וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: הנציגה האורגנית הישראלית בדובאי

16.12.2020 / 18:04

כל אחד יכול לכנות את המוצר שלו "אורגני", אבל רק בחברת ערוגות הוציאו לכך תו תקן בינלאומי, מה שהוביל אותה לכנס international organic wellness המתקיים בימים אלה בדובאי. המנכ"לית אסתר לחמן: "מרגישים זכות גדולה ושליחות"

סרום חומצה היאלורונית. רותם טולדו,
סרום חומצה היאלורונית של ערוגות/רותם טולדו

כל אחד יכול לכנות את המוצר שלו "אורגני", אבל רק בחברת ערוגות הוציאו לכך תו תקן ישראלי, מה שהוביל אותה לכנס Organic and Natural Expo 2020 המתקיים בימים אלה בדובאי. המנכ"לית אסתר לחמן: "מרגישים זכות גדולה ושליחות"

היום כל אחד יכול להכריז על המוצרים שלו כאורגניים, אבל האם הם באמת כאלה? הדרך היחידה לדעת זאת היא אם יש תקן. לפני שנה פנתה חברת ערוגות לחברת אגריאור הוותיקה בארץ לפיקוח אורגני ודחפה להקמת תקן ישראלי בפיקוח אגריאור שמקביל לתקן האירופאי "קוסמוס".

קרם יום ולילה אורגני. רותם טולדו,
קרם יום ולילה אורגני/רותם טולדו

בימים אלה סגרה ערוגות מעגל, כשנבחרת להיות הנציגה הייחודית של הקוסמטיקה האורגנית מטעם מדינת ישראל. זה הוביל אותה לכנס Organic and Natural Expo 2020. מובילי הכנס בחרו במייסדת והבעלים של ערוגות, אסתר לחמן, להשתתף בפאנל של המציגים כמובילת הקוסמטיקה האורגנית בכחול-לבן. המשלחת כוללת את איתי לחמן, בעלים וצביקה זמיר, מנכ"ל אשר מייצגים את ערוגות בדובאי.

התערוכה בדובאי היא האירוע העסקי היחיד של המזרח התיכון המתמקד במוצרים אורגניים וטבעיים. היא מביאה את החדשות בתחום organic wellness במטרה ליצור שיתופי פעולה בין מדינות שונות במזרח התיכון, בהן מדינות כמו לבנון, קהיר וכו'. בכנס משתתפות עשרות מדינות מהמזרח התיכון והעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אסתר לחמן. יחצ,
שולחת מסר להחזיק מעמד. אסתר לחמן/יחצ

כיום יש 12 חברות שמנסות להוציא אישור תקן דומה לזה של ערוגות, אולם נכון לעכשיו היא היחידה בישראל המחזיקה בו. "בתקופה החשוכה הזו לעסקים ישראלים, אנחנו מרגישים זכות גדולה ושליחות לייצג את ישראל בכבוד בתחום הבריאות האורגני", אומרת לחמן, "ולשלוח מסר לכל בעלי העסקים להחזיק מעמד ולהאיר במעשים יומיומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully