וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש וסוחף: רמי קליינשטיין והצוות הרפואי של המרכז הרפואי מאיר הדליקו נר תודה לבן למלאכים בלבן

בשיתוף טרה

17.12.2020 / 13:40

צפו: הזמר האהוב הגיע לכפר סבא להדלקת הנר השמיני והאחרון של החג, במסגרת היוזמה לקירוב לבבות ואמירת תודה לצוותים הרפואיים בישראל על מלחמתם בקורונה

בווידיאו: רמי קליינשטיין מדליק נרות חנוכה בבית החולים מאיר בכפר סבא/צילום ועריכה: אמיר יעקובי כתב: עידן שמעוני

אמש (חמישי) הגיע הזמר והיוצר רמי קליינשטיין, בליווי בנו תיאו ובתו אומה, למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, שם פגש את אנשי הצוותי הרפואי, בהם אחים, אחיות, סניטרים, מנהלים, אנשי תפעול ומזכירות רפואית, ויחד הדליקו נר שמיני ואחרון של חנוכה, כאשר בחנוכייה כמובן נר תודה לבן שהוקדש למלאכים בלבן, שעושים עבודת קודש במלחמתם בקורונה.

מרגע הגעתו של קליינשטיין לבניין המיון של בית החולים אי אפשר היה להוריד ממנו את העיניים, מרבית העוברים ושבים ואנשי צוות הרפואה התרגשו מלראות אותו ולשמוע אותו מברך בקולו המוכר. בנוסף נלוו אליו שני ילדיו הקטנים שריגשו בהצטרפות שלהם לברכה ולקצב, מה שהפיג טיפה את אנשי צוות הרפואה ממלחמתם היומיומית על בריאות הציבור.

רמי קליינשטיין חנוכה טרה. יח"צ,
קליינשטיין באירוע בכפר סבא/יח"צ

המרכז הרפואי ע"ש ד"ר יוסף מאיר הוקם בשנת 1956 כבית חולים מרכזי בכפר סבא שיעודו המרכזי היה למגור את מחלת השחפת. בית החולים משרת אוכלוסייה ענקית המתפרסת מפתח תקווה ועד לנתניה. כיום המרכז מכיל 726 מיטות אשפוז ומעסיק יותר מ-2600 עובדים. בנוסף בית החולים מלווה את המשלחות האולימפיות הישראליות וקבוצות רבות מליגת העל בכדורגל וכדורסל.

בשבוע שעבר הודיע המרכז הרפואי מאיר כי בית החולים כבר נערך לקראת מתן חיסוני קורונה לכ-2,600 אנשי הצוות שלו, ואלו יהיו הראשונים להתחסן עם הגעת החיסונים הראשונים לארץ.

בימים האחרונים מגיעים אמני ישראל המובילים, ביוזמת טרה, להדלקת נרות יומית המונית לאיחוד לבבות ולהודות ל-"מלאכים בלבן", הצוותים הרפואיים אשר עובדים לילות כימים בשמירה על בריאות הציבור, כאשר בכל הדלקה יוקדש נר לבן אחד בחנוכייה, עבור "המלאכים בלבן".

טקס הדלקת הנרות מתקיים לאורך ימי החג (למעט שישי-שבת) בשעה 19:55 לערך, ומשודר מרחבת המרכזים הרפואיים השונים בישראל בו זמנית בערוצי הטלוויזיה, תחנות הרדיו, אתרי החדשות וכן בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם של טרה. כמו כן, טרה מזמינה את הציבור להעלות לאתר "מלאכים בלבן" תמונות מהדלקת הנרות הביתית שלהם, כאשר על כל תמונה תיתרם חבילה של מוצרי חלב לצוותים הרפואיים. החלוקה תתבצע במגוון בתי חולים מצפון ועד דרום לאורך ימי חג החנוכה.

בשיתוף טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully