וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות שופסשנה: המבצעים המטורפים של סוף 2020 מגיעים

בשיתוף וואלה! שופס

28.12.2020 / 15:27

הורדות מחירים מדהימות עד 60% הנחה, מגוון עצום של מוצרים והתחייבות למחיר הזול ביותר וזירת "7 בום", שם תמצאו 7 מוצרים והזדמנויות שלא רואים כל יום - רגע לפני שנפרדים מהשנה, זה הזמן לפנק את עצמכם במשהו חדש. כשבוואלה! שופס מחכים לכם

בואו נודה באמת: 2020, איך נאמר זאת בעדינות, לא בדיוק תהיה השנה שרובנו נרצה לזכור. הקורונה ושאר צרות אחרות הפריעו לא מעט לשגרת חיינו, לא אפשרו לנו לצאת, לבלות, לחגוג את החיים ולפעמים אפילו להיפגש עם המשפחה.

לכן, רגע לפני שאנחנו מחליפים את ה-0 ב-1 ועוברים לשנה אזרחית חדשה בתקווה טובה יותר, הדרך הכי מוצלחת שאפשר לחשוב עליה כדי להיפרד מ-2020 עם טעם טוב היא כמובן להתפנק בעצמנו ולפנק את היקרים לנו. איך עושים זאת? קונים משהו ממש שווה, כזה שתסתכלו עליו בעתיד ותזכרו שבעזרתו השנה הזאת אולי בכל זאת הייתה די נחמדה.

אז אם גם אתם במצב רוח לאיזו חגיגה אמיתית, כדאי שתדעו שבוואלה! שופס יוצאים ממש עכשיו ועד ל-31 בדצמבר ב"חגיגות שופסשנה" - מבצע מדהים במיוחד לסוף השנה האזרחית, עם התחייבות ואחריות למחיר הזול ביותר לכל המוצרים.

הקורונה פגעה ברבים גם במובן הכלכלי כמובן ואם יש לנו הזדמנות לעשות קצת שופינג במחירים שלא רואים כל יום - חבל שנצא פראיירים, לא? בחגיגות שופסשנה של וואלה! שופס תמצאו מבצעי חיסול מלאי שמגיעים ל-60 אחוזי הנחה על המוצרים השונים, כולל דברים איכותיים ומגניבים במיוחד כמו טלוויזיות או מוצרי חשמל כאלה ואחרים, לבית ולגינה.

וואלה! שופס סוף שנה. יח"צ,
תתחילו לחגוג/יח"צ

אם אתם מחפשים לשדרג משהו בחיים שלכם, אתם בטוח רוצים לראות את המבצעים של וואלה! שופס בימים שנשארו עד לחגיגות הסילבסטר והנשיקה המסורתית של חצות. תוכלו למצוא שלל הורדות מחירים מטורפות ומגוון פשוט עצום של מוצרים - כל אחד מכם יגלה שם בדיוק את מה שהתחשק לו לסוף השנה הזו.

מה עוד כדאי לדעת? שהמבצע המדובר הגדול של חגיגות שופסשנה הוא "7 בום" - בכל רגע נתון תוכלו להיכנס לאתר של וואלה! שופס ולמצוא שבעה מוצרים במחירים מטורפים לגמרי. לכל אחד משבעת המוצרים הללו יהיו שבעה יחידות למכירה - אז אתם חייבים להיות בעניינים כדי להרוויח בענק.

מוכנים לסגור את 2020 בסטייל רציני? בוואלה! שופס מחכים לכם לחגיגות, שישאירו לכם טעם טוב מהשנה הזו. אז תתחילו לחגוג!

בשיתוף וואלה! שופס
  • עוד באותו נושא:
  • סוף שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully