וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Qwilt תאיץ את העברת שידורי הוידאו של ענקית המדיה TIM בברזיל

17.12.2020 / 15:00

אחרי דיסני ובריטיש טלקום, הפתרון שפיתחה Qwilt להאצה וייעול של סטרימינג, המוטמע במערכת המחשוב של סיסקו, ישולב בתשתיות של TIM Brazil ברחבי המדינה

קווילט. מאיה אמנדו,
הישג נאה ל-Qwilt/מאיה אמנדו

חברת Qwilt, יחד עם סיסקו ושותפתה האסטרטגית חברת ההשקעות דיגיטל אלפא, מכריזות היום (ה'), על שיתוף פעולה מסחרי עם ענקית המדיה TIM Brazil מקבוצת טלקום איטליה.

פתרון תוכנה חדש שפיתחה Qwilt להאצת קצב ורציפות שידורי וידאו המבוסס על מודל של Open Caching, אשר מוטמע במערכות המחשוב של סיסקו, ישולב בתשתיות הרשת של חברת הטלקום TIM Brasil - שלוחתה הברזילאית של ענקית המדיה טלקום איטליה.

מדובר בהסכם שיתוף פעולה שלישי של Qwilt עם ענקית מדיה בינלאומית, בתקופת הקורונה: הסכם זה, נחתם פחות מחודש לאחר שיתוף הפעולה עם דיסני שתשתמש בטכנולוגיה של Qwilt להעברת הוידאו של דיסני פלוס וכחודשיים לאחר שיתוף הפעולה עם בריטיש טלקום, שהיתה החברה הראשונה לשלב את הפיתוח החדש בתשתיות שלה.

להערכת החברה מודל זה ,עתיד לשנות את שוק העברת תכני הוידאו באינטרנט. CDN היא הטכנולוגיה השלטת כיום בתחום העברת התוכן בעולם. הטכנולוגיה שפיתחה Qwilt בשיתוף עם ענקיות כמו סיסקו ודיגיטל אלפא, מהווה איום על הטכנולוגיה הקיימת, בשוק שמגלגל עשרות מיליארדי דולרים וממשיך לצמוח מידי שנה, בפרט לצד מגיפת הקורונה.

הטכנולוגיה שפיתחה Qwilt מאפשרת לספקיות האינטרנט ובניהן: TIM Brazil לייעל משמעותית את השימוש ברוחב הפס שלהן ובנוסף יאפשר להן קשר בלתי אמצעי עם יצרני התכנים. מדובר במהלך שיוכל להשפיע הן על הספקיות והן על משתמשי הקצה; הספקיות יהנו מחיסכון במשאבים שלהן והצרכנים זוכים לחווית צפייה מהירה ואיכותית יותר.

הפיתוח של Qwilt שאושר על ידי ה- SVA (( Streaming Video Alliance, מאפשר אופטימיזציה של תעבורת הנתונים ברשת כדי לאפשר שידור רציף ואיכותי יותר. כשהמערכת של Qwilt מזהה ביקוש רב לתכנים מסוימים, היא מפעילה שימוש בזיכרון מטמון ( Caching ) של התוכן במיקום סמוך לריכוז של הצרכנים וכך משפרת את הזרימה ואת חוויית הצפייה. התוכנה מנוהלת בענן ויכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות

אלון מאור מנכ"ל קווילט. יחצ,
הזדמנות אדירה. אלון מאור/יחצ

אלון מאור, מנכ"ל ומייסד משותף ב- Qwilt : "ההזדמנות בדרום אמריקה ובברזיל בפרט היא אדירה ואנחנו גאים להכריז על TIM Brazil ו-52 מיליוני המשתמשים שלה כלקוחות חדשים של Qwilt. במדינה עם גיאוגרפיה עצומה בגודלה כמו ברזיל, ההשפעה של הפתרון של Qwilt היא משמעותית מאוד ותהווה נקודת ציון נוספת באימוץ ארכיטקטורת הרשת הפתוחה שפיתחנו, ע"י ענקיות מדיה ברחבי העולם.

"הפלטפורמה שפיתחה Qwilt המבוססת על מודל ה- של Open Caching, יחד עם התשתיות של סיסקו, עולה בקנה אחד עם החזון שלנו להצעיד את תחום העברת הוידאו באינטרנט, למקום שיתופי וחדשני שיטיב עם קהל לקוחותינו ועם צרכנים בכל העולם "אומר לאונרדו קפדוויל - סמנכ"ל הטכנולוגיות והחדשנות ב- TIM Brasil" השילוב בין טכנולוגיה חדשנית ושירות לקוחות בלתי מתפשר, מהווה בשורה אמיתית לשוק המקומי. הטמעת הפיתוח החדש תעניק לנו את היכולת להמשיך לספק ללקוחותינו את שירותי ה-VOD באיכות הגבוהה ביותר בברזיל".

חברת Qwilt מפתחת מוצרי תוכנה ושירותי ענן המאפשרים לספקי מדיה ותקשורת גדולים בעולם, להפוך את תשתיות האינטרנט שלהם לאופטימליות עבור שידורי וידאו ומשחקי ספורט רבי משתתפים. החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי אלון מאור המשמש כמנכ"ל, דן סחר, גיורא ירון ויובל שחר המשמש כיו"ר מועצת המנהלים. לחברה מאות לקוחות ברחבי העולם וגייסה עד היום כ-100 מיליון דולר, היא מעסיקה כ-120 עובדים ולה משרדים בישראל, ארצות הברית, אירופה, אוסטרליה ודובאי.

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully