וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולו פאוור תספק מערכת סולארית לייצור חשמל לגג מבנה ציבורי

17.12.2020 / 10:05

התקשרה בהסכם לפיו סולארפיינט, חברה בת של אפולו פאוור, תקים מערכת סולארית על גג מבנה ציבורי, בתמורה לסך של כ- 385 אלף שקלים: "ממשיכים לפעול במקומות של יתרון טכנולוגי"

עודד רוזנברג מנכ"ל אפולו פאוור. גיין מדיה,
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור/גיין מדיה

אפולו פאוור התקשרה בהסכם לפיו סולארפיינט, חברה בת של אפולו פאוור, תקים מערכת סולארית על גג מבנה ציבורי, בתמורה לסך של כ- 385 אלף שקלים. אפולו פאוור, באמצעות סולארפיינט, הינה חברה המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. המוצר העיקרי אותו מפתחת ומייצרת החברה הינו יריעות סולאריות גמישות, קלות משקל, עמידות וזולות, המיועדות להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור, מסר: "אנו ממשיכים לפעול במקומות בהם יש לנו יתרון טכנולוגי. משקלה וגמישותה של היריעה הסולארית של אפולו פאוור בעלי פוטנציאל לתת מענה למבנים בכלל ומבנים בבניה קלה בפרט ואני שמח על הבחירה בנו לספק מערכת זו. בחצי השנה האחרונה התקדמנו רבות בשווקים שונים כגון שוק הרכב ושוק הסולאר הצף ועתה לראשונה אנו פונים לשוק המבנים. המפעל החדש שחנכנו לאחרונה יאפשר לחברה לספק יריעות סולאריות בהתאם לדרישות הלקוחות שלנו, ובהיקפים גדולים מהיקפי היריעות שסופקו עד כה".

יצוין כי מערכות דוגמת זו שבהסכם, מיועדות להוות פתרון במקום שבו קיים קושי להציב מערכת סולארית המורכבת מפאנלים סטנדרטיים, כגון על גגות עם מגבלות נשיאת משקל או גגות מעוקלים. הקמת המערכת מהווה פרויקט ראשון של סולארפיינט להקמת מערכת המבוססת על היריעות הסולאריות הגמישות וקלות המשקל שלה, על גבי גג מבנה, שלמיטב ידיעת החברה מוגבל קונסטרוקטיבית בנשיאת משקלם של פאנלים סולארים סטנדרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully