בדידות השכנים העריריים בחג. בשנה הראשונה היו 40 בניינים בשכונה, השנה נערכו הדלקות ב-1200 בניינים בכל העיר. לצד הדלקת הנרות במרבית הבניינים יזמו פעילויות נוספות כגון שירה ומשחקים.

seperator

אלוף מדליק

תומר רוזנברג, שגיא מוקי ובת-אל דניאל. אודי גורן,
תומר רוזנברג, שגיא מוקי ובת-אל דניאל/אודי גורן

אלוף העולם שגיא מוקי גייס לכבוד החנוכה תרומות למען מרכז תעשיון של בוגרים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית. דיירי דיור מוגן מגדלי הים התיכון נרתמו ורכשו 1,000 חנוכיות מעשה ידם של הבוגרים ב-45,000 שקלים.

seperator

טיסה מסחרית

יו״ר מכון היצוא אדיב ברוך, טייס המסוק, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה דוד לפלר, נשיא התאחדות התעשיינים ד״ר רון תומר, מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה אוהד כהן. יח"צ,
יו״ר מכון היצוא אדיב ברוך, טייס המסוק, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה דוד לפלר, נשיא התאחדות התעשיינים ד״ר רון תומר, מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה אוהד כהן/יח"צ

סייף בן זאייד, נסיך אבו-דאבי שמשפחתו ששולטת בנסיכות השווה סכום אגדי של 150 מיליארד דולר, הזמין את דוד לפלר, מנכ"ל משרד הכלכלה, את ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, לטיסה מעל דובאי במסוקו האישי, לאחר שהתרשם מדבריהם על הצורך לקדם שותפות אמיתית בין המדינות. סייף אמר לתומר כי הוא ריגש אותו, והביע רצון ליצור ביחד שותפות אמיתית שמכבדת את שני הצדדים.

לטיסה הצטרפו אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא ואוהד כהן, מנהל סחר החוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, שהמריאו ממלון אטלנטיס שמחזיק בשטחו מנחת מסוקים אישי. במסגרת תפקידו כשר הפנים, הנסיך אחראי על ביטחון הפנים של הנסיכויות, לכן הוא מתעניין במיוחד בטכנולוגיות הגנת מולדת וסייבר, בהן ישראל מתמחה.

seperator

מנפצות סטיגמות

מירי ואור שפיץ. שוקה כהן,
מירי ואור שפיץ/שוקה כהן

לילך כהן שולומון, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל, קפצה לצילומי הקמפיין החדש של המותג הבינלאומי קוטקס תחת השם "דור חדש של בנות", שיעסוק בסטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים במהלך חייהן ויציג את סיפורן האישי של הפרזנטוריות אגם בוחבוט, ענת ליליאור, אור שפיץ ובר מיניאלי. כהן שולומון אמרה כי מטרת הקמפיין להאמין שהגיע הזמן לדור חדש של בנות, דור שלא נכנע לסטיגמות ולא נותן להן לעצור אותן ולפגוע בהצלחה שלהן.

seperator

בקטנה

+ זרוע המשכנתאות בבנק מזרחי טפחות והתאחדות יועצי המשכנתאות, ערכו מפגש זום מקצועי בסדרת הרצאות מקצועיות משותפות-בנושא מימון לקבוצות רכישה.

בדוברים: אבי אבגיל, יו"ר התאחדות יועצי המשכנתאות, שרון בן-יהודה, מנהלת מחלקת אשראי קמעונאי לנדל"ן, סקרה את נושא מימון בנקאי לקבוצות רכישה. המפגש כלל הדלקת נר עם שי דקל, אחראי שיווק יועצי משכנתאות בבנק.

+בנק הפועלים המעודד ומקדם יזמות בפריפריה, העניק חסות למגמת ביוטכנולוגיה בתיכון "אורט" דנציגר בקריית-שמונה, באמצעות פועלים בקהילה, כחלק מהרצון לקדם את היזמות המדעית/טכנולוגית בפריפריה. במסגרת זו ובשיתוף Margalit Startup City, התלמידים הציגו את הפיתוחים שלהם בשידור חי לאלפי צופים ומאות מקבלי החלטות בישראל, ובמקביל יקבלו ליווי מנטורים ושיתופי פעולה עם תעשיית המחקר וההייטק של ישראל בשנת הלימודים הנוכחית, כחלק מהיוזמה להפוך את הגליל למרכז מצוינות בתחום הפודטק.

+ אודי בן שימול, מנכ"ל חברת Sodexo on site המספקת שירותי הסעדה ואחזקת מבנים למוסדות חברות וארגונים, ערך לעובדי המטה פעילויות חווייתיות לחנוכה בקבוצות קטנות, שכללו חדר בריחה, סדנת סושי ועוד. רינת לחנה, סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה ציינה כי השנה בחרו לחגוג את שבוע החג עם הפוגות קלות במהלך יום העבודה.

+במסגרת פעילויות שנערכו בחנוכה בכפר עידוד היו: הדלקת נרות, ערב לזכרו של נתן זך עם שירים וסיפורים לזכרו, פעילויות בנושא מיחזור ושמירה על איכות הסביבה, הקראת מגזין "עידוד היצירה"-מגזין שיצרו דיירי הכפר במסגרת חוג כתיבה יוצרת בכפר, הדיירים כתבו בתחומים שונים לבחירתם.

+שר הספורט, חילי טרופר, השיק במכון וינגייט את פרויקט שדרוג המתקנים והתשתיות במכון, כחלק מפרויקט האצת הצמיחה במשק. במסגרת הפרויקט יוקם בניין עתידני רב תכליתי שישמש משכן לאומי עבור נבחרות ישראל השונות בעלות של 162 מיליון שקל. השר טרופר אישר תוספת תקציב של 56 מיליון שקל הנועד למטרת שדרוג מתקנים קיימים והקמת מתקני בית לאומי לאיגודי האתלטיקה, הטניס, השחייה, ההתעמלות, הג'ודו, כדורעף החופים והטיפוס. שי אברהמי, מנכ"ל מכון וינגייט, שהציג הדמיות של המיזמים השונים שיבוצעו במסגרת הפרויקט. יקי אנוך, יו"ר המכון ואברהמי, העניקו לשר תעודת הוקרה על פועלו למען קידום הספורט ההישגי של ישראל.

+ עיריית נתניה בשיתוף היכל התרבות נתניה, ממשיכים במסורת ומקיימים את פסטיבל הזמר העברי- הפסטיווקאלי שישודר בלייב מקוון דרך עמוד הפייסבוק העירוני. מרים פיירברג-איכר, ראש העיר, הצטרפה לחזרות לקראת המופע של הטרומולו והפגינה יכולות מוסיקליות על התופים.

+ ראש עיריית ירושלים משה ליאון, הדליק נרות חנוכה במרכז 'עדי ירושלים'-מרכז חינוכי טיפולי ושיקומי לילדים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. את הביקור ליוו שלומית גרייבסקי מנכ"לית עדי ירושלים, ארהלה וינגרטן, חבר הנהלת עמותת עדי ויו"ר דרכי מרים, ומשה סוויל סמנכ"ל רגולציה.

+זהר ינון מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן ואורן בן-יוסף, מנכ"ל הספארי הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה עם הספארי ברמת גן בפגישה בין ההנהלות של שני הגופים הוחלט על שורת פרויקטים משותפים ייחודיים בין שני הגופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully