וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מתחיל: חברות הביטוח יבטחו טסים לחו"ל לכל המדינות

20.12.2020 / 12:52

קיבלתם חיסון? יש לכם דרכון ירוק? כלל ביטוח והראל הודיעו כי תוכלו לטוס מעתה לארה"ב וליעדים "מסוכנים" אחרים. המשנה למנכ"ל כלל: "חשוב לנו להיות הסמן הימני בענף"

בווידאו: נתניהו ואדלשטיין התחסנו נגד קורונה/צילום: ניב אהרונסון ולע"מ, עריכה: עמית שמחה

חברות הביטוח נמנעו עד כה לבטח את הטסים למדינות עם היקף תחלואה גדול בקורונה, אולם כעת, עם הגעת החיסונים, הן משנות את המדיניות.

כלל ביטוח ופיננסים הודיעה היום (ראשון) כי היא תספק ביטוח נסיעות לחו"ל, לכל המדינות, למי שיתחסנו בחיסון נגד נגיף הקורונה. הביטוח כולל כיסוי רחב לשירותי חירום רפואיים, איתור וחילוץ ושירות כלל Express המעניק התחייבות להחזר כספי מידי בלחיצת כפתור, במקרים של אירועים רפואיים ואיחור בקבלת מזוודה, וכן מוקד חירום ורופא Online בשפה העברית 24/7. השירותים במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל מסופקים גם באמצעות אפליקציית השירות של כלל ביטוח ופיננסים, "הלחצן של כלל".

דיויד ארנון, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת הבריאות ומערך הלקוחות, בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אני שמח לבשר, כי כלל ביטוח ופיננסים היא החברה הראשונה בישראל להעניק שירותי ביטוח נסיעות לחו"ל לכל המדינות כולל יבשת אמריקה, למתחסנים בחיסון נגד נגיף הקורונה. עם תחילת משבר הקורונה בראשית השנה, התאמנו את הפעילות שלנו, כל העת לפני מצב התחלואה והמדינות. כעת, עם התחלת החיסונים בישראל, חשוב לנו להיות הסמן הימני בענף בתחום זה, ולאפשר לציבור הנוסעים לחו"ל ליהנות מביטוח נסיעות לחו"ל לכל המדינות ובתעריף אחיד".

התעריף היומי יהיה קבוע ולא משתנה בהתאם ליעד הנסיעה או למצב התחלואה במדינה, כלומר, מדינות ירוקות/אדומות/כתומות.

עומס בנתב"ג, 13 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
עכשיו אפשר לטוס לכל מקום/ראובן קסטרו

בחברת הראל ביטוח ופיננסים יחדשו את הנפקת ביטוחי הנסיעות לחו"ל לארה"ב. יש לציין כי ארה"ב הייתה היעד היחיד שאליו לא ביטחה הראל עד כה, כך שהביטוח יופעל בדומה לביטוחי הנסיעות לשאר העולם, המתאפשרים גם כיום, בכפוף להצגת "דרכון ירוק" או מסמך אחר המעיד על השלמת הליך החיסון המלא כנדרש מהוראות משרד הבריאות. לאחרונה השיקה הראל אפליקציה חדשנית באמצעותה יוכלו המבוטחים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, לקבל תשלום לכרטיס אשראי או באמצעות bit לאתר רופא בחו"ל ולהגיש תביעה במידת הצורך.

מחברת הביטוח הראל, נמסר: "עם תחילת מבצע החיסונים נגד הקורונה, הוחלט בהראל לחדש את הנפקת פוליסות הביטוח ליוצאים לחו"ל לארה"ב. הביטוחים לארצות הברית יעשו בתנאי שהמבוטח יתחסן, טרם יציאתו לחו"ל, בחיסונים נגד מחלת הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully