וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

23.12.2020 / 0:09

סמנכ"לית שיווק לפנגו, מנכ"לית חדשה לקרן תל"י, מנהלת חטיבה עוזבת את ויסוצקי וארכיטקט תוכנה ראשי בסלברייט. המינויים של השבוע האחרון

ענת קליין, עורכת דין מהמובילות ומהבולטות בתחומי האנרגיה והתשתיות, הודיעה על עזיבת משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג שנהב ושות' (GKH), אחרי כמעט עשור, לטובת פתיחת משרד עצמאי משלה.

קליין, שניהלה את מחלקת האנרגיה והתשתיות ב-GKH, פותחת את משרד 'קליין ושות' - אנרגיה ותשתיות'. אל עו"ד קליין יצטרפו עו"ד דנה טל, שבעבר שימשה בתפקידים בכירים בפרקליטות הצבאית ותכהן כשותפה במשרד החדש, ועורך הדין רון פרימן, ממחלקת האנרגיה והתשתיות של משרד GKH.

מחלקת האנרגיה והתשתיות בניהולה של קליין דורגה בכל השנים האחרונות כ- Tier 1 בדירוג BDI code וכן בדירוג בולטים של Dun's100. קליין גם נבחרה כעו"ד מובילה בתחום האנרגיה במדריכי Chambers ו-Legal500 לדירוג עורכי-הדין המובילים בעולם.

טרם הצטרפותה למשרד GKH, שימשה עו"ד קליין כיועצת המשפטית של בית הזיקוק של פז באשדוד ולפני כן, שימשה כראש צוות במחלקה המשפטית של רשות התחרות. במהלך תפקידה ברשות הובילה קליין, בין היתר, את ההתנגדות למיזוג של דור אלון עם סונול, את פיצול והפרטת פי גלילות, ואת פיצול והפרטת בתי הזיקוק. קליין גם ניהלה מספר כתבי אישום בגין עבירות קרטל כנגד בכירים בשוק הישראלי.

משרדה החדש, שימוקם במגדל רסיטל החדש של חג'ג בתל אביב', יטפל במגוון רחב של נושאים משפטיים הקשורים לעולמות האנרגיה והתשתיות בארץ ובחו"ל, ויהיה מעורב במיזמי ענק שיקומו בשנים הקרובות במדינת ישראל, כגון: מתקני התפלה, רכבות, כבישים, תחנות כוח מונעות בגז טבעי, מתקני ייצור של אנרגיות מתחדשות, מיזמי אגירה ועוד.

עו"ד ענת קליין: "אחרי יותר מ-20 שנות עשיה בתחומי האנרגיה והתשתיות, ועבודה מול הגופים המובילים במשק, אני מרגישה שהגיע זמני לצאת לדרך עצמאית. העיסוק בעולמות האנרגיה והתשתיות מרתק ומשמעותי, ויהווה את מנוע הצמיחה של המשק בשנים הקרובות. בשל מורכבות הפרויקטים, ההיקף הכספי האדיר הנדרש להקמתם ולהפעלתם, והמומחיות הרבה הכרוכה בהם, הבנתי שישנו צורך במשרד בוטיק שיקדיש את כל כולו לסוגיות המאפיינות את התחומים המשמעותיים האלה.

"יחד עם הצוות המסור והמוכשר שמצטרף אליי, נמשיך להוביל מסורת של יחס אישי ומקצוענות בלתי מתפשרת בטיפול בלקוחות פרימיום. אני מבקשת לנצל את ההזדמנות כדי להודות למשרדGKH והשותפים בו על עשור של עבודה משותפת, מעשירה ומעצימה, באחד התחומים המרתקים והמשמעותיים ביותר של המשק הישראלי".

עו"ד ענת קליין. יחצ,
עו"ד ענת קליין/יחצ

רותם גלאם לוי, מונתה בימים אלה למנהלת השיווק של קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר. גלאם לוי (35) היא בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום, ועם ניסיון של 7 שנים בתחום השיווק בקניונים. גלאם לוי עובדת בקבוצת קניוני עופר כ-11 שנה בתפקידים שונים. החלה דרכה בקבוצת מליסרון כמזכירת מנכ"ל, לאחר מכן התמנתה למנהלת שיווק בקניון עופר לב אשדוד ובשנתיים וחצי האחרוונות שימשה כמנהלת השיווק של מתחם הקניות עופר בילו סנטר אאוטלט.

לדברי יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות: "אנו בטוחים ביכולותיה הרבות ובכישוריה של רותם גלאם לוי ובניסיונה העשיר כמנהלת שיווק במספר קניונים בקבוצה. היא הוכיחה עצמה כבעלת כישרון רב ובניהול, חשיבה מקורית ויצרתית ותרומה משמעותית לפעילות השיווקית של הקניונים. אנו מאחלים לרותם הצלחה ובטוחים שתצעיד ותוביל את הקניון להשגים שיווקיים חדשים ומעניינים".

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר נחשב לקניון המוביל בעיר רחובות ולמוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי מרחובות והסביבה. בקניון 3 קומות הכוללות מותגים ורשתות שיווק מובילים, כגון: גולף, פוקס, קסטרו, לי קופר, גולברי, קרייזי ליין, דלתא, דיסקרט, S.Wear, הודיס, לי קופר קידס, גולף קידס, סולוג, אינטימה, פולגת, עונות, ג'אמפ, תיק ותיק, טופטן, המשביר, נויז, גויה, זיפ, סליו, טבע נאות, פלייפוט, פוקס הום, גולף אנד קו, נעמן, ורדינון, אורג'ינלס, אירוקה, קרביץ ועוד.

רותם לוי. אסף לוי,
רותם גלאם לוי/אסף לוי

ליטל פרנקל מונתה לסמנכ"לית השיווק של פנגו, האפליקציה הפופולרית בישראל לתשלומי תחבורה חכמה. בתפקידה הקודם, שימשה פרנקל כסמנכ"לית השיווק של ללין ובמסגרת תפקיד זה הייתה אחראית על בנייה והובלת האסטרטגיה השיווקית של החברה, תרמה לצמיחתה בשוק הישראלי והבינלאומי והקימה וניהלה את כל מערך האי-קומרס בארץ ובעולם. לפרנקל תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

לפרנקל ניסיון רב בתחום השיווק וידע מגוון בהובלת אסטרטגיה שיווקית בתחום הצרכנות. כמו כן, בעלת הבנה עמוקה בהתנהגות צרכנים, ביג דאטה, סחר אלקטרוני ופיתוח עסקי.

במסגרת תפקידה בפנגו תהיה פרנקל אחראית על בניית תוכנית שיווקית ואסטרטגית לחברה, יישום האסטרטגיה העסקית להתרחבות בכל התחומים הנוגעים לעולמם של צרכני התחבורה במגוון ממשקים ואפשרויות.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של ליטל לצוות פנגו, אנחנו בטוחים שהיא תביא מניסיונה הרב ותצליח להוביל את המותג לפסגות חדשות"

ליטל פרנקל. תומי הרפז,
ליטל פרנקל/תומי הרפז

הוועד המנהל של קרן תל"י החליט למנות את ד"ר פארי סינקלר למנכ"לית קרן תל"י. ד"ר סינקלר נכנסת לתפקיד עם פרישתו של ד"ר איתן שיקלי אשר עמד בראש הקרן ב־26 השנים האחרונות והוביל את התפתחותה מרשת מקומית לספק המוביל בישראל לחינוך יהודי־ישראלי אשר פועל כיום במאות גנים ובתי ספר בכל הארץ. עד למינויה כמנכ"לית, ד"ר סינקלר כיהנה במשך שלוש שנים בתור סמנכ"לית אגף הדרכה ופיתוח תוכניות מקצועיות בקרן תל"י אשר בין השאר פיתחה והובילה את תוכנית הדגל הלל"י וניהלה את תוכנית המסעות הלימודיים של קרן תל"י לצפון אמריקה.

ד"ר פארי סינקלר, נשואה ואימא לשלושה המתגוררת ממודיעין, היא בעלת דוקטורט בספרות חז"ל ותואר שני בחינוך יהודי בהצטיינות מטעםJewish Theological Seminary בניו יורק, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובמחשבת ישראל בהצטיינות ותעודת הוראה במחשבת ישראל מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, ובעצמה בוגרת חינוך תל"י ובת להורים שהיו ממייסדי בית ספר תל"י בהוד השרון. בעבר ניהלה את תוכנית "אוצרות" לקידום יזמות חינוכית בתחום הזהות היהודית־ישראלית בעמותה לתפנית בחינוך בשיתוף משרד החינוך מחוז תל אביב וקרן אביחי, ניהלה את "אורים" - התוכנית העירונית לזהות יהודית־ישראלית במודיעין, שימשה מחנכת בכירה במליץ ושימשה יועצת חינוכית במחנה רמה בארה"ב וסגנית מנהלת חינוכית בקהילת אגודת ישראל בקולדוול ניו ג'רסי.

"בקרן תל"י אנחנו מדברים על תרבות ולא על דת. אנו מאמינים שחינוך לערכים צריך להיות בבית הספר וגם בידי ההורים. אני רוצה לחזור לשורשים ולייצר את הרצף בין מה שקורה בתל"י לבין מה שקורה בבית. בעבודה מול בתי הספר אנו שמים דגש על העבודה עם המנהלים והמורים ומוכנים להשקיע בבתי הספר ובגני הילדים משאבים, ולא רק כלכליים. אנו מעוניינים להיכנס לקהילה ולבתי ספר שמוכנים לעשות תהליך רחב יותר. מלכתחילה אנחנו לא מגיעים לבית הספר עם אג'נדה מסוימת אלא מציעים חשיבה משותפת, מעניקים כלים וחומר למחשבה ובסוף מציעים לכל בית ספר לעשות את מה שנראה לו נכון. אנחנו מכירים בייחודיות ובשונות של כל אחד מבתי הספר וגני הילדים שאותם אנחנו מלווים", מסבירה ד"ר סינקלר את תפיסת העולם הייחודית של רשת תל"י, ומוסיפה: "בקרן תל"י אנחנו כבר עם הפנים לעתיד. התרבות היהודית־ישראלית מהווה בסיס ללמידה חדשנית ולפרקטיקות להוראה איכותית במרחב הבית ספרי. במסגרת הפיתוח המקצועי, אנו מציעים קורסים והשתלמויות ומציעים למידה פנים אל פנים, מקוונת ומשולבת".

קרן תל"י היא ארגון חינוכי אשר מפתח, מקדם ומעשיר את החינוך היהודי במערכת החינוך הממלכתית בישראל זה יותר מארבעים שנה. עם השנים הפכו בתי הספר של תל"י שם נרדף לחינוך איכותי, הומניסטי, פתוח ומכבד ותוכניות הלימוד שהקרן מפתחת מוכרות ומומלצות בידי משרד החינוך, וכיום יותר מ־300 בתי ספר יסודיים, ממלכתיים ומשלבים, תיכונים וגני ילדים בכל רחבי הארץ נהנים מהתוכן ומשיטת החינוך הייחודית של תל"י. מעבר לחינוך הפורמלי, קרן תל"י מפתחת משאבי למידה, משחקים, תוכניות ייחודיות לחיזוק הזהות הישראלית בקרב בני נוער וצוותי ההוראה ועוד.

ד"ר פארי סינקלר. איתי נדב,
פארי סינקלר/איתי נדב

Xerox, תאגיד אחזקות (NYSE: XRX), מינתה את טלי רוזמן לסגנית נשיא מחלקת התלת מימד של החברה. במסגרת תפקידה, תדווח רוזמן ישירות לנארש שאנקר, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Xerox.

"טכנולוגיית התלת מימד הינה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מתוך חמשת עמודי החדשנות שלנו, מבחינת שילובה בשוק ויצירת הכנסות." אומר שאנקר. "לשם כך נדרש מנהל מוביל שחושב אחרת, ויכול לפעול באסטרטגיה כאשר אנו מתקדמים לעבר הפצה מסחרית של מדפסת המתכת הנוזלית שלנו. לאור הידע הנרחב של טלי בתעשיית התלת מימד, אני בטוח שהיא האדם הנכון לקדם את התוכנית שלנו".

רוזמן הצטרפה ל-Xerox לאחר סיום תפקידה בחברת NICE, שם שימשה כסגנית נשיא - תפעול של אזור אמריקה. לפני עבודתה ב- NICE, רוזמן ניהלה את אסטרטגיית המוצר של חברת Stratasys, מובילה עולמית בתחום טכנולוגיית הדפסת תלת מימד. בתפקידה הייתה אחראית על תהליך התכנון השנתי של קבוצת המוצרים ופיתחה ערוצי מכירה ייעודיים לפלחי לקוחות ספציפיים.

"להיות חלק מהצוות הזה בחברה יוצאת הדופן הזו, זו הזדמנות גדולה." מסרה רוזמן. "אני נרגשת לראות כיצד Xerox הופכת להיות החברה המובילה בתעשיית הדפסות התלת מימד, ולסייע למדפסות תלת המימד המתקדמות של זירוקס לעבור לייצור".

טלי רוזמן. יחצ,
טלי רוזמן/יחצ

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת ויסוצקי, הודיע ביום שני כי אילת ליפשיץ, מנהלת חטיבת התה וחברת הנהלת הקבוצה, הביעה את רצונה לסיים עבודתה בקבוצה ולצאת לדרך חדשה לאחר 5 שנים.

מנכ"ל ויסוצקי רביב ברוקמאייר, מסר היום: "אילת מילאה את תפקידה בויסוצקי בחמש השנים האחרונות, במהלכן ניהלה את חטיבת התה והובילה מהלכי חדשנות, פיתוח מוצרים חדשים ויזמה מסעות שיווקיים ופרסומיים זכורים ומוצלחים. במהלכים אלו, ובזכות הידע והניסיון הרב שצברה, תרמה אילת להמשך חיזוקו של המותג תה ויסוצקי, להפיכתו למותג טרנדי שפונה גם לקהלים צעירים, ולשמרו כמותג התה המוביל של ישראל. אני מודה לאילת על תרומתה הרבה במהלך שנות עבודתה בקבוצה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

אילת ליפשיץ אמרה היום: "לאחר 5 שנים מאתגרות בהן הובלתי את חטיבת התה בקבוצה, החלטתי לסיים את תפקידי ולפנות לאתגר חדש".

אילת ליפשיץ. יוסי צווקר,
אילת ליפשיץ/יוסי צווקר

תא"ל (במיל') שלמה (מומו) כהן מונה ליו"ר סניף עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) בחיפה. כהן הוא תת-אלוף (במיל') בחיל הים, יועץ בתעשיות הביטחוניות, קומודור ויו"ר עמותת "שייטי הכרמל". מתנדב בעמותות הפועלות עבור נוער ומבוגרים עם וללא צרכים מיוחדים, בהן- "אתגרים", "זבולון חיפה" ועוד.

מינוי נוסף באיל"ן חיפה, דני מריאן נבחר ליו"ר דירקטוריון חברת הבת של איל"ן (מרכז שיקום וספורט איל"ן חיפה בע"מ). מריאן, בוגר הטכניון, הוא מהנדס אזרחי, שירת במערך הבינוי בצה"ל ופרש לגמלאות בדרגת סא"ל. למריאן 40 שנות ניסיון בתחום ייזום, תכנון, בקרה, מימון, ניהול וביצוע פרויקטים מורכבים בתחום הנדל"ן, הבנייה והתשתית, בין היתר ניהל את חברת "דניה סיבוס", שימש כיו"ר "איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות" ועוד.

חברי הנהלה חדשים באיל"ן חיפה אשר מונו גם הם- יעקב (יקי) סומך הוא רו"ח ומשפטן ומהנדס תעשיה וניהול, בעל ניסיון של מעל 25 שנים בתחומי הניהול, התעשייה והכספים בחברות שונות. מרדכי גפן פרש לאחרונה מחברת "רפאל" לגמלאות, בעבר שירת במערך האחזקה של חיל האוויר, מתמחה בניהול אבטחת איכות ובטיחות בעבודה, פעיל חברתי, בין היתר בקהילת "שייטי הכרמל" ובעבר בשיטור הימי בחיפה. אריק בוגנר, מנכ"ל "צמיתות 81 בע"מ", מהנדס מכונות וניהול תעשייתי, פעיל חברתי בין היתר בתנועת "הצופים" בחיפה ובעמותה המקדמת את יוצאי אתיופיה לשירות משמעותי בצה"ל.

דני מריאן. יחצ,
דני מריאן/יחצ
שלמה מומו כהן. יחצ,
שלמה "מומו" כהן/יחצ

סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין דיגיטלי (Digital Intelligence) למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה על מינויו של מקס קסטיאל לתפקיד ארכיטקט תוכנה ראשי (Chief Software Architect). קסטיאל יופקד על פיתוח וביסוס התשתית הטכנולוגית עליה תמשיך סלברייט את מסלול הצמיחה שלה בעולם של פתרונות ענן ו-SaaS.

קסטיאל הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום ארכיטקטורת הפתרונות בחברות הייטק מובילות. בתפקידו האחרון שימש כארכיטקט (Lead Solution Architect) של אחד מלקוחותיה הגדולים ביותר של אמדוקס. הוא גם שימש כמנהל ארכיטקטורת פלטפורמות ותוכנה (Chief Software and Platform Architect) והתמחה בבניית ארכיטקטורות ענן בקנה מידה רחב בתחומים מגוונים כמו מיקרו-שירותים, Docker, server-less and Containers ועוד. קסטיאל צבר גם ניסיון רב בעבודה בסביבות AWS וקוברנטיס, מחזור חיי המוצר ו-DevOps, החל משלבי הפריסייל ועד לפריסת הפתרונות.

לקסטיאל תואר ראשון במדעים מאוניברסיטת בן גוריון. הוא ידווח לרונן ערמון, סמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיות (CPTO).

מקס קסטיאל. יחצ,
מקס קסטיאל/יחצ

רונן נוי (51), מונה לאחרונה למנכ"ל קומוולט (Commvault) ישראל, מובילה עולמית לניהול והגנת נתונים בענן, בסביבות מקומיות ובסביבות היברידיות. נוי מונה למנכ"ל לאחר קידומו של המנכ"ל הקודם, שי נוני, לסגן-נשיא בחברה העולמית. במסגרת התפקיד יהיה נוי אחראי על ניהול והובלת הפעילות העסקית של החברה בישראל, לרבות שיווק ומכירות, קידום פתרונות חדשים שהחברה השיקה לאחרונה Metallic - גיבוי כשירות, שיתופי פעולה, ושמירה על שביעות רצון גבוהה בקרב הלקוחות הקיימים והעתידיים.

לנוי מעל 25 שנות ניסיון במכירות וניהול לקוחות עסקיים בתחום הטכנולוגי. הוא התחיל לעבוד בקומוולט בשנת 2013 ומאז כיהן כמנהל המכירות בישראל. בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מכירות גופי ביטחון בנט אפ (NetApp), ומנהל לקוחות בחברת אמ"ת מחשוב. לנוי תואר ראשון במנהל עסקים.

שי נוני, סגן נשיא תחום Metallic באזור EMEA: "לקוחות קומוולט בישראל, שותפינו העסקיים, והצוות הישראלי הובילו את רונן להצלחה שהוא כל כך ראוי לה. רונן הוכיח לאורך השנים מנהיגות, מקצוענות ונאמנות יוצאת דופן ללקוחות החברה ושותפיה, תכונות אלו שתרמו להצלחת הסניף הישראלי, שהפך מהמובילים של קומוולט בעולם, יסייעו לרונן עם מינויו למנכ"ל קומוולט ישראל. אני גאה ושמח להעביר לרונן את השרביט ומאחל לו המשכיות של הובלה, הצלחה וצמיחה".

רונן נוי. ניב קנטור,
רונן נוי/ניב קנטור

עו"ד מורן יצחקי (37) נבחרה והחלה את תפקידה בימים האחרונים כמנכ"לית המועצה האזורית תמר ים המלח. יצחקי מתגוררת בקיבוץ דביר בצפון הנגב, נשואה לאודי ואימא לשלוש בנות: ליאור, שחר ויובל.

עו"ד יצחקי בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, כיהנה בארבע השנים האחרונות כיועצת המשפטית של המועצה האזורית תמר ים המלח. בימים האחרונים הציגה את תפיסתה הניהולית ואת ערכיה המובילים לניהול המועצה בפני ראשי האגפים ועובדי המועצה.

עו"ד מורן יצחקי: " זכות גדולה נפלה בחלקי להיכנס לתפקיד מנכ"לית המועצה. אני מבינה היטב את כובד משקלה של השליחות ובוחרת לשאת אותה בגאווה. במהלך השנים האחרונות נפלה בחלקי הזכות לשרת את המועצה בתפקיד היועצת המשפטית ומתוך כך, להכיר היטב את המועצה, מאפייני האזור, האתגרים עימם הוא מתמודד, את מכלול השחקנים ובעלי העניין במרחב, וכמובן את מנהלי ועובדי המועצה, הנאמנים והמסורים לתפקידם. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים לטובת האזור כולו, תושבי המועצה, יישוביה, המלונות, המפעלים והעסקים שבתחומה. אני מבקשת להודות לראש המועצה ניר ונגר על המינוי והאמון שניתן בי ולאחל הצלחה למנכ"ל היוצא מר יובל מסילתי".

ראש המועצה ניר ונגר: " אני מברך את מורן, המכירה את המועצה ואתגריה השונים, עם כניסתה לתפקידה והיותה המנכ"לית הראשונה של המועצה האזורית תמר ים המלח. אנו בעיצומה של תקופה מאתגרת בה אנו נלחמים על בריאות תושבינו והמבקרים בשטחנו, לצד המשך קיומה של שגרת חיים ומתן פרנסה לתושבי האזור והנגב המזרחי. למועצה, ולמורן כמנכ"לית, תפקיד חשוב בשמירת האיזונים ומתן שירות יעיל ומיטבי לתושבים, לתיירות ולתעשייה במרחב. מורן הפכה לחלק ממשפחת תמר עוד בתפקידה הקודם ואני משוכנע שיש לה את היכולות והכישורים להצליח בתפקידה כמנכ"לית המועצה. בהצלחה".

מורן יצחקי. אילן מור,
עו"ד מורן יצחקי/אילן מור

משרד עורכי הדין ש. פרידמן ושות' מינה לאחרונה שלושה שותפי שכר חדשים: עו"ד עינת וינר, המתמחה בניהול תביעות מסחריות, תובענות ייצוגיות ודיני הגנת הצרכן, עו"ד ניצן נישליס, המלווה עסקאות מימון וספנות בינלאומיות מורכבות, ועו"ד עמית זערור, יועץ משפטי לחברות ציבוריות ופרטיות, קרנות השקעה ומוסדות פיננסיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully