וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תענו כבר להודעות: טעויות השיווק שאסור לכם לעשות ב-2021

17.12.2020 / 10:15

עכשיו במיוחד חשוב לפתח את קשרי האונליין שלכם, ולשם כך יש כמה דברים שחובה להימנע מהם. וכן, התקשורת הבין אישית מנצחת גם על גבי הרשת

בווידיאו: טיפים ליצירת תוכן ברשתות החברתיות/העסק של כולנו

ניתן כבר לומר בביטחון ששנת 2020 היא קו פרשת המים בתחום השיווק הדיגיטלי. בסיומה, עסק שלא מציע ללקוחותיו דרך קלה ונוחה לקנות את המוצרים שלו אונליין הוא עסק בסכנת קיום. בהיעדר קשר פיזי עם קהל היעד וההסתמכות על רכישות דרך הרשת, עסקים בכל התחומים חייבים לייצר עבור לקוחותיהם חווית אונליין מקיפה ומרתקת. כתוצאה מכך, יותר ויותר מותגים משקיעים בנוכחות דיגיטלית בולטת והתחרות על לבו (וכיסו) של הגולש הולכת וגדלה.

איך תוכלו בכל זאת להתבלט במציאות כזו, ליצור ערוצים דיגיטליים כובשים ולהגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם? רכזו מאמצים באונליין ונסו להימנע מהמלכודות הנפוצות שעסקים נופלים בהן במאמצי השיווק הדיגיטלי שלהם. ריכזתי עבורכם את הטעיות שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לעשות ב-2021.

אל תעשו

  • לשדר מסרים מיושנים. על כולנו עברה טלטלה עצומה בשנה האחרונה והעולם השתנה בהמון דברים קטנים וגדולים. ודאו שהמסרים שאתם משדרים בערוצים השיווקיים שלכם תואמים את המציאות החדשה שלנו. הבינו לעומק את הצרכים של קהל היעד שלכם בתקופה הנוכחית ועדכנו את התכנים שלכם בהתאם. גם פרטים שוליים לכאורה כמו תמונות הרקע שהשתמשתם בהן באתר שלכם עלולות להתגלות פתאום כמיושנות או אפילו חסרות רגישות. זכרו שכדי להיות רלוונטיים עבור הלקוחות שלכם, עליכם להראות להם שאתם מכירים היטב את העולם שהם חיים בו וקשובים לצרכים שלהם.
  • להיצמד לסוג אחד של תוכן. אם נכנסתם לשגרה של להעלות תמונה עם טקסט לאינסטגרם והפייסבוק שלכם, אתם חייבים להתעורר ולהתחיל לגוון. צלמו בווידאו של תהליכי העבודה שלכם, ראיינו את המשתמשים או הלקוחות שלכם, הפיקו קליפים עם מוזיקה קצבית ושדרו שידורים חיים. גם את התוכן הכתוב שלכם כדאי לגוון - אל תיפלו בכל פעם לאותן תבניות שחוקות. ככל שסוגי התוכן שאתם מייצרים מגוונים יותר, תקבלו יותר חשיפה ותגיעו לקהל יעד רחב יותר.
  • לבנות על לקבל חשיפה ללא השקעה. תוכן מעולה ומגוון הוא חובה לכל עסק שרוצה להצליח בדיגיטל, אבל בשנת 2021 אי אפשר לצפות שהגולשים יגלו את התוכן הזה לבד. אתם חייבים לעזור לתוכן שלכם לקבל יותר חשיפה כדי שהוא לא יילך לאיבוד בפיד האינסופי של הגולש. כדי לעשות זאת, כדאי להשקיע בקמפיינים ממומנים וכלי אוטומציה חכמים. נוסף לכך, אין תחליף לעבודה ידנית בשיתוף הפוסטים שלכם בקבוצות, יצירת אינטראקציה עם משתמשים אחרים והשתתפות במעגלי לייקים (Engagement Pods). ברב המקרים, שילוב חכם של כל הכלים האלה הוא שייתן את התוצאה הטובה ביותר.
  • להקשות על גולשים לרכוש את המוצרים שלכם. כדי שאנשים יקנו מכם באינטרנט, תהליך בחירת המוצר והרכישה ממכם צריכים להיות פשוטים וברורים. לקוח שמסתבך ככל הנראה יאבד עניין ויעבור לאתר של המתחרה שלכם. השקיעו מאמצים ביצירת אתר נח עם אפשרויות ניווט ופילטור של המוצרים. תנו ללקוח את מרב המידע על המוצר שלכם וציינו מראש עלויות משלוח או כל תחנה נוספת של המוצר בדרך ללקוח. בערוצי הסושיאל שלכם, הסבירו שוב ושוב כיצד אפשר לקנות מכם, איך נכנסים לאתר, איפה מוצאים את המוצרים ולמה לצפות בעת הרכישה. גם אם נדמה לכם שכבר חזרתם על כך עשרות פעמים, חשבו על הלקוח שרואה את הפוסט שלכם בפעם הראשונה.
  • להתעלם מהודעות. בעידן שבו שירות לקוחות פנים אל פנים לא קיים יותר, כל שאלה, תגובה או פנייה מלקוח שמתקבלת בערוצים הדיגיטליים שלכם צריכה להיות בראש העדיפויות שלכם. בין אם מישהו פונה בצ'אט עם שאלה ספציפית לגבי מוצר או כותב תגובה כללית על אחד הפוסטים שלכם, ההזדמנות שלכם לתקשר איתו היא ההזדמנות להפוך אותו ללקוח. אנחנו תמיד זוכרים את העסק שבו נתנו לנו שירות טוב. גם אם אין לכם את מה שהלקוח מבקש, יש יותר סיכוי שהוא יחזור בעתיד אם הוא ירגיש שהוא קיבל מכם יחס אישי. אם המענה לפניות גובה מכם יותר מדי זמן, העזרו באפשרויות אוטומטיות וצ'אטבוטים כדי ליצור שירות לקוחות מתקדם יותר, אבל אל תזניחו את התחום החשוב הזה.
מעקב אינסטגרם. ShutterStock
במציאות הנוכחית כל חידוש/ShutterStock

אתר ממיר, תוכן מרתק, נוכחות סושיאל מעודכנת ושירות לקוחות יוצר מהכלל הכרחיים כדי לבלוט על פני התחרות אונליין. רק שילוב מדויק של כל האלמנטים האלה יאפשר ללקוחות שלכם להיחשף אליכם, לבחון את המוצרים שלכם ולבסוף לרכוש מכם.

מאחלת לכם ולכולנו שנה של התגברות על מכשולים ופריחה עסקית.

האתר של טל נברו
אתר Social Lady של טל נברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully