וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

22.12.2020 / 1:00

קמפיין חדש נגד אלימות, ארוחות שף מפתות עד הבית, הסלבס המבוגרים מתחסנים וכמובן - הרבה אלכוהול לחגוג איתו את סוף השנה. כל מה שקרה במחצית הראשונה של השבוע

התאחדות אילת נגד אלימות/התאחדות אילת

במסגרת הקמפיין החדש של התאחדות "אילת", הבית של ענפי הספורט התחרותיים שאינם אולימפיים, הופק סרטון ובוא אלופים ואלופות בענפי ספורט שונים אשר נלחמים זה מול זה במגרש, ומדגישים שבחיים האמיתיים, מחוץ למגרש, מדובר באלימות.

משי רוזנפלד, אלופת אירופה בג'יו גיטסו : " בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד מקרי אלימות כלפי נשים. אסור להשאר אדישים לתופעה הנוראית הזו ולקורבנותיה. אני שמחה על ההזדמנות לקחת חלק בקמפיין של התאחדות "אילת" שאומר די לאלימות כלפי נשים. ובתקווה שנצליח דרכו לעורר עוד מודעות לנושא ולמנוע את המקרה הבה.

במסגרת הספורט אנחנו, הספורטאיות והספורטאים נמצאים בסיטואציות אלימות, אך זה קורה אך ורק על המגרש. כל ספורטאי יודע שמחוץ למגרש הוא אף פעם לא ירים יד על אדם אחרת, על אחת כמה וכמה שלא על אישה".

ויקי דבוש, אלוף אירופה בג'יו ג'יטסו: " לי כבן מאוד עצוב לשמוע על עוד ועוד מקרים של גברים שמפגינים אלימות כלפי נשים, לא כך חונכתי וגדלתי, לא במשפחה ובטח שלא בספורט. יחד עם התחושות הקשות, זה הזמן שלנו לפעול בנושא ולעשות הכל כדי לעצור את זה. אני מקווה שבשנה הבאה, כשנסכם את 2021 נעמוד על אפס נרצחות כתוצאה מאלימות".

אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת": "בשנים האחרונות מספר נשים אשר נופלות קורבן לאלימות הולך ומזנק. האלימות מתרחשת במקום שעל פניו הכי בטוח ומוגן - הבית. אנחנו בהתאחדות "אילת" מבינים כי לא ניתן לקבל את המספרים כעובדות. אסור לנו להפוך אותם לסטטיסטיקה שמשמרת את עצמה ואף עולה מדי שנה, אלא יש לעשות כל אשר ניתן להקטין ואם ניתן למגר לחלוטין את תופעת האלימות בכלל ואלימות כלפי נשים בפרט. כולנו אומרים די לאלימות כלפי נשים".

רותם אגמי קורן, מתאמת אתנה בהתאחדות "אילת": נשים רבות כל כך חוות התעללות ואלימות, אנו נחשפים למקרים הקשים ביותר בתקשורת, אם אנחנו רוצים לשנות את המציאות הזאת ולעקור אותה מן השורש, עלינו לפעול עכשיו ויפה שעה אחת קודם. הספורט מחנך את כולם, גברים ונשים, שאלימות איננה דרך לפתרון בעיות. אין שום תירוץ והצדקה לשימוש באלימות ויש לגנות אותה מכל וכל".

גיוסים

ענקית הסייבר פאלו אלטו נטוורקס ממשיכה לגייס למשרות רבות בתחומי פיתוח תוכנה, עיצוב מוצר, מחקר, תמיכה ועוד. החברה תגייס בחודשים הקרובים מעל ל-150 עובדים חדשים. פאלו אלטו נטוורקס תשמח לקלוט לשורותיה עובדים מוכשרים, שאיבדו את מקום עבודתם בשל משבר הקורונה או כאלו שמחפשים את האתגר הגדול הבא, ורוצים לעבוד בחברת הסייבר הגדולה בעולם עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, באווירה "סטארטאפיסטית" ודינמית. כל תהליכי הגיוס והקליטה מותאמים ונעשים מרחוק, תוך כדי שאנחנו עושים את מירב המאמצים לייצר חוויה טובה עבור המועמדים והעובדים החדשים שלנו.

את כל המשרות ניתן לראות באתר החברה

  • מפתחי Backend
  • מפתחי FullStack
  • מנהלי מוצר
  • מעצבי UX/UI
  • מהנדסי DevOps
  • QA Engineers
  • Research Engineers
sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

תרבות ומוסדות

לקראת רישום לסמסטר אביב תשפ"א ולשנת הלימודים תשפ"ב 2021-2022, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה תקיים שלושה ימים פתוחים למתעניינים בלימודי תואר ראשון .B.Sc בתוכניות ההנדסה השונות ובמתמטיקה שימושית, בתואר שני .M.Sc בהנדסה ובביוטכנולוגיה ובלימודי הוראה למהנדסים, היום הפתוח הקרוב, יתקיים במתכונת מקוונת בתאריך 12/1/2021 ומיועד לנרשמים ללימודי אביב (בתוכניות הלימוד המוצעות באתר) ולשנה"ל הקרובה תשפ"ב (2021/2022).

במסגרת היום הפתוח, יתקיימו מפגשים עם ראשי התוכניות לקבלת מידע אודות המסלולים והדרישות האקדמיות ויינתן מענה לשאלות המועמדים. כמו כן, יתקיימו מפגשים אישיים (בתיאום מראש) עם יועצים אקדמיים מהמכללה אשר יספקו אינפורמציה נוספת על תנאי הקבלה, אפשרויות הרישום או השלמות אקדמיות נדרשות לצורך רישום ללימודים המבוקשים. בנוסף, דיקנט הסטודנטים יקיים מפגש היכרות עם הדיקנית, אשר תפרוש בפני המועמדים את מגוון השירותים המוצעים לרווחת הסטודנט במכללה, ויינתן מענה וייעוץ בנושאים כמו מעונות, מלגות, סיוע וחונכות, לקויות למידה, קידום נשים וקריירה ועוד. לבסוף, יוכלו המועמדים גם לצפות בסרטונים המציגים את ייחודיות המכללה בנושאים כמו הקאתונים, קשרי תעשייה, יזמות, עתודה אקדמית, תוכניות מצוינות ועוד.

בשל משבר הקורונה, המכללה פתחה אפיק רישום וקבלה מיוחד לסטודנטים שיירשמו ללימודים בסמסטר אביב תשפ"א (שנה"ל הנוכחית) - על סמך ממוצע בגרויות בלבד וללא דרישת פסיכומטרי. מס' המקומות באפיק זה מוגבל. מועד אחרון להרשמה לסמסטר אביב: 15.2.21 - לאחריו ההרשמה תתאפשר על בסיס מקום פנוי.

ימים פתוחים נוספים מתוכננים להתקיים בתאריכים 5.5.21 ו- 15.7.21 במתכונת היברידית אשר תשלב מפגשים מקוונים לצד מפגשים פרונטליים (יש להתעדכן באתר המכללה ובהתאם להנחיות שייקבעו).

יום פתוח באורט בראודה. יחצ,
יום פתוח באורט בראודה/יחצ

בשבת נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין התאחדות הג'יו ג'יטסו של איחוד האמירויות לבין התאחדות הג'יו ג'יטסו הישראלית הפועלת תחת התאחדות "אילת". ההסכם מאפשר שיתוף פעולה בכל רמות הספורט, וכולל סמינרים משותפים , תחרויות , החלפת ידע עם מאמנים ועוד.

חשוב לציין שההתאחדות של האמירויות היא ההתאחדות המשמעותית ביותר מבין ההתאחדויות בעולם ואף נחשבת לבירת הג'יו ג'יטסו העולמית. האמרויות משקיעות משאבים רבים מאוד בקידום ענף הג'יו ג'יטסו. כעת, במקביל לחתימת ההסכם, מתקיימת תחרות מקומית, בה מתארחים גם הספורטאים הישראלים. אירוע חתימת ההסכם מסוקר רבות בתקשורת המקומית ומהווה אבן דרך משמעותית ביחסים בין שתי המדינות.

חברי המשלחת שבאו:

ארז אלראי - יו"ר האיגוד
אלי פופלינגר - מנכ"ל האיגוד
מקס דרי - חבר ועד מנהל של האיגוד
הספורטאים:
תומר אלראי - שהשיג עד כה שלושה נצחונות.
משה בן שימול - עד כה השיג ניצחון אחד.

חשוב לציין כי התחרות עדיין נמשכת,כאשר משתתפים בה כ-300 מתחרים מרחבי העולם.

אריק קפלן נשיא התאחדות "אילת": אנו בהתאחדות "אילת" מברכים את איגוד הג'יו ג'יטסו הישראלי, מבין האיגודים ההישגיים והמובילים ביותר בישראל, על חתימת ההסכם עם איחוד האמרויות, שהינה המדינה המובילה בעולם בענף הג'יו ג'יטסו. אנו בטוחים כי מדובר בפריצת דרך עבור האיגודים וההתאחדויות הלא אולימפיות בישראל, וכי הסכמים נוספים יגיעו בהמשך להסכם משמעותי זה.

ארז אלרואי יו"ר איגוד הג'יו ג'יטסו בישראל: "מדובר בהסכם היסטורי. אנו מברכים על ההזדמנות לשתף פעולה עם האיגוד החזק והמשמעותי ביותר בעולם, ובטוחים כי ההסכם ישפיע לטובה גם על הענף וההיכרות עימו בישראל.

עבדול מנום אל חשני, יו"ר איגוד הג'יו ג'יטסו האמירתי וסגן נשיא התאחדות הג'יו ג'יטסו העולמית: "ההסכם היום הינו המשך להסכם ההיסטורי שנחתם בין המדינות שלנו בספטמבר האחרון. ספורטאי הג'יו ג'יטסו הישראלים הינם ספורטאים הישגיים ביותר, ואנו נשמח לשתף פעולה עם האיגוד הישראלי, לחלוק את הידע המשותף ולהביא להגברת ההתעניינות בספורט חשוב זה בשתי המדינות.

הסכם התאחדות הג'יו ג'יטסו עם ההתאחדות בדובאי. יחצ,
הסכם היסטורי בין ההתאחדויות/יחצ

קבוצה של שחקני סקווש בכירים מישראל, בהם סגן אלוף ישראל, ניר כהן ועוד שני שחקנים הנמנים עם נבחרת ישראל, השתתפו בסוף השבוע בתחרות סקווש בדובאי. חשוב לציין כי זו הפעם הראשונה שמתקיימת אליפות מסוג זה על אדמת האמירויות. הקבוצה הייתה אורחת של מנהל הסקווש בדובאי, עבדול באסיט, שחקן ממוצא פקיסטאני.

את האירוע יזמה התאחדות הסקווש בישראל. אביב בושינסקי, יו"ר ההתאחדות, הביע תקווה שבכך תפתח הדלת לתחרויות נוספות עם מדינות ערביות נוספות ובראשן מצרים שבה נמצאים טובי השחקנים בעולם אך למרות השלום שיש למדינת ישראל עם מצרים, הללו נמנעים מלארח או להתארח בישראל.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": אנו מברכים את איגוד הסקווש בישראל על האירוע החשוב, שמהווה אבן דרך משמעותית עבור הספורטאים הלא אולימפיים בישראל. אנו בטוחים כי בקרוב נראה ענפי ספורט נוספים הפועלים תחת התאחדות "אילת", לוקחים חלק בתחרויות משמעותיות במדינות המפרץ, בהמשך לאירועים המכוננים של חתימת הסכמי השלום".

ניר כהן וניר זוסמן משחקים סקווש בדובאי. מעיין לוי,
ניר כהן וניר זוסמן/מעיין לוי

ביום ראשון הקרוב בשעה 18.00 יתקיים לראשונה אירוע שחמט בינלאומי בהובלתו של מנהל מועדון השחמט הישראל "שחמט לכל" ליאור איזנברג, עם אקוודור בשידור חי בדף הפייסבוק של משרד החוץ בספרדית, אשר בו למעלה משמונה מיליון עוקבים.

בחודשים האחרונים ישראל מקיימת משחקי בכורה מול מדינות שעד כה השחקנים הישראלים לא התחרו מולם. משחקים אשר שמים את מדינת ישראל על מפת השחמט העולמית באור חיובי.

ליאור איזנברג: "אני שמח לעדכן על מפגש נוסף שנקיים בשבוע הבא הפעם עם אקוודור. האירוע בתמיכת המועצה המקומית סביון ושגרירות ישראל בקיטו יכלול שידור חי של האירוע בדפי פייסבוק רבים וכן סרטוני הסברה רכה על ישראל לחיזוק תדמיתה החיובית של מדינת ישראל.

סטודיו InMotion לפילאטיס ו-InMotion Dance, בית ספר לריקודים סלונים ולטיניים, שניהם מחיפה, השיקו מחאת רשת יצירתית במיוחד, תחת הכותרת Dance Like No One Is Locking. "לבעלי העסקים בתחום, ברור שאנו סגורים רק בגלל סיבה פוליטית. יצאנו במחאה יצירתית בדרישה שישחררו אותנו לעבוד וליצור וללמד, כמובן תוך שמירה על התו הסגול וחוקי המשחק החדשים", אומרת ענת ברוך, יזמית ואשת עסקים חיפאית, בעלת סטודיו אינמושן לפילאטיס מכשירים ואינמושן דאנס - בית הספר לריקודים סלונים ולטיניים, המשרת אלפי לקוחות בשנה.

במסגרת הקמפיין, צילם הצלם החיפאי המוכשר אריק רובין תמונות מיוחדות, בהן זוג רקדנים - ענת ברוך (יזמית ואשת עסקים חיפאית, בעלת סטודיו אינמושן לפילאטיס מכשירים ואינמושן דאנס - בית הספר לריקודים סלונים ולטיניים, המשרת אלפי לקוחות בשנה) ואלון דוידובסקי (רקדן תחרותי וכוריאוגרף, אלוף הארץ בריקודים לטיניים), קשורים לשרשרת שכובלת את התנועה וחסומים במסכה. ברוך מסבירה כי הרעיון שעמד מאחורי הקמפיין פשוט: "סגרתם לנו את הסטודיו וחסמתם לנו את האוויר, אבל לא תצליחו לדכא את היצירתיות והתשוקה שבוערת בנו. אני מזמינה את 1.4 מיליון בעלי המנויים לחדרי הכושר, הסטודיו, השחיינים וכו', לקחת חלק ולהעלות פוסטים ברשתות החברתיות עם ההשאטג #dancelikenooneislocking", היא מוסיפה.

סטודיו אין מושן. אריק רובין,
סטודיו אין מושן/אריק רובין

"נקודת זכות" היא יוזמה של בנק דיסקונט ו"הרוח הישראלית" המתקיימת זו השנה ה-9 ברציפות. מדובר בתערוכת פריטי אמנות עכשווית הפתוחה למכירה שכל הכנסותיה הן קודש לתמיכה בפרויקטים למען אוכלוסייה במצוקה ובפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל, בדגש על ילדים ונוער בסיכון. השנה, לאור משבר הקורונה, חלק מההכנסות מהתערוכה, יופנו גם לאומנים עצמם.

התערוכה השנה כוללת למעלה מ-120 יצירות, ציורים, פסלים ועיצובים, שהמכנה המשותף לכולם הוא עגול. כל היצירות של כלל האומנים המציגים נעשו במהלך תקופת הקורונה והם נמסרו במיוחד עבור התערוכה והמכירה. השנה, על רקע המגבלות השונות בשל המגיפה, התערוכה תהיה מקוונת, וגם ניתן יהיה לבקר בה פיסית בתיאום מראש. התערוכה מוצגת בלובי הכניסה לבניין הנהלת בנק דיסקונט ברחוב יהודה הלוי בת"א.

פתיחת התערוכה התקיימה ביום ראשון ה-20 בדצמבר בשעה 19:00, במעמד מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין, נשיא הכבוד של "הרוח הישראלית" טל ברודי, מנכ"לית "הרוח הישראלית" מיקי דהב

תערוכת האמנות של בנק דיסקונט. יחצ,
חונכים את התערוכה/יחצ

הסופר והעיתונאי ליאור דיין אשר בימים אלו מוקרנת סדרת הטלוויזיה "נורמלי" אותה יצר עם אסף קורמן המגוללת את סיפור חייו האמיתי, יקיים סדנת כתיבה לייב בפלטפורמת סקרינז לייב בשידור אינטראקטיבי על כתיבת אותנטית.

מהי כתיבה אותנטית? עד כמה צריך ללכת רחוק בשביל לכתוב? איך מעבדים את המציאות הפרטית שלך לכתיבה מקצועית (תסריט או טור אישי)? מה מבדיל בין כתיבה אישית לכתיבת יומן? ומה לגבי הנזק ההיקפי של הכתיבה האישית, של אלו הקרובים אליך שגם הם נכנסים אל תוך הטקסט האותנטי (ולא תמיד מרוצים מכך)? במפגש יעניק ליאור את הכלים ללמוד איך "להתפשט" לחלוטין ולכתוב בצורה החשופה ביותר ממי שכבר שנים הולך עירום.

ליאור דיין - סופר ועיתונאי. בעל טור שבועי בעיתון "מעריב - סופשבוע" (במקביל כותב כתבות מגזין ומאמרים פובליציסטיים לשאר חלקי העיתון. בעבר כתב ב"מעריב", "וואלה", "העיר" ו- "הארץ".
ב- 2012 יצא ספרו הראשון "אנשים מעדיפים לטבוע בים" (הוצאת פן וידיעות ספרים) כמו כן השתתף בפרויקטים שונים בטלוויזיה. ביניהם "מחוברים פלוס" (הוט), "שיחת היום" (רשת) ועוד. בימים אלו משודרת בהוט סדרת הדרמה שכתב "נורמלי" ומבוססת על אירועים בחייו האישיים. הסדרה נבחרה להשתתף בפסטיבל Series Mania במסגרת INTERNATIONAL PANORAMA. כמו כן נבחרה להציג במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי של ג'נווה (GIFF).

Eventerו Screenz השיקו השנה מערכת מתקדמת וחדשנית פרי פיתוח ישראלי, לשידור אינטראקטיבי הכוללת זירת מסחר לתוכן וידאו בשם Screenz Live -המערכת מחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים. המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ'אט קבוצתי מתקדם וצ'אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.

Screenz Live הוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות. הפלטפורמה מאפשרת שידור וידאו למחשב ולנייד באמצעות ממשק ידידותי ופשוט, הכולל שידורים חיים באמצעות מצלמת רשת, או ציוד מקצועי (RTMP) שידורים מוקלטים מתוזמנים מראש, ו- VOD.

בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לשיווק וקידום באמצעות כלי הפצה מתקדמים, מערכת כרטוס וסליקה, מכירת כרטיסים ומנויים, יצירת קהילות צופים נאמנים לתכנים, מעקב אחר דוחות וסטטיסטיקות ומגוון שירותים נוספים.

ליאור דיין. מיכאל טופיול,
ליאור דיין/מיכאל טופיול

בשבוע שעבר התקיים טקס פרידה מיגאל ביבי, יו"ר המועצה הציונית היוצא, והחלפתו בדינה האן, יו"ר תנועת אמונה העולמית שמונתה במקומו ותכהן כיו"ר המועצה הציונית. האירוע התקיים באולם בן גוריון בבניין המוסדות הלאומיים בירושלים במעמד יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, מנכ"ל ההסתדרות הציונית העולמית יעקב אהרוני, מנכ"ל המועצה הציונית שלומי אשכנזי.

ביבי, שבעברו שימש כחבר כנסת וראש עיריית טבריה, שימש ב-8 השנים האחרונות כיו"ר המועצה הציונית, ובטקס קיבל גם מגן הוקרה על פעילותו במסגרת התפקיד לחיזוק יסודותיה הציוניים של החברה הישראלית, טיפוח החינוך היהודי והציוני ומעורבותו להצלחת פעילות המועצה הציונית בישראל
בנוסף, במעמד האירוע חולקו מגנים ותעודות הוקרה ליקירי המועצה הציונית: לאה פורר- חברת הנהלה ויו"ר סניף חיפה, שוש גלילי - יו"ר המועצה הציונית באשדוד, יעל ששון- חברת הנהלת המועצה הציונית בחדרה, שמריהו יהב- חבר הנהלת המועצה הציונית חבל ירושלים וציפי רון - חברת הנהלה במועצה הציונית סניף ירושלים.

המועצה הציונית. יחצ,
טקס הפרידה ליגאל ביבי/יחצ

סוכנות המיתוג "נורבט" חותמת את 2020 עם קמפיין חורף מושקע בהיקף של רבע מיליון שח של ענקית המחשבים "אסוס" בסימן הצלת התרבות. הקמפיין, שמשיק את סדרת מחשבי ה-flip הגמישים של החברה, יוצא בהשקעה כוללת של יותר מ-81 אלף דולר. הוא יעמוד בסימן ארט אנד טק, ויישא את הסלוגן "העוצמה שבתנועה".

לקמפיין נבחרו הרקדנים של להקת המחול Fresco , ובנגוד לשנים קודמות, הוא יחלוש בו זמנית באונליין וגם באופליין. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב וכן באפליקציית טיקטוק במטרה לפנות גם לקהל הצעיר. מדובר בפעם הראשונה ש"אסוס" בוחרת בהפקת תוכן מקורי לקמפיין טלוויזיה בהיקף רחב.

סוכנות נורבט היא מסוכנויות המיתוג המובילות בישראל, והיא מטפלת בתקציב הפרסום של אסוס במהלך השנה האחרונה.

אלי גייגר וסיגל רמתי מנכ"לים משותפים של נורבט: "השנה בחרנו, ולא בכדי, לשלב לתוך הקמפיין את שפת האומנות והריקוד. השימוש ברקדנים שיודעים בקריאות תיגר על טווח התנועה, נועד להעביר מסר של מחשבים עם חופש תנועה ללא מגבלות. לצד זאת, מדובר באחת השנים הקשות שידעה התרבות בישראל. ואנחנו שמחים לשים את הזרקור הפרסומי על יצירה מקומית".

העוצמה שבתנועה. יחצ,
העוצמה שבתנועה/יחצ

ההסכמים שנחתמו לאחרונה בין ישראל לבין מדינות המפרץ הביאו לאזור לא רק פרץ של אופטימיות, בתקווה להתגשמות החזון של שלום בימינו, אלא גם שפע של הזדמנויות עסקיות בשלל תחומים עבור חברות ויזמים מישראל. בין אם מדובר בחקלאות, טכנולוגיה, פיננסים או בריאות - השוק במדינות המפרץ צמא לידע ולחשיבה פורצת הדרך המאפיינים את ישראל.

אך גם עבור הסטרטאפים המתוחכמים והמבטיחים במיוחד, כשמדובר בשווקים חדשים, חשוב מאוד לדעת מהם הכללים המקובלים כדי לא לעשות טעויות שעלולות לעלות ביוקר. אחד הכלים המשמעותיים בגישור על פערים ויצירת חיבור ראשוני היא ידיעת השפה במדינה בה פועלים, בין אם על בוריה, ובין אם ברמה המאפשרת ניהול שיחה קלה. "כשמדברים עם אדם בשפת האם שלו, זה מסייע לשבור את הקרח, ולבנות בסיס יציב יותר לשיתוף פעולה עתידי", אומר יונתן מנשה, מנכ"ל שפה1, שמלמדת ערבית אונליין בשיטה ייחודית שפיתחה. בימים אלה מדווחים בשפה1 על עלייה בביקוש ללימודי ערבית של מעל ל-300% - הן לצרכי תיירות במדינות המפרץ ובמיוחד לצרכי חיזוק קשרים עסקיים באזור.

"כמובן שאם מדובר באדם שמכיר את השפה ברמה גבוהה יותר, ומסוגל להשתמש בה לניהול שיחות עסקיות, זה מקפיץ את המשא ומתן כמה צעדים קדימה ומאפשר לשני הצדדים להבין אחד את השני לעומק, בלי הצורך להסתמך על תרגומים שלא תמיד מעבירים במדויק את רוח הדברים ואת הפרטים הקטנים".

יוזמות

מצוקת הקורונה המתמשכת עוררה והעצימה ביתר שאת את התסמינים איתם מתמודדים הלומי קרב. ההסתגרות הממושכת בבית עם בת/בן הזוג והילדים, אובדן מקום העבודה, תחושת חוסר הוודאות החרדה הבריאותית.

במהלך הסגר הראשון עמותת נט"ל דווחה על עליה של כ50% במס' הפניות לקו הסיוע ובסבב השני של הסגר דווחה עלייה נוספת של עוד כ 10%. מרבית הפונים דווחו על תחושת בדידות קשה ועל חרדה קיומית, כמו כן הצורך במתן תמיכה וסיוע נפשי בקרב חיילים/ות משוחררים/ות שמתמודדים עם חוויות ואירועים קשים שחוו במהלך פעילות מבצעית עלה באופן ניכר.

משבר הקורונה הביא עמו משבר כלכלי רחב שגרם לפגיעה ישירה ומשמעותית ביכולת גיוס התרומות והמשאבים הנדרשים לעמותת נט"ל להמשך פעילותה. העמותה מטפלת מדי שבוע במעל 500 אזרחים וחיילים/ות משוחררים/ות שאינם מוכרים על ידי משרד הביטחון, ודואגת לסבסד את מערך התמיכה והסיוע הנפשי כחלק מהתפיסה החברתית לפיה לא יהיה אזרח שזקוק לתמיכה וסיוע נפשי ולא יוכל לקבלה בגין מצבו הסוציואקונומי. לנוכח המציאות המורכבת העמותה יזמה לראשונה קמפיין גיוס המונים לגיוס תרומות מהציבור הרחב הקמפיין ילווה במסע הסברה שמטרתו העלאת המודעות לתופעת הפוסט טראומה, יצירת נראות ל"פציעה השקופה" בעקבות אירועי טרור ומלחמה איתה מתמודדים בין 10%-15% מקרב החיילים/ות המשוחררים שחוו אירועים וקשים במהלך פעילות מבצעית ובאמצעותו היא מבקשת מהציבור להכנס תחת האלונקה ולתרום.

במסגרת הקמפיין יעלו שלושה מייצגי אופנה מרכזיים, בהובלת מעצבים שונים, שישמשו להעברת המסרים של העמותה. בכל מייצג ייקחו חלק מסלבס מהמובילים בארץ, הם ילבשו בגדים שעוצבו במיוחד לקמפיין ויצטלמו ליד ארט שגם כן הוכן במיוחד ומתכתב עם מסרי המייצגים. בינהם: טום אביב, יסמין מועלם, רון לוי, ריף נאמן, ישראל אהרוני, אייל שני, לאה שנירר, מאיה דגן ועוד.

גיוס תרומות של נט"ל. יחצ,
מגייסים תרומות לנט"ל/יחצ

ביום שני החל מבצע החיסונים של הצוותים הרפואיים ועובדי "אסותא מרכזים רפואיים" בכל רחבי הארץ. ראשון המתחסנים היה המנכ"ל גידי לשץ, שאמר: "אנו יוצאים לדרך עם מבצע החיסונים ברשת אסותא. אני גאה בהיענות הצוותים להתחסן ובתרומה שלנו למאמץ הלאומי בדאגה לבריאות ובחזרה לשגרה לה אנו כה מייחלים. אחרי שנה כל כך מאתגרת זהו הצעד הראשון שלנו בדרך להתגברות על הקורונה. אני קורא לכולכם אסות'אחיסון (עשו את החיסון) כי ביחד ננצח".

יו"ר אסותא הפרופ' יהושע (שוקי) שכיהן בעבר כמנכ"ל משרד הבריאות, וכמנכ"ל מכבי, כבר התחסן ומכיר היטב את האתגרים מול האוכלוסיות והקהילות השונות בחברה הישראלית. פרופ' שמר ציין כי "על אף שמדובר במבצע לוגיסטי מורכב מאין כמוהו , אין לי ספק שמערכת הבריאות תדע להתמודד ולחסן את האוכלוסייה בישראל. זהו רגע היסטורי ומרגש, ואני קורא לכל באזרחיות והאזרחים להתחסן מפני הנגיף". עוד הוסיף פרופ' שמר כי מדינת ישראל נמצאת כבר 10 חודשים בהתמודדות מול הנגיף, צוותי הרפואה של אסותא בכל המרכזים בארץ יחוסנו כבר מהיום לצד צוותי הרפואה בבתי החולים הגדולים, ובכך הופכת אסותא למקום עוד יותר בטוח עבור קהל המטופלים הבאים בשעריה".

גידי לשץ. יחצ,
גידי לשץ, מנכ"ל אסותא/יחצ

ישראל אהרוני ואשתו הגיעו למרפאת מאוחדת בתל אביב וקיבלו את מנת החיסון הראשונה נגד קורונה.
למרות הלחץ הטבעי, אהרוני גילה תושייה ושידר את החיסון שלו בשידור חי בפייסבוק. ולא רק אייקון המטבח - בתור לחיסון במרפאת שפרינצק של מאוחדת פגש אהרוני גם את מר טלוויזיה המיתולוגי,
חיים יבין, שגם הוא גילה קור רוח למול המחט.

ישראל אהרוני מתחסן בקופת חולים מאוחדת. יחצ,
זה מאחוריו. אהרוני מתחסן במאוחדת/יחצ

כ-600 אנשים, מרביתם מעל גיל 60 וחלקם הקטן אנשי צוות רפואי, התחסנו אתמול במוקד חיסוני קורונה שפתחה כללית במרפאת רוטשילד במרכז פתח תקוה. בין הפרצופים המוכרים שנצפו בקרב קהל המתחסנים היו סמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו; ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה; וכדורגל העבר המיתולוגי מוטל'ה שפיגלר, שהיה מראשוני המתחסנים במקום.

שפיגלר הגיע למוקד כללית בפתח תקוה במצב רוח מרומם, חייך למטופלים הנרגשים שהגיעו להתחסן ואף עשה איתם סלפי לבקשתם. כשנשאל טרם החיסון האם הוא מעל גיל 60, הוא צחק ואמר: "אני כבר בן רבע למאה". בהמשך הרצין ואמר: "אני קורא לכל מי שחצה את גיל 60 לנהוג כמוני ולהגיע להתחסן במוקדי קופות החולים. רק יחד בהירתמות משותפת נוכל לחזור לחיים שהכרנו לפני חודש מרץ, לחזור להיפגש ולחזור למגרשי הספורט".

שפיגלר (משמאל) עם מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית ד"ר יעל רייכנברג ועם סמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו. סער ורדי, דוברות כללית,
שפיגלר/סער ורדי, דוברות כללית

חברות וטכנולוגיה

אפליקציה מיוחדת המותקנת במחשבי iPad של Apple משמשת מזה כשלוש שנים כפה המדבר של אלפי ילדים וילדות בעלי צרכים מיוחדים הסובלים מבעיות תקשורת עד שאינם מסוגלים להביע את מחשבותיהם ורצונותיהם בדיבור פיזי רגיל. האפליקציה הייחודית סופקה להם על ידי חברת Wediggit מהרצליה, השותפה הבכירה של Apple לחינוך ועסקים.

האפליקציה מציגה בפני הילדים במסך ה-iPad סמלים למצבים שונים בחיי היום-יום ולחיצה עליהם מפיקה מלים ומשפטים שבעזרתם הילדים מתקשרים עם בני המשפחה וחבריהם ועם כל אדם אחר.
אלפי המחשבים סופקו לפני שלוש שנים במסגרת פרויקט הנגשה פרטנית תוך שיתוף פעולה של משרד החינוך עם חברת Wediggit, אך בתום תקופת ההסכם הוא לא חודש בשל ביטול התקציב או עיכובים בלתי ברורים אחרים האופייניים לתקופת הקורונה ולמשבר הכלכלי-פוליטי.

Wediggit נחלצה השבוע לסייע לאלפי הילדים והילדות בחינוך המיוחד והחליטה להאריך על חשבונה, ללא כל תשלום, את הרישיונות לצורך מתן שירות ופתרון מיידי. העלות הכוללת של המהלך היא כחצי מיליון שקל. בימים אלה מערך התמיכה של Wediggit יוצר קשר עם כל ההורים ומחדש את הרישיונות בתקשורת מרחוק באמצעות מערכת תוכנת הניהול Jamf על מנת שהמשתמשים הצעירים יוכלו להמשיך לתקשר עם הסביבה ללא הפסקה אפילו של יום אחד.

נתי דרוטין, מנכ"ל Wediggit: "הטכנולוגיה מתגלה במלוא תפארתה כשהיא מסייעת לפתור מצוקות של בעלי מוגבלויות - ובשעת משבר אין מקום לשיקולים כספיים בנושא כה רגיש. אנו רואים כחובה אזרחית להאריך את רישיונות האפליקציה ואת התמיכה ולמנוע מצב שילדים בעלי צרכים מיוחדים יחוו ניתוק תקשורתי אפילו לדקה ממשפחותיהם ומחבריהם. זהו צו השעה ואנו ממלאים אותו בגאווה".

אפליקציית תקשורת ילדים עם מוגבלויות. יחצ,
אפליקציית הדיבור שסופקה על ידי Wediggit/יחצ

על פי מחלקת המחקר והשיווק של מועדון הצרכנות הוט, אחד מהתחומים שזוכים דווקא לעדנה במהלך תקופת משבר הקורונה הוא תחום מוצרי החשמל ואלקטרוניקה. זאת בעקבות המעבר של אזרחים רבים לעבודה מהבית וסגירת בתי הספר לסירוגין, מה שיצר אצל אזרחים רבים את הצורך בקנייה של מוצרי חשמל נוספים הביתה. כך למשל, הוצאת כרטיסי האשראי של עמיתי מועדון הצרכנות הוט על תחום מוצרי החשמל בחודש נובמבר האחרון הציגה עלייה של 53% למול אשתקד ועלייה של 31% למול חודש אוקטובר, מגמה שממשיכה מאז חודש מאי האחרון.

מועדון הצרכנות הוט, מועדון הצרכנות הגדול בישראל, בו חברים כ־280 אלף הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים זיהה את מגמה זו ובמטרה למקסם לעמיתיו את החיסכון החודשי ולהוזיל להם את יוקר המחיה בישראל, הודיעה הבוקר המועדון על שיתוף פעולה עם רשת מחסני חשמל, רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, למשך יומיים בלבד, בין התאריכים ה-23-24.12.20. במסגרת שיתוף הפעולה, ייהנו עמיתי מועדון הצרכנות הוט, ממגוון מוצרי הרשת פרט למחלקת המחשבים והסלולר בהנחה ייחודית של 10%, כולל כפל מבצעים.

מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט, צביקה וילנאי: "בחודשים האחרונים, אנחנו רואים עלייה מתמדת בהוצאה של עמיתי המועדון על תחום מוצרי החשמל. כמועדון הפועל לטובת שורת הרווחה של העמית, הבנו שעל מנת להמשיך ולמקסם לעמיתינו את ההנחות בתחומי החיים השונים שלהם, אנחנו חייבים לפעול ולהציע את הצעת הערך הטובה ביותר גם בתחום זה. זאת במטרה להשאיר לעמיתינו כמה שיותר כסף פנוי בכיס, בשגרה ובטח בימי משבר."

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום כ־280 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.

צביקה וילנאי. חן גל,
צביקה וילנאי/חן גל

הקונצרן ארצ'ליק (Arçelik), שמחזיק בבעלותו בין היתר את מותגי Beko, גרונדיג ועוד, וקונצרן הטכנולוגיה היפני הענק היטאצ'י ("Hitachi GLS"), הודיעו על כוונתם להקים מיזם משותף בעסקי מוצרי החשמל הביתיים. במסגרת ההסכם, היטאצ'י GLS תקים חברה חדשה אליה תעביר את עסקי קו מוצרי החשמל הגלובלי מחוץ ליפן. השותפות ההיסטורית הזו תיצור שחקן מרכזי בשוק מוצרי החשמל הגלובלי.

ארצ'ליק הרחיבה בשנים האחרונות את עסקי המכשירים הביתיים שלה ביותר מ -145 מדינות ברחבי העולם. החברה צמחה באופן משמעותי במיוחד באירופה, והציגה בעשור האחרון גם צמיחה חזקה בדרום אסיה. היטאצ'י GLS מפעילה כיום את עסקי המכשירים הביתיים שלה, בעיקר בדרום מזרח אסיה ובמזרח התיכון - שם היא נהנית מתדמית של מותג יוקרתי.

על פי העסקה ששוויה כ - 300 מיליון דולר, היטאצ'י GLS תקים חברה חדשה שתאגד את כל המכשירים הביתיים הבינלאומיים שלה. ארצ'ליק תרכוש 60% בעלות בחברה החדשה, שאמורה להתחיל לפעול באביב 2021, בכפוף לאישורים רגולטוריים ולמימוש התנאים המקובלים האחרים בהסכם.

השאיפה של שתי החברות היא ליצור הזדמנויות צמיחה גלובליים, שיגדילו את גישתן לשווקים חדשים כמו, אירופה, דרום אסיה ואפריקה, דרום מזרח אסיה והמזרח התיכון. בנוסף, המיזם המשותף ייצר, ימכור ויספק שירותי לקוחות של מכשירי חשמל ביתיים ממותגים של היטאצ'י (מקררים, מכונות כביסה, שואבי אבק וכו') ברחבי העולם.

האקאן בולגורלו מנכ"ל ארצ'ליק. יחצ,
האקאן בולגורלו, מנכ"ל ארצ'ליק/יחצ

עו"ד איל שנהב, ראש מחלקת ההייטק במשרד עו"ד גרוס (GKH), יזם Demo Day עם נבחרת הסטרטאפים של בוגרי התוכנית היוקרתית Zell בבינתחומי, ומשקיעים פוטנציאליים בענף ההיי טק והטכנולוגיה שהמשרד מלווה ועובד איתם. למעלה מ100 משקיעים פוטנציאלים הגיעו במהלך שני ימי ה- Demo Day של גרוס לשמוע את בוגרי התוכנית מציגים את העתיד.

אייל שנהב. יחצ,
עו"ד אייל שנהב/יחצ

העולם נמצא בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית - Industry 4.0 שמביאה איתה שינויים סביבתיים והשפעות שליליות על הסביבה, השפעות אלה עולות לראש סדר העדיפויות העסקיות בישראל ובעולם. היום ברור יותר ויותר שקיימות סביבתית בקרב תעשיות וארגונים היא כבר מזמן לא מותרות של חברות גדולות, אלא חובה מוסרית לחברה בת קיימא, מדובר צורך קיומי של ממש.

המציאות מוכיחה שחברות שמתעלמות מהסביבה, נעלמות מהמפה של התעשייה בישראל ובעולם.
מרכז חדשנות כנרת, בשיתוף צמח מפעלים, איגוד התעשייה הקיבוצית והמכללה האקדמית כנרת מובילים ב-24-25.12.2020 האקתון חדשנות היברידי, במסגרתו ייתכנסו ייזמים, אנשי תעשייה, צבא, אקדמיה והמגזר הציבורי סביב שולחן אחד במטרה לתת פתרונות שיכוללו את השינוי המיוחל ויהפכו את התעשייה לירוקה יותר.

ההאקתון אשר בחסות מכון התקנים ולוצטו בנוי ממספר שלבים: בשלב הראשון יוצגו התאגרים וכל צוות יבחר את האתגר שבו יתמקד במסגרת ההאקתון. בשלב הבא הצוותים בסיועם של המנטורים (מומחים משורה הראשנה בתחומי: ייצור תעשייתי, ניהול תהליכי חדשנות ירוקה, טכנולוגיה, מוצר, פיתוח, פיננסים ועוד) מעלים רעיונות שיתנו מענה לבעיה. השלב השלישי הוא שלב הפיתוח של הרעיון הנבחר לאורך 24 שעות. בזמן זה הצוותים מאפיינים, מעצבים ומפתחים את הרעיון אותו יציגו בפני השופטים. ולבסוף הגמר - הצוותים המובילים מציגים את המצגות והמוצר שפיתחו מול חבר השופטים שבוחרים את המנצח.

החברות שלוקחות חלק בהאקתון ומציגות את האתגרים שלהן: מסילות, גולן מוצרי פלסטיק, דשן הצפון, צמח תערובות, ביובי, לוג ו- א.ר.י-דורות.

שיר אליגור, מנהל את האקדמיה לחדשנות ואחראי ההאקתון: "למרות הקורונה מרכז כנרת לחדשנות בשיתוף פעולה עם השחקנים החזקים באזור, המכללה האקדמית כנרת, צמח, והתעשייה הקיבוצית בוחר שוב לחבור יחד והפעם בכדי לתת מענה לאתגרי השעה. הקורונה האיצה תהליכים טכנולוגיים שונים, מהאופן בו אנחנו מדברים, קונים, אך גם מייצרים. ההאקתון מאפשר למפעלים השונים במרחב להיחשף לכלים טכנולוגיים מתקדמים שיאפשרו להם לבזבז פחות משאבים, ולשמור על סביבה נקייה יותר. מזמין את כל מי שלא נרשמו להצטרף".

מרים דרוק, מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית: "האקתון הוא אחד מהכלים של האיגוד לעודד חדשנות, יצירתיות ודינמיות בתעשייה, כמו גם פלטפורמה מוכחת ליצירת פתרונות פורצי דרך למפעלים בסוגיות שמעסיקות אותם. אנו גאים על שיתוף הפעולה שמאפשר קיום האקתון בימים מאתגרים אלו".

בין האתגרים

  • האתגר של חברת Messilot: כיצד להפוך כבל מעליות לחכם באמצעות IOT ודאטה לצורך חיזוי תחזוקתי וכשלים בזמן אמת.כיום תחלופה ותחזוקה של כבלי פלדה במעליות נעשית באופן תקופתי, ללא מידע על מצב הכבל באופן שוטף. כתוצאה מכך מוחלפים כבלים שעשויים היו להיות מסוגלים לעמוד בעומסים למשך זמן נוסף. מדובר על ניצול לא אופיטמלי, ושימוש בזבזני בפלדה. החברה מעוניינת למצוא פתרון שיאפשר להפוך כבל מסורתי לכבל חכם, כך שהכבל יוכל להודיע בכל זמן נתון מהם העומסים המופעלים עליו לטובת חיזוי תחזוקתי (Predictive maintenance) וחיזוי כשלים (Predictive failure). הפתרון יסייע להפחית פליטת פחמן דו חמצני ומניעת תאונות.
  • האתגר של חברת Dorot A.R.I: ייעול אנרגטי והנגשת מידע הנאסף מחיישנים במערכות הולכת נוזלים באמצעות IOT. כיום ישנם כשלים במערכת להולכת נוזלים, כשלים אלו מהווים נזק עצום לתאגידי המים וכמובן לבזבוז עצום של מי שתייה, בחלק מהארצות אף לבזבוז של עד ל- 50% מהמים הנשאבים. הפתרון של האתגר יאפשר לייעל את מערכת הולכת מים ולהביא לחסכון באנרגיה וכמובן במשאב היקר ביותר של האנושות - המים.
  • האתגר של חברת LOG: הארכת חיי מדף של תרופות דרך שיפור חסמות לחות וחמצן לבקובוקי תרופות. כיום משתמשים בחברה בחומרים פלסטיים, EVOH Ethylene vinyl alcohol שהינו חומר קו-פולימרי המהווה חסם למעבר גזים ובעיקרם החמצן. תהליך ייצור החומר הינו יקר והוא רגיש ללחות ולכן הוא משולב כשכבה דקה בלבד בתוך עובי הפלסטיק. חומר נוסף הוא HDPE High-density polyethylene , פולימר תרמו-פלסטי המאושר לשימוש עם תרופות ונחשב לזול יחסית. הארכת חיי מדף של התרופות תמנע יצירת פסולת ובזבוז של התרופה עצמה וגם של בקבוקי הפלסטיק.
מרכז כנרת ליזמות ולחדשנות. יחצ,
מרכז כנרת ליזמות ולחדשנות טרום ימי הקורונה/יחצ

חטיבת ההנדסה של חברת אלקטרה מוצרי צריכה השלימה בימים אלו את פיתוחה של מערכת אינטגרלית פורצת דרך בשם Electra UV-C ADD-ON, שהינה ייעודית למזגני אלקטרה ומבוססת על טכנולוגיית ה- UV שנעשה בה שימוש כיום בחדרי ניתוח לטיהור חלל האוויר מחיידקים ומווירוסים, לרבות וירוס הקורונה.

המערכת שפותחה במשך כחצי שנה במרכז המו"פ של אלקטרה בראשל"צ בהשקעה של 2 מיליון שקל, יכולה להיות מותקנת על יחידות חדשות או קיימות של מזגני המיני מרכזי הביתיות של אלקטרה או על מפוחי נחשון בהן נעשה שימוש במיזוג משרדים, קניונים, מוסדות ומלונות.

במרכזה של היחידה האינטגרלית, נורת UV-C (קרינת על-סגול) הנמצאת בתוך מתקן בטיחות ייעודי ומופעלת בצורה אוטומטית עם הפעלת יחידת המיזוג. היחידה עם נורת ה-UV-C, ממוקמת במיקום המדויק ביותר על פי הנחיות ASHARE (איגוד מהנדסי המיזוג האמריקאי), מה שמאפשר כאמור, להשיג יעילות מקסימלית של 99.9% בטיהור האוויר מחיידקים ומווירוסים לרבות נגיף הקורונה.

יתרונות מהותיים נוספים שקיימים במערכת האינטגרלית של אלקטרה על פני המוצרים הקיימים כיום בתחום: כל היחידה עומדת בתקן האירופי המחמיר (IEC 60335-2-40 REV:06), סחרור כמות אוויר גדולה לניקוי כל חלל החדר באופן המהיר ביותר (בין 12-15 מחזורים בשעה), עמידה בתקני בטיחות נדרשים למניעת פגיעה בריאותית, חיסכון בהוצאות החשמל, מנטרלת ריחות לא נעימים ומשתלבת בפתרון מיזוג האוויר הקיים ממילא בחדר. מעבר לכך, באלקטרה הצליחו לתמחר את המערכת בטווח של 1,200-1400 שקל בלבד, מה שיאפר להנגיש אותה לציבור הרחב.

לדברי מושיק ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, "כחלק מאסטרטגיית החברה לשיפור מתמיד של איכות האוויר פותחה המערכת במפעל בראשון לציון. כל הזמן עמד לנגד ענינו הרצון לייצר פתרון שיעמוד בכל הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ויעילות אך באותה מידה שיהיה מתומחר ברמה שתנגיש אותו לכלל שכבות הציבור". עוד ציין ארדר, " אין לי כל ספק כי מדובר במוצר פורץ דרך בתחום המיזוג שכבר בשלב הפיילוט זכה לתגובות נלהבות מצד מתקינים, בעלי קניונים, מלונות ולקוחות פרטיים ואנו באלקטרה ערוכים לעמוד בכל הביקושים, בייחוד בתקופה שכזאת בה חשיבות איכות וניקיון האוויר הוא קריטי להמשך התנהלות ושגרת החיים".

באלקטרה מעריכים כי פוטנציאל השוק של המערכת החדשה עומד על 15 אלף יחידות מיני מרכזי ו- 25 אלף יחידות מפוחים נחשון. כשאר במהלך השנה הקרובה יצטרפו עוד מאות אלפי לקוחות שיבקשו לשדרג את המערכות הקיימות שלהם במערכת Electra UV-C ADD-ON.

פיתוח אלקטרה למזגנים. יחצ,
זה נראה אחרת. הפיתוח החדש של אלקטרה/יחצ

מורן קורקוס עובד כבר כ-17 שנים בתחום המסעדנות והאוכל. הוא בעל עסק COOKEAT - ארוחות שף פרטיות וסדנאות בישול. כעת, כמו שאר ענף המסעדנות, עשה קורקוס התאמה של ארוחות השף לפורמט משלוחים על מנת להתאים לתקנות הקורונה ולהגיע לקהלי יעד חדשים המחפשים דרכים לחגוג יחד וליהנות מאוכל טוב.

לרגל חגיגות השנה החדשה, מורן יצא בתפריט מיוחד לערב הסילבסטר במחיר אטרקטיבי הכולל 5 מנות זוגיות לבחירה, המשלבות אופציות של מנות בשר\ דגים\ צמחוניות טבעוניות. מחיר ארוחת שף זוגית עד הבית- 400 שקל, ובמידה ומתכננים דאבל דייט, טריפל דייט או ערב חברים מצומצם, המחיר עבור הזמנת 2-4 ארוחות זוגיות הוא 380 שקל לזוג, או 350 בהזמנת חמש ארוחות זוגיות ומעלה. משלוחים מאשקלון ועד קיסריה.

עם כל הזמנה מגיעה ערכת עריכת שולחן COOKEAT הכוללת צלחות וסכום במבוק מתכלה כמספר הסועדים, נייר קראפ חום המשמש כמפה והפתעות נוצצות המתאימות לערב הסילבסטר.

קוקאיט. יחצ,
Cookeat/יחצ

בחמישי סוער במיוחד, הזניקו חיים זגורי מנכ"ל רשת iStore המשווקת הרשמית למוצרי Apple בישראל ועופר אורינגר מנהל מחלקת שותפים אסטרטגיים בGett Delivery עשרות שליחים בעת סיומה של הספירה המסורתית לאחור להשקת ה-iPhone 12 שנערכה בחנות הדגל של iStore ברחוב דיזנגוף 149 ת"א.

‎אירוע הלילה הלבן הועבר ‎בשידור חי במשדר חגיגי, בהנחיית דני רופ וטום באום
‎מנקודות שידור ברחבי הארץ לעשרות אלפי צופים ברשת , החל משעה 23:00. את המשדר הפיק רודריגו גונזלס מנכ"ל חברת Veo .

‎שיתוף הפעולה הראשון מסוגו, אפשר למאות הלקוחות שרכשו במכירה מוקדמת להנות ממשלוח אקספרס לילי עד לפתח הבית וזאת תוך שעתיים מרגע ההשקה.

בזמן שגרה, ההשקה של ה-iPhone מתאפיינת בתורים ארוכים ועמוסים, לרוב עם לקוחות שממתינים משעות הבוקר עד השעות הקטנות של הלילה. השנה בעקבות הגבלות התנועה והמציאות החדשה והמאתגרת , נוצר שיתוף פעולה בין Gett Delivery ל-iStore שאhפשר לצרכן להנות מחווית ה"לילה לבן" באופן מותאם לרוח התקופה.

דני רופ, חיים זגורי, טום באום, מיכה בונני. יחצ,
דני רופ, חיים זגורי וטום באום/יחצ

לקראת השנה האזרחית החדשה, ועד עובדי פרטנר בראשות קרן אופק יזמו לוח שנה מקורי וחדשני על טהרת העברית הרב מגדרית. הרעיון שעמד מאחורי היוזמה הוא לנוכחית נשית גם בשפה בה אנחנו מדברים. לא על חשבון הגברים, אלא לצידם מתוך כוונה לשבור עוד תקרת זכוכית. בימים אלו הלוח מחולק לאלפי עובדי פרטנר.

לוח שנה. יחצ,
לוח השנה של ועד עובדי פרטנר/יחצ

רשת אלוני - המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים, יוצאת סוף שנה אטרקטיבי, במסגרתו כל הרוכש ממוצרי החנות ב-40,000 שקל ומעלה מקבל מנעול חכם של חברת ENTER המופעל ע"י קודן, שלט רחוק, טביעת אצבע או דרך האפליקציה בשווי 2,390 שקל. בין הפריטים שבמבצע ברשת אלוני ניתן למצוא: אריחים לחיפוי ולריצוף, ברזים, כיורים, אסלות, מושבי אסלה, אמבטיות, מקלחונים ועוד של המותגים המובילים בעולם.

אלוני אריחים במראה טראצו. אסף לוי,
אריחי אלוני/אסף לוי

האחים לימור כץ ואביעד רז ואורן רז השיקו בימים אלו מפעיל חדש לייצור מדרסים המשווקים על ידי חברת הסטרטאפ "Upstep" בהזדמנות מתאימות אישית באון ליין. המפעל החדש מכפיל את שטח המפעל של חב' "Upstep" בראשל"צ ובהקמתו השקיעה החברה כ- 5 מיליון שקל.

לימור כץ מנכ"לית "Upstep" : המפעל החדש נחשב למתקדם ביותר בישראל לייצור מדרסים והוקם לאור העובדה שמשבר הקורונה בשנת 2020 הביא לגידול של 180% בפעילות החברה".

החברה הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה חב' Upstep לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, כשהלקוח ממלא שאלון מפורט על סגנון חייו, בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למפעל שם מתאימים פודיאטרים מומחים מדרס מותאם אישית עבורו. אחרי כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים המותאמים אישית של Upstep זולה בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית.

אביעד רז, אורן רז ולימור כץ UPSTEP. יחצ,
אביעד רז, אורן רז ולימור כץ עם מדרסי UpStep/יחצ

קמעונאות

מתחם עופר בילו סנטר אאוטלט מקבוצת קניוני עופר, יערוך מבצע סוף שנה, במסגרתו יציע עד 70% הנחה על מגוון פריטים בחנויות ומותגי המתחם.

בין המותגים המשתתפים: אנדר ארמור עד 70% הודיס - כל החנות 30% הנחה, כיתן - 30% על מגוון פריטים מקולקציית החורף, מצעים יפים- 1+1 על כל החנות, כולל מותגי דיסני, ריפליי וסטיב מאדן, פולגת -מגוון פריטים ב-70% הנחה, אדידס אאוטלט- 2+1 על כל הנעליים, אופטיקה הלפרין 50% הנחה וללא מע"מ על משקפי שמש וראיה, כל עדשות המגע ללא מע"מ, אורבניקה- כל הסריגים- 2 ב-90 שקל, כל הפיג'מות- 2 ב-100 שקל, כל המעילים - 2 ב-10 שקל, אירופלקס - 1+1 על כל הכריות , אמריקן קומפורט כורסא דאון טאון בד ב-1,990 שקל במקום 3,067 שקל, סלון פינתי גולדן ברידג' ב-9,984 שקל במקום 14,988 שקל, גולף אנד קו- 50% הנחה על מגוון טקסטיל וכלים, טו גו- 2 זוגות ב 99.90 שקל לנשים גברים וילדים ועוד.

עופר בילו סנטר OUTLET, מרכז הקניות האאוטלט המוביל במדינה, בנוי כמתחם קניות פתוח. במתחם פועלים כ- 190 מותגים ישראלים ובינלאומיים. המתחם פתוח שבעה ימים בשבוע ומהווה מרכז קניות ובילוי. המבצעים יערכו בלעדית בעופר בילו סנטר בין התאריכים 20-26.12.

גולף אנד קו במתחם בילו סנטר. דודי חסון,
גולף אנד קו במתחם בילו סנטר/דודי חסון

רשת המרכולים "קשת טעמים" חוגגת את השנה החדשה בפסטיבל נוביגוד ומציעה מגוון עצום של מוצרים מיוחדים לחגיגה שניתן להשיג רק ברשת. לצד המעדנייה שמציעה תפריט חגיגי לארוחת החג המסורתית, תחת המותג הפרטי הנקרא "מאמוצ'קה".

החג החילוני שנשתמר במשך כ-400 שנה עלה ארצה יחד עם יוצאי ברה"מ, והצליח לסחוף בשנים האחרונות גם את ישראל כולה. נובי גוד, שבתרגום זו שנה חדשה, הוא בעצם חג מקושט וטעים שמשכר את כל החושים. חג חילוני הרחוק אלפי שנות אור מהכריסמס או מהנצרות בכלל. הוא חג שמייצג את כל מה שטעים, יוקרתי ומפואר במטבח הרוסי.

רשת המרכולים "קשת טעמים" מציעה מגוון עצום של מוצרים ייעודיים אותם ניתן להשיג בסניפי הרשת, אחת לשנה בסמוך לחג. הרשת משיקה את המוצרים הספיציפים, בהם: מבחר עצי אשוח קטנים (יולקה), כדורים לקישוט העץ, כוכבים ופעמונים לקישוט העץ, שלג ופתיתי שלג לקישוט, גרילנדות ונוריות לד, תחפושות וכובעים, בובות שלג לקישוט העץ, ואוסף עשיר של שוקולדים ובונבוניירות בטעמים שונים, מתנות, מחלקת אלכוהול עצומה עם מגוון סוגי וודקות, קוניאק ושמפניות,
לצד המעדנייה שמציעה אוכל מוכן בשפע תחת המותג הפרטי של קשת טעמים, שנקרא מאמוצ'קה שמשיק במיוחד תפריט מנות המיועד לערב הנוביגוד עם מנות כמו: חולדץ- רגל קרושה, סלט אוליבייה, סלט שובה, סלט ריגה, לשון בפטריות, צלי ביין, ספריבס, רולדה סלמון וגבינה, סלט ריגה ועוד.

קשת טעמים. יחצ,
קשת טעמים/יחצ

עופר הקניון הגדול פתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, פותח השבוע סניף דגל של רשת SIS מבית מניה ג'ינס. הסניף משתרע על שטח של כ 40 מ"ר ונפתח בהשקעה של אלף 300 שקל. הסניף החדש נפתח בקומה הראשונה של הקניון, בסמוך לזארה והוא מציע מגוון רחב של פריטי לבוש ספורטיבי, אופנתי לנשים, במחירים נגישים ונוחים. טווח המחירים בחנות החדשה: 149-299 שקל.

הקולקציות של המותג כוללות מגוון פריטים צבעוניים, נועזים, בעלי גזרות מחיאות במחיר של value for money כך שכל אחת יכולה להתחבר אליהן.

עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ"ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שתחנה שלה בכניסה לקניון, ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה לתושבי פ"ת, הסביבה, רחבי גוש דן והשרון . בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA, TOPSHOP ,footlocker, I digital , TOUS ,DIESEL , I OPTIC, NYOU, ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, עדיקה, נאוטיקה, טימברלנד, קסטרו, רנואר ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,700 מקומות.

כמו כן, המתחם כולל מגדל משרדים ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA, סניף גדול של רשת מכוני הכושר HOLMES PLACE, Regus - שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות - מאובזרים ועם שירות מלא. בית הרופאים שר"פ - תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות, לרשת 4 סניפים כיום כולל מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסון, מרפאות שיניים בניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

סניף סיס בעופר הקניון הגדול. יחצ,
סניף סיס בעופר הקניון הגדול/יחצ

רשת ג'מבו סטוק משיקה קולקציה ייעודית לרגל השנה האזרחית החדשה, הכוללת כוסות שמפנייה בצבעי זהב וכסף, שמפניירות יוקרתיות בצבע כסף, סכו"ם בצבע זהב, נרות מעוצבים במגוון צבעים ופריטים נוספים שיהפכו את חגיגת השנה האזרחית החדשה להכי זוהרת ונוצצת שיש.

לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל ג'מבו סטוק: "לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה השקנו בסניפי הרשת קטגוריה זוהרת ונוצצת במיוחד. ניתן למצוא מגוון מוצרים, שנותנים פתרון לחגיגות הרומנטיות שהשנה ניאלץ כולנו לקיים בבית".

שמפניירה של ג'מבו סטוק. יחצ,
שמפניירה של ג'מבו סטוק/יחצ

מותגים וחנויות

רשת נעלי SCOOP יוצא במבצע חורפי ומשתלם במחלקת נשים, גברים וילדים. במסגרת זו כל קולקציית מגפי חורף 2021 בהנחות החל מ- 50% 70% הנחה. המבצע כולל : הנחות על מגוון דגמי המגפיים והמגפונים. המבצע ייערך בין התאריכים: 21.12 ועד ה- 15.1.21 בחנויות הרשת ברחבי הארץ
ובאתר המכירות און ליין של SCOOP https://scoopshoes.co.il/

נעלי סקופ במבצע חורפי. שי יחזקאל,
נעלי סקופ במבצע חורף/שי יחזקאל

כולנו מכירים את הארנק כפריט אחסון למטבעות וכרטיסים. עד כה, קניית ארנק הייתה צעד טכני ללא רגש סנטימנטלי מיוחד. אולם כעת, הופך הארנק למתנה בעלת משמעות שונה ואישית. בזכות טכנולוגיה חדשה המאפשרת לחרוט כל תמונה שתבחרו על גבי הארנק תוכלו להעניק ליקיריכם מתנה בעלת ערך אישי ומרגש.

לאורך השנים כולנו מצאנו את עצמנו בחיפושים רבים אחר מתנה שימושית. עכשיו, עם הרעיון החדשני והמקורי של חריטת תמונה על ארנק, נוכל ליהנות ממתנה עם הפתעה מרגשת אשר תלווה את נושא הארנק לאורך זמן.

הארנקים מעור מלא מגיעים עם אפשרות לחריטת ברכה אישית מבפנים או מבחוץ, שמקפיצה את המתנה והופכת אותה למיוחדת ובעלת ערך.

את הארנקים ניתן להזמין אונליין באתר piconwallet.store החל מ-125 שקל כולל משלוח חינם.

ארנק תמונה. יחצ,
ארנק תמונה/יחצ

קסטרו במבצע לוהט לסוף השנה על קולקציית חורף 2020 של הנשים, הגברים והילדים של קסטרו - קונים ב-400 שקל ומשלמים רק 200. המבצע בתוקף בחנויות קסטרו ברחבי הארץ ובאתר : www.castro.com

קסטרו מעיל פרוותי אוברסייז. דודי חסון,
מעיל של קסטרו. קנו ב-400, שלמו 200/דודי חסון

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל החלה לייבא ארצה את המותג הותיק Hoover. החברה תייבא תחילה מייבשי ומכונות כביסה ובהמשך גם שואבי אבק, מקררים, תנורים ומוצרי מטבח נוספים. ליין המוצרים החדש אשר יושק ב- 2021 ילווה בקמפיין פרסומי בהיקף של 1מיליון דולר.

Hoover בעבר היה מזוהה עם עולם השואבים, במרוצת השנים התפתח וכיום נותן מענה למגוון רחב של קטגוריות וקווי מוצר שונים החל ממייבשים ומכונות כביסה ועד למקררים. האגף האירופי של הובר התפצל ב-1993 מחברת האם ונרכש בידי חברת קנדי שבסיסה בברוגריו שבאיטליה. החברה נרכשה ע"י Haier Europe לפני שנתיים.

המותג Hoover הינו חלק מקבוצת Haier אשר ניופאן משמשת, מעל עשור, כיבואנית הבלעדית של מגוון מוצרי Haier בישראל ומנהלת קשרים עסקיים הדוקים עם הספק בחו"ל, כחלק משיתוף הפעולה המוצלח והאמון בין החברות בחרה Haier לרכז את כלל פעילות מותגיה תחת חברת ניופאן. המותג Hoover פונה לקהל צעיר, זוגות צעירים ובעל אפליקציה בטכנולוגית IOT - לשליטה מרחוק . המותג מספק מוצרי איכות עם תמורה הוגנת לעלות ומענה על צרכים שונים בהחזקה הביתית. ממחקר שנעשה על ידי החברה להבנת תפיסות צרכניות ניכר ש Hoover ניתפס כמותג איכותי ומזוהה ע"י קהל בוגר (35+).

מורן דאי, סמנכ"לית שיווק, ניופאן: "אנחנו שמחים על הצטרפות המותג Hoover לניופאן ומצפים לפעילות מותגית ענפה. החל מינואר 2021 ובמהלך החציון הראשון של השנה נשיק קטגוריות וקווי מוצר מתקדמים נוספים שיתנו מענה טכנולוגי, חדשני ועיצובי לצרכנים שלנו. ניופאן קשובה לצרכן, לצרכיו, לטרנדים המשתנים, להתפתחות הטכנולוגיה ומייבאת מוצרים אשר יטיבו את הפעילות היומיומית בבית. החברה תמשיך להרחיב את ההיצע ולענות לביקושים בדרך הטובה ביותר".

Hoover מזוהה מאד עם עולם שואבי האבק, במחצית הראשונה של המאה ה-20 שלטה בתעשיית שואבי האבק החשמליים, עד שהמותג "הובר" הפך לשם גנרי לשואב אבק, וגם לפעולת שאיבת האבק. גם כיום, בראשית המאה ה-21 המותג נחשב לשחקן מרכזי בשוק שואבי האבק. האגף האירופי של החברה מתמחה גם בייצור מוצרים נוספים דוגמת מכונות כביסה ומייבשי כביסה.

ניופאן. יחצ,
מכונת כביסה של Hoover/יחצ

רשת פוט לוקר, פותחת השבוע סניף בקניון עופר הגבעה, מקבוצת קניוני עופר, בגבעת שמואל. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-170 מ"ר וממוקם במתחם המרכזי ליד פוקס. עד סוף דצמבר החנות מציעה 50% הנחה על פריט שני מתוך מגוון פריטים.

זיוה פרימן, מנכ"לית קניון עופר הגבעה אמרה: "אני שמחה על הצטרפות הסניף של רשת ספורט פוט לוקר לתמהיל קניון הגבעה. המטרה שלנו כקניון מוביל באזור להמשיך להתרחב ולחדש על מנת לשמור את המתחם כמקום הקניות והבילוי של תושבי גבעת שמואל והסביבה".

Foot Locker היא החברה הקמעונאית הבינלאומית המובילה להנעלה, ביגוד ואקססוריז ספורט. Foot Locker ידועה כרשת המציעה ללקוחותיה את המותגים הטובים ביותר כגון: Converse, Vans, New balance, Puma, Adidas, Nike וקולקציות בלעדיות בהלבשת ספורט, סניקרס ואקססוריז לגברים, נשים וילדים. הרשת מציעה את המוצרים העדכניים ביותר להגברת תרבות צריכת הסניקרס תוך הבאת חדשנות אופנתית, עיצובים טרנדיים לרבות דגמי פרימיום ייחודיים.

קניון עופר הגבעה, מקבוצת עופר, הוא הקניון המוביל באזור גבעת שמואל. בין החנויות הקניון BE, פפאיה, אופטיקה הלפרין, ג'ק קובה, נאוטיקה, גולף, סטודיו פשה, טבע נאות, WOW, דלתא, סטימצקי, ללין, אריסטו שמט, אינטימה, אופטיקנה, תיק התיקים, מקדונלד'ס, קפה קפה ועוד.

פוט לוקר בקניון עופר הגבעה. אסף לוי,
פוטלוקר בקניון הגבעה/אסף לוי

זאיד זאיד בעלים ומנכ"ל של קומפלקס אופנת הנשים T&E בשפרעם, הציג בימים אלו את קולקציית 2021 (קולקציית דובאי) בדובאי הקולקציה צולמה ע"י צוות של צלמים במשך 4 ימים והוצגה ע"י 4 דוגמניות בינלאומיות כאשר הצילומים בוצעו על רקע מגדל הגבוהה בעולם בורג' ח'ליפה.

זאיד מציין כי הקולקציה שהוצגה בדובאי כללה 25 שמלות ערב שהינן כ-10% מכלל קולקציית T&E לעונת 2021. במסגרת השירות בדובאי נפגש זאיד גם עם אנשי תעשיית האופנה ומנהלי קניונים בדובאי לבדיקה שיתופי פעולה.

זאיד זאיד. יחצ,
זאיד זאיד בדובאי/יחצ

מותג מוצרי החשמל היוקרתי למטבח, gorenje מציג: כיריים חכמות בטכנולוגיית IQOOK השומרות שהאוכל לא יישרף, לא יגלוש ושהבישול יהיה מדויק. הכיריים החכמות של גורניה בעלות תכונות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, מאפשרות לפשט את הבישול וכמעט לבשל בשבילכם. לכיריים מערכת בטיחות המווסתת ומזהה את הטמפרטורה בכיריים. המערכת מונעת שריפה, גלישה והתחממות יתר של המזון ונכבת אוטומטית כאשר מזהה עצם שאינו סיר או כאשר הנוזל בתבשיל נגמר.

טכנולוגיית IQOOK בכיריים של גורניה מבקרת את התקדמות הבישול, באמצעות מנגנון אוטומטי המבקר את התחלת וסיום הבישול. מנגנון זה מכבה את הכיריים באופן עצמאי כאשר רמת הנוזלים יורדת לאפס ללא צורך בנוכחות אדם.

IQOOK מציע 5 תוכניות בישול חכמות מובנות שניתן בלחיצת כפתור לכוון ולבשל ללא מאמץ בצורה מהירה, מדויקת, חצי אוטומטית, חכמה יותר ובטוחה יותר.

  • תוכנית בישול אוטומטית לבישול איטי-מיועד לבישול תבשילים כמו מרקים, אורז, גולש, תבשילי קדרה ועוד להם נדרש זמן בישול ממושך, עם חימום איטי ושמירה על סף רתיחה עדינה.
  • תוכנית בישול אוטומטית עם כמות גדולה של מים-הפעולה מאפשרת להביא את המים במהירות לרתיחה ולשמור על טמפרטורת הרתיחה. תוכנית שמתאימה לבישול תבשילים המבוססים על מים כמו פסטה, אורז, תפוח אדמה ועוד
  • תוכנית בישול אוטומטית לצלילה וטיגון-תוכנית השומרת על טמפרטורת צליה וטמפרטורת טיגון בשמן. הבשר יתבשל בצורה אחידה ויישאר עסיסי. מאכלים כמו קרפים, דגים, כל סוגי הבשר הצלוי, ירקות, ביצים ועוד
  • תוכנית בישול אוטומטית להפשרה והמסת מזון- מתאים גם להמסת מזון כמו שוקולד, חמאה ועוד
  • תוכנית בישול אוטומטית לשמירת חום המזון-טמפרטורת המזון נשמרת בסביבות 70 מעלות. החום נשמר עד שעתיים

בנוסף

  • לכיריים שני אזורי בישול אנכיים הניתנים לשמש כמשטח בישול אחד גדול שמתאים כבישול פלנג'ה או לבישול של סיר ענק. הפונקציה מאפשרת לבשל או לצלות את האוכל באופן אחיד ושווה וכך גם לבשל מספר דברים על אותה כירה גדולה
  • לכיריים מנגנון זיהוי סירים אוטומטי. כבר ב-10 שניות הראשונות בהדלקת הכיריים המנגנון יודע לזהות את המיקום המדויק של הסיר וגודלו ובכך לתת את מידת החום המדויקת הדרושה לבישול.
  • בכיריים ישנו טיימר חכם שסופר בזמן אמת את זמן הבישול ומציג אותו וגם ניתן להגדיר זמן בישול רצוי וכך הכיריים כבות באופן אוטומטי בעת שהזמן שהוגדר נוצל
  • לכיריים כפתור שמירת פרמטרים. הכפתור מאפשר עצירה של בישול ובעת הפעלה מחודשת ניתן להגיע לאותם פרמטרים שהיו לפני עצירת הבישול
  • לכיריים נעילת ילדים חכמה לבטיחות מקסימלית
כיריים של גורנייה. יחצ,
שונה לחלוטין ממה שאתם רגילים אליו. הכיריים של גורנייה/יחצ

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד שבבעלותה מותגי המזון האהובים "בונזו" ו"לה קט", והמשווקת מגוון מותגים בינלאומיים כגון אקאנה אוריג'ן, שזיר ופרפלסט, משיקה בימים אלו את המותג "URBAN CHOICE"- מזון הפרמיום הישראלי הראשון בשותפות עם היצרנית הבינלאומית למזון לחיות מחמד UNITED PETFOOD. המוצרים צפויים להיות משווקים בארץ ובחו"ל.

בטבע, הכלבים והחתולים הם ציידים, אך בעיר הם צדים בעיקר בין המיטה לספה ועדיין חשופים לנזקי העיר: רעש שגורם לסטרס, זיהומים המזיקים לעור ולפרווה ומשקל עודף שעלול לגרום למחלות נוספות. סביבת החיים השתנתה והצרכים שלהם שונים מבעבר, ולכן התזונה שלהם צריכה להשתנות בהתאם. הכלבים והחתולים בעיר זקוקים לתזונה שתתאים לצרכים המודרניים שלהם ותזין אותם בוויטמינים ובמינרלים המדויקים אשר ישמרו על חיוניותם ואיכות חייהם.

מתוך הכרות עם צרכים אלה, ביופט פיתחה בשיתוף וטרינרים ומומחים מחברת UNITED PETFOOD את URBAN CHOICE מזון פרימיום איכותי לכלבים ולחתולים שנותן מענה לצרכים הייחודיים שיש לכלבים וחתולים שחיים בעיר ומספק להם את תוחלת החיים המיטבית בקצב החיים המסחרר של העיר הגדולה.

לדברי מירום שיף, מנכ"ל חברת ביופט: "הכלבים והחתולים שלנו הם כבר מזמן חלק מהמשפחה. המותג החדש שהשקנו מתייחס לראשונה לא רק לצרכים הפיזיולוגיים של הכלב אלא גם לסביבה שבה הוא חי ומעניק לראשונה לחיות המחמד האורבאניות את כל מה שהם צריכות לגוף ולנפש בסביבה העירונית".

"URBAN CHOICE" מציע מזון מלא ומאוזן לכלבים ולחתולים החיים בעיר, אשר מבוסס על שלושה עקרונות מרכזיים: שמירה על המשקל, הרגעה והפחתת מתחים ושמירה על כפות הרגלים העור והפרווה. סדרת מזון הכלבים כוללת תשעה סוגים של מזון יבש הנותנים מענה לפי גזע וגיל הכלב ובנוסף מוצרי לייט וסניור ייחודיים על בסיס דגים המיועדים לכלבים עם עודף משקל או לכלבים מבוגרים. סדרת מזון החתולים כוללת ארבעה סוגים של מזון יבש לגורים ,בוגר עוף, בוגר סלמון לחתולים רגישים וסטירילייזד&FIT המתאים במיוחד לחתולים מסורסים ולחתולות מעוקרות. בנוסף למזון היבש ביופט משיקה מגוון רחב של מזונות משלימים כגון חטיפים , מעדנים ועוד תחת הקונספט של URBAN CHOICE על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכנים

מחיר מומלץ לצרכן : מזון יבש בין 115 ל-329 שקל,תלוי במשקל וסוג המזון. מעדנים וחטיפים בין 5.9-16.9 שקל.

מזון חתולים אורבן צ'ויס. יחצ,
מזון אורבן צ'ויס לחתולים/יחצ

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע לעונת החורף הקרה סדרת שפתוני לחות ב-5 גוונים שונים לטיפוח השפתיים - BUTTERSTICK LIP TREATMENT - שפתון עשיר לטיפוח השפתיים, מכיל תערובת שמנים ממקור טבעי וסוגי חמאה, המעניקים לחות מיידית לשפתיים רכות, חלקות ומלאות בלחות עד 12 שעות. Butterstick Lip Treatment של קיל'ס מורכב משילוב של שמן קוקוס מזין וחמאת לימון עשירה בנוגדי חמצון. הפורמולות כוללות מסנן קרינה בעל טווח רחב עם מקדם הגנה 30SPF, ומעניקות את ההגנה החיונית מפני קרני UV. פורמט הסטיק והאריזה הרכה למגע מעניקים מראה מהודר ומריחה קלה ונוחה המחליקה בעדינות על השפתיים על מנת להציע עד 12 שעות של לחות.

קילס. יחצ,
עשיר וחדשני. BUTTERSTICK LIP TREATMENT/יחצ

להרגלים החדשים שנכנסו לחיינו בתקופה זו ובהם שטיפה תכופה של ידיים ושימוש במסכה, יש השלכות על העור שלנו העלולות לפגוע בו. העור, הוא האיבר הגדול ביותר בגוף וכשהוא נחשף לגורמים שליליים ומזיקים, הוא סובל.

שימוש מוגבר בסבונים עלול לגרום להסרת שמנים טבעיים מהעור, מה שהופך את העור ליבש יותר עם נטייה מוגברת להופעת פצעים וקמטים מוקדמים. היגיינה אמנם מגנה עלינו מפני פתוגנים, אך עודף היגיינה מגביר את הסיכון לאלרגיות, גירויים או דרמטיטיס. השימוש המשלים בג'ל הידרו-אלכוהולי מעצים את התופעות הללו, במיוחד בעור יבש או אטופי. גם אם מקיימים את ההנחיות של ארגון הבריאות העולמי (כמות קטנה של אלכוג'ל על כף היד ושפשוף הידיים בתנועות סיבוביות עד שמתייבשות לחלוטין) , הדבר מעודד הופעת סדקים, קילוף או גירד בעור.

גם השימוש הממושך במסכה עלול לגרום לגירויים או דרמטיטיס. רקמות העור סופגות את השומן הטבעי מעל פני העור, מה שהופך אותו למחוספס ורגיש יותר, וזה מתבטא באדמומיות.
לבסוף, הלחות והחום שנוצרים מתחת למסכה, יחד עם העלייה בפחמן הדו חמצני שאנו פולטים, מביאים להצטברות של חיידקים, זיעה ושומן, אשר מגרים הופעה של אקנה, בעיקר באזורי הלסת או הסנטר ויכולה להיות תוצאה של "סתימה קלה של הנקבוביות", אומרת מומחית בטיפולי פנים ואנטי אייג'ינג של ניוטרוג'ינה.

דרמטולוגים מאשרים את החשיבות באיזון הנכון שבין ניקוי פנים ללחות הנכונה, המאפשר לעור להתמודד עם המציאות החדשה בימינו בתנאים הטובים ביותר.

ניטרוג'ינה מציגה את Welcome Home Ritual: שגרה חדשה לבריאות העור היוצרת קבלת פנים בטוחה ונוחה ביותר בכניסתך לבית. בעצתה של מומחית טיפולי הפנים של ניוטרוג'ינה תהפכו את חדר האמבטיה שלכם למקום של יופי וטיפוח ב-4 שלבים:

  • הקדמה: עם הגעתכם הביתה, הסירו את הנעליים, שטפו ידיים והסירו את המסכה! עכשיו, בגלל שנגעתם במסכה, שטפו שוב את הידיים.
  • הסירו לכלוך מהפנים בעזרת ג'ל ניקוי. בחרו ג'ל ניקוי יעיל, כדוגמת תרחיץ ג'ל Hydro Boost לניקוי הפנים המכיל חומצה היאלורונית ומשאיר את העור נקי, רענן וגמיש למגע. התעקשו על אזור ה- T (מצח, אף וסנטר) ושטפו עם הרבה מים חמימים.
  • העניקו לחות לעור הפנים. החום והלחות שנוצרים בתוך המסכה עלולים להוביל לשבירת עור, פצעונים, נקבוביות סתומות או אקנה. אז לאחר שניקיתם את הפנים כהלכה, השלב הבא הוא הזנה ולחות לפנים. מומלץ להשתמש בקרם לחות Clear & Soothe של ניוטרוג'ינה, קרם לחות עם כורכום במרקם קליל, מרגיע ומעניק לחות מיידית לאורך כל היום
  • פנקו את הידיים. שטפו את הידיים שוב והרימו אותן. השתמשו בקרם ידיים מרוכז של ניוטרוג'ינה המעניק לחות מיידית לידיים יבשות או סדוקות. הקרם מותיר את הידיים רכות וחלקות יותר. הניחו כמות קטנה מעל יד אחת ולאחר מכן על היד השנייה והמתינו לספיגה מלאה. נצלו את הרגע ופנקו את עצמכם בעיסוי קל. ואם אתם סובלים ממצב של יובש קיצוני? מומחי ניוטרוג'ינה ממליצים למרוח שכבה עבה של קרם ולכסות את הידיים בכפפות כותנה בכדי להבטיח תיקון אינטנסיבי יותר.
  • העניקו לחות לגוף. זכרו להיות אדיבים לגופכם. טמפרטורות גבוהות בחדר ובמים, על רקע מזג אוויר קר בחוץ, מותירות עור יבש ולא מוגן. העניקו לחות לעור בעדינות בעזרת קרם גוף Deep Moisture של ניוטרוג'ינה המתאים לעור עדין. הקרם ישאיר את העור מוגן, רך ונעים למגע למשך 24 שעות מהשימוש הראשון.
תרחיץ ג'ל ניוטרוג'ינה. יחצ,
לחיים נקיים יותר. תרחיץ ניוטרוג'ינה/יחצ

כמדי שנה, מגזין Wine Spectator היוקרתי מפרסם את רשימת 100 היינות המצטיינים מכל העולם. השנה מייצג את יינות ישראל ברשימת ה- 100 יקב רמת הגולן, עם ירדן קברנה סוביניון 2017, שזכה ב - 91 נקודות.

בכל שנה מאז 1988 מפרסם מגזין Wine Spectator את רשימת 100 היינות הגדולים שלו, כשהעורכים בוחרים את היינות המרגשים ביותר מתוך האלפים אותם הם טועמים, סוקרים ומדרגים במהלך השנה על סמך איכות, ערך וזמינות, כשעל היינות לקבל ציון של 90 ומעלה בדירוגי המגזין. מדובר ביינות ממגוון סוגים וארצות ייצור.

יקב רמת הגולן מופיע זו הפעם השלישית ברשימה המכובדת. כבר מעל לשלושה עשורים שיקב רמת הגולן זוכה בתחרויות בינלאומיות ומהווה שם נרדף לאיכות ועקביות. כמדי שנה היקב מייצר יינות איכות ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים מוקפדים העומדים בשורה אחת עם היינות הטובים בעולם ולא מפסיק להביא גאווה לענף.

ויקטור שונפלד, היינן הראשי של יקב רמת הגולן: "להיות ברשימת 100 היינות המצטיינים של מגזין Wine Spector הוא אחד ההישגים המכובדים ביותר בעולם היין. זו השנה השלישית שקברנה סוביניון מסדרת ירדן נכנס לרשימה הזו והוא מצטרף לרשימה מאוד אקסקלוסיבית וקטנה של יינות שזכו לשבחים אלו. אין ספק שישראל ככלל, ורמת הגולן בפרט נותנים תרומה ייחודית לעולם היין. כמובן שזה מצטרף לאינספור אנשי מקצוע שמצליחים להביא את הפוטנציאל לכדי מציאות. הצוות האיכותי שלנו, ברמה בינלאומית, עובד קשה כדי לגרום לזה לקרות".

ירדן קברנה סוביניון 2017. יחצ,
מותג מנצח. ירדן קברנה סוביניון של יקב רמת הגולן/יחצ

מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מציג סדרת יינות מבעבעים, BIANCO (לבן), ROSO (אדום) ו- ROSE (רוזה) לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת שנת 2021.

למברוסקו EMILIANO מבעבע חצי יבש איכותי, בעל שיעור מתון של כוהל בנפח, עדין, פירותי ובעל מתיקות עדינה. התסיסה של למברוסקו אמיליאנו נעשית במכלים ייעודיים לתסיסה ורק לאחריה, הנוזל המותסס נמזג לבקבוקים. למעלה מ-90% מבקבוקי הלמברוסקו מגיעים מאזור אמיליה-רומנה שבצפון איטליה, שם ייצור הלמברוסקו הינו מסורת של מאות שנים וזהו מקור הענבים והיין.

תהליך התסיסה: ענב הלמברוסקו אינו מתוק במיוחד בפני עצמו, ומשקאות הלמברוסקו המתוקים מקבלים את מתיקותם באמצעות תהליך ההתססה.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל, ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ.

אמיליאנו סדרת מבעבעים. יחצ,
למברוסקו אמיליאנו/יחצ

מותג הנעליים האיטלקי האייקוני GIANVITO ROSSI נוחת באתר 54 FACTORY. ג'אנביטו רוסי הפך לאחד המותגים החזקים בשנים האחרונות בזכות איכויות יוצאות דופן ועיצוב אייקוני ששואף להעצים את האישה. המותג הפך לחביב על הכוכבות כמו ג'ניפר לופז, קייט מידלטון, גווינת' פאלטרו, קים קרדשיאן ובלה חדיד. "אני רוצה לגרום לנשים להרגיש ולהיראות יפהפיות".

המותג הוקם בשנת 2006 על ידי בנו של מעצב הנעליים האגדי סרג'יו רוסי. ג'אנביטו הלך בצעדי אביו (תרתי משמע) והקים מותג נעליים שנחשב לשם נרדף לאלגנטיות וגלאם. שורשיה של משפחת רוסי מגיעים מסן מאורו פסקולי, אחד מאזורי ייצור הנעליים המפורסמים בארץ המגף. ג'אנביטו מספר שמאז ומעולם מפעל הנעליים המצליח של אביו היה מבחינתו הבית בו גדל. שם הוא שיחק, למד וספג את התשוקה לעיצוב נעליים. באופן טבעי, רוסי הבן נטמע בעסק המשפחתי מגיל צעיר מאוד, וכבר בגיל 16 נשלח לבדו להציג לקניינים בכל העולם את הקולקציות של סרג'יו רוסי.בהמשך הוא לקח חלק בעיצוב קולקציות לבתי האופנה דולצ'ה גבאנה, ורסצ'ה ואזאדין אלייה.

בשנת 2006 הוא הרגיש בשל לצאת לדרך עצמאית, והשיק לראשונה ליין נעליים על שמו. שיטות הייצור המסורתיות בעבודת יד, הגישה לחומרי הגלם המשובחים ביותר, ההקפדה על נוחות, ועיצובים אלגנטים לצד גלאם מודרני - הפכו אותו במהרה למעצב מוכר ואהוב בקרב תעשיית האופנה.

אחד הדגמים האייקונים שאיתו המותג פרץ הוא הוא דגם פורטופינו האייקוני בעיצוב מינימליסטי ונקי ועשוי 100% עור נאפה איכותי בצבעים קלאסיים- שחור, לבן וגווני ניוד , ובכל עונה מתווספים צבעים עונתיים. הדגם מגיע במגוון גבהים : סנדל שטוח, עקב בלוק 6 סמ ועקב סטילטו בגבהים 7 סמ, 8.5 ו10 סמ.

בית האופנה של רוסי הבן מתמחה בייצור נעלי יוקרה בטכניקות שונות של טיפול בעור, תוך הקפדה על עיצוב מדויק עם טוויסטים מודרניים ועל-זמניים כאחד. במרוצת השנים, ובמקביל לצבירת הפופולריות המטאורית של הלייבל, ג'יאנביטו לא זנח את השיעורים שלמד מאביו - להעמיד במקום הראשון את תשומת הלב לאיכות, לא להפסיק לנסות להשתפר, לשמור על התמה האסתטית ולהקפיד לכבד את תהליכי העבודה המסורתיים שליוו את המשפחה לאורך דורות. מאחורי שיטות אלו נמצאים הסודות השמורים ביותר: נוחות מקסימלית עבור הנועלת ונעל שתחזיק מעמד שנים. כשנשאל "מה הופך את העיצובים שלך למיוחדים?" ענה: "אני חושב שעיצוב טוב אמור להחמיא לאישה ולא לאגו של המעצב. אישה היא מאסטרפיס, ואני מכין עבורה את המסגרת". כל קולקציה שלו נוצרת מתוך מחשבה על אישה חזקה, פתיינית, אלגנטית וכזו שאוהבת לשחק עם הסטייל שלה.

בלה חדיד. יחצ,
בלה חדיד מדגמת למותג ג'אנביטו רוסי/יחצ

רשת אינטימה במבצע לרגל השנה האזרחית החדשה: 60% הנחה על קטגוריית ה"סקסי" באתר האונליין. בין הפריטים יהיה ניתן למצוא: בייבידולס סקסיים, מגוון כותונות נוצצות, סטים בשילוב תחרה ועוד. תאריכי המבצע 24-26/12/20 על הדגמים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים, כפוף לתקנון, ט.ל.ח

אינטימה. דודי חסון,
מבצע באינטימה/דודי חסון

גולדה משיקה טעמי חורף חדשים ומפנקים במיוחד: גלידת במבה אדומה - שמנת שוקולד לבן עם קיפולים וציפוי של קרם במבה אדומה וחטיפי במבה אדומה, וגלידת מלבי - שמנת ומי ורדים עם רוטב מלבי בקיפולים וקרם ורדים. רשת גולדה ממשיכה לקדם ולהוביל חדשנות וייחודיות במוצריה בפיתוח טעמים יצירתיים ומפתיעים.

הטעמים החדשים זמינים בכל סניפי רשת גולדה ברחבי הארץ או באמצעות משלוח עד הבית.

טעם במבה אדומה של גולדה. יחצ,
טעמים חדשים בגולדה/יחצ

ועוד מגולדה: רשת גלידריות הבוטיק פותחת שנה אזרחית חדשה יצירתית ומפתיעה לא פחות מטעמי הגלידה שלה עם מארזי מסיבה מיוחדים לסילבסטר. בכל הזמנת מארז גלידה מקבלים במתנה סט להיטים בלעדי של די.ג'י איתי גלו , שהוכן במיוחד לרגל חגיגות השנה החדשה ויקפיץ לכם את המסיבה.

קינוח שלגיה ג'פניקה. ירון שניאור,
קינוח שלגיה של גולדה/ירון שניאור

תיירות

אורחי המלון "קיסר פרמייר" אילת נהנו בסוף השבוע משפע מטעמים קולינריים שהוכנו על ידי השפים מובילים חיים כהן כוכב התוכנית "מאסטר שף" ויוסי שטרית כוכב התוכנית "משחקי השף" השפים בישלו לצידו של שף המלון שמעון ביטון שלצידם הופיע מבקר המסעדות וקולינריה העיתונאי ניר גלבוע ביעוץ קולינרי.

זיו ארזואן מנכ"לית מלון "קיסר פרמייר" אילת מציינת: "חגיגה קולינרית שכזו בהובלת שפים מובילים לא הייתה מזמן בעיר אילת ואורחים יתענגו על המנות שהוגשו להם". סיכם אחד מהאורחים במלון: "אירוח קולינרי שכזה הוא פיצוי על כך שבחודשיים אחרונים מסעדת השף היו סגורות".

לאור הצלחת סוף השבוע הקולינרי החליטה הנהלת המלון לקיים סוף שבוע קולינרי נוסף ב-27 בדצמבר.

שף חיים כהן עם שף שמעון ביטון. יחצ,
שף חיים כהן עם שף שמעון ביטון בקיסר פרמייר/יחצ

הספוט הוסטל הממוקם על נמל תל אביב, מעניק חוויה ייחודית ויוצאת דופן בזכות המיקום - שילוב נוף אורבני ופסטורלי, מספר דקות הליכה מחוף מציצים ומספר דקות הליכה מפארק הירקון, ובמרחק נגיעה מכל האטרקציות שהעיר תל אביב מציעה - ברים, שווקים, מסעדות ועוד.

בימים אלו הספוט הוסטל מציע דיור לטווח הארוך בעלות של 3,000 שקלים לחדר זוגי או 4500 לחדר גלריה כולל הכל - מים, חשמל, ארנונה, אינטרנט ונקיון פעם בשבוע. בעקבות הרצון והכמיהה להחזיר את ענף התיירות לסדרו, ספוט הוסטל מציעים 10% הנחה בהזמנה ישירה למתחסנים בדיור לטווח הארוך.

מדובר במחיר יוצא דופן למיקום ייחודי בתל אביב כולל הכול - 2,700 שקלים לחדר זוגי או 4,050 לחדר גלריה רחב. במקום קיימים 89 חדרים, ביניהם חדרי 4/6/8/10/12, חדרי קפסולה יחיד, חדרי קפסולה זוגי, חדרים זוגיים רגילים, חדרי טריפל וחדרי גלריה(זוג+1).

כמו כן, המקום כולל חללים משותפים, צ'יל רום מרווח, לובי, בר, חדר סנוקר, מרפסת דק על הירקון, חדר כביסה, מטבח משותף, במה מרכזית ועוד.

ספוט הוסטל. הגר דופלט,
ספוט הוסטל/הגר דופלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully