וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: כך נראית ההשקה החמה בתקופת הקורונה

רונית מטיאס

20.12.2020 / 13:39

וגם: רשימת הקריאה של הנשיא מתעדכנת, אווירה הודית בכיכר העיר, הטאיוואנים מתרשמים מקיסריה ובתים חדשים לקשישים בדיור הציבורי

השקה חמה

עופר אורינגר, טום באום, חיים זגורי. מיכה בונני,
עופר אורינגר, טום באום, חיים זגורי/מיכה בונני

חיים זגורי, מנכ"ל רשת iStore משווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל, ועופר אורינגר, מנהל מחלקת שותפים אסטרטגיים, ערכו אירוע השקה ל-iPhone 12 בחנות הדגל של iStore , אך בניגוד לימי שגרה בהם השתרך תור ארוך, ‎את אירוע הלילה הלבן העבירו ‎בשידור חי דני רופ וטום באום ‎מנקודות שידור ברחבי הארץ לעשרות אלפי צופים ברשת. את המשדר הפיק רודריגו גונזלס, מנכ"ל חברת Veo בעקבות שיתוף פעולה בין Gett Delivery ל-iStore , הלקוחות שרכשו את המכשיר במכירה מוקדמת, נהנו ממשלוח אקספרס לילי עד לפתח הבית תוך שעתיים.

seperator

לוקחים אחריות

ראובן ריבלין, איילת נחמיאס ורבין. יח"צ,
ראובן ריבלין, איילת נחמיאס ורבין/יח"צ

עברי ורבין, מנכ"ל Good vision מקבוצת פאהן קנה, השיק את ספרו החדש Corporate Responsibility in the Digital Age, שעוסק באחריות תאגידית בעידן הדיגיטלי, שיצא לאור לאחרונה בלונדון, בהוצאת routledge היוקרתית (שהוציאה לאור גם את ספריו של אינשטיין). רעייתו איילת-ורבין, סגנית נשיא התאחדות התעשיינים, העניקה את הספר לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. הספר עוסק בשינויים שעוברים על עולם האחריות התאגידית בעידן הטכנולוגי במבט של פוסט קורונה, ומתאר בין השאר מעבר מרומנטיקה לכלים אנליטים, מערפול מסרים לשקיפות, ולעלייה בחשיבות התחום למשקיעים לרגולטורים וללקוחות.

seperator

הודי בכיכר

רינה פושקרנה. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רינה פושקרנה/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אשת העסקים רינה פושקרנה, בעלת רשת מסעדות טנדורי, קיבלה המון שיחות טלפון מאנשים שמתגעגעים לאוכל ההודי ולא מסתפקים במשלוח הביתה. פושקרנה הרכיבה תפריט מיוחד במסעדה הוותיקה שברחוב דיזינגוף, קישטה את מרפסת המסעדה הפונה לכיכר באלמטים הודיים, מה שמאפשר ללקוחות לקנות את האוכל הטעים ולספוג במעט מהאווירה לה הם רגילים. את האוכל רובם מעדיפים לאכול על אחד הספסלים שמסביב, באווירה של חו"ל, או לשבת לפיקניק בכיכר, מה שהפך לאחד הבילויים והאלטרנטיבות שתקופת הקורנה מאפשרת.

seperator

חגיגה בשדרה

עמית ברקן ואסף וייס. אביב חופי
עמית ברקן ואסף וייס/אביב חופי

האחים אסף ועידו וייס, בעלי בתי קפה ומקומות בילוי וביניהם בוטקה 78 בשדרות רוטשילד בתל-אביב, החליטו שגם בימי קורונה הם ממשיכים להוביל את הסצנה המקומית עם יצירת ערך, הידוק ניואנסים וקריאיטיב. השניים מארחים בבוטקה מידי ידי יום שישי, אמנים ויוצרים למפגש תרבות ובילוי שמחבר בין עולמות הבייקריז, הקפה, מוזיקה וסטייל, כדי שהלקוחות ייהנו מחווית פנאי אחרת. אסף וייס אמר כי יצירת חזון היא שמובילה אותם והם מקדישים תשומת לב להידוק הניואנסים.

seperator

טיוואן בקיסריה

טינג אן וואנג,  פול צ'אנג, מיכאל כרסנטי, בנג'מין הונג וסטנלי צנג. דניאל מנביץ,
טינג אן וואנג, פול צ'אנג, מיכאל כרסנטי, בנג'מין הונג וסטנלי צנג/דניאל מנביץ

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות לפיתוח קיסריה ולנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה-רוטשילד, וגיא גולדיג, סמנכ"ל חטיבת התפעול וראש מינהלת פארק העסקים, אירחו בפארק העסקים החכם של קיסריה, משלחת של בכירי שגרירות טאייוואן בישראל שבראשה שגריר טאייוואן בישראל פול צ'אנג, שבאו ללמוד מהניסיון העשיר של אחד הפארקים הגדולים והמתקדמים בישראל. בפארק פועלות 230 חברות מובילות בחזית הטכנולוגית ובתחומים שונים.

הפמליה סיירה ברחבי הפארק והתרשמה מ'מגדל הפיקוח' של העיר החכמה ופארק העסקים החכם שבאחרונה התקיים בו ניסוי חדשני של פיילוט רחפנים אוטונומיים, וקיבלו הצצה לשכונות המגורים של קיסריה. כרסנטי אמר כי זו זכות וגאווה גדולה לארח בפארק את צ'אנג ויועציו שהגיעו ללמוד על תרבות החדשנות הישראלית ולקבל השראה מהמודל המיוחד בניהול פארק עסקים מטרופוליני המעניק מעטפת שירותים הוליסטית למגוון חברות המעסיקות כ-12,000 עובדים, באמצעות קוקפיט משוכלל ומערכות שליטה, בקרה ואינטגרציה המבצעות בזמן אמת עיבוד נתונים ומידע, המציבים את הפארק ברשימת הפארקים המתקדמים והחכמים בעולם. גולדיג אמר כי בימי קורונה טרופים אלה, כל ביקור מהסוג הזה מקבל משמעות גדולה אף יותר ומהווה חיזוק של הכלכלה הישראלית במאמציה לחזור לשגרה.

seperator

הכל זהב

יובל פרנקל, אמירה אהרונוביץ, יצחק הרצוג, אריה אביר. עמיגור, הסוכנות היהודית,
יובל פרנקל, אמירה אהרונוביץ, יצחק הרצוג, אריה אביר/עמיגור, הסוכנות היהודית

משרד הבינוי והשיכון, הסוכנות היהודית ועמיגור חנכו את פרויקט הדיור לגיל הזהב בדרך השלום בתל-אביב. בפרויקט 181 יח"ד חדשות שנוספו ל-109 יח"ד הקיימות, ויגורו בהן קשישים זכאי דיור ציבורי, רבים מהם ניצולי שואה. מדובר באכלוס ראשון במסגרת היוזמה הלאומית של משרד הבינוי והשיכון והסוכנות היהודית לבניית 2650 יח"ד לטובת גיל הזהב.

שר הבינוי והשיכון ליצמן אמר כי הם עושים צדק חברתי לזכאי הדיור הציבורי בגיל הזהב. יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: "קורת גג כזו היא עולם שלם עבור הקשישים ומשפחותיהם" .

נכחו: יו"ר הסוכנות היהודית - יצחק הרצוג, מנכ"לית הסוכנות היהודית - אמירה אהרונוביץ, יו"ר עמיגור - אריה אביר, מנכ"ל עמיגור - יובל פרנקל ודיירים מבית גיל הזהב וסמנכ"ל אסטרטגיה וחברות במשרד הבינוי והשיכון- נתנאל לפידות.

seperator

מגשימים חלומות

חברת מימון ישיר באמצעות עמותת Make-a-wish החליטו להגשים חלום לרז, ילד חולה סרטן בן 6 , שחלומו הצנוע היה לקבל מיטה מתכווננת. לכבוד המעמד עובדי החברה התחפשו לגיבורי על והעניקו לו מיטה מתכווננת כדי שיוכל להמשיך לחלום, האירוע נערך באולם ספורט בראשון לציון, עם כיבוד, דיג'יי והופעות. רז קיבל במתנה חליפה של ריאל מדריד-הקבוצה שהוא אוהב. במקביל לאירוע צוות מימון ישיר נכנס אליו הביתה, והתקין לו מיטה מתכווננת עם שלט ומערכת סאונד מובנת.

seperator

זה רק ספורט

רוי מילמן, ליאור זך מאור, חנן פרידמן ודנה כהן, אריאל רוזנפלד, עמרי גזית, שרון קוצר, אירינה מאזין. יח"צ,
רוי מילמן, ליאור זך מאור, חנן פרידמן ודנה כהן, אריאל רוזנפלד, עמרי גזית, שרון קוצר, אירינה מאזין/יח"צ

חברת ברא צמחים-מפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה, סופר פוד ומוצרי טיפוח טבעיים, תעניק חסות לקבוצת ZONE3 -קבוצת סבולת ספורט שייסד ליאור זך-מאור, שרשום על הישגים רבים בתחום הסבולת, כמאמן וכספורטאי. הקבוצה מונה כ-100 ספורטאים חובבים מנוסים מרחבי הארץ בתחומי הטריאתלון והריצה, ומאז הקמתה חתומה הקבוצה על שורת הישגים בתחרויות בארץ ובעולם: אליפות העולם באיש ברזל המתקיימת מדי שנה בהוואי, תחרויות טריאתלון ואולטרה-מרתונים באירופה, ישרא-מן ומרוץ האופניים, הישראלי מהחשובים בעולם.

seperator

הפנינה שבכתר

עידן כץ אייל ברקוביץ ואבי ברססט. יח"צ,
עידן כץ אייל ברקוביץ ואבי ברססט/יח"צ

אבי ברססט מנכ"ל ומבעלי הולנדיה, ערך פתיחה מחודשת לסניף הולנדיה בדן-דיזיין סנטר בבני ברק, וקבע מזוזה עם עובדי הרשת. הסניף עבר לאחרונה עיצוב מחדש והותאם לקווים המנחים של החברה מהארץ ומהעולם.

היו והתרגשו; ליליאנה מור, מנכ"לית דיזיין סנטר; יוליה לבוב מעצבת הבית; אייל ברקוביץ הפרזנטור של הולנדיה, וחיליק שיאון הפרסומאי. ברססט סיפר כי סניף הולנדיה בדן דיזיין סנטר הינו סניף הדגל של הרשת, המונה 7 סניפי פרמיום בפריסה ארצית, הפנינה שתוביל את מהפכת העיצוב בכל סניפי הרשת בארץ, מור אמרה כי סניף הולנדיה הוא גם הפנינה של הדן-דיזיין סנטר, כזה הנותן את הטון בכל הקשור לנראות ולפעילות המבורכת שבו ושהיא מתרגשת ומברכת על הצעד המבורך והחתירה תמיד קדימה למרות התקופה.

seperator

בקטנה

+מרכז הפיתוח הישראלי של חברת Dell Technologies יעניק בשנת הלימודים הנוכחית (תשפ"א) מלגות בסך 100,000 שקלים לתלמידי שנה שלישית ומעלה, בפקולטות הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון, הטכניון, אוניברסיטת תל-אביב, והמכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה.

במסגרת הפעילות לקידום מגוון מגדרי ותרבותי בהייטק הישראלי, ובמטרה לעודד לימודים טכנולוגיים בקרב נשים ובקרב סטודנטים מהחברה הערבית, מרכז הפיתוח של חברת Dell Technologies יעניק את המלגות לסטודנטים בפקולטות למדעי המחשב, הנדסת תוכנה והנדסת חשמל, המשלבים עם לימודיהם פעילות התנדבותית ומעורבות קהילתית בעבר או בהווה. התוכנית תסייע לסטודנטים לממן את לימודיהם, להיחשף לתעשיית ההייטק הישראלית ולהעמיק את היכרותם עם עולמות התעשייה והתעסוקה השונים, המלגאים יזכו לליווי אישי בסדרה של 4 מפגשי מנטורינג עם מהנדסים ממרכז הפיתוח של Dell Technologies, ושני מפגשים קבוצתיים שיסייעו להם במעבר בין הלימודים לקריירה.

+ חברת Gett, המובילה בפתרונות תחבורה חכמים לעסקים, תטמיע באפליקציית הנהגים שלה בישראל, את המערכת המתקדמת של חברת Carbyne המפתחת טכנולוגיות מצילות חיים עבור ממשלות ומוקדי חירום. שיתוף הפעולה האסטרטגי, יאפשר למעל 10,000 נהגי Gett המסיעים עשרות אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים, להשתמש לראשונה ביכולת לתקשר עם מוקד החירום באמצעות וידאו ישיר או צ'ט ישירות מהאפליקציה של Gett ולשלוח למוקד החירום מיקום דינמי של המתקשר. יכולת המיקום הדינמית היא קריטית שכן היא מאפשרת מעקב חי אחר מיקומו של כלי הרכב שבסבירות גבוה יכול עדיין להיות בתנועה במהלך אירוע חירום.

שי בשן, אלעד כהן, עמיר בניון, ניב גולד. אסתי ווסטרייך,
שי בשן, אלעד כהן, עמיר בניון, ניב גולד/אסתי ווסטרייך

+במסגרת המיזם החברתי "פעם בחיים" (paamba), המאפשר למכור חוויות ייחודיות ולתרום מההכנסות לעמותות, הגיע הזמר והיוצר עמיר בניון למפגש אישי עם ניב גולד, מוזיקאי שעובד בימים אלה על אלבום שירים.

בניון העביר סדנה להקלטת שירים, הכוללת הדרכה בניגון, יצירת לחן וכתיבה, כשההכנסות יועברו ל'אור שלום'-ארגון ללא מטרות רווח המטפל בילדים ונוער בסיכון שהוצאו מבתיהם על-ידי רשויות הרווחה, ומספק להם מסגרת ביתית חלופית עקב חוסר תפקוד הורי והזנחה באמצעות משפחות אומנה ומעונות משפחתיים. המיזם "פעם בחיים - paamba'' מעניק הזדמנות לרתום אמנים, אנשי עסקים וחברות מסחריות לגיוס תרומות למטרות חברתיות, כאשר המשתתפים זוכים לתרום ולהגשים חלומות עבורם ועבור יקיריהם.

באתר Paamba, ניתן למצוא, בין היתר, מכירות פומביות לחוויות ייחודיות בהובלת אמנים ויוצרים.

+בכפר נהר הירדן ערכו הדלקת נרות וירטואלית לילדים ונערים המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים ומשפחותיהם, הכפר מהווה כבר 9 שנים, כפר נופש ייחודי לילדים המתמודדים עם מחלות כרוניות, גנטיות ומסכנות חיים ומאפשר להם ליהנות מפעילויות וסדנאות מהנות ובטוחות מבחינה רפואית.

המפגש אפשר מפגש מרגש בין הילדים ובני משפחותיהם לאחר תקופה ארוכה שהם ממעטים לצאת מביתם. יובל חלמיש, מנכ"ל הכפר בירך והדליק ביחד עם מתנדבי חברת GSK המשתפת פעולה עם הכפר זו השנה החמישית. דורון שליט, מנכ"ל GSK אמר כי הכפר מהווה נקודת אור איתנה ומשמעותית בחיי הילדים, וזו זכות גדולה עבורם לקחת חלק בעשייה המבורכת הזו.

+באוניברסיטת בר-אילן הודלקו נרות לזכר יהודי מקדוניה שניספו בשואה, לאירוע שנערך בסמוך למעונות החדשים בפארק המאה, התייצבו זהר ינון, מנכ"ל האוניברסיטה; דן אורין, שגריר ישראל לצפון מקדוניה; פרופ' נירה משעל, דיקנית הסטודנטים, ד"ר רחל לוי-דרומר; הרב שלמה שפר, רב הקמפוס; פרופ זאב זלבסקי, דיקן הפקולטה להנדסה, הציג חנוכיה הולוגרפית תלת מימד שזכתה במקום השלישי בתחרות החנוכיה ההנדסית של משרד החוץ בהובלת מיכאל מזרחי, ראש האקסלרטור של עזריאלי. החנוכיה הינה הקלטה הולוגרפית המאפשרת לראות אותה בתלת מימד, ובכך להעניק חווית תלת מימד בין בני משפחה המרוחקים פיזית זה מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully