וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הם מגיעים לנתב"ג: נספרסו פותחת חנות קונספט בדיוטי פרי

17.12.2020 / 10:48

נספרסו העולמית נכנסת לנמלי התעופה, ונתב"ג יהיה הראשון שבו תושק חנות הקונספט של המותג: "ללקוחות ולתיירים תצפה חווית קניות דיגיטלית יחידה מסוגה"

מארז נספרסו. יחצ,
חוויה מסוג אחר. מארז נספרסו שיימכר בדיוטי פרי/יחצ

נספרסו העולמית נכנסת לראשונה למתחמי הדיוטי פרי בשדות התעופה ונמל התעופה הראשון בו תושק חנות הקונספט של המותג הוא נתב"ג. חנות הקונספט החדשה הינה ידידותית למשתמש והיא תיפתח במתחם "הכיכר", המתחם האסטרטגי שבדיוטי פרי של טרמינל 3 בשדה התעופה בן גוריון. הקמת החנות, דווקא בימים אלו של חוסר ודאות, מביעה אופטימיות זהירה שתנועת הנוסעים בטרמינל תשוב לסדרה.

הבוטיק החדש, 65 מ"ר גודלו, הוא ניסיון ראשוני של חברת נספרסו העולמית להקמת חנות קונספט במתחם דיוטי פרי. הוא מעוצב בקונספט חדשני המתכתב עם העולם הדיגיטלי וממוקם באזור אסטרטגי בסמוך למתחם ההסעדה הראשי. המבקרים בחנות יוכלו לרכוש לפני הטיסה את סדרות הקפסולות המגוונות וכן סדרות שישווקו בלעדית בדיוטי פרי, בהנחת מע"מ (17%) ולאסוף אותן עם שובם לארץ.

תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "זוהי הפעם הראשונה שנספרסו העולמית מאפשרת רכישת קפסולות בחנות דיוטי פרי בשדה תעופה ואנו מברכים על הכבוד שנפל בחלקנו לפתוח את חנות הקונספט הראשונה בשדה התעופה בן גוריון. ללקוחות ולתיירים תצפה חווית קניות דיגיטלית יחידה מסוגה הודות למסכי המגע הפזורים ברחבי הבוטיק תוך שימת דגש על שמירה על מרחקים, חיטוי ידיים, ושמירה על הנחיות התו הסגול".

חווית הקניות בבוטיק היא נוחה, ומפגישה את הלקוחות עם העולם הדיגיטלי המוכר באמצעות רכישה בממשק דיגיטלי תוצר פיתוח של חברה ישראלית. ניתן לבצע את ההזמנה בזמן אמת בנוסף, יציע הבוטיק באופן בלעדי, מארזי קפסולות ייחודיים המעוצבים ברוח התרבות הישראלית.

בסיום הביקור, ולאחר הצגת כרטיס העלייה למטוס, ישלמו הלקוחות על רכישותיהם בקופת הבוטיק, ואת תערובות הקפה שהזמינו יוכלו לאסוף עם הגעתם לארץ, בנקודת האיסוף של טאצ'איט מקבוצת אופיס דיפו באולם הנכנסים, מיד לאחר ביקורת הגבולות.

טאצ'איט מקבוצת אופיס דיפו, המפעילה את חנות האלקטרוניקה ומוצרי החשמל בדיוטי פרי, נבחרה להיות זרוע שירותי תפעול, סליקה ולוגיסטיקה לבוטיק החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • נספרסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully